رسیدن به آزادی مالی با ارز دیجیتال

آزادی مالی با ارز دیجیتال
فهرست مطالب

رابرت کیوساکی نویسنده ی کتاب مشهور “پدر پول دار پدر بی پول” می گوید: «آزادی مالی آزادی از ترس است». هدف نهایی همه ی مردم سرتاسر جهان دستیابی به آزادی مالی است. آزادی مالی داشتن یک حالت پولی است که به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر امور مالی و انتخاب های زندگی خود داشته باشید. برای رسیدن به این حالت چالش های بیشماری قرار دارد، اما با این حال با اهداف خوب و قدم های هوشمندانه می توان به آزادی مالی رسید. با ما همراه باشید چون می خواهیم بررسی کنیم که آیا با ارز دیجیتال مشهور بیت کوین می توانیم به آزادی مالی دست بیابیم یا نه!

با توجه به بحران های همه گیر مانند کرونا و یا موانع مالی که هرکشوری کم و بیش با آن درگیر هستند، مردم گرفتار بدهی های فزاینده، شرایط اضطراری مالی، هزینه های روزانه و سایر مسائلی هست که آن ها را از رسیدن به هدف هایی که دارند باز می دارد. در نتیجه، دستیابی به آزادی مالی یک شبه آسان نیست. صرف نظر از این، تلاش مداوم و پایبندی به این عمل می تواند به آزادی مالی منجر شود و صرفاً به این دلیل که از نظر مالی ایمن هستید به این معنی نیست که شما از تعهد مدیریت مناسب امور مالی خود «آزاد» هستید. آزادی مالی مستلزم داشتن کنترل مالی جامع است.

دو روش مهم برای رسیدن به آزادی مالی با ارز دیجیتال

شما می توانید به دو روش زیر به آزادی مالی دست یابید: کاهش مخارج یا افزایش درآمد. یکی از این منابع مملو از فرصت ها، کریپتوکارنسی است. نسل جدید سرمایه گذاران از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزاری برای آزادی مالی استقبال می کنند. این می تواند به عنوان یک گام مهم و همچنین یک چشم انداز بلند مدت برای رسیدن به آزادی مالی در نظر گرفته شود. بسیاری از سرمایه گذاران اولیه کریپتو در حال حاضر از مزایای آن بهره می برند و هنوز برای شما دیر نشده است.

در این مقاله، ما قصد داریم نحوه دستیابی به آزادی مالی با کیرپتوکارانسی را برای شما موشکافی کنیم. قبل از اینکه وارد بحث شویم در نظر داشته باشید که استخراج بیت کوین یکی از روش های  قدرتمند و خوب برای به دست آوردن بیت کوین است.

قدرت نمایی کریپتوکارانسی در مقابل سیستم بانکداری سنتی

سیستم بانکداری سنتی معمولاً در طی دوره‌های آشفتگی سیاسی، اجتماعی یا فرهنگی در رسیدگی به نیازهای مردمی ناکام می‌ماند. اما از سوی دیگر رمزارزها، می توانند در چنین شرایطی رشد کنند و با ارائه خدمات بهتر  نیازهای مردم را بهبود بخشد. در نتیجه، Cryptocurrency سطح بی سابقه ای از آزادی را برای کاربران خود فراهم می کند، مانند:

  1. آزادی از اتکا به واسطه ها یا اشخاص ثالث.
  2. رهایی از دخالت اقتدار متمرکز.
  3. آزادی معاملات بدون مرز.
  4. آزادی کنترل کامل مالی.

مردم می توانند نه تنها برای هزینه های روزانه، بلکه برای رشد ثروت خود و دستیابی به آزادی مالی به این دارایی ها اعتماد کنند.

همچنین بخوانید: کدام کشورها بیشتر از کریپتو استفاده می کنند

روش‌های دستیابی به آزادی مالی با ارزهای دیجیتال

  1. استخراج : استخراج رمز ارز با سرمایه گذاری اولیه می تواند کاملاً سودآور باشد. استخراج کردن این پتانسیل را دارد که به شما در ایجاد درآمد غیرفعال کمک کند. برای اطلاعات بیشتر درباره ی ماینرهای قانونی و شرایط وام برای ماینر ها برای استخراج، می توانید با مشاوران ما در سایت داراماینر در ارتباط باشید.
  2. HODL  : علیرغم نوسانات بازار کریپتو، همیشه پیشنهاد می شود که خرید تعداد کمی ارز و نگه داشتن آنها برای چند ماه می تواند سودمند باشد.
  3. معاملات روزانه : معاملات ارز دیجیتال در صرافی هایی انجام می شود که کاملاً شبیه بازارهای سهام جهانی هستند. روش معاملات روزانه یک تلاش پر ریسک است. با این حال، اگر در بازار کریپتو مهارت دارید و تجربه تحلیل تکنیکال و بنیادی دارید، این تکنیک می تواند فوق العاده مفید باشد.
  4. ICO ها : شما می توانید با سرمایه گذاری در یک ICO معتبر و امیدوار کننده، سود قابل توجهی  به دست آورید.
  5. Airdrops  : بسیاری از پروژه های جدید بلاک چین مقدار کمی از توکن های رایگان را به کاربران خود ارائه می دهند. هدف این است که تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری را وادار کنیم تا خدمات جدید خود را امتحان کنند. با این حال، تعداد شگفت‌انگیزی از توکن‌ها دارای ارزش واقعی هستند، بنابراین می‌توانید به جای استفاده از آن‌ها، آنها را با ارز دیگر کریپتو یا فیات معامله کنید.

راهنمای دقیق برای دستیابی به آزادی مالی با ارز دیجیتال

طبق تجارب، پیش بینی افزایش 3 درصدی نسبت به افزایش 30 درصدی ارز دیجیتال امکان پذیر است. در بیشتر موارد، پیش‌بینی سود 2 تا 5 درصدی صرفاً از طریق پیروی از الگوهای نمودار یا تجزیه و تحلیل احساسات بازار توصیه می‌شود. در حال حاضر، ممکن است بخواهید تجارت با اهرم را نیز در نظر بگیرید. با این حال، این روش به ویژه خطرناک است، اما شانس شما را برای برنده شدن در هنگام معامله ​به حداکثر می رسد.

معامله گران برای ورودی های بالاتر تلاش می کنند تا سود بیشتری کسب کنند، که تنها زمانی می توان به آن دست یافت که سبد ارز دیجیتال شما رشد کند. علاوه بر این، نگه داشتن ارزهای دیجیتال از زمان خرید تا زمانی که ارزش آنها افزایش یافته است تا جایی که بهترین معامله را برای فروش ارائه می دهند، سود بیشتری را جذب می کند. برای تقویت این موقعیت، معامله گران همچنین باید وجوه خود را در زمانی که بازار صعودی قریب الوقوع است، نگه دارند و سپس با نزدیک شدن به بازار نزولی، آنها را معامله کنند. سودی که ممکن است تنها با نگه داشتن سکه های خود به دست آورید، احتمالاً از سود معاملاتی احتمالی بیشتر است. در صورت نوسانات بازار، سرمایه گذاران باید به سمت استیبل کوین ها حرکت کنند و آن ها را تا زمانی که وضعیت به ثبات برسد نگه دارند.

امنیت : معامله گران کریپتو

جدا از آزادی مالی، معامله گران کریپتو نیز مطمئن هستند که وجوه آنها امن است. برای بیشتر سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری در سکه‌هایی که می‌توانند ارزش دلار آمریکا را در اوج بازار صعودی حفظ کنند، از پول آنها در برابر سقوط احتمالی بازار محافظت می‌کند. همچنین افراد را قادر می سازد تا در صورت منحرف شدن بازارها، تصمیمات آگاهانه ای برای سرمایه گذاری بگیرند. تعدادی از استیبل کوین های محبوب برای سرمایه گذاری عبارتند از Tether ( USDT )، Binance USD ( BUSD )  و Gemini USD ( GUSD ) .   

هنگامی که وجوه به میزان قابل توجهی افزایش یافت، می توان آنها را به استیبل کوین تبدیل کرد. استراتژی ایده آل برای انجام آن این است که استیبل کوین های خود را به اشتراک بگذارید یا در یک حساب پس انداز به مدت 7 تا 30 روز پس انداز کنید. این روش به ایجاد علاقه بالا کمک می کند که به آن پاداش نیز می گویند. سپس می‌توان پاداش را مجدداً در ارز رمزنگاری مورد علاقه معامله‌گر سرمایه‌گذاری کرد، یا می‌توان آن را با استفاده از کارت نقدی Cryptocurrency خرج کرد. تکرار این فرآیند منجر به آزادی کامل مالی می شود که هدف اصلی اکثر معامله گران و سرمایه گذاران کریپتو است.

نتیجه گیری

آزادی مالی رشد و استقلال شخصی است. این به داشتن پس انداز و سرمایه گذاری کافی برای استطاعت سبک زندگی مورد نظر شما اشاره دارد. علاوه بر این، مانند پرورش یک مزرعه ثروت است که به شما قدرت می دهد تا تصمیمات زندگی خود را بگیرید زیرا برای موارد غیرمنتظره آماده هستید. زمانی است که از نظر وضعیت مالی خود احساس محدودیت نمی کنید. این نشان می دهد که پول شما برای شما کار می کند نه برعکس.

برای دستیابی به آزادی مالی با ارزهای دیجیتال، باید تلاش کنید تا با کار دقیق و جامع دنبال کنید. همانطور که صنعت کریپتوکارنسی به توسعه خود ادامه می دهد، در پذیرش انبوه رو به رشد آن نیز منعکس می شود. در نتیجه، دنیای کریپتو برای شروع و در آغوش کشیدن جاده به سوی آزادی مالی فوق‌العاده‌ است.

1 دیدگاه

  1. صنایی گفت:

    ممنون بخاطر اطلاعات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button