بخش دوم(پایانی) : یازده جوامع کریپتو برتر برای پیوستن در سال 2023

یازده انجمن کریپتو 2
فهرست مطالب

3. Cryptohub

برای اینکه کاملا با یازده جوامع کریپتو آشنا شوید قسمت اول این مقاله را مطالعه بفرمایید. در ادامه به سومین گزینه می پردازیم. با ما همراه باشید.

 Cryptohub یک Discord عالی برای کسانی است که تازه وارد فضای کریپتو شده اند. در اینجا منابع رایگان زیادی برای آموزش نحوه تجارت ارزهای دیجیتال، نحوه عملکرد بلاک چین و اطلاعات در مورد استخراج بیت کوین پیدا خواهید کرد.

این کانال همچنین راهنمایی های دقیقی برای استفاده از برخی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. Cryptohub همچنین نکات تجاری، هشدارها، اخبار، آمار و اتاق های چت عمومی را ارائه می­دهند. علاوه بر این، یک کانال سیگنال معاملاتی پریمیوم نیز وجود دارد. کانال VIP یا پریمیوم با هزینه ارائه می شود.

می توانید از اینجا به Cryptohub Discord بپیوندید.

4. Cracking Crypto

یکی دیگر از Discord های بزرگ Cracking Crypto است. این سرور اخبار، هشدارها، سیگنال‌های تجاری رایگان و ممتاز، تحلیل فنی، راهنماها و یک چت کلی را ارائه می‌دهد. همچنین چند کانال برای موضوعات خاص تر، مانند کدنویسی پیدا خواهید کرد. Cracking Crypto Discord یک انجمن قوی برای معامله گرانی است که به دنبال برقراری ارتباط با دیگر علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستند. این برند همچنین دارای یک کانال یوتیوب است که بینش ها و استراتژی ها را به صورت رایگان به اشتراک می گذارد.

می‌توانید از اینجا به Cracking Crypto  بپیوندید.

5. r/CryptoCurrency

انجمن r/CryptoCurrency یک مرکز برای علاقه مندان مبتدی به ارزهای دیجیتال با بیش از 92700 عضو با زمینه ها و سطوح تخصصی مختلف است . به اعضا امتیاز داده می‌شود و بر اساس فعالیت‌هایشان در پلت‌فرم، سطح خود را بالا می‌برند و به آنها امکان دسترسی به کانال‌های گفتگوی پیشرفته‌تر را می‌دهد.

کانال‌های انجمن موضوعات مختلفی در ارزهای دیجیتال از جمله NFT، کشت سود ده ، استخراج، سکه‌های جایگزین، تحلیل بازار، تحلیل فنی و منابع آموزشی را پوشش می‌دهند.

می توانید با استفاده از این پیوند به انجمن r/CryptoCurrency در Discord بپیوندید .

6. سیگنال های رمزنگاری

 Cryptosignals.org یکی از انجمن های رمزنگاری با عملکرد برتر در تلگرام است که سیگنال های معاملاتی خوبی را ارائه می دهد و از فناوری هوش مصنوعی برای جمع آوری داده های بازار و انجام تجزیه و تحلیل عمیق استفاده می کند.

این گروه متشکل از تیمی از معامله گران رمزارز ماهر است که تحلیل های بنیادی و فنی را برای ارائه بهینه ترین سیگنال ها انجام می دهند. این گروه ممکن است برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال جدید که ممکن است به ایده‌هایی نیاز داشته باشند که نشان دهند زمان خرید یا فروش یک توکن دیجیتالی خاص بر اساس شرایط بازار هستند، مفید باشد. گروه تلگرام Cryptosignals.org  سیگنال های دقیقی از جمله قیمت های ورودی و خروجی ایده آل برای هر معامله را ارائه می دهد. آنها همچنین یک گروه سیگنال معاملاتی ممتاز را ارائه می دهند که هزینه آن ماهیانه 50 دلار است. با این حال، کانال رایگان سه سیگنال در هفته ارائه می دهد.

این کانال همچنین بینشی در مورد تجزیه و تحلیل پشت هر سیگنال ارائه می دهد تا اعضا بتوانند استدلال پشت توصیه های تجاری را درک کنند.

با استفاده از این لینک می توانید به انجمن Cryptosignals.org در تلگرام بپیوندید .

7. تجزیه و تحلیل ICO

 ICO Analytics یک کانال تلگرام رایگان است. اعضا می توانند از توکن های دیجیتال جدید و نوظهور در بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوند. این کانال به‌روزرسانی‌هایی را در مورد ICOهای رمزنگاری، فهرست‌بندی سکه‌های جدید و پیش‌فروش‌ها، اغلب در لحظاتی پس از اعلام رسمی ارائه می‌کند.

 ICO Analytics یک کانال تلگرامی عالی است که اگر می‌خواهید در فرصت‌های سرمایه‌گذاری اولیه پیشرو باشید، می‌توانید به آن بپیوندید. ICO Analytics همچنین به ارزهای رمزپایه زیر رادار با پتانسیل رشد بالا اشاره می کند.

برای تحقیقات بیشتر، سرمایه گذاران می توانند به وب سایت ICO Analytics مراجعه کنند، که فهرستی از صندوق های سرمایه گذاری VC و پروژه های سرمایه گذاری آنها را نشان می دهد.

با استفاده از این لینک می توانید به انجمن ICO Analytics در تلگرام بپیوندید .

8. Airdrop Ninja

Airdrop Ninja  یک کانال تلگرامی است که آخرین ایردراپ های کریپتو را به اشتراک می گذارد و نحوه مشارکت را توضیح می دهد. Airdrops یک استراتژی بازاریابی است که توسط شرکت‌های رمزنگاری استفاده می‌شود که در ازای تکمیل وظایف برای ایجاد آگاهی از نام تجاری، کریپتو رایگان می‌دهند. به طور کلی، شرکت‌ها از کاربران می‌خواهند که یک پروژه رمزنگاری را در توییتر دنبال کنند یا مقدار مشخصی سکه را در کیف پول خود نگه دارند تا واجد شرایط ایردراپ شوند.

شرکت در این ایردراپ ها به این معنی است که مردم می توانند توکن های دیجیتال محبوب را بدون ریسک کردن وجوه دریافت کنند. برای پیگیری کمپین های جدید airdrop، Airdrop Ninja یکی از بهترین گروه های تلگرامی است که می توانید دنبال کنید. در حالی که ممکن است تک تک ایردراپ ها را پوشش ندهد، اما بیشتر ارزهای رمزپایه رو به رشدی را نشان می دهد که هنوز محبوبیت گسترده ای به دست نیاورده اند.

با استفاده از این لینک می توانید به انجمن Airdrop Ninja در تلگرام بپیوندید .

9. معامله گران رمزارز تأیید شده

Verified Crypto Traders یکی دیگر از انجمن‌های سیگنال رمزنگاری محبوب در تلگرام است که به دلیل سیگنال‌های معاملاتی دقیق و ویدیوهای آموزشی YouTube مشهور است. بیش از 30000 عضو روزانه اخبار، نکات و ترفندهای رمزنگاری را برای تجارت دریافت می کنند.

این گروه دارای تیمی از تحلیلگران باتجربه است که از ریاضیات و الگوهای پیچیده برای پیش بینی روند بازار استفاده می کنند. کانال تلگرام سه گزینه برای اعضا ارائه می دهد: سه کانال رایگان و یک گروه اختصاصی برای اعضای پلاتینیوم.

شما می توانید با استفاده از این لینک به انجمن معامله گران رمز ارز تایید شده در تلگرام بپیوندید .

10. سیگنال های MYC

 MYC Signalsیک سرویس سیگنال معاملاتی رمزنگاری از MyCryptopedia، یک وب سایت برتر آموزش رمزنگاری است. این گروه هر ماه ده ها بینش تجاری را از تیم تجاری با تجربه خود ارائه می دهد. آنها نکات معاملاتی  را ارائه می دهند که ممکن است اطلاعات مفیدی برای معامله گران پیشرفته تر باشد.

 MYC Signals با بیش از 28000 عضو در گروه‌های تلگرامی خود از سال 2017 سیگنال‌های دقیق و با کیفیتی را ارائه می‌کند.

با استفاده از این لینک می توانید به انجمن MYC Signals در تلگرام بپیوندید.

11. Binance Killers

 Binance Killers دروازه ای برای ورود به دنیای پر سرعت بازارهای غیرمتمرکز و ارزهای رمزنگاری شده فراهم می کند. این کانال نکات روزانه و چشم انداز بازار را برای جفت ارزهای موجود در بایننس به اشتراک می گذارد. همچنین یک کانال حق بیمه پولی برای سیگنال های معاملاتی بیشتر ارائه می دهد. Binance Killers بیش از 180000 مشترک دارد و یکی از بزرگترین کانال های تلگرام است.

شما می توانید با استفاده از این لینک به انجمن Binance Killers در تلگرام بپیوندید.

چگونه در یک جامعه کریپتو مشارکت کنیم

در مورد جوامع مختلف کریپتو موجود به صورت آنلاین تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک با علایق و اهداف شما مطابقت دارند. به پلتفرم های آنلاینی مانند تلگرام یا دیسکورد بپیوندید که بر موضوعات ارزهای دیجیتال و بلاک چین تمرکز دارند. این یک راه عالی برای ارتباط با افراد همفکر و شروع بحث است. پیوستن به یک پروژه رمزنگاری یا مشارکت در یک پروژه منبع باز در جامعه را در نظر بگیرید.

بهترین گروه های کریپتو کدامند

تعیین بهترین گروه های رمزنگاری یل کریپتو بستگی به ترجیحات و اهداف شخصی دارد. برخی از گروه های رمزنگاری محبوب Telegram و Discord هستند. برای مثال، تلگرام BeInCrypto یک گروه فراگیر برای همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در همه سطوح، از مبتدی تا معامله گران با تجربه است. هر کسی می تواند از این گروه برای پرسیدن سوال و دریافت پاسخ های تخصصی از تیم BeInCrypto استفاده کند. همچنین یک کانال پرمیوم رایگان در تلگرام ارائه می دهد که بینش عمیق تر، محتوای آموزشی و سیگنال ها را ارائه می دهد.

مزایای دنبال کردن گروه های تلگرام کریپتو چیست

مزایای دنبال کردن گروه‌های تلگرام کریپتو شامل دسترسی به اطلاعات به‌روز و مرتبط، اطلاعات بینش تجاری و فرصت‌ها است. برخی از گروه ها حتی فرصت های شبکه سازی و فرصت های اشتراک دانش را ارائه می دهند.

سخن آخر

چگونه می توانم گروه های رمزنگاری را پیدا کنیم؟ با استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند تلگرام، ردیت یا دیسکورد می توانید گروه های رمزنگاری را پیدا کنید. در اینجا ما تعدادی از محبوب ترین جوامع رمزنگاری را برای پیوستن به آنها فهرست کرده ایم. همچنین می‌توانید به انجمن‌های آنلاین  ارزهای دیجیتال بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button