استخراج بیت‌کوین راهکار مقابله با تورم

فهرست مطالب

بر هیچکس پوشیده نیست که در اقتصاد­های مبتنی بر ارز فیات، تورم آرامش سرمایه­‌گذارن را به هم می­زند و به همین خاطر متخصصان و حتی افراد عادی به دنبال راه­‌حلی هستند که بتوانند راهی را پیدا کنند که به عنوان یک پوشش عمل کند و تورم را مهار کند. سهام، طلا و املاک نسبتا به سرمایه گذران خود آرامش خاطر بیشتری می دهند که کمتر نگران کاهش ارزش دارایی خود در اثر تورم باشند. اما باید به این نکته توجه داشت که در این اواخر کالاهایی مانند طلا و نقره در بستر سرمایه‌­گذاری­‌های کوچک خیلی قابل اعتماد نیستند. تورم در سهام با اینکه قابل کنترل است اما به مهارت پیچیده‌­تری نیاز دارد و یادگیری آن از عهده­‌ی افراد عادی خارج است. ما در این مقاله به استخراج بیت‌­کوین و راهکارهایش در مقابله با تورم خواهیم پرداخت و بررسی خوایم کرد که تورم بر استخراج بیت­‌کوین تاثیر دارد یا نه و به راهکارهای مقابله استخراج بیت­کوین در مقابل تورم چه چیزی است.

 

تورم : بیماری بدخیم یا خوش خیم

تورم به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن کاهش ارزش یک ارز، مانند دلار آمریکا، منجر به افزایش قیمت کالاها و خدمات در طول زمان می‌شود. به عبارت دیگر، تورم ناشی از این است که دولت‌ها بیش از آنچه نیاز است پول چاپ می‌کنند. تورم در برخی موقعیت ها چیز وحشتناکی نیست و در واقع می تواند اقتصاد را تقویت کرده و مشاغل جدید ایجاد کند. به طور کلی، نرخ تورم پایین باعث تحریک هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری و استقراض می‌شود. از سوی دیگر، هنگامی که تورم از کنترل خارج می شود، منجر می‌شود قیمت کالاها و خدمات به سرعت افزایش یابد در حالی که دستمزدها راکد می شود، قدرت خرید ارز کاهش می­یابد و هزینه‌های زندگی گران می­‌شود.

 

نقش بیت‌کوین در طول تورم

از آنجایی که تورم یک تهدید دائمی برای ارزش ذخیره شده در ارز فیات بوده است، مردم اغلب با سرمایه گذاری در دارایی‌هایی که ارزش خود را در طول زمان حفظ می­‌کنند، از سرمایه­‌های خود محافظت می‌­کنند. از لحاظ تاریخی، طلا به عنوان پوششی در برابر تورم استفاده می‌شد، اما اکنون کریپتو در سال‌های اخیر به یک جایگزین محبوب‌تر بین مردم و شرکت­‌های بزرگ تجاری تبدیل شده است.

 

پوشش بیت­‌کوین در برابر تورم

بیت­‌کوین اساسا یک دارایی هست که تورم نمی­‌تواند در آن تاثیر بگذارد، به همین دلیل است که شهروندان کشورهای دارای ارزهای فیات ناپایدار به طور فزاینده‌­ای از آن به عنوان ذخیره ارزش برای محافظت در برابر تورم شدید و افزایش هزینه‌های کالاها و خدمات روزمره استفاده می­‌کنند. برخلاف ارز فیات، کریپتو را نمی­‌توان به همان میزان با تغییر نرخ بهره و افزایش چاپ پول دستکاری کرد. مهمتر از همه، عرضه بیت‌کوین هرگز از 21 میلیون تجاوز نمی­‌کند و این هست که بیت­‌کوین را به یک ذخیره ارزش جذاب تبدیل می­‌کند که در برابر تورم مقاوم است.

 

[advicebutton]

 

بیت­‌کوین سدی در برابر تورم

آمارها نشان می­دهد که بیت­‌کوین از دارایی­‌هایی مانند طلا، املاک و سهام، در برابر تورم به طرز شگفت انگیزی بهتر عمل کرده است. نقاط قوت زیربنایی مانند عرضه محدود و تمرکززدایی، بیت کوین را به موقعیتی منحصر به فرد به عنوان دارایی که می­تواند تورم را دور نگه دارد، سوق می­دهد. تا سال 2021 مقدار زیادی از بیت­کوین استخراج شده است و از نظر کارشناسان، سال 2022 بهترین فرصت برای خرید ماینر برای استخراج بیت­کوین است مانند ماینر s19  با قدرت پردازش 110 تراهش چون بازدهی انرژی بهتری نسبت به دیگر ماینر ها دارد، در ایران کاربرد بیشتری دارند می­توانند کمک شایانی در این امر به شما بکنند.

لازم به ذکر است قیمت ماینر s19 pro به شدت با قیمت بیت کوین رابطه مستقیم دارد به همین دلیل است که به گفته کارشناسان فعال در این صنعت در حال حاضر با توجه به قیمت پایین بیت کوین بهترین زمان برای خرید ماینر و شروع سرمایه گذاری است.

 

کشورهایی که به دنبال مقابله با تورم با بیت­‌کوین بودند

مشکلات تورم جهانی، به ویژه در بازارهای نوظهور، برخی کشورها مثل ترکیه، برزیل و السالوادور را مجبور کرد که به دنبال راه‌­های جایگزین برای جلوگیری از تورم باشند، که این شامل استفاده از بیت­کوین شد. علیرغم بالا و پایین شدن اخیر ارزهای دیجیتال، در نهایت اکثریت صعودی بودند و این موضوع این ایده را مطرح کرد که ارزهای رمزنگاری شده احتمالاً بتوانند به عنوان محافظ تورم عمل کنند.

 

بیت‌کوین در سال 2022 محافظی در برابر تورم

بیت­کوین از هدف اصلی خود به عنوان “نقد الکترونیکی همتا به همتا” که توسط ساتوشی ناکاموتو پیش بینی شده بود، پیشی گرفته است. می توان گفت، مدرن ترین استفاده از قدیمی­‌ترین ارز دیجیتال در جهان، بیت­کوین، که اکنون هزاران دلار در هر واحد هزینه دارد محافظت در برابر تورم است و بیت­کوین کمیاب، فساد ناپذیر، تخریب ناپذیر و برای برخی مرموز و جذاب است. امسال، بسیاری از سرمایه گذاران بیت­کوین، این ارز دیجیتال را برای محافظت از سرمایه خود در برابر تورم استفاده می­کنند.

 

بهترین محافظ در برابر تورم : طلا، بیت­‌کوین

اکثر کارشناسان با اینکه بیت­کوین هر از چندگاهی نوسان به سمت پایین می­کند، اما بر این معتقدند که بدون اختلال در مسیر خود باقی خواهد ماند و تنها چیزی که می­تواند آن را مختل کند یک رویداد فاجعه بار در سطح جهانی مانند یک طوفان خورشیدی ویرانگر یا برخورد سیارک است. در غیر این صورت، شبکه بیت­کوین انعطاف پذیر است و جای هیچ نگرانی ندارد. برنامه عرضه بیت­کوین صرفا بر اساس ریاضی است، در حالی که طلا و دلار بر اساس تصمیماتی که انسان­‌ها می­گیرند راه خود را در پیش می­گیرند. طلا در طول تاریخ بهترین پوشش در برابر تورم بوده است، اما با ورود ارزهای دیجیتال به خصوص بیت­کوین به بازار نشان داده که درعرض یک دهه چقدر می تواند رشد کند. قیمت بیت­کویت چیزی نیست که آن را به عنوان یک محافظ تورم بهتر از طلا تبدیل کند. اما این پایبندی بیت­کوین به عرضه محدود 21 میلیون سکه، می­تواند دلیل خوبی برای این ادعا باشد.

 

کلام آخر

در این مقاله ما با منطق و نظر کارشناسان حوزه‌­ی ارز دیجتال، بررسی کردیم که بیت­کوین چرا می­تواند در مقابله با تورم مفید واقع شود و حتی نشان دادیم که بیت­کوین در مقابل طلا بر کنترل تورم قدرت بیشتری دارد. حالا بهترین و کم هزینه‌­ترین قدم برای رسیدن به ارز بیت­کوین از نظر کارشناسان استخراج آن است. تیم داراماینر به شما کمک میکند که به دنبال خرید دستگاه ماینر و اجاره­‌ی فارم یا همان هاستینگ برای استخراج ارز بیت­کوین قدم بردارید و ما برای اینکه سرمایه­‌های شما بر اثر تورم از بین نرود و روز به روز در مسیر سود باشد بی­نهایت خوشحال می­‌شویم. در آخر از شما سپاس­گذاریم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button