بخش سوم (پایانی) : دوازده ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2023

بهترین ارز برای استخراج3
فهرست مطالب

برای مطالعه قسمت قبل مقاله “دوازده ارز دیجیتال برای استخراج ” کلیک کنید.

شماره یازدهم) بیت کوین گلد

بهترین برای  ماینرهای فردی.

بیت کوین گلد فورکی از بیت کوین است که برای پشتیبانی از مقیاس بندی بلاک چین تشکیل شده است. این سازمان از اتخاذ به اصطلاح الگوریتم اثبات کار به نام Equihash حمایت می کند. برخلاف بیت‌کوین، محافظت از پخش مجدد و آدرس‌های کیف پول منحصربه‌فرد را برای افزایش ایمنی و امنیت وجوه پیاده‌سازی می‌کند. این سکه در بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شده است و تا این ماه هنوز کمتر از 100 گره قابل دسترسی دارد. بیشترین تعداد این گره ها در آلمان و ایالات متحده یافت می شود.

امکانات:

  • هنوز 10 دقیقه طول می کشد تا یک بلوک در BTG به همان روش بیت کوین استخراج شود. پاداش بلاک برای این ارز دیجیتال 6.25 BTG است.
  • برخی از نرم افزارهای استخراج شامل GMiner، CUDA miner، EWBF Cuda Equihash Miner، از جمله نرم افزارهایی هستند که از الگوریتم Equihash پشتیبانی می کنند.
  • استخرهایی که با آنها می توان BTG استخراج کرد عبارتند از ccgmining.com، hashflare.io، minergate.com و nicehash.com.

شماره یازدهم) Aeternity (AE)

بهترین برای  قراردادهای هوشمند

این ارز دیجیتال کاربران را قادر می سازد تا قراردادهای هوشمند یا برنامه های غیرمتمرکز را راه اندازی و اجرا کنند که از طریق کانال های دولتی مقیاس می شوند. قراردادهای هوشمند را می توان از زنجیره خارج کرد. موارد استفاده آن شامل امور مالی غیرمتمرکز، پرداخت‌ها، وام‌ها، سهام، هویت، رای‌گیری و حاکمیت، اینترنت اشیا و بازی است.

برای توسعه توکن های قابل تعویض، غیر قابل تعویض، قابل تعویض محدود و غیر قابل تعویض محدود استفاده شده است. این سکه با انگیزه افزایش مقیاس پذیری dApps و قراردادهای هوشمند، شاردینگ و قراردادهای خارج از زنجیره راه اندازی شد.

امکانات:

  • حدود 3 دقیقه طول می کشد تا یک بلوک در بلاک چین Aeternity تأیید شود. پاداش هر بلوک استخراج شده 124 AE است.
  • نرم افزارهای استخراج شامل CryptoDredge و Bminer است. NBminer یا Gmeiner را می توان روی سخت افزار NVIDIA نیز استفاده کرد. همچنین می توانید HSPMinerAE، NiceHash را امتحان کنید.
  • استخرهای ماینینگ برای استخراج این سکه شامل استخر استخراج چند سکه beepool.org، 2miners.com، woolypooly.com است. محبوب ترین استخری که برای استخراج این سکه استفاده می شود، استخر 2miners با سهم 58 درصد است و پس از آن beepool.org با 41 درصد قرار دارد.

دانستنی : آیا می دانستید که داراماینر برای خرید دستگاه ماینر وام می دهد! برای کسب اظلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

س 1) امروز کدام ارز دیجیتال را استخراج کنیم؟ استخراج کدام ارز دیجیتال سودآورتر است؟

پاسخ: بهترین ها شامل بیت کوین، اتریوم، موناکو، مونرو، ورت کوین، گرین، مونرو، زد کش، بیت کوین گلد، هاون، ریون کوین، لایت کوین و ابدیت است. برای تأیید، ماشین‌حساب‌های استخراج مقایسه را بررسی کنید زیرا سودآوری مدام در حال تغییر است. مطمئن شوید که بهترین نرم افزار استخراج رمزارز را که می توانید برای استخراج این ارزهای دیجیتال استفاده کنید، بررسی کنید.

س 2) بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام است؟

پاسخ: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، کاردانو، بایننس کوین، ریپل، ترون و دوج کوین . برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، حتماً تجارت ارزهای دیجیتال، ETF ها، استخراج و سایر روش های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را بدانید.

س 3) ساده ترین ارز دیجیتال برای استخراج کدام است؟

پاسخ: Monero ساده ترین ارز دیجیتال برای استخراج در حال حاضر است زیرا می توان آن را از طریق افزونه های مرورگر و نرم افزار رایگان از طریق وب سایت ها استخراج کرد. حتی از طریق جک کریپتو استخراج می شود. کد استخراج همچنین می تواند به راحتی در برنامه ها و وب سایت ها گنجانده شود تا استخراج را تسهیل کند.

نتیجه گیری

در نتیجه، بهترین سکه‌ها و ارزهای دیجیتال برای استخراج امروز، آنهایی هستند که گزینه‌های استخراج کم‌هزینه را ارائه می‌کنند. شروع به استخراج باید ارزانتر باشد. اگر به دنبال ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای استخراج هستید، Monero و Ravencoin انتخاب خوبی خواهند بود. به عنوان مثال، Monero را می توان بر روی CPU هایی با منابع سخت افزاری معمولی کامپیوتر استخراج کرد.

با این وجود، اگر به دنبال سودآورترین ارزهای دیجیتال برای استخراج هستید، بیت کوین و اتریوم باید انتخاب اصلی شما باشند.

اکثر ارزهای دیجیتال برای استخراج حداقل به یک GPU نیاز دارند، اما سودآورترین آنها نیاز به سرمایه گذاری در ASIC دارد. می تواند گران باشد. با این حال، زمانی که سخت افزار و نرم افزار ماینینگ را آماده کردید، ماینینگ را در استخر استخراج ارز دیجیتال توصیه می کنیم.

شما یک کارمزد ماینینگ می پردازید، اما بیشتر استخرها از سود به دست آمده پورسانت دریافت می کنند، بنابراین حتی نگران پرداخت هزینه بدون کسب چیزی نباشید. استخرها درآمد شما از استخراج را افزایش می دهند زیرا نرخ هش ماینینگ بسیار بالایی دارند که با ترکیب نرخ هش از بسیاری از افراد به دست می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button