بخش اول : یازده روش اثبات شده برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان

11 روش اثبات شده برای به دست آوردن رمز ارز رایگان
فهرست مطالب

آیا به دنبال راه هایی برای کسب ارز دیجیتال رایگان بدون صرف یک سکه از پول خود هستید؟ واقعیت این است که این روزها راه های اثبات شده زیادی برای کسب ارز دیجیتال رایگان وجود دارد. از شرکت در ایردراپ تا ثبت نام در برنامه های ارجاع، قطعاً استراتژی متناسب با شخصیت یا نیاز فردی شما وجود دارد. با این حال، همه درآمدهای کریپتو برابر نیستند. برخی از فعالیت ها به تلاش و توجه بیشتری نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر منفعل تر هستند. ما یازده روش برتر برای کسب ارز دیجیتال رایگان در سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید دارایی‌های خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید.

بهترین پلتفرم ها برای کسب ارز دیجیتال رایگان

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، پلتفرم ها شروع به ارائه ویژگی ها و پاداش های ویژه به مشتریان وفادار خود می کنند. در واقع، جذب کاربران بیشتر هدف مشترک صرافی ها و پلتفرم های رمزنگاری است. به عنوان مثال، برخی از صرافی های محبوب به مشتریان خود اجازه می دهند که در هنگام سپرده گذاری و معامله، درآمد بیشتری کسب کنند. برخی از پلتفرم‌های برتر که پاداش‌های کریپتو رایگان ارائه می‌دهند را در زیر برای شما آوردیم:

Bybit تا 30000 USDT هنگام ثبت نام، واریز و معامله به عنوان جایزه ثبت نام ارائه می دهد

eToro به کاربران جدید 10 دلار جایزه جایزه رایگان پاداش می دهد

OKX به مشتریان خود تا سقف 10 هزار دلار برای ثبت نام و واریز بیش از 50 دلار تضمین می کند.

Stormgain با استفاده از کد تبلیغاتی “Bonus25” یک جایزه خوش آمدگویی 25 USDT برای سپرده گذاری 100 دلاری ارائه می دهد.

مشاوره : آیا می دانستید برای خرید دستگاه ماینر می توانید مشاوره رایگان بگیرید؟برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بهترین روش ها برای کسب ارز دیجیتال رایگان چیست

اول ) Staking (استیکینگ)

به اشتراک گذاشتن دارایی های ارز دیجیتال خود یکی از قابل اعتمادترین و محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد بیشتر بدون انجام کار زیاد است. در واقع، استیکینگبه شما امکان می دهد تقریباً 100٪ به صورت غیر فعال درآمد کسب کنید. اساساً، استیکینگ با نگه داشتن رمزارز شما در مدت زمان از پیش تعیین شده در ازای بهره کار می کند. این مانند یک حساب پس انداز در بانک است ، اما معمولا بازدهی بهتری دارد.

این شکل از درآمد غیرفعال اغلب در یک پروتکل اجماع اثبات سهام اتفاق می‌افتد که در آن کاربران بلوک‌های جدید تراکنش‌ها را در یک زنجیره بلوکی تأیید می‌کنند و پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر این، استخرهای استخر نیز رایج هستند. در اینجا، کاربران رمزارز سهام خود را ترکیب می کنند تا شانس خود را برای دریافت پاداش افزایش دهند.

نگاهی به صرافی متمرکز OKX ارتقاء شانگهای ETH 2.0 staking را منتشر کرده است ، که در آن کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند از جوایز استفاده کنند و 4.02% در BETH کسب کنند.

دوم ) Airdrops

یک ایردراپ به نظر می رسد پول مجانی است که از آسمان می افتد و در واقعیت این چنین است. Crypto airdrops  به توزیع رایگان ارزهای دیجیتال اشاره دارد . این توزیع ها اغلب فعالیت های تبلیغاتی هستند. کسب و کارها و پروژه ها به افراد برای پیوستن یا ثبت نام در برنامه هایشان پاداش می دهند.

روانشناسی پشت ایردراپ این است که مردم در مورد پروژه هیجان زده شوند و بیشتر از آنچه به صورت رایگان داده شده است بخواهند. بالاخره چه کسی پول مجانی را دوست ندارد؟ Airdrops اغلب در طول یک کمپین بازاریابی قبل از راه اندازی یک پروژه به صورت عمومی اطلاع رسانی می شود. گیرندگان خوش شانس رمز ارز رایگان، موجودی جدید را در آدرس کیف پول خود منعکس می کنند . به خاطر داشته باشید که ایردراپ ها معمولاً پس از پایان دوره زمانی برای تکمیل شرایط واجد شرایط بودن آنها اعلام می شوند.

سوم ) نظرسنجی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب ارز دیجیتال رایگان، تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین است. برخی از برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها به کاربران خود این فرصت را می‌دهند که برای شرکت در تحقیقات بازار از طریق نظرسنجی‌ها جوایزی کسب کنند. و این پاداش ها اغلب به شکل ارزهای دیجیتال هستند.

وب‌سایت‌هایی مانند Swagbucks و Free Cash برای انجام کارهای دیگر، مانند تماشای ویدیو، پاداش‌های رمزنگاری ارائه می‌کنند. نظرسنجی ها به نفع هر دو طرف است: کاربر رمزنگاری رایگان دریافت می کند و شرکت ها بازخوردی دریافت می کنند که با آن می توانند محصولات و خدمات را بهبود بخشند. و کاربران می توانند هر تعداد که مایلند در نظرسنجی شرکت کنند تا درآمد خود را افزایش دهند.

چهارم ) برنامه های ارجاع

اینها مشابه پاداش های ثبت نامی که صرافی های ارز دیجیتال به کاربران جدید ارائه می دهند است. با این حال، به جای اینکه صرفاً برای عضویت پاداش دریافت کنید، با معرفی دوستان خود رمز ارز رایگان کسب می کنید. بسته به شرکت، قوانین و شرایط برنامه ارجاع ممکن است متفاوت باشد، بنابراین همیشه ابتدا آنها را بررسی کنید.

برنامه های ارجاع با دادن لینک یا کد به دوست یا اعضای خانواده شما کار می کنند. دوست معرفی شده باید هنگام ثبت نام از کد استفاده کند. پس از ثبت نام و یا واریز یا معامله مبلغ معینی، پاداش هایی به شکل کریپتو دریافت خواهید کرد.

دانستنی : آیا می دانستید از داراماینر می توانید خرید ماینر قانونی انجام دهید؟

پنجم ) شیرآلات (Faucets)

شیر کریپتوکارنسی یک پلتفرم یا وب‌سایت است که مقادیر کمی ارز دیجیتال را در ازای انجام وظایف خاص ارائه می‌دهد. اینها اغلب فعالیت های بسیار ساده ای هستند، مانند تماشای یک تبلیغ. سایر وظایف ممکن است شامل حل یک پازل کپچا یا پخش یک ویدیو باشد. از آنجایی که شیرهای آب برای مشارکت نیازی به سرمایه گذاری یا مهارت اولیه ندارند، یکی از ساده ترین راه ها برای کسب ارز دیجیتال رایگان هستند. اکثر شیرآلات به شما امکان می دهند یک بار در ساعت یا در روز پاداش خود را مطالبه کنید.

در نظ داشته باشید که بسیاری از کلاهبرداری‌ها با این نوع وب‌سایت‌ها مرتبط هستند، بنابراین مراقب باشید که کدام پلتفرم را انتخاب می‌کنید.

ششم) جایزه برای اشکالات

جایزه باگ زمانی است که یک صرافی یا پروژه کریپتو توسعه دهندگان و محققان امنیتی خود را تشویق می کند تا آسیب پذیری های نرم افزار خود را گزارش و شناسایی کنند. این امر توسعه دهندگان را تشویق می کند تا هرگونه نقص یا اشکال را گزارش کنند تا سیستم را بدون خطا حفظ کنند. مشوق ها می توانند به شکل رمزنگاری باشند. بسته به شدت تخلف، آنها می توانند از چند صد تا هزاران ارزش داشته باشند. MetaMask برنامه پاداش باگ خود را در ژوئن 2022 منتشر کرد که HackerOne آن را مدیریت می کند.

بخش دوم(پایانی) این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button