بخش اول : متاکید چیست و چرا سرمایه گذاران به دنبالش هستند

متاکید
فهرست مطالب

متاکید در طول مرحله پیش فروش بتا، شرایط فعلی بازار کریپتو که خرسی بود را نادیده گرفت. این باعث شد توکن اصلی MCADE خود را تنها در سه هفته بفروشد و بیش از 1.12 میلیون دلار جمع آوری کند. با پایان یافتن مرحله افتتاحیه پیش فروش، سرمایه گذاران همچنان صعود را در توکنی که خریدند می بینند. زیرا دنبال به حداکثر رساندن بازده در یکی از هیجان انگیزترین پروژه های رمزنگاری متاورس برای راه اندازی هستند که در مجموع 2.7 میلیون دلار جمع آوری شده است.

در این مقاله همه چیز مرتبط با متاکید و بینشی در مورد اینکه چرا کارشناسان MCADE را به عنوان رمزنگاری متاورس با پتانسیل تحقق بالا در سال ۲۰۲۳ شناسایی کردند، را برای شما آوردیم. با ما همراه باشید.

خرید سال :  متاکید

هزاران سرمایه گذار با هجوم به خرید توکن های MCADE در حین پیش فروش آن، عملکرد ضعیف ارز در عرصه GameFi را به چالش کشیدند. تخیل و توجه آنها با وعده متاکید برای ارائه گسترده ترین عناوین بازی برای کسب درآمد (P2E) در بازی Web3 به گیمرها تقویت شده است.

پیش فروش بتا با قیمت 0.008 دلار راه اندازی شد و قرار است پیش از پایان نهمین و آخرین مرحله پیش فروش به 0.02 دلار افزایش یابد. با افزایش قیمت توکن‌های MCADE در هر مرحله، اولین سرمایه‌گذاران قبل از اینکه سکه به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) برسد، بازدهی خوبی را در خرید خود مشاهده می‌کنند و به عموم اجازه می‌دهد تا از این طریق به بازار وارد شوند.

 Metacade تبلیغات قابل توجهی را به خود جلب کرده و نقشه راه جذاب آن در وایت پیپر آنها مشخص شده است. این نقشه راه منجر به حکومت کامل تحت رهبری جامعه و چندین ویژگی هیجان انگیز دیگر می شود.

پیشنهاد : پیشنهاد داراماینر برای خرید ماینر، دستگاه ماینر BITMAIN ANTMINER S19 PRO می باشد.

متاکید چقدر می تواند رشد کند

با در نظر گرفتن عملکرد متاکید در مرحله پیش فروش بتا، سرمایه گذاران اولیه در MCADE ممکن است قبل از ورود توکن به صرافی ها، بازدهی عالی را مشاهده کنند. زمانی که توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) فهرست شد، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که MCADE توجه عموم مردمی که به دنبال بهره‌برداری از شتاب پشت توکن هستند را به خود جلب می‌کند و ممکن است افزایش قیمت رخ دهد.

متاکید دارای عرضه ثابت دو میلیارد توکن است. اگرچه این تعداد توکن زیادی است، اما انتظار می‌رود که پس از فهرست شدن MCADE در DEX و همچنین صرافی Bitmart و 10 صرافی برتر دیگر که به زودی معرفی می‌شوند، تقاضا بسیار بالا باشد. این تقاضا باعث پیش بینی ها می شود که قیمت MCADE در سال 2023 سر به فلک می کشد.

این تقاضا و پتانسیل‌های بلند مدت متاکید، MCADE را به یک فرصت سرمایه‌گذاری بسیار جذاب تبدیل می‌کند، به‌ویژه برای کسانی که به دنبال سکه‌های کریپتو متاورس با ارزش فوق‌العاده هستند. پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه این ارز می‌تواند سد 1 دلار را در سال 2023 بشکند، کاملاً قابل‌توجه به نظر می‌رسد، ارزشی که سودی 50 برابری برای سرمایه‌گذاران پیش‌فروش ایجاد می‌کند.

متاکید چیست

Metacade در درجه اول یک پلتفرم P2E است که کاربران را در حین انجام بازی های آرکید و دریافت پاداش برای پیشرفت در بازی ها می بیند. این درآمد به شکل توکن‌های رمزنگاری است که می‌توان آن‌ها را نقد کرد یا در پلتفرم به عنوان بخشی از طرح Compete2Earn پلتفرم برای ورود به مسابقات و قرعه‌کشی‌های جوایز استفاده کرد.

در نهایت، Metacade تا سه ماهه چهارم سال 2024 به یک سازمان مستقل غیرمتمرکز کاملاً خودمختار (DAO) تبدیل خواهد شد. حاکمیت کامل و نقش‌های کلیدی در شرکت به اعضای منتخب جامعه منتقل می‌شود و به افرادی که بیشترین کنترل را بر مسیر آینده متاکید دارند می‌دهد. در همان زمان، کلیدهای کیف پول خزانه داری چند امضاکننده پلتفرم به دست اعضای جامعه بسیار قابل اعتماد خواهد رفت.

متاکید چگونه کار می کند

P2E و Compete2Earn تنها دو مورد از نحوه کسب درآمد اعضای جامعه هستند. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های متاکید، ابتکار Create2Earn آن است که پاداش‌هایی را برای کاربرانی که با پلتفرم و جامعه گسترده‌تر تعامل اجتماعی دارند، توزیع می‌کند. این می تواند از طریق نوشتن نقد بازی، به اشتراک گذاری دانش و آلفا و تست بازی باشد.

چندین جریان درآمد این پاداش ها را تأمین می کنند و درآمدی را برای تبدیل Metacade به یک جامعه خودکفا فراهم می کنند. اول، درآمد داخلی از هزینه‌های شرکت در مسابقه و توکن‌هایی که برای شرکت در قرعه‌کشی‌های جوایز پرداخت می‌شود، تامین می‌شود. در همین حال، درآمد خارجی از طریق تبلیغات، انتشار بازی‌های شرکت‌های خارجی از طریق ابتکار لانچ‌پد متاکید، عناوین پرداخت به بازی، و شرکت‌های GameFi و Web3 خارجی که برای ارسال فرصت‌های شغلی در تابلوی شغلی پرداخت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، طرح Work2Earn Metacade در سه ماهه اول سال 2024 اجرا خواهد شد. این طرح شامل یک هیئت شغلی است که میزبان بهترین فرصت های شغلی توسعه Web3، کنسرت های پولی، و کارآموزی برای جامعه بازی است.

هاستینگ : با دارا همه چیز برای ماینینگ آماده است. همین الان مشاوره رایگان بگیرید و شروع کنید.

 Metacade : نوآوری GameFi

Metacade همچنین از طریق برنامه پیشگام Metagrants خود از نوآوری GameFi حمایت می کند. این طرح توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا برای ایجاد عناوین جدید و پیشرفته آرکید برای انتشار در Metacade درخواست بودجه بدهند. همه ارسال‌ها توسط دارندگان توکن MCADE رای می‌دهند. به این معنی که گیمرها می‌توانند عناوینی را که می‌خواهند روی پلتفرم جدید ببینند. محبوب ترین ایده ها بعد از تحقق بودجه دریافت می کنند.

اولین کمک مالی در سه ماهه سوم سال 2023 اعطا می شود. و اولین عنوان با حمایت متاگرانت در سه ماهه اول سال 2024 به پلتفرم می رسد.

آیا سرمایه گذاری در متاکید خوب است

متاکید بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در رمز ارز متاورس برای سال 2023 است. توکن MCADE به سرمایه‌گذارانی که مایل به خرید در پیش‌فروش هستند، این امکان را می‌دهد که تا یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های رمزنگاری متاورس سال 2023 را با قیمتی ناچیز خریداری کنند. توکن ها در حال حاضر در مرحله دوم پیش فروش 0.012 دلار ارزش دارند.

بخش دوم ( پایانی) این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button