بخش اول : لیست بهترین ارزهای دیجیتال NFT

ان اف تی
فهرست مطالب

در سال 2021، شاهد رشد انفجاری در بازار NFT بودیم. اما علاوه بر خود NFTها، ارزهای دیجیتال مرتبط با NFT نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته اند. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که سکه‌های رمزنگاری NFT چیست، چه تفاوتی با توکن‌های غیرقابل تعویض دارند و مهمتر از همه شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال NFT را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

توکن غیر قابل تعویض چیست

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارایی‌های دیجیتالی منحصربه‌فردی هستند که روی یک بلاک چین ذخیره می‌شوند، که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند و یک شی واقعی یا دیجیتالی را نشان می‌دهند، مانند تصویر دیجیتال، ویدئو، املاک و غیره.

لیست سفید در اصطلاحات NFT چیست

به دلیل هیاهویی که در مورد NFT وجود دارد، پروژه های جدید NFT تمایل زیادی به ایجاد هیجان در اطراف خود دارند. در نتیجه، افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند توکن‌ها را قبل از دیگران بخرند و تعداد توکن‌ها محدود است. برای حل این مشکل از لیست سفید NFT استفاده می شود. لیست سفید NFT لیستی از کاربرانی است که برای خرید توکن‌های جدید، شرکت در ایردراپ‌ها و سایر مزایا به اولویت دسترسی دارند. برای قرار گرفتن در لیست سفید، باید معیارهای خاصی را داشته باشید، معمولاً با پیوستن به گروه Discord راه اندازی شده می توانید از آن مطلع شوید.

دانستنی : آیا می دانستید که می توانید به راحتی دستگاه ماینر قانونی خریداری کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ارزهای دیجیتال NFT چیست

اگرچه NFT و ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین یکسانی هستند، اما تفاوت‌های عمده‌ای دارند. اصطلاح “ارزهای رمزنگاری NFT” در این مورد به چه معناست؟ به طور معمول، این اصطلاح برای اشاره به توکن‌هایی استفاده می‌شود که اگرچه توکن‌های غیرقابل تعویض نیستند، اما توسط پلتفرم‌های مختلف NFT، اغلب به عنوان ابزار استفاده می‌شوند.

بهترین سکه های  NFT 2021

  • ارزهای رمزنگاری مرتبط با NFT از بزرگترین برندگان سال 2021 بودند.

تعداد پروژه های بلاک چین مرتبط با NFT با ارزهای رمزنگاری خود نسبتاً زیاد است و همیشه موارد جدید ظاهر می شوند. در اینجا ما بزرگترین توکن‌های رمزنگاری NFT را بر اساس ارزش بازار فهرست می‌کنیم ، که بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو در پرتفوی خود دارند.

دسنترالند (MANA)

Decentraland یک پلتفرم واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است . این یک متافوره است که برای ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان محتوا و مصرف‌کنندگان طراحی شده است. این به کاربرانش اجازه می‌دهد محتوا را ایجاد، تجربه و کسب درآمد کنند. جهان Decentraland به تعداد 90601 قطعه زمین دارد. هر قطعه را با NFT LAND نشان می دهند. اشیاء مجازی درون بازی نیز NFT هستند. توکن MANA به عنوان پول درون بازی برای متاورس عمل می کند. می توان از آن برای خرید هر گونه دارایی درون بازی مانند زمین، اقلام یا خدمات استفاده کرد. علاوه بر این، توکن را برای رای دادن در DAO که پروژه را اداره می کند می توان استفاده کرد.

جعبه شنی (SAND)

Sandbox یک متاورس بازی sandbox مجازی است و بر اساس بلاک چین اتریوم ساخته شده است. گرافیک آن یادآور Minecraft است. کاربران برای توسعه دنیای مجازی، ایجاد املاک و اشیاء، حرکت در اطراف و بازی کردن آزادند. هم املاک درون بازی و هم دارایی های ایجاد شده توسط بازیکن NFT هستند. توکن SAND به عنوان توکن ابزار اصلی اکوسیستم عمل می کند و برای انجام انواع تراکنش ها استفاده می شود. علاوه بر این، SAND یک نشانه حاکمیتی است..

Axie Infinity (AXS)

Axie Infinity یک بازی محبوب بلاک چین است که از سری بسیار موفق پوکمون الهام گرفته شده است. این بازی از مدل کسب و کار «بازی برای کسب درآمد» استفاده می کند. گیم پلی بازی شامل رشد، فروش و جمع آوری موجودات دیجیتالی به نام Axies و نبرد بین آنهاست. هر کدام از این موجودات ویژگی ها و ظاهر منحصر به فردی دارند و یک NFT هستند. توکن Axie Infinity Shards) AXS) نشانه حاکمیتی برای اکوسیستم Axie Infinity است. علاوه بر این، توکن نیز یک منبع درون بازی است که برای پرورش Axies مورد نیاز است. همچنین برنامه هایی برای اضافه کردن گزینه ای برای سهام توکن در آینده وجود دارد.

پیشنهاد : پیشنهاد ما برای خرید ماینر، دستگاه ماینر Antminer S19 Pro می باشد.
قدرت پردازش: 110 تراهش (Th)
سود روزانه: 36.09$
سود ماهانه: 1،082.6$
145.000.000 تومان

شبکه تتا (THETA)

تتا یک شبکه پخش ویدئو غیرمتمرکز است که از پهنای باند مازاد و منابع محاسباتی کاربران برای بهبود کیفیت ویدئو استفاده می کند. این پروژه به چالش‌های اصلی صنعت استریم می‌پردازد: کاهش هزینه‌های شبکه تحویل محتوا (CDN)، بهینه‌سازی پخش ویدیو با وضوح بالا و نرخ بیت و شکستن موانع بین سازندگان محتوا و کاربران نهایی. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان یک بازار NFT راه‌اندازی کرده‌اند که توسط بلاک چین شبکه تتا پشتیبانی می‌شود. THETA یک نشانه حکمرانی در اکوسیستم است.

ApeCoin (APE)

این توکن در 17 مارس 2022 راه اندازی شد. ApeCoin به عنوان یک توکن حاکمیتی برای اکوسیستم APE ایجاد شد و به دارندگان آن اجازه می دهد در ApeCoin DAO شرکت کنند. APE Ecosystem از پروژه معروف NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) الهام گرفته شده است. بیان شده است که Yuga Labs، خالقان BAYC، به عنوان یک عضو انجمن به ApeCoin DAO می پیوندد و از APE به عنوان توکن اصلی در تمام پروژه های آینده خود استفاده خواهد کرد.

یک توکن NFT چگونه کار می کند

توکن های NFT بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده اند که یک دفتر کل دیجیتال غیرمتمرکز است که تمام تراکنش ها را ثبت می کند. این بدان معناست که مالکیت یک توکن NFT به راحتی قابل پیگیری و تأیید است.

هنگامی که یک توکن NFT ایجاد می شود، یک امضای دیجیتال منحصر به فرد یا هش به آن اختصاص می یابد که آن را به دارایی دیجیتال خاصی که نشان می دهد پیوند می دهد. این امضای دیجیتال را نمی توان تکرار کرد، و توکن NFT را واقعا منحصر به فرد و غیر قابل تعویض می کند.

فرآیند ایجاد و خرید توکن NFT نسبتا ساده است

هنرمندان، سازندگان و سایر افراد می‌توانند از پلتفرم‌ها برای آپلود دارایی‌های دیجیتال خود و ضرب کردن آنها به عنوان سکه NFT استفاده کنند. سپس می‌توان این سکه‌ها را در این پلتفرم‌ها خرید و فروخت و تراکنش‌هایی که روی بلاک چین ثبت می‌شوند.

کلیک: برای کسب اطلاعات در مورد هاستینگ برای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

مزایای توکن های NFT

یکی از بزرگترین مزایای NFT ها این است که به سازندگان اجازه می دهد از دارایی های دیجیتال خود به روشی جدید و نوآورانه کسب درآمد کنند.

روش‌های سنتی کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال، مانند صدور مجوز یا تبلیغات، می‌تواند محدودکننده باشد. آنها ممکن است سطح کنترل و مالکیت مورد نظر سازندگان را فراهم نکنند.

NFT ها همچنین راهی را برای افراد فراهم می کند تا دارایی های دیجیتال منحصر به فرد، مانند آثار هنری نسخه محدود یا کلکسیون ها را داشته باشند. این امکان را برای نوع جدیدی از جمع آوری و سرمایه گذاری فراهم می کند که قبلاً امکان پذیر نبود.

توکن‌های NFT راهی برای ذخیره قراردادها، پتنت‌ها و سایر اسناد در بلاک چین فراهم می‌کنند که می‌تواند به جلوگیری از جعل کمک کند و این موارد را قابل ردیابی کند.

علاوه بر این، NFT ها بر اساس فناوری بلاک چین به وجود آمدند. به این معنی که مالکیت دارایی دیجیتال به راحتی قابل تایید و شفاف است. این می تواند به جلوگیری از مسائلی مانند کلاهبرداری یا سرقت ادبی کمک کند.

معایب توکن های NFT

با وجود مزایای فراوان توکن های NFT، معایبی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت.

یکی از بزرگترین معایب این است که این فناوری هنوز نسبتاً جدید است و عموم مردم آن را به طور گسترده درک نمی کنند. این می تواند حرکت در بازار و تصمیم گیری آگاهانه را برای افراد دشوار کند.

یکی دیگر از معایب این است که ارزش NFT ها می تواند بسیار سوداگرانه و فرار باشد.

ارزش یک NFT با ارزش درک شده دارایی دیجیتالی که نشان دهنده آن است تعیین می شود. این می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند شهرت سازنده یا منحصر به فرد بودن دارایی دیجیتال باشد.

علاوه بر این، تأثیر زیست محیطی توکن های NFT نیز مورد انتقاد و بحث بین کارشناسان است. این به این دلیل است که فرآیند ضرب و معامله NFT ها به انرژی قابل توجهی نیاز دارد.

بخش دوم این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button