بخش اول : دوازده ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2023

بهترین ارز برای استخراج
فهرست مطالب

ما در این مقاله بهترین ارزهای رمزنگاری شده را بررسی و مقایسه می کنیم تا به شما در درک نحوه استخراج ارز دیجیتال و انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج کمک کرده باشیم.

استخراج ارزهای دیجیتال فرصتی را برای افراد فراهم می کند تا به صورت روزانه درآمد غیرفعالی کسب کنند. این فرآیندی است که از طریق آن گره های توزیع شده در یک بلاک چین رمزنگاری شده و تراکنش های ارسال شده از طریق شبکه توسط سایر کاربران را تأیید می کنند. این گره ها یک کپی از بلاک چین درگیر را اجرا می کنند. سپس از نرم‌افزاری استفاده می‌کنند تا تأیید کنند که تراکنش‌های ارسال شده از طریق شبکه بلاک چین مطابق با الزامات بلاک چین  قانونی هستند.

نحوه استخراج ارز دیجیتال

برای استخراج تنها چیزی که نیاز دارید اتصال GPU، CPU یا ماینر ASIC به استخر استخراج است، تا بتوانید به راحتی از استخراج درآمد کسب کنید.

استخرهای ماینینگ به بسیاری از ماینرها این امکان را می دهد که نرخ هش یا قدرت پردازش رایانه را با هم ترکیب کنند و بنابراین شانس برنده شدن در تأیید بلوک را افزایش می دهند. این به این دلیل است که فرآیند تأیید خود رقابتی است که در آن بسیاری از ماینرها برای تأیید یک بلوک با هم رقابت می کنند. فقط ماینر برنده جوایز مشخص شده را برنده می شود.

این مقاله شامل لیستی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده است که در حال حاضر استخراج و برنده جوایز برتر می شود. علاوه بر سودآورترین و آسان‌ترین ارز دیجیتال برای استخراج، این آموزش ابزارها و نرم‌افزارهایی را که برای استخراج هر ارز دیجیتال نیاز دارید، مورد بحث قرار می‌دهد. این به کسانی که به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استخراج ارزهای دیجیتال هستند کمک می کند.

نکته حرفه ای :

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ارز دیجیتالی است که بیشترین بازدهی را داشته باشد. برای یافتن آن، از ماشین حساب های آنلاین برای مقایسه بازده استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید. با این وجود، شما همچنین باید یکی را انتخاب کنید که نیازی به صرف هزاران دلار برای سخت‌افزار استخراج نداشته باشد . از نظر آخرین نظر، موارد استخراج شده از ASIC عالی هستند و بازده خوبی دارند.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج

به جز بیت کوین در اینجا لیستی از رمزارزهای محبوب برای استخراج را برای شما بررسی کرده ایم:

  1. Vertcoin
  2. Grin
  3. Monero
  4. ZCash
  5. Ravencoin
  6. Haven Protocol
  7. Ethereum Classic
  8. Litecoin
  9. Ethereum
  10. Monacoin
  11. Bitcoin Gold
  12. Aeternity
  13. ECOS

در ادامه ارزهای دیجیتال بالا را بررسی می کنیم. قبل از آن لازم می دانیم دو صرافی مهم و کاربردی را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

صرافی های رمزنگاری پیشنهادی

پایونکس :  بهترین صرافی رمزنگاری

ربات معاملات خودکار پایونکس همچنین از معاملات خودکار ارزهای دیجیتال بالا پس از استخراج پشتیبانی می کند. همچنین یکی از 16 ربات ساخته شده در صرافی پایونکس  بدون هزینه اضافی قابل دسترسی است. این پلتفرم همچنین به شما امکان می دهد از یک برنامه اندروید و iOS پایونکس لایت برای تجارت ارزهای دیجیتال با ربات ها یا به صورت دستی استفاده کنید.

ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی پایونکس به شما امکان می‌دهند از تفاوت‌های کوچک در قیمت‌های کریپتو نهایت استفاده را ببرید. این در مورد تفاوت قیمت بین صرافی ها و بین قیمت های فعلی و آینده صدق می کند.

پایونکس، که بیش از سه سال است که عملیاتی شده است، از معاملات حاشیه ای ارزهای دیجیتال از طریق معاملات آتی پشتیبانی می کند. همچنین بسیار مورد بازبینی قرار گرفته است و رتبه‌بندی‌های مثبت زیادی به صورت آنلاین دارد.

امکانات:

  • می توانید بیش از 100 رمز ارز و توکن را با کارمزد 0.05 درصد در هر معامله، معامله کنید.
  • می توانید کریپتو را با کارت های اعتباری بخرید. تا 1 میلیون دلار برای حساب های در سطح 2 تایید می شود.
  • می توانید سود خود را با اهرم سرمایه خود تا 4 برابر افزایش دهید.
  • هیچ حساب معاملاتی آزمایشی برای استفاده با ربات ها یا برای تجارت دستی وجود ندارد.

Bitstamp : بهترین برای معاملات ارزهای دیجیتال و سهام

Bitstamp  یک صرافی ارز دیجیتال است که به مشتریان امکان داد و ستد بیت کوین، اتریوم و بیش از 70 دارایی رمزنگاری را می دهد. این صرافی که در سال 2011 تأسیس شد و یکی از اولین صرافی های ارز دیجیتال برای بیت کوین بود، دارای سهام اتریوم و الگوراند است. مشتریان در حال حاضر با استفاده از این توکن‌ها تا  %5 APY  کسب می‌کنند، که جایگزینی عالی برای عمل استخراج ارز دیجیتال است.

به جای اینکه پول زیادی را برای خرید یک قرارداد استخراج ابری یا تجهیزات استخراج کریپتو و اتصال آن به یک استخر استخراج سرمایه گذاری کنید، مقدار بسیار کمی را به همان میزانی که تعیین می کنید سرمایه گذاری می کنید. هر چه بیشتر در یک کیف پول سرمایه گذاری کنید، بازده بیشتری خواهید داشت. با این حال، از استخراج ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی کند.

Bitstamp برای کاربران مبتدی و پیشرفته سفارشی شده است. زیرا استفاده از آن آسان است و دارای نمودار TradeView و ادغام سیگنال است. این به شما امکان می دهد سفارشات را خودکار کنید یا با انواع سفارشات پیشرفته معامله کنید.

امکانات:

  • برنامه های iOS و Android علاوه بر تجربه برنامه وب.
  • این پلتفرم دارای یک محصول خاص است که برای کارگزاران معاملات ارز دیجیتال، نئو بانک‌ها، فین‌تک، بانک‌ها، صندوق‌های تامینی، معامله‌گران، دفاتر خانوادگی و جمع‌آوری‌کننده‌ها طراحی شده است.
  • انواع سفارشات پیشرفته، مبادله رمزنگاری فوری، و تجارت فیات به کریپتو.
  • کیف پول های میزبانی شده برای رمزارزهای پشتیبانی شده.
  • ویژگی های مدیریت حساب شامل ردیابی پورتفولیو، تاریخچه تراکنش ها، سفارشات و تکمیل و غیره است.
  • سپرده گذاری ارزهای ملی واقعی از طریق SEPA، حواله های سیمی، حساب های بانکی، کارت های اعتباری، کارت های نقدی و غیره.

در ادامه بهترین ارزها را برای استخراج بررسی کرده ایم. با ما همراه باشید.

شماره اول ) Vertcoin

بهترین برای  ماینرهای فردی در استخرها.

Vertcoin به عنوان یک رمزارز قابل استخراج توسط GPU پس از Litecoin برای کار به عنوان جایگزین قابل استخراج توسط GPU برای بیت کوین ایجاد شده است.  با توجه به اینکه از استخراج GPU پشتیبانی می کند، شبکه تا حد امکان غیرمتمرکز است.

امکانات:

  • با ASIC یا کارت های CPU قابل استخراج نیست.
  • نرم افزار VerthashMine قرار است برای استخراج رمزارز استفاده شود.
  • با کارت های GTX 1080، 1080 Ti و Radion RX 560، Vega64،  RTX 2080 و GTX 1660 استخراج م شود.
  • می توان به صورت جداگانه یا بر روی استخرهای استخراج GPU استخراج کرد.

وب سایت: Vertcoin

شماره دوم ) Grin

بهترین برای  معاملات خصوصی افراد و شرکت هایی که نیازی به ردیابی تراکنش یا شفافیت ندارند.  Grin یکی از آن رمزارزهایی است که به آن سکه های حریم خصوصی گفته می شود که تراکنش های خصوصی بین افراد یا روی پلتفرم ها را تسهیل می کند.

به عنوان مثال، پلتفرم Grin امکان مشاهده عمومی مبلغ ارسال شده یا آدرس های ارسال و دریافت را نمی دهد. البته، در مقایسه، هر کسی در عموم می‌تواند از کاوشگرهای بلاک برای مشاهده چنین جزئیاتی از تراکنش‌های بلاک چین برای سکه‌های غیرمحرمانه استفاده کند. Grin از پروتکل MimbleWimble برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی تراکنش ها و مقیاس پذیری استفاده می کند.

امکانات:

  • می توان با نرم افزارهای استخراج Gminer ، GrinGoldMiner، Cudo Miner و lolMiner GPU استخراج کرد. اینها به صورت رایگان قابل دانلود هستند.
  • قابل استخراج در استخرهایی مانند 2miners و f2pools.com. استخرهای مختلف نرخ و فرکانس پرداخت متفاوتی دارند.
  • می توان از طریق استخراج انفرادی با ASIC ها استخراج کرد.
  • Grin به لطف پروتکل MimbleWimble سبک وزن است و بر اساس کاربران و نه تعداد تراکنش‌ها مقیاس می‌شود.

شماره سوم) مونرو (XMR)

بهترین گزینه برای  ماینرهای مبتدی است زیرا می توان آن را با CPU استخراج کرد. مونرو یکی از بهترین سکه‌ها و بلاک‌چین‌ها با حفظ حریم خصوصی است و عدم ردیابی تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد. برخلاف بیت کوین که در آن جزئیات تراکنش مانند مقدار ارسال، آدرس های ارسال و دریافت قابل مشاهده است. این ها در Monero قابل مشاهده نیستند. از این رو این رمزارز کاملاً حریم خصوصی است.

امکانات:

  • کاربران برای خرید CPU برای استخراج نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارند. همچنین هنگام استخراج با CPU از انرژی زیادی استفاده نمی کند.
  • هر 24 ثانیه یک مونرو استخراج می شود. پاداش ماینرها حدود XMR 4.99 است.
  • می توان به صورت انفرادی با پردازنده های گرافیکی و در استخرها نیز استخراج کرد.
  • استخرهای استخراج Monero عبارتند از: MineXMR.com، SupportXMR.com، xmr.nanopool.org، monero.crypto-pool.fr.

بخش دوم این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button