بخش اول : بهترین نقل قول ها در مورد ارزهای دیجیتال توسط افراد مشهور

نقل قول
فهرست مطالب

ارزهای دیجیتال یکی از داغ ترین موضوعات در دنیای آنلاین و آفلاین است. بسیاری از ما با شنیدن تمجید دوستان یا چهره‌های برجسته در مورد کریپتو اطلاعاتی را کسب کردیم. امروزه بسیاری از کارشناسان صنعت و چهره‌های مشهور به دلیل قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. همانطور که افراد بیشتری شروع به بحث در مورد مبحث تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کردند، جامعه وسیع تری از کاربران متوجه شدند و دانش خود را در مورد بهترین سکه ها و توکن ها برای سرمایه گذاری افزایش دادند. این مقاله مجموعه ای از نقل قول ها در مورد ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد که توسط کارشناسان رمزنگاری و افراد مشهور گفته شده است.

بهترین نقل قول های انگیزشی ارزهای دیجیتال

بیایید جمع‌آوری نقل قول‌های خود را درباره ارزهای دیجیتال با بهترین گفته‌های انگیزشی که در طول سال‌ها جمع‌آوری شده‌اند آغاز کنیم.

دانستنی : آیا می دانستید که داراماینر دستگاه ماینر قانونی به فروش می رساند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نقل قول های ارزهای دیجیتال توسط افراد مشهور

مردم در مورد ارز دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن دارند. مظنه‌های ارزهای دیجیتال زمانی که توسط یک فرد مشهور بیان می‌شوند توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و به طور گسترده‌تری به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر شخصی که به او اعتماد دارید، چیزهای خوب، بد یا احمقانه ای در مورد توکن ها یا سکه هایی که قصد خرید آنها را دارید بگوید، احتمالاً به آنچه که آنها می گویند توجه خواهید کرد.

اثبات اجتماعی برای کاربران در دنیای دیجیتالی مدرن اهمیت زیادی دارد. رونق Dogecoin در سال 2021 یک مثال عالی برای اثبات اجتماعی است. بسیاری از سرمایه‌گذارانی که سیگنال‌های خرید ایلان ماسک را دنبال می‌کردند، بدون توجه به جدی بودن حرف‌های او، به سخنان او توجه کردند.

از نظر تاریخی ثابت شده است که افراد مشهور در بیشتر موارد قدرت حرکت بازار ارزهای دیجیتال را دارند. با این حال، بیایید برخی از بهترین نقل قول‌های مربوط به ارزهای دیجیتال توسط افراد مشهور را بررسی کنیم.

ساتوشی ناکاموتو- اگر به ارزهای دیجیتال باور ندارید یا متوجه نمی شوید، من وقت ندارم که شما را متقاعد کنم، متاسفم.

نقل قول اولیه ساتوشی ناکاموتو به شک کنندگان بیت کوین در انجمن ها پرداخت. از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. اکنون، ما یک صنعت کامل داریم که حول اختراع او ایجاد شده است. نکته کلیدی این پیام این است که باید زمان و تلاش خود را برای درک بیت کوین صرف کنید.

برد گارلینگ هاوس – اگر بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی یا یک دارایی دیجیتال مشکلی را حل کند، مقداری ارزش را به همراه خواهد داشت.

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل و یکی از چهره های مشهور در صنعت ارزهای دیجیتال است. او در توییت‌های خود اغلب به افراد بدبین می‌پردازد که به آینده دنیای ارزهای دیجیتال اعتقادی ندارند.

اریک وورهیس – هر زمان که قیمت کریپتوکارنسی افزایش می یابد، مردم شروع به هزینه های بسیار بیشتری می کنند.  

اریک وورهیس بنیانگذار Shapeshift، یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال است. او اغلب در مورد بیت کوین توییت می کند و نقل قول های قابل توجه ارزهای دیجیتال دارد. موردی که در بالا به اشتراک گذاشته شد نشان می‌دهد که هر زمان که ارزش دارایی‌های بی‌ثباتی مانند ارزهای دیجیتال به سرعت افزایش می‌یابد، مردم انتظارات غیرواقع‌بینانه‌ای دارند.

آدام بی لوین – همانطور که ارزش بالا می رود، سرها شروع به چرخش می کنند و شکاکان نرم می شوند. راه اندازی یک ارز جدید آسان است. هر کسی می تواند آن را انجام دهد. ترفند این است که مردم آن را بپذیرند زیرا استفاده از آنهاست که به “پول” ارزش می دهد.

Adam B. Levine مدیر عامل Tokenly و بنیانگذار Let’s Talk Bitcoin است. نقل قول او در مورد ارزهای دیجیتال اهمیت پذیرش عمومی ارزهای جدید را هر زمان که چنین دارایی هایی در بازار ارائه می شود، به ما یادآوری می کند. مهمتر از آن، آدام می گوید که مردم باید استفاده روزانه از بیت کوین را شروع کنند.

پیشنهاد : اگر مایل به خرید دستگاه ماینر نیستید پیشنهاد ما برای شما استفاده از هاستینگ می باشد.

بیل گیتس – بیت کوین یک تور دموکراتیک تکنولوژیک است.

پدر مایکروسافت به طور فعال در مورد آینده فناوری پست می کند. نقل قول او در مورد بیت کوین باعث شد افراد بیشتری به پتانسیل آینده ارزهای دیجیتال علاقه مند شوند.

پیتر تیل – هدف پی پال ایجاد یک ارز جدید بود. ما در آن شکست خوردیم و فقط یک سیستم پرداخت جدید ایجاد کردیم. من فکر می کنم بیت کوین در سطح یک ارز جدید موفق شده است، اما سیستم پرداخت تا حدودی ضعیف است. استفاده از آن بسیار سخت است و این چالش بزرگ در سمت بیت کوین است.

یکی از بنیانگذاران PayPal اظهار داشت که بیت کوین همان چیزی است که شرکت او برای ایجاد آن تلاش کرده است. به گفته پیتر تیل، استفاده از ارز دیجیتال هنوز نسبتاً دشوار است. سیستم پرداخت باید برای پذیرش جریان اصلی آن آسان تر شود. در سال 2017، پیتر تیل 20 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد که برای او درآمدی به ارزش حدود 100 میلیون دلار به ارمغان آورد.

ویتالیک بوترین – در حالی که بیشتر فناوری‌ها تمایل دارند کارگران حاشیه‌ای را که کارهای ساده را انجام می‌دهند، خودکار کنند، بلاک چین مرکز را خودکار می‌کند. بلاک چین به جای اینکه راننده تاکسی را بیکار کند، اوبر را بیکار می کند و به رانندگان تاکسی اجازه می دهد مستقیماً با مشتری کار کنند.

یکی از بنیانگذاران اتریوم در نقل قول خود در مورد ارزهای دیجیتال، حذف اشخاص ثالثی را که ارزهای دیجیتال اجازه می دهند، تشخیص می دهد. به جای استفاده از سرویس‌هایی مانند Uber یا Dropbox که برای خدمات خود سود کمتری می‌برند، ارزهای رمزپایه اجازه می‌دهند که این کار به صورت همتا به همتا مدیریت شود.

هال فینی – به نظر من بیت کوین در نهایت تبدیل به یک ارز ذخیره برای بانک ها می شود و تقریباً همان نقشی را ایفا می کند که طلا در روزهای اولیه بانکداری ایفا می کرد. بانک ها می توانند پول نقد دیجیتال را با ناشناس بودن بیشتر و وزن سبک تر و تراکنش های کارآمدتر صادر کنند.

این نقل قول اولیه از هال فینی، یک توسعه‌دهنده آمریکایی برای شرکت PGP و یکی از مشارکت‌کنندگان اولیه بیت‌کوین، نشان می‌دهد که او امکانات بیت‌کوین را از همان مراحل اولیه درک کرده است.

بخش دوم این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button