افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت استخراج بیت‌کوین

فهرست مطالب

حتما تا به حال از خود پرسیده‌­اید که بهترین و مناسب­‌ترین راه برای رسیدن به درآمد خوب و کلان در سال 2022 چه راهی است، بدون اینکه خودتان بخواهید در دوره­همی‌­های خانوادگی بیشتر شاهد این بحث بودید که چه چیزی واقعا ارزش سرمایه‌گذاری دارد، دلار! طلا! ملک و یا سرمایه‌گذاری در دنیای بزرگ ارز­های دیجیتال! اگر بخواهیم در صنعت ماینینگ سرمایه‌گذاری کنیم، یک ماینر چقدر می­تواند درآمد داشته باشد؟ آیا ارز دیجیتال در ایران و یا کشوری مثل امریکا قانونی است؟ کدام شرکت­‌های بزرگ در سرمایه‌گذاری بر صنعت استخراج بیت‌­کوین و خرید ماینر سرمایه‌­های خود را چند برابر کردند؟ آیا سرمایه‌گذاری در صنعت استخراج بیت‌­کوین هر روز بیشتر می­‌شود؟ برای رسیدن به جواب این سوال‌­ها­ تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

استخراج بیت‌کوین

استخراج بیت­‌کوین به اطمینان از معتبر بودن تراکنش­‌ها و اضافه شدن صحیح به بلاک‌چین بیت­‌کوین با استفاده از شبکه جهانی کامپیوترهایی که کد بیت­‌کوین را اجرا می­‌کنند اشاره دارد. فرآیند استخراج همچنین ابزاری برای ایجاد بیت­‌کوین‌­های جدید است. به زبان ساده اگر بخواهیم بگوییم، استخراج کننده­‌ها (همان ماینرها) برای اینکه تراکنش­‌های بیت‌­کوین تایید و امنیت شبکه حفظ شود پردازش دستگاه خود را در اختیار شبکه قرار می‌­دهند. به این کار استخراج بیت‌­کوین می‌گویند.

 

استخراج بیت‌کوین چگونه کار می‌کند

استخراج بیت­‌کوین فرآیندی است که طی آن تراکنش‌های بیت‌­کوین به صورت دیجیتالی در شبکه بیت‌­کوین تایید شده و به بلاک‌چین اضافه می‌­شود. این­کار با حل پازل‌های هش رمزنگاری پیچیده برای تأیید بلوک‌های تراکنش‌هایی که در بلاک‌چین غیرمتمرکز بروزرسانی می‌شوند، انجام می‌شود. با اینکه انجام این­کار انرژی زیادی را از دستگاه ماینر برای استخراج کردن می‌­گیرد، اما باید در نظر داشته باشیم که این فرآیند سخت برای تضمین امنیت شبکه بیت‌کوین است.

 

آیا استخراج کریپتو قانونی است

قانونی بودن استخراج ارز دیجیتال از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و نظرات متفاوتی از سوی دولت‌های جهان درباره این موضوع بیان شده است. برای مثال، استخراج بیت‌­کوین در ایالات متحده  قانونی است، اما همه ایالت‌­های ایالات متحده این اجازه را ندارند که به استخراج بیت‌­کوین بپردازند. در ایران شرکت‌­هایی وجود دارند که برای استخراج بیت‌­کوین هاست و یا فارم اجاره می­دهند و یا می‌توانید از  آن شرکت‌­ها به راحتی خرید ماینر انجام دهید و به استخراج بیت­‌کوین بپردازید.

 

[advicebutton]

 

ابزارهای مورد نیاز برای استخراج رمزارز

هر ماینر کریپتو برای اینکه بخواهد دارایی­‌های دیجیتالی مانند بیت‌­کوین را استخراج کند، برای شروع به چندین ابزار نیاز دارد. اولین قدم، کیف پول بیت‌­کوین برای ذخیره سکه­‌های به دست آمده از استخراج کننده بیت­‌کوین است. کیف پول‌­های کریپتو برای ذخیره امن دارایی­‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین استفاده می­‌شود.

مجموعه بعدی ابزارها سخت افزار و نرم افزار استخراج بیت‌کوین است. سخت‌افزار یک کامپیوتر تخصصی یا تجهیزات ماینینگ است که برای استخراج بیت‌­کوین استفاده می­‌شود، در حالیکه نرم‌افزار استخراج قدرت عملیات آن را فراهم می‌کند.

سخت‌افزار استخراج بیت‌کوین، دستگاه‌های پرقدرتی هستند که مسائل پیچیده ریاضی را به منظور ایمن‌سازی شبکه و ایجاد بیت‌کوین‌های جدید حل می‌کنند. هنگام خرید دستگاه ماینر استخراج بیت‌کوین، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند. که شامل هزینه، بهره‌­وری انرژی و نرخ هش هستند.

نرخ هش سرعتی است که با آن تجهیزات بیت‌کوین می‌توانند تراکنش‌ها را تأیید کنند و بلاک‌هایی را به بلاک‌چین اضافه کنند، ماینر s19 با توجه به کارایی، حداکثر نرخ هش و مصرف انرژی کم، پیشرو در استخراج بیت‌­کوین است. قیمت ماینر s19 pro در بازار های جهانی بین 5 هزار تا 15 هزار دلار است.

 

 

چرا بیت‌کوین به ماینرها نیاز دارد

ماینرها جزء ضروری شبکه بیت‌کوین هستند. آنها را به عنوان حسابرسان منظم دفاتر یک شرکت در نظر بگیرید. ماینرهای بیت‌­کوین اطمینان حاصل می‌­کنند که تراکنش‌­های ارسال شده در شبکه واقعی هستند و از قوانین تعیین شده شبکه پیروی می‌کنند.

یکی دیگر از زمینه‌های حیاتی که در آن ماینرها به ادامه فعالیت شبکه بیت‌کوین کمک می­‌کنند، اجرای قوانین اضافه کردن بلوک است. قبل از افزودن یک بلوک جدید به بلاک‌چین قبلی، بلوک جدید بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به درستی به بلوک قبلی ارجاع می‌­دهد. پس از انجام این کار، بلوک جدید تراکنش‌­ها به بلوک قبلی اضافه می­‌شود تا یک زنجیره تشکیل شود. ماینرها اساسا مجریان کدهای محاسباتی از پیش برنامه‌ریزی شده­‌ای هستند که توسط بنیانگذار ناشناس بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو ارائه شده است.

 

یک ماینر چقدر درآمد دارد

استخراج بیت‌کوین در اوایل کار آسان‌تری بود، زیرا ماینرها می‌توانستند با استفاده از رایانه شخصی یا کارت گرافیک اختصاصی خود، سکه‌های جدید استخراج کنند. اما با گذشت سال‌ها، تعداد گره‌ها در شبکه سطح دشواری را افزایش داده است و این باعث شده است که ماینرها به دنبال تجهیزات پیشرفته برای کسب جوایز بلاک باشند.

بسیاری از شرکت‌ها هزاران و حتی میلیون­‌ها دلار را برای راه‌اندازی یک عملیات استخراج بیت‌کوین بزرگ خرج می­‌کنند، اما آیا ارزش آن را دارد؟ جواب این سوال بله هست برای مثال شرکت‌هایی مانند Core Scientific با سرمایه گذاری میلیون دلاری در ماینرها برای استخراج بیت‌­کوین، شاهد افزایش بیش از 100 درصدی درآمد سه ماهه دوم خود در سال 2022 بودند.

 

سرمایه گذاری در صنعت استخراج بیت­‌کوین هر روز بیشتر می­‌شود

فای هایک، اقتصاددان معروف اتریشی، مدافع قوی سیستم‌های ارزی رقابتی که توسط بازار آزاد توسعه یافته بود و سپس به خریداران و فروشندگان در بازارهای جهانی اجازه داد انتخاب کنند که به عنوان وسیله مبادله و ذخیره ارزش برای تسهیل، معتبر و مسلط شود. تجارت دلار آمریکا که در سال 1913 با کنترل مطلق بر وظایف بانک مرکزی آمریکا تأسیس شد، بیش از 97 برابر قدرت خرید خود را از دست داده است. فای هایک عنوان کرد: “من سیستم یادداشت‌های فدرال رزرو را یک شکست تاسف بار می‌نامم. امیدوارم مدل بیت‌کوین که توسط سیستم قدرتمند بازار آزاد و نوآورانه ایجاد شده است، به عنوان یک مدل ارز دیجیتال جایگزین جهانی مورد توجه و مقبولیت جدی قرار گیرد و با تمام سیستم‌های ارزهای فیات رقابت کند. قدرت بیت­‌کوین در این است که هیچ بانک مرکزی نمی­‌تواند بیت‌کوین چاپ کند و برابری قدرت خرید آن را کاهش دهد.”

این نظر می­‌تواند دلیل محکمی بر این باشد که سرمایه‌گذاری در صنعت استخراج بیت‌­کوین هر روز نسبت به روز قبل بیشتر خواهد شد.

 

کلام آخر

نابرده رنج گنج میسر نمی­‌شود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد. هدف  استفاده از این ضرب المثل در این مقاله این هست که به شما مخاطبین سایت داراماینر یادآوری کنیم که، عصر، عصردیجتال هست دنیای رمز ارزها و در سال 2022 دیگر نیازی نیست که سخت‌­تر کار کنید، انتظار می‌­رود هوشمندانه کار کنید، تلاش و کوشش کردن مهم نیست، تلاش و کوشش کردن در راه درست مهم است. در این مقاله بررسی شد که سرمایه‌گذاری در صنعت استخراج بیت‌­کوین چقدر می­‌تواند مفید باشد، ما حتی درآمد شرکت‌­های بزرگ مانند Core Scientific را برای شما گزارش دادیم. شما با خرید ماینر و اجاره‌­ی فارم همان هاستینگ می­توانید سرمایه‌­های خود را افزایش دهید و در مقابل تورم سرمایه خود را حفظ کنید و از نظر کارشناسان اقتصادی مثل، فای هایک، قدم برداشتن در مسیر استخراج بیت‌کوین و سرمایه‌­گذاری در آن می‌­تواند آینده‌­ی خوبی برای شما به ارمغان بیاورد و این تلاش و کوشش کردن در راه درست و مهمی است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات در مورد اینکه چگونه می­توان در مقابل تورم سرمایه‌­ی خود را حفظ کرد، شما می­توانید مقاله­ی «استخراج بیت‌کوین راهکار مقابله با تورم» را مطالعه بفرمایید. از حضور شما سپاس­‌گذاریم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button