طلا بخریم یا ماینر بیت کوین؟

فهرست مطالب

طلا یا بیت­کوین! آیا تا به حال فکر کردید که کدام یک برای خرید بهتر است؟ مزایای هرکدام نسبت به دیگری چه چیزی است و یا نقاط مشترک بین آنها کدام است؟ کدام یک برای سرمایه گذاری بلند مدت بهتر است و یا کدام یک آینده­ی روشنتری نسبت به دیگری دارد؟ چطور می­توانیم به راحتی بیت­کوین بدست بیاوریم؟ داراماینر درمورد استخراج بیت­کوین چه هاستینگ یا فارم­هایی را اجاره می­دهد؟ در خرید ماینر برای استخراج  بیت­کوین باید به چه نکاتی توجه داشت؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال­ها تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

طلا فلزی گران­بها

طلا یکی از قدیمی­ترین فلزات شناخته شده است که به سادگی شکل پذیر می­باشد و اکثر مردم از دوران قدیم برای حفظ سرمایه­ی خود در برابر نوسانات بازار خرید و سرمایه گذاری بر روی طلا را در اولویت قرار می­دادند و چون طلا در بخش های دیگر مثل طب سنتی جایگاهی ویژه­ای دارد در بین مردم ایران داری اهمیت بیشتری می­باشد.

بیت کوین ارزی نام آشنا

بیت کوین را می­توان نوعی پول الکترونیکی دانست که به راحتی می­توان با آن به فروش و خرید هر نوع کالا در هر نقطه­ جهان از آن استفاده کرد و یا می­توان به راحتی در عرض مدت خیلی کوتاهی ارزی را از قاره­ای به قاره­ی دیگر انتقال داد و از همه مهمتر چون بیت کوین ویژگی غیر متمرکز بودن را با خود یدک می ­کشد دستاورد مهمی در برابر پول امروزی است که آینده و مسیر روشنی در نظام اقتصادی در پیش دارد.

طلا یا بیت کوین: کدام برای خرید بهتر است

در این عصر دیجتال همه در تلاش هستند که با قدم برداشتن هوشمندانه سرمایه گذاری خود را افزایش دهند و در کنار افزایش سرمایه دنبال راهی به صرفه و سرمایه گذاری امنی هستند، حالا برای رسیدن به جواب اینکه کدام راه سرمایه گذاری هوشمندانه است اساسی­ترین سوالی که باید از خود بپرسیم این است که: کدام ثروت یا دارایی در هر بُرهه­ای از زمان شرایط خود را حفظ و  یا کمترین نوسان را می­کند؟

در کنار طلا و ملک، تقریبا یک دهه شده است که ارز دیجتال هم راهی برای افزایش سرمایه در بین مردم رواج پیدا کرده است و در سرتاسر دنیا مردم شروع به سرمایه گذاری در آن کرده ­اند و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال که مهمترین و شناخته ترین آن بیت کوین است به معامله در صرافی­های معتبر می­پردازند. در بین دارایی ها طلا و بیت­کوین رابطه­ ی تنگاتنگی وجود دارد و این موجب شد که برخی سرمایه گذاران بیت کوین را طلای دیجتال معرفی کنند.

بیت کوین شاید در سال های 2010 شناخته شده نبود اما امروزه ارزی کاربردی میان مردم به شمار می آید و با آن می توان در هر قسمت از کره زمین سفارش کالا داد و یا به راحتی می توان در عرض مدت کوتاهی انتقال ارز از کشور به کشوری دیگر را انجام داد  و این سهولت استفاده روز به روز در حال ساده­تر شدن است. برای درک بیشتر این موضوع در ادامه این مقاله مزیت های بیت­کوین و طلا را نسبت به یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

 

مزایای بیت­کوین نسبت به طلا

  • بیت­کوین قابلیت تبدیل پذیری بالایی نسبت به طلا دارد.
  • بیت­کوین نقدشوندگی خیلی سریعی نسبت به طلا دارد.
  • بیت­کوین نسبت به طلا ظرفیت رشد بالای قیمت را دارد.
  • از بیت­کوین به راحتی می­توان به جای پول نقد استفاده کرد.
  • بیت­کوین از لحاظ امنیت و حریم خصوصی نسبت به طلا برتری دارد.
  • بیت­کوین نسبت به طلا تقسیم پذیری بالایی دارد.
  • مهمترین مزیت بیت­کوین نسبت به طلا سرعت انتقال آن است.
  • بیت­کوین را نسبت به طلا خیلی راحت می­توان جابجا کرد.

 

مزایای طلا نسبت به بیت­کوین

  • پایداری طلا نسبت به بیت­کوین بیشتر است.
  • طلا در تاریخ سابقه­ی طولانی نسبت به بیت­کوین دارد.

 

نقاط مشترک طلا و بیت­کوین:

  • بین بیت­کوین و طلا نوعی همبستگی وجود دارد و به همین دلیل هردو تاثیر پذیر از فضای سیاسی اجتماعی هستند.
  • بیت­کوین و طلا قابلیت استخراج دارند.
  • هر دو عرضه­ی محدودی دارند.

طلا یا بیت­کوین: کدام برای سرمایه گذاری برای آینده بهتر است

برای همگان مشهود است در دوران تنش سیاست جفرافیایی یا همان تنش ژئوپلیتیک که وقتی بازار آشفته می­شود طلا ارزش خود را حفظ می­کند و به همین دلیل طلا را کالای دوران بحران می­نامند. مردم برای جلوگیری از اینکه دارایی خود را از دست ندهند به خرید طلا رو می­آورند. اما مسئله اینجاست که چطور می­شود دارایی به این با ارزشی را بدون اینکه توقیف یا سرقت شود از شهر به شهری دیگر و یا از کشوری به کشور دیگر انتقال داد؟

در مقابل افرادی که خرید و سرمایه گذاری در بیت کوین را نسبت به طلا ترجیح می­دهند در هر زمان و مکانی می توانند به راحتی با دانستن اطلاعات فردی و پسورد خود در هر منطقه­ای از کره­ی زمین به دارایی خود دسترسی داشته باشند. از طرفی دیگر در عصر دیجتال نسل جوانان با بیت­کوین بیشتر سروکار دارند تا سکه ی طلا و مهمترین دلیل بر این ادعا این است که بیت کوین امنیت بیشتری دارد و نیازی به دخیره سازی فیزیکی ندارد.

چطور می­توان به راحتی بیت کوین بدست آورد

در پاراگراف­های بالایی توضیح مختصری درباره طلا، بیت کوین و مزایا و معایب هرکدام نسبت به یکدیگر را مورد بحث قرار دادیم حالا می­خواهیم ببینیم که چطور می­توان به راحتی و با سرمایه کم بیت­کوین بدست آورد، حتما می­دانید که برای بدست آوردن بیت­کوین یا باید بیت­کوین را از صرافی­های معتبر مثل بایننس، کوین­بیس، بیت­ترکس و… خرید کنید و یا با خرید ماینر شروع به استخراج بیت­کوین کنید. خوشبختانه در ایران شرکت داراماینر بستری را فراهم کرده است که به راحتی و بدون اینکه دغدغه­ی تامین برق، مجوز، ستاپ و نگهداری ماینینگ را داشته باشید می­توانید هاست و یا فارم اجاره کنید و به راحتی با کمترین مبلغ بیت­کوین استخراج کرده و سرمایه خود را چند برابر کنید. در ادامه در خصوص اجاره فارم­ یا هاستینگ در داراماینر صحبت خواهیم کرد.

 

[advicebutton]

 

اجاره فارم­های دارا ماینر برای استخراج بیت­کوین

دارا ماینر  اولین ارائه دهنده­ی خدمات ماینر در ایران است. مهمترین خدمات ماینر که برای مخاطبان ما فراهم شده است: بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه روی زیر ساخت از سمت شما، بدون پرداخت مبلغ اولیه جهت اسکان در فارم، دریافت هزینه­ی فارم به صورت کارمزد از درآمد ماینینگ، کاملا قانونی و شرعی، شامل خدمات سرویس و نگهداری.

 

چند نکته مهم در خرید ماینر برای استخراج بیت­کوین

  • در خرید ماینر باید توجه داشت که ماینر مورد نظر تاییدیه مجوز وزارت صمت و اوراق گمرکی را داشته باشد.
  • در خرید ماینر به صدای دستگاه و میزان حرارتی که در استخراج بیت­کوین تولید می­کند باید توجه داشت.
  • در خرید ماینر باید دقت کرد که میزان مصرف برق کمتری داشته باشد.

داراماینر خوشبختانه ماینرهای نو و ماینرهای کارکرده را به فروش می­رساند که نکات مهم بالایی برای خرید ماینر را دارند و جای هیچ نگرانی نیست، برای اطلاعات بیشتر در مورد مدل­های ماینر استخراج بیت­کوین به قسمت فروشگاه دستگاه ماینر در سایت داراماینر رجوع کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله ما به مزیت های طلا و بیت کوین که کدام برای خرید بهتر است و یا نقات قوت و ضعف هریک را مورد بحث قرار داده ایم و امیدوار هستیم که اطلاعات داده شده برای مخاطبان ما موثر واقع شود. ما با تلاش شبانه روزی در داراماینر شرایطی را فراهم کرده­ایم که به راحتی بتوان خرید ماینر برای استخراج بیت­کوین را انجام داد برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به راحتی می­توانید از سیستم پشتیبانی ما برای خرید دستگاه ماینر و اجاره­ی فارم یا هاست مشاوره­ی رایگان بگیرید  و در آخر از صمیم قلب منتظر شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادهای شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button