بخش ششم(پایانی) : چگونه ارز دیجیتال خود را ایجاد کنیم

ارز دیجیتال خود را بسازید 6
فهرست مطالب

برای مطالعه قسمت قبل مقاله “چگونه ارز دیجیتال خود را ایجاد کنیم” کلیک کنید.

سوالات مهم : ایجاد ارز دیجیتال خود

سوالات منطقی و مهم که باید قبل از انجام تمام مراحل ذکر شده و راه اندازی ارز خود به ذهن یک توسعه دهنده رمزنگاری خطور کند این است که: چگونه آن را ذخیره کنیم؟ کاربران کجا می توانند آن را خرج کنند؟ کدام پردازنده های پرداخت آن را می پذیرند؟ بیایید نگاهی به پاسخ این سوالات بیاندازیم.

استفاده از پول دیجیتال مشابه استفاده از پول فیات است. می توانید آن را در یک بانک یا کیف پول رمزنگاری خود ذخیره کنید و هر زمان که بخواهید می توانید آن را ارسال، دریافت یا مبادله کنید. همچنین می توانید از کارت اعتباری یا نقدی برای خرج کردن پول دیجیتال خود استفاده کنید.

شما می توانید از یک کیف پول رمزنگاری شده در تلفن هوشمند، لپ تاپ یا دسکتاپ خود استفاده کنید و هر زمان و هر کجا که بخواهید به پول خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید همزمان با استفاده از یک دستگاه سخت‌افزاری قابل حمل یا یک دستگاه USB فشرده، ارز دیجیتال خود را به صورت الکترونیکی ذخیره کنید.

همچنین ممکن است با برخی از خروجی های کیف پول کاغذی روبرو شوید که مشابه پول نقد معمولی کار می کنند. این گزینه ها یک تکه کاغذ را در اختیار شما قرار می دهند که روی آن چند کد QR وجود دارد. یک کد QR برای دریافت رمزنگاری در نظر گرفته شده است، در حالی که دیگری برای خرج کردن پول دیجیتال شما استفاده می شود.

دانستنی : آیا می دانستید با داراماینر می توانید با خیالی آسوده به دنیای مدرن ماینینگ بپیوند! 

با استفاده از کارت‌های نقدی، ارزهای دیجیتال را خرج کنید

یکی از متداول‌ترین راه‌های خرج کردن ارز دیجیتال این است که آن را به ویزا یا مسترکارت خود متصل کنید و از آن کارت در هر جایی که پذیرفته شد استفاده کنید. هنگام تصمیم به خرج کردن رمزارز خود در این راه مراقب باشید زیرا ارزهای دیجیتال مختلف توسط کارت های نقدی مختلف پشتیبانی می شوند. در اینجا برخی از کارت هایی که بیت کوین را پشتیبانی می کنند آورده شده است:

 کارت  BitPay

یک کارت نقدی ویزا است که به شما امکان می دهد بیت کوین را از کیف پول مجازی خود به موجودی خود آپلود کنید. این کارت به شما امکان می دهد بیت کوین را خرج کنید، درست مانند پولی که به طور معمول در فروشگاه های خرده فروشی محلی خرج می کنید.

کارت Bitstamp

یک کارت نقدی پلاستیکی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را با بیت کوین تامین کنید.

کارت  CoinsBank

چهار نوع کارت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که هر کدام کارمزد و ویژگی های خاص خود را دارند. هنگامی که آن را برای خرج بیت کوین انتخاب می کنید، کارت انتخاب شده به طور خودکار بیت کوین را به دلار آمریکا و پوند انگلیس تبدیل می کند.

 کارت Coinizy

یک ویزا کارت مجازی است که می توانید آن را با بیت کوین بارگذاری کنید و برای پرداخت های آنلاین یا پی پال استفاده کنید.

کارت Cryptopay.me

کارت های پیش پرداخت را ارائه می دهد. این یک گزینه جذاب برای بسیاری از دارندگان کریپتو به دلیل کارمزد پایین آن است. هر دو کارت پلاستیکی و مجازی با GBP، USD و EUR کار می کنند.

کارت SatoshiTango

به شما امکان می دهد بیت کوین بخرید و سپس آنها را به کارت های نقدی انتقال دهید.

کارت Shift Card

یک کارت ویزا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با اتصال کارت به Coinbase، ارزهای دیجیتال را به صورت آنلاین و آفلاین خرج کنید.

کارت SpectroCoin

یک کارت نقدی پیش پرداخت را ارائه می دهد که می تواند به دلار، یورو یا پوند استفاده شود. این به شما امکان می دهد بیت کوین را در هر دستگاه پول نقد در جهان نقد کنید.

کارت TenX

یک کیف پول مجازی ارائه می دهد که می توانید از آن برای خرج بیت کوین استفاده کنید.

کارت Uquid

کارت های Uquid در دسترس کاربرانی است که یک حساب کاربری Uquid ایجاد کرده اند. این کارت با پوند، یورو و دلار آمریکا کار می کند.

 کارتWirex

یک برنامه بانکداری آنلاین ارائه می دهد که به طور خاص برای بیت کوین ایجاد شده است. شما می توانید بیت کوین ها را در کیف پول مجازی ذخیره کنید و از کارت برای خرج کردن بیت کوین به دلار استفاده کنید.

کاربران   Xapo

کاربران Xapo می‌توانند حساب‌های Xapo خود را به کارت‌های نقدی متصل کنند که سپس می‌توانند برای تکمیل تراکنش‌های آنلاین یا برداشت بیت‌کوین به عنوان پول فیات استفاده شوند.

مشاوره : قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتیاط باشید.

مکان هایی برای خرج کردن مستقیم ارزهای دیجیتال

استفاده از کارت‌های اعتباری و نقدی برای خرج کردن ارز دیجیتال یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای استفاده از ارز دیجیتال است. با این حال، هزینه های اضافی را شامل می شود زیرا برای هر تراکنش باید هزینه پرداخت کنید. این کارمزدها ممکن است بسته به بانک و کارت نقدی انتخابی شما متفاوت باشد.

راه حل دیگری که می توانید انتخاب کنید این است که رمزنگاری خود را آنلاین خرج کنید. چندین خرده فروش قبلاً شروع به پذیرش پول دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت کرده اند. آنها همچنین کارمزد دارند، اما در بسیاری از موارد، هزینه‌ها کمتر از مبلغی است که برای برداشت پول از کارت‌های نقدی پرداخت می‌کنید.

وب سایت eGifter

eGifter وب سایتی است که در آن کاربران می توانند کارت هدیه بخرند و از بیت کوین برای پرداخت هزینه خرید خود استفاده کنند.

شرکت Expedia

Expedia یک شرکت رزرواسیون مسافرتی است که به شما امکان رزرو هتل و پرداخت با بیت کوین را می دهد.

سایت Fancy.com

Fancy.com مشابه سایت های dropshipping عمل می کند. این یک واسطه بین یک مشتری و یک فروشنده است  و در آن مشتریان می توانند با بیت کوین پرداخت کنند.

مایکروسافت به شما امکان می دهد بیت کوین را به حساب خود واریز کنید و از آنها در فروشگاه های ویندوز و ایکس باکس استفاده کنید.

خدمات NameCheap برای افراد و صاحبان مشاغلی که به دنبال راه اندازی وب سایت های جدید یا راه اندازی یک نام دامنه جدید هستند مفید خواهد بود. می توانید هزینه خدمات را با بیت کوین پرداخت کنید.

NewEgg دارای مجموعه ای چشمگیر از نوآورانه ترین تجهیزات فنی است. می توانید از کیف پول دیجیتال خود برای پرداخت گجت ها با بیت کوین استفاده کنید.

Overstock یکی از اولین فروشگاه های خرده فروشی آنلاین بود که شروع به پذیرش بیت کوین کرد و از Coinbase برای پردازش پرداخت های ارز دیجیتال استفاده می کند.

 PizzaforCoins به شما امکان می دهد در حین پرداخت با پول دیجیتال، هزینه پیتزا را از محل پیتزای دلخواه خود پرداخت کنید.

Shopify ، یکی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک پیشرو که توسط کسب‌وکارها در هر مقیاسی استفاده می‌شود، به شرکت‌ها امکان می‌دهد برای محصولات و خدماتی که می‌فروشند، پرداخت بیت‌کوین را بپذیرند.

کلیک : برای مشاهده بهترین دستگاه های ماینر برای استخراج بیت کوین کلیک کنید.
اپلیکیشن Square

اپلیکیشن پرداخت Square گزینه ای را برای مشتریان برای خرید محصولات و خدمات با ارزهای دیجیتال عرضه کرده است.

Streetwise به شما امکان می دهد با بیت کوین و اتریوم در ملک سرمایه گذاری کنید. نمایندگی Streetwise Prime Trust به شما امکان می دهد پرداخت خود را به فروشنده به راحتی پردازش کنید. همچنین می توانید از برنامه iOS استفاده کنید که به شما امکان می دهد وجوه خود را سرمایه گذاری کنید و سرمایه گذاری خود را در زمان واقعی مشاهده کنید.

یکی از پردازشگرهای پیشرو پرداخت، Stripe ، همچنین به شرکت ها اجازه می دهد بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت در وب سایت های خود ادغام کنند.

 Save the Children به شما این امکان را می دهد که از کودکان در معرض خطر در سراسر جهان حمایت کرده و به آنها کمک کنید و در عین حال به بیت کوین کمک مالی کنید .

ویکی‌مدیا به شما امکان می‌دهد برای حمایت از شرکت پشتیبان ویکی‌پدیا کمک‌های مالی به بیت‌کوین ارسال کنید.

با افزایش تقاضا و پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، فهرست شرکت ها و وب سایت هایی که می توان ارزهای دیجیتال را در آنها به صورت آنلاین خرج کرد، هر روز بزرگتر می شود. کسب‌وکارهای مدرن  بیشتری از روند اجازه دادن به کاربران برای پرداخت با پول دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم حمایت می‌کنند، پدیده‌ای که به غیرانتفاعی، کسب‌وکارهای کوچک و خرده‌فروشان بزرگ گسترش می‌یابد.

از آنجایی که بیشتر پردازنده‌های پرداخت آنلاین، ارز دیجیتال را به عنوان یک گزینه پرداخت می‌پذیرند، پرداخت برای کالاها و خدمات با ارز دیجیتال آسان‌تر می‌شود. دیگر نیازی به مبادله ارزهای دیجیتال نیست زیرا برنامه های اختصاصی می توانند این روش را برای شما انجام دهند.

سخن آخر

ایجاد ارز دیجیتال خود: آیا ارزشش را دارد؟ عوامل زیادی در فرآیند ایجاد ارز دیجیتال شما دخیل هستند. کدنویسی زمان برترین و پر زحمت ترین بخش است. برای اینکه به درستی انجام شود نیاز به دانش، مهارت و تجربه خاصی دارد.

این فرآیند ممکن است کمتر از نیم ساعت طول بکشد تا ارز دیجیتال خود را از ابتدا ایجاد کنید، مشروط بر اینکه تجربه خاصی در این زمینه داشته باشید. اگر این کار را نکنید، می توانید یک توکن جدید بر اساس یک شبکه بلاک چین موجود مانند اتریوم ایجاد کنید. این زمان کمتری می برد و راه حل مقرون به صرفه تری برای کاربران در تمام سطوح مهارت است.

همچنین می توانید یک تیم اختصاصی از متخصصان رمزنگاری را استخدام کنید تا ارز دیجیتال را برای شما راه اندازی کنند. هزینه آن بیشتر از ایجاد رمزنگاری به تنهایی است، اما برای کسب و کارهایی که نمی خواهند کدنویسی کنند، گزینه بسیار خوبی است.

در نهایت، شما تصمیم می گیرید که چه اقدامی انجام دهید. هر تصمیمی بگیرید امیدواریم برای شما مفید و سودمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button