بخش دوم : استخراج در مقابل ترید کدام یک را انتخاب کنیم

استخراج در مقابل ترید -
فهرست مطالب

برای مطالعه قسمت اول مقاله “استخراج در مقابل ترید کدام یک را انتخاب کنیم” کلیک کنید.

ترید ارز دیجیتال چیست

معاملات ارزهای دیجیتال راهی برای کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال است. معامله گران کریپتو معاملات را در صرافی انجام می دهند و از نوسانات نرخ درآمد کسب می کنند. کریپتوکارنسی با قیمت پایین خریداری می‌شود (در صورت کاهش) و زمانی که ارزش آن افزایش می‌یابد فروخته می‌شود.

برای شروع معامله، باید یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد را انتخاب کنید. برای مثال با StormGain ، یک صرافی ارزهای دیجیتال با مارجین، با رابط کاربری دوستانه، پشتیبانی با کیفیت و امنیت بالا شروع کنید. حجم معاملات، نقدینگی و تعداد جفت های پشتیبانی شده عوامل مهمی در انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال هستند.

پس از واریز وجه به حساب خود، یک استراتژی تجاری سودآور ایجاد کنید. مزیت اصلی ترید در مقابل ماینینگ کار با چندین ارز دیجیتال به طور همزمان و فرصت کسب سود بیشتر نسبت به سرمایه گذاری ساده است. به خاطر داشته باشید که ترید ریسک های زیادی را به همراه دارد. کنترل احساسات و مدیریت صحیح پول کلید موفقیت در آینده است.

ترید و صبر کردن

فهمیدن مفهوم ترید بین خرید ارزهای دیجیتال در صرافی ها و معاملات ضروری است. اگر یک ارز رمزنگاری شده را بخرید و بفروشید، در این مورد، بالاترین ریسک این است که با ارز دیجیتال ارزانی که ارزش خود را از دست می دهد، صبر کتید و امیدوار باشید که این نرخ در طول زمان رشد کند. این در نهایت اتفاق می افتد، اما گاهی اوقات لازم است بیش از یک سال صبر کنید تا اتفاق بیفتد.

دریافت کریپتو با کمترین قیمت ممکن هنگام خرید بسیار مهم است. در این مورد، محاسبه سود دشوار است. قبل از سرمایه گذاری در کریپتو، یک معامله گر باید تجزیه و تحلیل کند و بفهمد که کدام یک از صدها ارز دیجیتال موجود حداکثر رشد را نشان می دهد. این یک فرآیند بسیار پیچیده است و نیاز به زمان برای مطالعه وایت پیپر پروژه و فعالیت توسعه آن و کسب مهارت های تحلیل بنیادی و فنی دارد.

بیشترین خطرات مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال است. اگر موقعیت شما برعکس حرکت بازار باشد، خطر از دست دادن پول افزایش می یابد. مانند معاملات معمولی یا اهرمی، انتخاب یک صرافی راحت و مطمئن بسیار مهم است. شرایط، کارمزدهای معاملاتی، اهرم‌ها و ابزارهای معاملاتی در صرافی‌های مختلف متفاوت است. علاوه بر ابزارهای معاملاتی تجزیه و تحلیل نمودار مانند میانگین متحرک، RSI (شاخص قدرت نسبی) و سایر ابزارهای تحلیل تکنیکال، نیز مهم است.

راهنمای گام به گام برای شروع ترید ارزهای دیجیتال:

  • یک صرافی یا یک کارگزار انتخاب کنید و یک حساب باز کنید.
  • یک استراتژی تجاری سودآور ایجاد کنید.
  • حساب خود را تامین مالی کنید.
  • اولین معاملات خود را انجام دهید.
  • صرافی ارزهای دیجیتال را دنبال کنید و معاملات سودآور انجام دهید.

نوسانات به معامله گران اجازه می دهد تا سود کسب کنند. از منظر معاملاتی، جفت‌هایی با بالاترین نوسان و نقدینگی بیشترین علاقه را دارند. برای یک معامله گر، هیچ تفاوتی بین فروش یا خرید یک دارایی وجود ندارد. مهمترین چیز این است که یک دارایی به طور مکرر دچار نوسان می شود که سود حاصل از تغییر نرخ را فراهم می کند. صرف نظر از نوع و استراتژی معامله، تبدیل شدن به یک معامله گر موفق و سودمند به معنای تسلط بر احساسات و یادگیری مدیریت صحیح سرمایه است. این مهارت ها 90 درصد فرمول موفقیت معاملات را تشکیل می دهند که 10 درصد آن به تحلیل بنیادی و تکنیکال اختصاص می یابد.

مزایا و معایب ترید

مزیت:

  • بازدهی نسبتا بالا
  • یک تلفن/تبلت یا لپ تاپ ساده برای شروع معامله کافی است
  • واریز و برداشت سریع از صرافی

معایب:

  • به مهارت های کنترل عاطفی و مدیریت پول نیاز دارد
  • خطر ضرر متوسط تا زیاد؛ ممکن است منجر به از دست دادن کامل سرمایه شما شود
  • باید یک استراتژی تجاری سودآور داشته باشد
  • محاسبه سود بالقوه سخت است.

چقدر می توانید از ترید کریپتو درآمد کسب کنید

به سختی می توان پاسخ روشنی داد زیرا فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. سود بالقوه می تواند بسیار بالا باشد و در یک روز خوب، یک معامله گر می تواند تا 100٪ از تراز معاملاتی خود را تشکیل دهد. از سوی دیگر، اگر آنها تصمیمات اشتباه بگیرند، خطر زیادی وجود دارد که پول خود را از دست بدهند.

اگر تمایل و توانایی تجزیه و تحلیل بازار را دارید و می خواهید مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید، به طور بالقوه می توانید هر سال سود 500-1000٪ را مشاهده کنید. همه چیز به قیمت خرید، موقعیت تجاری (بلند/کوتاه)، ذهنیت معامله گر و مدیریت صحیح ریسک های مالی بستگی دارد.

استخراج کریپتو در مقابل ترید: کدام بهتر است

بنابراین هیچ پاسخ دقیقی برای معضل استخراج ارز دیجیتال در مقابل ترید وجود ندارد. هر سرمایه گذار باید خودش به این سوال پاسخ دهد. ماینینگ پایه ای برای عملیات پایدار شبکه، توسعه نرم افزار و بهبود الگوریتم های استخراج است که منجر به تکامل کل صنعت ارزهای دیجیتال می شود. قبل از شروع استخراج، هزینه برق، تجهیزات و زمان لازم برای بازگشت سرمایه خود را در نظر بگیرید. متغیرهای زیادی در این معادله بر سوددهی ماینینگ تأثیر می‌گذارند، اما وقتی همه چیز درست پیش می‌رود، سرمایه‌گذاری نتیجه می‌دهد.

رقابت در صنعت ماینینگ زیاد است و مزارع معدنی بزرگ، ماینرهای انفرادی را مجبور می‌کند تا در استخرها برای کسب سود متحد شوند. معاملات آستانه ورود به میزان قابل توجهی کمتر از ماینینگ است و می توان معامله را با 100 دلار شروع کرد. با کسب تدریجی تجربه و مهارت، یک معامله گر می تواند تراز معاملاتی خود را افزایش دهد. توانایی رسیدگی به یک سپرده کوچک به همان روشی که یک سپرده بزرگ است، کلید موفقیت است. تنها راه برای تبدیل شدن به یک معامله گر واقعی، تجربه پیروزی ها و شکست هاست. ریسک های بالقوه در معاملات به طور قابل توجهی بیشتر از ماینینگ است. با این حال، مدیریت صحیح پول، یک استراتژی سودآور و کنترل احساسی به دستیابی به سودهای بالا و پایدار کمک می کند.

نتیجه گیری

وقتی ماینینگ کریپتو را با ترید مقایسه می کنیم، می توانیم نتیجه بگیریم که ترید به شما امکان می دهد بدون اتکا به شانس، اینجا و اکنون درآمد کسب کنید. با این حال، به دانش و مهارت نیاز دارد. در عین حال، ماینینگ شما را با سطح کاملاً متفاوتی از فعالان بازار در تماس می‌آورد: افرادی که یک شبکه ارز دیجیتال می‌سازند. در این رابطه، بیشتر از معامله به شانس بستگی دارد. استخراج همچنین به سرمایه گذاری قابل توجه تری نسبت به ترید کریپتو نیاز دارد.

اگر می خواهید دائماً سود کسب کنید، دانش و تجربه کار با سخت افزار کامپیوتر را به دست آورید، از سر و صدا نمی ترسید و می خواهید ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل برسانید، ماینینگ برای شما مناسب است.

اگر دوست دارید به خاطر سود بالا ریسک کنید و آماده هستید که بخشی یا تمام سرمایه گذاری خود را از دست بدهید (به این ترتیب باید قبل از معامله خود را از نظر ذهنی آماده کنید)، به دنیای ترید خوش آمدید. با معامله مارجین ارز رمزنگاری شده، می توانید روزانه ۱۰۰ درصد سود (سطح درآمد ماینینگ) و ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ درصد در عرض شش ماه یا حتی زودتر به دست آورید. ما برای شما آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم درآمد زیادی کسب کنید

3 Comments

  1. سهیل گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدی که دادین.

  2. سهیل گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدی که دادین.👌👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button