بخش دوم : Trust Wallet در مقابل MetaMask

کدام کیف پول
فهرست مطالب

برای مطالعه ی قسمت اول مقاله ی : ” Trust Wallet در مقابل MetaMask” کلیک کنید.

مقایسه هزینه ها

استفاده از MetaMask رایگان است. با این حال، کیف پول برای پرداخت هزینه های تراکنش، عمدتاً به صورت کارمزد گاز، به کاربر متکی است. کاربران ممکن است در هنگام خرید کریپتوها، هزینه های پردازش، پایه و محدودیت گاز را پیش بینی کنند. هزینه خدمات 0.875٪ برای هر مبادله ای دریافت می شود .

به طور مشابه، Trust Wallet برای استفاده رایگان است و نیازی به هزینه اشتراک ندارد. این برنامه هیچ هزینه اضافی برای مبادله ارزهای دیجیتال در DEX درون برنامه ای یا استفاده از مرورگر DApp برای تعامل با برنامه های غیرمتمرکز، به غیر از کارمزد تراکنش های بلاک چین، دریافت نمی کند.

با این حال، هنگام خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی های شخص ثالث در داخل برنامه، Trust Wallet علاوه بر کارمزدی که توسط صرافی ها دریافت می شود، 1 درصد کارمزد دریافت می کند. کاربران می توانند با در دست داشتن حداقل 100 توکن $TWT بومی Trust Wallet که در قالب های TWT BEP2، BEP20 یا SPL در دسترس هستند، از این هزینه اجتناب کنند.

کاربران می توانند هزینه های گاز خود را در MetaMask و Trust Wallet تنظیم و سفارشی کنند. ایده پشت این موضوع این است که ماینرها به احتمال زیاد تراکنش هایی را با کارمزد بالاتر انجام می دهند. بنابراین، پاداش دادن به آنها با کارمزدهای بیشتر، پردازش سریع تر تراکنش را تشویق می کند.

دانستنی : آیا می دانستید با داراماینر می توانید با خیالی آسوده به دنیای مدرن ماینینگ بپیوند! 

مقایسه کلیدهای خصوصی و نسخه های پشتیبان

در MetaMask و Trust Wallet کاربر کلیدهای خصوصی خود را نگه می دارد.( کلیدها روی سرور شرکت ذخیره نمی شوند.) هنگام استفاده از MetaMask یا Trust Wallet، ایمن نگه داشتن رمز عبور و کلید خصوصی مسئولیت خود شماست.

یکی از مزایای قابل توجه این کیف پول ها ناشناس بودن آنها است. از آنجایی که فرآیند KYC وجود ندارد، کاربران می توانند ناشناس باقی بمانند. مطمئن ترین راه برای تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول، نوشتن دستی (و بسیار ایمن نگه داشتن) عبارت بازیابی یا کلید خصوصی است.

به محض ایجاد یک کیف پول چند سکه ای، یک عبارت بازیابی ایجاد می شود و ضروری است که در اسرع وقت از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. این تضمین می کند که می توانید کیف پول خود را بازیابی کنید و به وجوه خود دسترسی پیدا کنید.

Trust Wallet در مقابل MetaMask: مقایسه مزایا و معایب

Trust Wallet در مقابل MetaMask: کدام یک را باید انتخاب کنید

مقایسه Trust Wallet با MetaMask واقعاً به اهداف و برنامه های کاربر بستگی دارد. آیا قصد دارید با اکوسیستم DeFi تعامل داشته باشید؟ تجارت NFT ها؟ HODL بیت کوین؟ هر طرحی به ویژگی‌های متفاوت و احتمالاً گزینه کیف پول متفاوتی نیاز دارد.

اگر تازه کار هستید و به دنبال کیف پول کاربر پسند هستید، Trust Wallet ممکن است گزینه بهتری نسبت به Metamask برای شما باشد. اگر به دنبال یکپارچه سازی DApp برتر هستید، MetMask بهترین گزینه شما است.

مشاوره : قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتیاط باشید.

سوالات متداول

 چه کیف پول هایی بهتر از MetaMask هستند

کیف پول MetaMask یکی از محبوب ترین و بهترین کیف پول های رمزنگاری موجود است. خرید و انتقال توکن های مبتنی بر اتریوم از طریق کیف پول و دسترسی کاربران به برنامه های غیرمتمرکز (DApps) را آسان می کند. با این حال، Trust Wallet از دارایی های بیشتری در 70 بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند.

 آیا MetaMask بهترین کیف پول است

MetaMask یکی از بهترین کیف پول ها در حوزه کریپتو است. این یک انتخاب خوب برای کاربرانی است که به دنبال مدیریت ایمن اتریوم و تمام توکن‌های ERC-20 هستند و آن را به انتخابی برتر برای بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و NFT تبدیل می‌کند. با این حال، کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger و Trezor ایمن‌تر هستند، به‌طوری‌که سایر گزینه‌های غیرقانونی، مانند Trust Wallet، دسترسی به سایر بلاک چین‌ها را فراهم می‌کنند.

 آیا Trust Wallet بهترین کیف پول ارز دیجیتال است

Trust Wallet یک کیف پول غیرقانونی برای ذخیره، خرید، فروش، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال است. در حالی که استفاده از آن رایگان است.

آیا می توانید از Trust Wallet روی دسکتاپ خود استفاده کنید

بله. افزونه مرورگر Trust Wallet به کاربران این امکان را می دهد تا مرورگر دسکتاپ خود را به کیف پول وب 3 تبدیل کنند. این کیف پول کاربران را قادر می سازد تا مجموعه وسیعی از دارایی های دیجیتال را ذخیره، ارسال و دریافت کنند و در عین حال به هزاران برنامه غیرمتمرکز نیز دسترسی داشته باشند.

 آیا می توانم MetaMask را به Trust Wallet متصل کنم

بله. اگر به دنبال راهی راحت و امن برای مدیریت ارزهای دیجیتال و توکن‌های خود در چندین بلاک چین، ذخیره NFT و اتصال یکپارچه به DApps هستید، متصل کردن کیف پول MetaMask Ethereum خود به کیف پول Trust قطعاً ارزش بررسی دارد.

کلیک : برای مشاهده بهترین دستگاه های ماینر برای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

آیا MetaMask از زنجیره هوشمند Binance پشتیبانی می کند

 MetaMask یک کیف پول پرکاربرد است که مدیریت توکن های BEP20 را تسهیل می کند و تعامل با زنجیره هوشمند Binance  را امکان پذیر می کند.

 Trust Wallet یا MetaMask کدام بهتر است

در حالی که هر دو کیف پول ایمن و ایمن هستند، Trust Wallet با پشتیبانی از چندین بلاک چین و تنوع دارایی، به قابل توجه است. از سوی دیگر، MetaMask به دلیل توانایی یکپارچه اش در تعامل با برنامه های غیرمتمرکز (DApps) در شبکه اتریوم محبوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button