بخش اول : بهترین روش برای انتقال پول برون مرزی با استفاده از کریپتو

برون مرزی1 (1)
فهرست مطالب

در سرار جهان با پیشرفت تکنولوژی، کارها بسیار ساده شده است و به لطف ارزهای دیجیتال به راحتی می توان در عرض مدت خیلی کوتاهی ارز جا به جا کرد. برای مثال، احتمالاً شما عزیزانی در کشورهای دیگر دارید، یا خودتان در کشورهای دیگر تجارت می کنید و یا شاید برای تفریح دوست دارید در سراسر جهان سفر کنید. بنابراین، شما به یک روش قابل اعتماد برای ارسال پول در سراسر مرزها نیاز دارید. کریپتو بهترین روش برای انتقال پول برون مرزی است که خدمات سریع‌تر و ارزان‌تری را نسبت به بانک‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین، از چه راه هایی می توانید پول را با رمزارز انتقال دهید؟ این راهنما سه روش برتر را شرح می دهد. همچنین پنج دلیل برای استفاده از کریپتو برای پرداخت های بین المللی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین راه ها برای استفاده از رمزنگاری برای انتقال پول برون مرزی چیست

کارت های نقدی یا اعتباری رمزنگاری شده

استفاده از پرداخت‌های مرزی کریپتو به جای فیات سنتی برای ارز خارجی، مزایای بزرگی دارد. در درجه اول، در هر جایی که کارت‌های نقدی و اعتباری Visa و Mastercard  را قبول دارند، می توان کریپتو انتقال داد. ثانیاً، وقتی برداشت می‌کنید، اگر در اروپا حساب باز کنید، فوراً به یورو تبدیل می‌شوند.

دانستنی : آیا می دانستید که داراماینر برای خرید دستگاه ماینر وام می دهد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مبادلات رمزنگاری

استفاده از صرافی ها به جای بانک ها برای پرداخت های بین المللی مزایای زیادی دارد. صرافی هایی که فیات را می پذیرند، تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد را آسان می کنند. علاوه بر این، می‌توانید در یک صرافی حساب باز کنید و با استفاده از کارت، ارز دیجیتال خریداری کنید. شما می توانید رمزنگاری را از هر جایی به یک حساب در صرافی ارسال کنید و در برخی موارد حتی می توانید به هر حسابی برداشت کنید.

کیف پول های رمزنگاری شده

استفاده از کیف پول های کریپتو برای ارسال ارزهای دیجیتال یک راه عالی برای غیرمتمرکز ماندن کافی است. شما می توانید فوراً رمزنگاری را به هر کیف پول دیگری در هر نقطه از جهان ارسال کنید. تراکنش‌های همتا به همتا همیشه ارزان‌تر هستند. علاوه بر این، برخی از کیف پول ها به شما امکان می دهند رمزارز را مستقیماً در برنامه خریداری کنید.

مشکلات مربوط به انتقال پول برون مرزی

پرداخت به کشورهای دیگر با سیستم های سنتی مشگلات زیادی دارد. این مورد برای تجار، مشاغل و بانک ها به طور یکسان است. هزینه، امنیت، زمان، نقدینگی و شفافیت همگی مشکلاتی هستند که بر معاملات برون مرزی تأثیر می گذارند.

تسویه حواله های جهانی ممکن است چند روز طول بکشد. بانک ها نه تنها برای تسهیل نقل و انتقالات باید با یکدیگر روابط داشته باشند، بلکه باید دفتر کل خود را با یکدیگر حل کنند. ناگفته نماند که کشورها برای دسترسی به نقدینگی برای ارزهای یکدیگر باید خطوط سوآپ داشته باشند.

از آنجایی که این سیستم مالی دارای سطح وسیعی است، فضای زیادی برای تقلب وجود دارد، بنابراین طبیعتاً باید اقدامات ضد پولشویی اعمال شود. این سیستم زمان بر است و سربار بالایی دارد. خوشبختانه، انتقال پول کریپتو برون مرزی همه اینها را حل می کند.

کریپتو یک راه حل موثر و قابل اعتماد برای پرداخت های بین مرزی

سیستم پولی جهانی پیچیده است. در عصر کریپتو امروز، استفاده از آن برای انتقال پول بین افراد منطقی نیست. شبکه های بلاک چین می توانند پرداخت های سریع تر و مطمئن تر را تضمین کنند. امنیت – یا فقدان آن – تضمین شده توسط بانک های مرکزی به آرامی به سمت تامین مالی غیرمتمرکز می رود. نقل و انتقالات ارزی بین مرزی تنها آغاز راه است.

کلیک : برای خرید دستگاه ماینر کلیک کنید

آیا می توانید از کریپتو برای پرداخت های برون مرزی استفاده کنید

رمزارزها ذاتاً بدون مرز هستند، به این معنی که هیچ محدودیت جغرافیایی مانند ارزهای فیات ندارند. Crypto به شما امکان می دهد مستقیماً به هر کسی پول منتقل کنید و برای انتقال همتا به همتا (P2P) راحت است. بنابراین، شما به راحتی می توانید رمزنگاری را به هر کسی از یک کشور دیگر، اعم از دوست، عضو خانواده، همکار یا غیره انتقال دهید.

نه تنها این، استفاده از کریپتو برای پرداخت های فرامرزی نیز می تواند برای انتقال B2B و B2C مفید باشد. تحقیقات Pymnts.com نشان می دهد که حدود 58 درصد از شرکت های چند ملیتی حداقل از یک ارز دیجیتال برای پرداخت استفاده می کنند. تحقیقات Juniper همچنین نشان می‌دهد که پرداخت‌های کریپتو برون مرزی برای نقل و انتقالات B2B ممکن است تا پایان سال 2024 از 4.4 تریلیون دلار فراتر رود.

این نشان می‌دهد که کسب‌وکارها فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌ها و تسویه‌های بین‌المللی ادغام می‌کنند. بنابراین، می توانید برای کاهش ناکارآمدی سیستم های پرداخت سنتی، پرداخت های رمزنگاری شده را در تجارت خود انتخاب کنید.

نحوه پرداخت های بین المللی با ارز دیجیتال

استفاده از ارز دیجیتال برای تراکنش های بین المللی بسیار ساده است. اگر می‌خواهید برای شخصی که در کشور دیگری زندگی می‌کند، پرداخت بفرستید، باید خدمات یک رمزارز روی رمپ مانند Coinbase را دریافت کنید ، جایی که می‌توانید با ارز فیات خود ارز دیجیتال بخرید.

برای خرید و ذخیره ارزهای دیجیتال، به یک کیف پول رمزنگاری امن مانند MetaMask یا Phantom نیاز دارید . هنگامی که یک کیف پول رمزنگاری ایجاد کردید ، می توانید با انجام تراکنش با حواله بانکی یا کارت اعتباری، ارز دیجیتال را از طریق رمپ خریداری کنید.

پس از آن، آدرس کیف پول شخصی را که می خواهید پول را به او ارسال کنید، نیاز دارید. سپس رمزارز را به آن آدرس منتقل کنید تا شخص دیگر بتواند آن را در کیف پول خود دریافت کند. سپس می‌توانند آن را با ارز دیجیتال دیگری مبادله کنند یا آن را به ارز فیات تبدیل کنند.

بسیاری حدس می زنند که نوسانات بالای دارایی های رمزنگاری ممکن است بر نقل و انتقالات کریپتو برون مرزی تأثیر بگذارد. اما در واقعیت، اینطور نیست، زیرا اکنون جایگزین های زیادی برای حل مسئله نوسانات وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از راه‌های پرداخت کریپتو برون مرزی استفاده از استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات مانند توکن‌های USDC، USDT، DAI یا BUSD است.

مشاوره : در مورد استخراج بیت کوین از طریق دستگاه ماینر هر سوالی دارید می توانید از مشاوران ما بپرسید.

Crypto On-Ramps و Off-Ramps چیست

دانستن تراکنش‌های درون رمپ و خارج از رمپ ارزهای دیجیتال برای درک پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی مهم است. این خدمات یک تجربه یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند تا از فیات به کریپتو یا برعکس تغییر کنند.

یک پلتفرم روی رمپ مبادله ارزهای فیات با ارزهای دیجیتال را تسهیل می کند. شما می توانید همان مقدار ارز دیجیتال را از طریق این پلتفرم ها با پول فیات خریداری کنید. رمپ‌های روی سطح به مبتدیان اجازه می‌دهند وارد رمزنگاری شوند زیرا دسترسی آسان به بازار از طریق فیات را فراهم می‌کنند، اما برای همه کاربران کریپتو مهم هستند.

از سوی دیگر، پلتفرم‌های خارج از رمپ به شما امکان می‌دهند وجوه رمزنگاری خود را به ارزهای فیات تبدیل کنید. اینها دقیقا برعکس پلتفرم های روی رمپ هستند. برای اینکه کاربران بتوانند دارایی‌های دیجیتال خود را با پول نقد کرده و مبادله کنند، که هنوز هم ابزار غالب پرداخت در سطح جهانی است، به رمپ‌های خارج از سطح نیاز است.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، چرا ارز دیجیتال را برای تراکنش‌های بدون مرز انتخاب کنید؟ در اینجا پنج مزیت استفاده از رمزنگاری برای پرداخت های بین المللی آورده شده است. (در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.)

بخش دوم (پایانی) این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت. ثروتمند باشید.

1 دیدگاه

  1. امیر رضا گفت:

    خیلی کامل. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button