بخش اول : استخراج در مقابل ترید کدام یک را انتخاب کنیم

استخراج در مقابل ترید
فهرست مطالب

پیشرفت فناوری برای ما فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به ارمغان آورده است. شرکت‌کنندگان در بازار را می‌توان تقریباً به معامله‌گران و ماینرها تقسیم کرد، که باعث می‌شود بسیاری از سرمایه‌گذاران مجبور باشند بین استخراج و معاملات یکی را انتخاب کنند و سود کسب کنند. صرف نظر از اینکه چقدر می خواهید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، به ناچار با این سوال روبرو خواهید شد، که کدام یک را انتخاب کنم!

دو راه برای سرمایه گذاری و کسب درآمد روی ارزهای دیجیتال وجود دارد: ترید و استخراج. در این مقاله به تفصیل پاسخ می دهیم که آیا استخراج ارز دیجیتال بهتر است یا ترید کردن. با ما همراه باشید.

استخراج کریپتو چیست

ماینینگ راهی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال با حل یک کد پیچیده است که به تجهیزات کامپیوتری اختصاصی نیاز دارد. هنگامی که اولین بیت کوین ها ظاهر شدند، استخراج سکه ها بسیار آسان بود. تنها تعداد کمی از مردم از وجود این ارز دیجیتال اطلاع داشتند، بنابراین ماینرهای اولیه توانستند به سرعت و به راحتی سکه های جدید دریافت کنند. با افزایش علاقه به بیت کوین، فرآیند استخراج پیچیده تر شد.

هنگام خرید تجهیزات ماینینگ، خرید آن در زمان مناسب و بهترین قیمت ضروری است. به عنوان مثال، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر کمی افت کرده است، بنابراین به طور قابل توجهی هزینه تجهیزات کاهش یافته اند. تجهیزات خریداری شده با قیمت معمولی حدود 50 درصد بازده سرمایه گذاری را در عرض 6 تا 12 ماه خواهند دید. اگر احساسات بازار مطلوب باشد، ممکن است100٪ ROI مشاهده شود. از آنجایی که تجهیزات ماینینگ همیشه قابل فروش مجدد هستند، ریسک اصلی در این مورد، زمان صرف شده برای استخراج است.

برای کسب درآمد از طریق ماینینگ، باید حداقل مهارت های لازم برای انتخاب اجزای کامپیوتر و پیکربندی نرم افزار را داشته باشید. مونتاژ یک مزرعه ماینینگ GPU (کارت تصویری) با مونتاژ آن برای رایانه شخصی تفاوتی ندارد. مزرعه ماینینگ GPU بهترین سرمایه گذاری است زیرا شما به یک ارز دیجیتال خاص مانند بیت کوین وابسته نخواهید بود. می‌توانید بین هر ارز دیجیتالی که از استخراج GPU پشتیبانی می‌کند، جابه‌جا شوید، مانند اتریوم ، اتریوم کلاسیک، Zcash، Monero و موارد دیگر.

قبل از ماینرهای ASIC

استخراج بیت کوین به تجهیزات تخصصی نیاز دارد که هزینه آن به طور قابل توجهی بیشتر از تجهیزات GPU است. قبل از «دوران ماینینگ»، پردازنده‌های گرافیکی و رایانه‌های شخصی قدرتمند برای استخراج بیت‌کوین و سایر دارایی‌های ارز دیجیتال کافی بودند. با این حال، به دلیل افزایش پیچیدگی کریپتو، تراشه‌های استخراج) ASIC مدار مجتمع ویژه برنامه( اکنون برای استخراج بیت‌کوین استفاده می‌شوند. هنگام مقایسه استخراج بیت کوین و ترید، مزیت معامله این است که برای شروع نیازی به صرف هزینه برای تجهیزات گران قیمت ندارید.

برای ردیابی صحیح ارتباط استخراج ASIC و به دست آوردن تخمین تقریبی از بازگشت آن، باید تراشه های جدید منتشر شده در بازار، ویژگی های محصول آنها و بسیاری از تفاوت های ظریف دیگر را تجزیه و تحلیل کنید. حداقل سرمایه گذاری در استخراج ASIC به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه برای استخراج GPU مورد نیاز است است. امروزه استخراج مستقل بیت کوین سودآور نیست. بازگشت سرمایه را به همراه ندارد، بنابراین کاربران ترجیح می دهند تلاش های خود را با متحد شدن در استخرهای استخراج ترکیب کنند.

علاوه بر هزینه تجهیزات، برق یکی دیگر از حیاتی ترین منابع است. هرچه ارزانتر باشد، سریعتر می توانید بازده سرمایه خود را دریافت کنید. کشورهایی که پایین ترین قیمت برق را دارند، جذاب ترین کشورها برای استخراج ارزهای دیجیتال هستند. همیشه قبل از خرید تجهیزات، سودآوری استخراج را از نظر هزینه برق در نظر بگیرید.

راهنمای گام به گام برای شروع استخراج:

  • خرید تجهیزات
  • اتصال و تنظیم تجهیزات
  • راه اندازی نرم افزار
  • عملکرد مستقل یا استفاده از استخر
  • نگهداری عملکرد سیستم، تنظیمات فرآیند.

برای مثال تابستان امسال  صرافی رمزنگاری StormGain یک سرویس استخراج ابری را راه اندازی کرد که ابزاری منحصر به فرد برای استخراج بیت کوین ارائه می دهد. سرویس کاملا رایگان ماینینگ ابری به شما امکان می دهد بیت کوین را در تلفن همراه خود استخراج کنید. کافی است برنامه موبایل StormGain را دانلود کنید و یک حساب کاربری برای کنترل یک دکل استخراج بیت کوین از راه دور ثبت کنید. سود استخراج ابری با استخراج انفرادی قابل مقایسه است، با این استثنای قابل توجه که نیازی نیست خودتان تجهیزات را پیکربندی کنید.

ماینرها باید بازار ارزهای دیجیتال را دنبال کنند تا مزارع را به سکه‌های مرتبط‌تر و سودآورتر تغییر دهند. البته، اگر از رشد آینده آن مطمئن باشید، هیچ کس شما را از استخراج یک رمزارز خاص منع نمی کند. ماینینگ آسان نیست، و شما باید به طور مداوم اصطلاحات جدید را یاد بگیرید، روندها را در نظر بگیرید و رویدادهای بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید.

مزایا و معایب ماینینگ

مزایا:

  • کمترین خطرات
  • امکان برداشت روزانه سود
  • کنترل کامل سرمایه گذاری

معایب:

  • نیاز به دانش در مورد سخت افزار کامپیوتر است . ( برای حل این مشگل می توانید سایت مارا دنبال کنید، زیرا تیم ما هرروز یک مقاله در مورد سخت افزار کامپیوتر ارائه می دهد.)
  • به تجربه در پیکربندی و نگهداری اجزای رایانه شخصی نیاز دارد.
  • باید به طور مداوم بر تجهیزات نظارت شود.
  • گاهی اوقات باید بازار ارزهای دیجیتال را دنبال کرد.
  • سود نسبتا کم اما ثابت.

آیا استخراج کریپتو سودآور است

بله استخراج همچنان سودآور است، زیرا سکه های جدید و روندهای جدید بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال ظهور هستند. به عنوان مثال، بازار برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به استخراج اتریوم کمک زیادی کرد. تعداد و حجم رو به رشد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در شبکه اتریوم تأثیر مثبتی بر سود ماینر دارد. هر ماینر برای کار و منابع سرمایه گذاری شده خود پاداش می گیرد. به طور بالقوه، هرچه بیشتر در استخراج سرمایه گذاری کنید، سود آینده شما بیشتر خواهد بود.

چقدر می توانید از استخراج درآمد کسب کنید

سود استخراج در مقابل ترید نسبتاً کم است و از 60 تا 100 درصد در سال شروع می شود، اما خطرات آن حداقل است. شما می توانید در هر زمانی ارز دیجیتال را با ارز فیات مبادله کنید و از نوسانات نرخ ارز محافظت کنید. در عین حال، ممکن است با فروش ارزان‌تر از چیزی که خریده‌اید ضرر کنید و انجام این کار خطرات را افزایش می‌دهد. اگر تمام تجهیزات خود را از ابتدا خریداری کرده اید، پس از اینکه بازگشت سرمایه اولیه خود را مشاهده کردید، سرمایه گذاری های بعدی شما فقط در برق خواهد بود. برای اینکه بدون دغدغه هزینه برق استخراج بیت کوین داشته باشید، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مهارت‌هایی که توسط یک ماینر در جریان تحلیل بازار و یافتن بهترین قیمت برای فروش رمزنگاری استخراج‌شده به دست می‌آید، به آن‌ها اجازه می‌دهد ترید را بهتر درک کنند. ترید یکی از مراحل استخراج ارز دیجیتال است. افزایش پیچیدگی استخراج ارزهای دیجیتال منجر به کاهش سودآوری می شود. ماینرها با کسب مهارت های لازم اغلب به معامله گر تبدیل می شوند.

بخش دوم مقاله به زودی در این سایت قرار خواهد گرفت. ثروتمند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button