معاملات روزانه کریپتو برای مبتدیان

فهرست مطالب

توسعه ارزهای رمزپایه منجر به پیدایش راه‌های جدیدی برای ایجاد درآمد شده است که در دسترس مردم عادی است: سرمایه‌گذاری ، استخراج ، سهام‌داری و غیره. در این مقاله، ما در مورد یکی از سودآورترین راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال صحبت خواهیم کرد: معاملات روزانه کریپتو.

معاملات روزانه کریپتو چیست

اصطلاح ” معاملات روزانه کریپتو ” از بازارهای مالی سنتی به بازار ارزهای دیجیتال وارد شد. معاملات روزانه یک معامله سفته بازانه در بورس است که در آن یک معامله گر دارایی را در همان روز معاملاتی خرید و فروش می کند. در معاملات روزانه، مدت زمان نگهداری دارایی ها معمولا از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر است.

در ابتدا، معاملات روزانه منحصراً توسط شرکت های مالی و سفته بازان حرفه ای استفاده می شد که توسط کارمندان بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری انجام می شد. با این حال، با ظهور تجارت آنلاین، این نوع فعالیت در بین خرده فروشان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

آیا معاملات روزانه برای ارزهای دیجیتال اعمال می شود

در صرافی‌های سنتی، جایی که اصطلاح «معاملات روزانه» برای اولین بار ظاهر شد، هر روز معاملات یک ساعت شروع معاملات و ساعت پایان معاملات وجود دارد. بازار ارزهای دیجیتال یک تفاوت قابل توجه دارد: تجارت روی آن متوقف نمی شود. 24/7 است به همین دلیل، هیچ “روز معاملاتی” در بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد. با این حال، اصطلاح “معامله روزانه” در بازار کریپتو استفاده می شود، اما به معنای باز کردن و بستن یک موقعیت در یک روز معاملاتی یک معامله گر فردی است.

دانستنی : آیا می دانستید که داراماینر برای خرید دستگاه ماینر وام می دهد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

معاملات روزانه کریپتو در مقابل سهام

معاملات روزانه در بازار کریپتو و بازارهای مالی سنتی مانند بازار سهام از بسیاری جهات بسیار مشابه هستند. به همین دلیل، بسیاری از معامله گرانی که از بازار سهام به سمت بازار ارزهای دیجیتال و بالعکس حرکت می کنند، به سرعت خود را  این روش معاملاتی وفق می دهند.

با این حال، تعدادی تفاوت قابل توجه وجود دارد که بیشتر آنها ناشی از این واقعیت است که بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً جوان است.

نوسان :

این یکی از اصلی ترین ویژگی های متمایز کننده بازار ارزهای دیجیتال است که توجه معامله گران را به خود جلب می کند. نوسانات فوق العاده بازار کریپتو سود بالقوه بسیار بالایی را به معامله گران ارائه می دهد. این البته یک جنبه منفی نیز دارد: اگر اشتباهات معاملاتی انجام دهید، ضرر شما نیز می تواند بسیار زیاد باشد.

حجم معاملات بازار کریپتو حجم معاملات بسیار کمتری نسبت به بازارهای سنتی دارد. این یکی از عوامل اصلی نوسانات بالای بازار ارزهای دیجیتال است.

تداوم معاملات:

صرافی‌های کریپتو 24/7 کار می‌کنند، بنابراین می‌توانید هر زمان که برایتان مناسب بود معامله کنید.

آستانه ورود پایین شما می توانید با پول نسبتا کمی که در اختیار دارید، تجارت ارزهای دیجیتال را شروع کنید.

دارایی های بازار برخلاف بازار سهام، که در آن شما دارایی‌هایی را معامله می‌کنید که ارزش بنیادی خاصی دارند، در بازار کریپتو، ارزهای رمزپایه‌ای را معامله می‌کنید که ارزش آن‌ها از ایده‌ها و فناوری‌های پشت آن‌ها تشکیل شده است. به همین دلیل، تجزیه و تحلیل بنیادی دارایی های کریپتو در مقایسه با دارایی های سنتی بسیار دشوارتر و غیرقابل اعتمادتر است.

مقررات :

بازارهای سنتی به شدت تنظیم شده اند و قوانین و مقررات زیادی بر رفتار شرکت کنندگان آن حاکم است. بازار ارزهای دیجیتال جوان و به سرعت در حال توسعه از این نظر کمی شبیه به غرب وحشی است، جایی که بسیاری از قوانین و محدودیت‌های سنتی در آن اعمال نمی‌شوند. با این حال، شایان ذکر است که تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان فعالانه روی تغییر وضعیت کار می‌کنند.

چگونه ارزهای دیجیتال را معامله کنیم

اگر به تجارت روزانه با ارزهای دیجیتال علاقه دارید، درک موارد زیر مهم است. معاملات روزانه آسان نیست: بیشتر مبتدیان پول خود را از دست می دهند. این یک حرفه تمام عیار است که نیاز به تسلط دارد. علاوه بر این، کار سخت و پر استرسی است. اما اگر مایل به صرف زمان برای یادگیری و تمرین هستید ، اگر برای نظم و انضباط شخصی و پایبندی به قوانینی که در زیر توضیح داده شده آماده هستید، نتیجه شگفت‌انگیز برای شما خواهد بود.

کلیک : برای مشاهده ی دستگاه ماینرهای موجود در فروشگاه داراماینر کلیک کنید.

قوانین معاملات روز کریپتو

برای تجارت موفق روزانه با ارزهای دیجیتال، باید این قوانین را به خاطر بسپارید و از آنها پیروی کنید:

به استراتژی معاملاتی خود فکر کنید و به آن پایبند باشید. در یکی از مقالات آتی در مورد استراتژی های برتر معاملات روزانه با ارزهای دیجیتال بیشتر به شما خواهیم گفت.

تجزیه و تحلیل فنی یکی از مهم ترین ابزار برای یک معامله گر روز کریپتو است. آن را یاد بگیرید، از آن استفاده کنید و سعی کنید مهارت تحلیل تکنیکال خود را بهبود بخشید.

برای هر موقعیت معاملاتی اهداف مشخصی تعیین کنید. شما همیشه باید بفهمید که نقطه شروع و نقطه پایان شما چیست و مهمتر از آن، اگر مشکلی پیش بیاید چه خواهید کرد.

مدیریت ریسک را فراموش نکنید. از دستورات توقف ضرر استفاده کنید. وجوه خود را تقسیم کنید و همه آنها را در یک معامله استفاده نکنید. فقط با استفاده از وجوهی که می توانید از دست بدهید، تجارت کنید.

تسلیم احساسات نشوید. احساسات یکی از دشمنان اصلی یک معامله گر هستند.

قبل از شروع معامله هر سکه، نمودار تاریخی آن را مطالعه کنید و بررسی کنید که آیا استراتژی شما روی آن کار می کند یا خیر.

تمرین. تجارت سودآور نیازمند مهارت هایی است که تنها با تمرین به دست می آید. به تدریج، معاملات سودآورتر و معاملات زیان آور کمتری خواهید داشت.

نکات معاملاتی روزانه کریپتو

علاوه بر قوانین مهم معاملات روز کریپتو که در بالا توضیح داده شد، نکات زیادی وجود دارد که به شما در بهبود نتایج معاملاتتان کمک می کند. این لیست جامعی نیست و اکثر معامله گران با تجربه می توانند چیزی به آن اضافه کنند.

حرص نخور. ترس از دست دادن سود دوست شما نیست. اگر قیمت افزایش یافته است، برای کسب سود مقداری سکه بفروشید. اگر این کار را انجام دهید، حتی اگر بعداً قیمت پایین بیاید و سفارش Stop-Loss شما فعال شود، ضرر را خنثی می کند.

وقت خود را با اخبار تلف نکنید. معمولاً اگر یک معامله گر معمولی از اخباری مطلع شود که می تواند منجر به افزایش قیمت سکه شود، به احتمال زیاد این اتفاق قبلاً افتاده است.

نظرات سایر معامله گران را نادیده بگیرید. وقتی موقعیتی را بر اساس یک برنامه سنجیده باز می کنید، به حرف کسی گوش ندهید. به استراتژی خود پایبند باشید.

یک دفتر یادداشت از معاملات خود داشته باشید. این به ارزیابی و اصلاح استراتژی معاملاتی و همچنین شناسایی اشتباهات انجام شده کمک می کند.

سود چیزی است که شما به پول فیات تبدیل می کنید. تا زمانی که ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار پرداخت گسترده مورد پذیرش قرار نگیرد، بهتر است ارزش کل سبد خود را در ارزهای فیات اندازه گیری کنید.

هنگام معامله آلتکوین، به رفتار بیت کوین توجه کنید . قیمت های آلت کوین به شدت تحت تاثیر تغییرات قیمت بیت کوین است. بررسی کنید که آلتکوین های انتخابی شما چگونه به نوسانات بیت کوین واکنش نشان می دهند و آنها را زیر نظر بگیرید.

پیشنهاد : پیشنهاد ما برای خرید ماینر، دستگاه ماینر BITMAIN ANTMINER S19 PRO می باشد.

ابزارهای معاملات کریپتو

در حال حاضر ابزارهای زیادی برای کمک به معامله گران وجود دارد. ما در این مقاله به این موضوع نمی پردازیم. در عوض، ما فقط مواردی را فهرست می کنیم که بدون آنها تجارت کریپتو غیرممکن است.

سخت افزار معاملات ارز دیجیتال. برای شروع، فقط به یک کامپیوتر شخصی یا حتی یک گوشی هوشمند نیاز دارید. البته دسترسی به اینترنت الزامی است.

تبادل کریپتو . معامله ارز دیجیتال بدون آن بسیار دشوار است. در حال حاضر، صرافی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده زیادی، هم متمرکز و هم غیرمتمرکز وجود دارند.

نمودارهای رمزنگاری برای تحلیل تکنیکال اگرچه صرافی های معتبر رمزنگاری معمولاً ابزارهای تحلیل فنی داخلی را به کاربران خود ارائه می دهند، بسیاری از معامله گران ترجیح می دهند از پلتفرم های تخصصی برای این منظور استفاده کنند. در حال حاضر محبوب ترین پلتفرم نمودار و تحلیل تکنیکال TradingView است.

بهترین ارز دیجیتال برای معاملات روزانه

به طور کلی، یک سکه خوب برای معاملات روزانه، سکه ای است که شخصاً آن را درک می کنید و برای آن استراتژی مناسبی دارید. اگر به نمودار یک سکه نگاه می کنید و نمی دانید که احتمالاً از قیمت آن چه انتظاری دارید، بهتر است به دنبال سکه دیگری باشید. اما اگر می‌بینید که آزمایش مجدد استراتژی خود در نمودار قیمت این سکه نتایج خوبی به همراه دارد، این نشانه خوبی است.

علاوه بر این، بهتر است ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بزرگ را انتخاب کنید . این به ویژه برای معامله گران تازه کار صادق است. ارزهای دیجیتال جدید با ارزش بازار پایین دارای نوسانات بالاتری هستند و ریسک بیشتری را برای معامله گران به همراه دارند تا ارزهای رایج و معتبر. یک مشکل اضافی در مورد ارزهای دیجیتال جدید این است که، به دلیل حجم کمی داده های تاریخی، انجام تجزیه و تحلیل فنی برای چنین سکه هایی دشوار است.

چگونه با 100 دلار معاملات کریپتو را شروع کنیم

این تصور غلط گسترده وجود دارد که برای شروع معاملات روزانه با ارزهای دیجیتال باید مبلغ اولیه مناسبی داشته باشید. در واقع، برای یک معامله گر تازه کار، این کار نسبتاً خطرناک است. بدون دانش و تجربه تجاری لازم، احتمال از دست دادن وجوه بسیار زیاد است. به همین دلیل منطقی است که تنها پس از کسب تجربه و نشان دادن سودآوری پایدار در معاملات خود، در معاملات روزانه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

اگر تصمیم دارید معاملات روز کریپتو انجام دهید، بهتر است به دنباله اقدامات زیر پایبند باشید:

اصول تحلیل تکنیکال را بیاموزید.

“حالت دمو” را امتحان کنید. این اصطلاح به معاملات شبیه سازی شده در یک محیط نمایشی اشاره دارد که به شما امکان می دهد بدون ریسک کردن پول واقعی معامله کنید. بعد از اینکه شروع به رسیدن به جایی کردید، می توانید به تجارت واقعی بروید.

در یک صرافی رمزنگاری ثبت نام کنید و مقدار مشخصی از ارز دیجیتال خود را به آنجا منتقل کنید. اگر هنوز ارز دیجیتال ندارید، می‌توانید آن را با کارت نقدی یا اعتباری مستقیماً در صرافی یا از طریق یک مبادله شخص ثالث خریداری کنید.

تجارت با مقادیر کم را شروع کنید. با کسب تجربه و اعتماد به توانایی های خود، به معاملات بزرگتر بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button