بخش دوم: راهنمای مبتدیان در مورد استخراج ریون کوین

روین کوین
فهرست مطالب

همراهان عزیز داراماینر قبل از اینکه شروع به خواندن ادامه ی مقاله ی ” راهنمای مبتدیان در مورد استخراج ریون کوین” بهتر است که قسمت اول را مطالعه بفرمایید.

قسمت دوم مقاله:

مرحله 3. یک استخر استخراج ریون کوین را انتخاب کنید

شما می توانید هر استخر استخراج موجود را انتخاب کنید. بیشتر استخرها را می ‌توانید در miningpoolstats.stream/ravencoin پیدا کنید .

برای حفظ تمرکززدایی، مهم است که هیچ استخری کنترل زیادی بر شبکه نداشته باشد. اگر یک استخر استخراج بیش از 50 درصد قدرت هش داشته باشد، می تواند برای شبکه خطرناک باشد. شما باید یک استخر استخراج را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. شما را به وب‌سایت خود می‌برد، جایی که تمام جزئیات مربوط به استخر، از جمله آدرس استخر ماینینگ را خواهید یافت، که بعداً برای پیکربندی نرم‌افزار استخراج به آن نیاز خواهید داشت.

به‌علاوه، می‌توانید استخرهای استخراجی که از ravencoin پشتیبانی می‌کنند را به راحتی با جست و جو کردن در گوگل  پیدا کنید.

مرحله 4. نرم افزار استخراج ravencoin را پیکربندی کنید

فایل ها را در کامپیوتر خود دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. در داخل پوشه، به NBMiner_Win > start_rvn.bat بروید . برای ویرایش فایل روی start_rvn.bat کلیک راست کنید .

در start_rvn.bat، آدرس کیف پول ravencoin خود را اضافه می کنید (آدرسی که در مرحله 1 دریافت کردید). می‌توانید «پیش‌فرض» را با نام پردازنده گرافیکی استخراج خود جایگزین کنید.

قبل از آدرس کیف پول، یک آدرس دیگر دارید که آدرس استخر ماینینگ است. شما قبلاً یک استخر استخراج را در مرحله 3 انتخاب کرده اید. آدرس استخر استخراج را در فایل کپی کنید و سپس فایل sart_rvn.bat را ذخیره کرده و ببندید.

مرحله 5. استخراج ریون کوین (RVN) را شروع کنید

برای شروع استخراج ravencoin ، روی فایل start_rvn.bat دوبار کلیک کنید. در اینجا می توانید نرخ هش موثر خود را مشاهده کنید.

به زودی می توانید وب سایت استخر ماینینگ خود را بررسی کنید تا ببینید که ماینر شما به درستی کار می کند یا خیر. توجه داشته باشید که هر استخر دارای حداقل مبلغی برای پرداخت است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا هر پاداشی را در کیف پول خود مشاهده کنید.

مانند سایر رمزارزهای PoW، باید تعیین کنید که ارز دیجیتال ماینینگ چقدر برای مکان و دستگاه خاص شما سودآور است. هر یک از تجهیزات دارای نرخ هش و مصرف انرژی متفاوتی هستند و هزینه برق نیز باید در نظر گرفته شود.  می توانید از این ماشین حساب ماینینگ ریون کوین برای تعیین اینکه آیا استخراج ریون کوین برای شما سودآور است یا خیر استفاده کنید.

و این تمام چیزی است که باید می دانستید. اکنون می دانید که چگونه ریون کوین را استخراج کنید.

استخراج ریون کوین با الگوریتم X16R آسان است

اکنون آماده استخراج ریون کوین هستید. مراحل این راهنما به وضوح شما را در مورد نحوه استخراج ریون کوین راهنمایی می کند.

استخراج Ravencoin برای همه افراد و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در دسترس است. گیمرهایی که قبلاً پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندی دارند ممکن است متوجه شوند که استخراج کریپتو می‌تواند یک تجارت جانبی باشد که درآمد غیرفعال ایجاد می‌کند.

قیمت ریون کوین (RVN) ممکن است در آینده افزایش یابد و در نتیجه دارایی شما به عنوان یک ماینر RVN افزایش یابد. با این حال، همیشه مهم است که بازار و هزینه نگهداری سخت افزار و هزینه های برق را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید استخراج راون کوین همچنان سودآور است.

ماینینگ ریون کوین فرآیندی است که برای هر کسی که کارت GPU دارد در دسترس است و همچنان می‌تواند سودآور باشد. با این حال، برخی از کارت های گرافیکی قدرت هش بالاتری دارند و باید هزینه های برق را نیز در نظر گرفت.

ماینرها می توانند ماشین حساب استخراج ریون کوین را بررسی کنند تا بفهمند آیا این یک تجارت سودآور است یا خیر.

آیا می توانم Ravencoin را با GPU استخراج کنم

اگر پردازنده‌های گرافیکی رم 4+ گیگابایت دارید، می‌توانید ravencoin را استخراج کنید.

آیا ریون کوین قابل استخراج است

Ravencoin یک فورک از کد بیت کوین است و از اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می کند. به این ترتیب، بلاک چین Ravencoin برای اعتبارسنجی تراکنش ها و ایجاد بلاک های جدید در شبکه به استخراج کنندگان متکی است.

چگونه ریون کوین را استخراج می کنید

می توانید رمز RVN را با استفاده از GPU دستگاه خود استخراج کنید. اکثر نرم افزارهای استخراج ravencoin برای کارت های گرافیک Nvidia و AMD طراحی شده اند. برای شروع استخراج RVN، به یک آدرس کیف پول برای دریافت جوایز، انتخاب یک استخر استخراج و نصب نرم افزار استخراج مربوطه برای سخت افزار خود نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button