بخش دوم : بهترین نقل قول ها در مورد ارزهای دیجیتال توسط افراد مشهور

نقل قول 21
فهرست مطالب

برای مطالعه ی قسمت اول مقاله ی : “بهترین نقل قول ها در مورد ارزهای دیجیتال توسط افراد مشهور” کلیک کنید.

نقل قول های ارزهای دیجیتال توسط ایلان ماسک

مالک تسلا و اسپیس ایکس یکی از چهره های ترند در بازار ارزهای دیجیتال است. ایلان ماسک یک کاربر فعال و حامی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. با این اوصاف، بیایید نگاهی به برخی از نقل‌قول‌های ارزهای دیجیتال توسط ایلان ماسک که بازار ارزهای دیجیتال را تکان دادند، بیاندازیم.

شکست در اینجا یک گزینه است. اگر همه چیز شکست نمی خورد، شما به اندازه کافی نوآوری نمی کنید.

این یکی از انگیزشی‌ترین و به‌طور چشمگیرترین نقل قول‌ها در دنیای رمزنگاری است. این نقل قول از ارزهای دیجیتال توسط ایلان ماسک می گوید که هیچ کس نباید در صورت شکست ریسک کردن را متوقف کند. شکست به این معناست که شما در مسیر نوآوری یک ایده جدید هستید و تا رسیدن به نتایج مطلوب نباید متوقف شوید.

دانستنی : آیا می دانستید که داراماینر برای خرید دستگاه ماینر وام می دهد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اگر صبح از خواب بیدار شوید و فکر کنید که آینده بهتر خواهد شد، روز روشنی است.

در اینجا یک نقل قول انگیزشی دیگر از پدر تسلا است. معنی آن این است که مغز شما تا زمانی که آن را تمرین دهید موفق می شود.

ساختار بیت کوین بسیار مبتکرانه است. پول کاغذی ناپدید می شود و مطمئناً ارزهای رمزنگاری شده راه بسیار بهتری برای انتقال ارزش نسبت به یک تکه کاغذ هستند.

آیا راهی وجود دارد که بعد از خواندن این نقل قول به موفقیت بیت کوین و به طور کلی ارز دیجیتال شک کنید؟ طبق این ضرب المثل، کریپتو راه بهتری برای انتقال ارزش های شما برای به نمایش گذاشتن استعدادهای تجاری شماست.

من می‌توانستم این اتفاق را ببینم یا بخشی از آن باشم.

این نقل قول درست پس از تصمیم ایلان ماسک برای پیوستن به بازار ارزهای دیجیتال منتشر شد. او به جای اینکه یک ناظر ساکت باشد، ترجیح می دهد “در دریا شیرجه بزند، کسی که کنجکاو است از آن دیدن کند”.

من متوجه می شوم که اغلب مضحک ترین و سرگرم کننده ترین نتیجه محتمل ترین است. و سرگرم کننده ترین نتیجه تبدیل شدن Dogecoin به ارز جهانی جدید زمین خواهد بود.

این یکی از قدرتمندترین نقل قول های ارزهای دیجیتال است که بازار را تکان داد. ایلان ماسک در مورد اهمیت استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در دنیای مدرن به طعنه می گوید که ممکن است ارزهای دیجیتال به یک ارز جهانی جدید تبدیل شود.

فکر می‌کنم بیت‌کوین در آستانه پذیرش گسترده‌ای از سوی افراد متعارف مالی است.

در صحبت از آینده ارزهای دیجیتال، ماسک پیش بینی کرد که این شکل از ارز به زودی توسط چهره های بزرگ مالی پذیرفته خواهد شد.

من دیر به مهمانی ارزهای دیجیتال پیوستم، اما طرفدار بیت کوین هستم.

این نقل قول پس از پیوستن ماسک به باشگاه بیت کوین منتشر شد. این بدان معناست که اگرچه او ممکن است دیر بیاید، اما به این معنی نیست که از بیت کوین پشتیبانی نمی کند.

مارک کنیگزبرگ، مدافع بیت کوین و ارزهای دیجیتال – بیت کوین صرفا اولین تجلی جریان اصلی پتانسیل آن است.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم – اگر کریپتو موفق می شود، به این دلیل نیست که افراد بهتری را توانمند می کند. به این دلیل است که موسسات بهتری را توانمند می کند.  

اولاف کارلسون وی، مدیرعامل پلی چین کپیتال-زمانی که پروتکل های بلاک چین غیرمتمرکز جایگزین سرویس های وب متمرکزی شوند که بر اینترنت کنونی تسلط دارند، شاهد حاکمیت واقعی مبتنی بر اینترنت خواهیم بود. اینترنت آینده غیرمتمرکز خواهد بود.

جینی رومتی، مدیرعامل IBM– هر چیزی که بتوان آن را به عنوان یک زنجیره تامین تصور کرد، بلاک چین می‌تواند کارایی آن را به میزان زیادی بهبود بخشد – فرقی نمی‌کند افراد، اعداد، داده‌ها، پول آن باشند.

ابیگیل جانسون، مدیر عامل شرکت Fidelity Investments- فناوری بلاک چین تنها راه کارآمدتری برای تسویه اوراق بهادار نیست. ساختارهای بازار و شاید حتی معماری خود اینترنت را اساساً تغییر خواهد داد.

کلیک : برای مشاهده ی دستگاه ماینر های موجود در داراماینر کلیک کنید.

نقل قول در مورد معاملات ارزهای دیجیتال

اولاف کارلسون وی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Polychain Capital – ما شاهد ورود پول مدیریت شده و تا حدودی پول نهادی به فضا هستیم. به طور حکایتی، من افراد زیادی را می شناسم که در صندوق های تامینی یا سایر مدیران سرمایه گذاری کار می کنند که شخصاً در حال معامله ارزهای دیجیتال هستند. سوال این است که مردم از چه زمانی این کار را با شرکت ها و سرمایه های خود شروع می کنند؟ –

ملانی سوان، تحلیلگر نمونه کارها در نیوهلند کپیتال- به عنوان یک مدیر پورتفولیو، از چه زمانی به مشتریان خود توصیه می کنید که در معرض ارزهای دیجیتال قرار دارند؟ چه زمانی یک صندوق شاخص، یک صندوق متقابل ارزهای دیجیتال وجود خواهد داشت؟ اتفاق خواهد افتاد.

ناوال راویکانت، مدیر عامل سابق AngelList – ارزهای رمزنگاری شده مفهوم پول را می‌گیرند و آن را به رایانه‌ها تبدیل می‌کنند، جایی که همه چیز با رایانه حل می‌شود و نیازی به مؤسسات خارجی یا اشخاص ثالث قابل اعتماد برای تأیید چیزها نیست.

آدام دریپر، موسس و مدیر عامل Boost VC – بیت کوین اینجاست که بماند. غوغای هکرها علیه هر کسی که تلاش می‌کند حق ثبت اختراع ارز دیجیتال را بگیرد، به راه می‌افتد. و من نمی خواهم در خشم هکرها قرار بگیرم.

نقل قول در مورد سرمایه گذاری کریپتو

چارلز لی، خالق لایت کوین – ارز دیجیتال آنقدر مفهوم قدرتمندی است که تقریباً می تواند دولت ها را سرنگون کند.

چارلی شرم، بنیانگذار و مدیر عامل Bitinstant – دلیل اینکه همه ما اینجا هستیم این است که سیستم مالی فعلی منسوخ شده است.

کریس دیکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق Hunch – دوره ارز وجود دارد: مبتنی بر کالا، مبتنی بر سیاست، و اکنون، مبتنی بر ریاضی.

پل ویگنا، خبرنگار بازار برای وال استریت ژورنال – در هسته خود، ارزهای رمزپایه بر اساس اصل یک دفتر کل غیرقابل تعرض ساخته شده اند. دفتری که به طور کامل عمومی می شود و دائماً توسط این رایانه های پرقدرت تأیید می شود، که هر کدام اساساً مستقل از دیگران عمل می کنند.

نتیجه گیری

کریپتوکارنسی در حال حاضر انقلاب بزرگی در صنعت مالی ایجاد کرده است و همچنان تغییرات قابل توجهی را در بخش مالی ایجاد خواهد کرد. اگرچه برخی از مردم در روزهای اولیه خود نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شک داشتند. اما بسیاری از افراد مشهور، اقتصاددانان، مدیران عامل و کارشناسان صنعت باعث شدند نظر بسیاری از ما در مورد ارزهای دیجیتال تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button