بخش دوم: دوازده ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2023

بهترین ارز برای استخراج2
فهرست مطالب

برای مطالعه قسمت اول مقاله “دوازده ارز دیجیتال برای استخراج ” کلیک کنید.

شماره چهارم ) ZCash

بهترین برای  استخراج کنندگان فردی که تراکنش های خصوصی را ترجیح می دهند. ارزهای دیجیتال برای استخراج

Zcash همچنین یک سکه حریم خصوصی است که محرمانه بودن معاملات را تضمین می کند. گزینه ای برای استفاده از آدرس های کیف پول شفاف عمومی وجود دارد که داده ها و تاریخچه آنها به صورت عمومی قابل مشاهده است. این ها می توانند توسط شرکت ها و گروه هایی که خواهان ردیابی و شفافیت در معاملات هستند استفاده شوند. برای انواع تراکنش های محافظت شده، افراد می توانند از آنها برای محافظت از تاریخچه مالی و حریم خصوصی خود استفاده کنند.

ZCash دارای کارمزد کم 0.0001 Zcash در هر تراکنش است. این رمزارز توسط دانشمندان MIT، Technion، Johns Hopkins، دانشگاه تل آویو و UC Berkeley پشتیبانی می شود.

امکانات:

  • مقاومت ASIC با استفاده از EWBF Zcash Miner Windows Miner می‌تواند بهترین استخراج را توسط GPUها انجام دهد. قابل استخراج با CPU که آن را برای مبتدیان بسیار مقرون به صرفه می کند.
  • استخراج کنندگان GPU می توانند از نرم افزار Optiminer و EWBF Cuda برای بهینه سازی استفاده کنند. همچنین امکان استفاده از GUI miner، کنسول و اپلیکیشن استخراج اندروید وجود دارد.
  • بهترین استخر ماینینگ استخر استخراج ZEC است که یک استخر استخراج داخلی است. اما دیگر استخرهایی که می توان استخراج کرد عبارتند از فلایپول، نانوپول و اسلوشپول.
  • پاداش بلاک بعد از هر 75 ثانیه ZEC 3.125 است. 10 بلوک بعد از هر 2.5 دقیقه تولید می شود.

شماره پنجم : Ravencoin (RVN)

بهترین برای  مبتدیان و استخراج با سرمایه کم.

Ravencoin از یک شبکه همتا به همتا برای تسهیل انتقال یا تجارت دارایی ها از یک طرف به طرف دیگر استفاده می کند. این مبتنی بر یک فورک بیت کوین است و صرفاً مبتنی بر جامعه بدون گره اصلی یا ICO است. نمونه هایی از مشتریان عبارتند از Medici Ventures که در یک زمان انتقال توکن اوراق بهادار 3.6 میلیون دلاری را با استفاده از بلاک چین انجام داد. Medici Venturesکه متعلق به Overstock.com است نیز یکی از حامیان مالی این پروژه است.

امکانات:

  • نمی توان با ASIC استخراج کرد، از این رو به مردم اجازه می دهد با هزینه های اولیه کم استخراج کنند.
  • نرم افزارهای محبوبی که می توانید برای استخراج Ravencoin استفاده کنید شامل BMiner، NBMiner و DamoMiner است. MinerGate همچنین به شما امکان می دهد آن را از طریق گوشی استخراج کنید، اما ما شک داریم که سود زیادی داشته باشد.
  • می توان با چندین استخر استخراج از جمله 2Miners، Blocksmith، Bsod، Coinotron، Flypool، HeroMiners، Skypool، MiningPoolHub، Nanopool، Suprnova و WoolyPooly.
  • GamerHash همچنین از استخراج کریپتو پشتیبانی می کند.
  • یک بلوک در هر دقیقه ایجاد یا استخراج می شود تا پاداش بلوکی RVN 5000 ایجاد شود.

شماره ششم ) پروتکل Haven (XHV)

بهترین گزینه برای دارندگانی که به نام هادلر نیز شناخته می شوند.

پروتکل Haven یک سکه خصوصی بر اساس Monero است. این پلتفرم به افراد اجازه می‌دهد بدون دخالت واسطه‌ها، متولیان و اشخاص ثالث ارزش پولی را مستقیماً از کیف پول تبدیل، انتقال و ذخیره کنند.

در حال حاضر، این امکان را به شما می دهد تا رمزنگاری Haven را مستقیماً از کیف پول خود به دیگر توکن های فیات متصل کنید. این پلتفرم ارزهای فیات مصنوعی و ارزهای رمزنگاری شده مانند xUSD، xCNY، xAU  یا xBTC را برای تبدیل و مبادله آسان بین آنها فراهم می کند.

هیچ کس در مورد نرخ ارز روی پلت فرم تصمیم نمی گیرد و هیچ محدودیتی برای تبدیل هر دارایی پشتیبانی شده وجود ندارد.

امکانات:

  • ویژگی‌های حریم خصوصی Monero مانند RingCT و آدرس‌های مخفی را به ارث می‌برد. از این رو، می توان از آن برای ارسال و دریافت خصوصی استفاده کرد.
  • داشتن سکه های ثابت، طلا و نقره به شما امکان می دهد ارزش پولی را به شکلی پایدار ذخیره کنید تا از سقوط نوسانات جلوگیری شود. پس از استخراج، می توانید تبدیل و ذخیره کنید.
  • به دنبال استخرهای استخراج Haven هستید؟  Hero Miners، Miner Rocks، Fracking Miner، Hashvault، FairPool و Hashpool را امتحان کنید.
  • می توان آن را با نرم افزار مورد استفاده برای استخراج Monero استخراج کرد. نرم افزار مورد استفاده برای استخراج پروتکل Haven شامل BLOC GUI Miner، CryptoDredge و SRBMineR است.

شماره هفتم) اتریوم کلاسیک

بهترین برای  شرکت ها و سازمان هایی که می خواهند قراردادهای هوشمند اجرا کنند.

اتریوم کلاسیک انشعابی از اتریوم است و اصل «کد قانون است» را حفظ می‌کند، به این معنا که افراد و سازمان‌ها را برای اجرای قراردادهای هوشمند یا دستورالعمل‌های تجاری کدگذاری‌شده که بر روی بلاک چین با کمترین دخالت انسانی کار می‌کنند، تسهیل می‌کند.

امکانات:

  • عمدتاً با استخراج‌کننده‌های GPU Ethminer ، Claymore Miner، FinMiner، GMiner و NBMiner استخراج می‌شود. Cruxminer، GMiner، lolMiner، Nanominer، NBMiner و OpenETC Pool  نیز برخی از نرم افزارهایی هستند که می توانید برای استخراج ETC از آنها استفاده کنید.
  • رمزارز را می‌توان با استفاده از استخرهای مختلفی از جمله Nanopool.org، 2Miners، Ethermine، f2pool و P2pool استخراج کرد.
  • همچنین می تواند روی سرور VPS استخراج شود.
  • هر بلوک بعد از هر 10.3 ثانیه ایجاد می شود.

شماره هشتم) لایت کوین (LTC)

بهترین برای گروه های ماینر.

لایت کوین برخلاف دوره انتظار 10 دقیقه ای بیت کوین، تراکنش های سریع را تضمین می کند. تحت مجوز MIT/X11 و بر اساس تحقیقات روی ارزهای دیجیتال منتشر شد. از پروتکل رمزنگاری منبع باز و دفتر کل غیرمتمرکز مانند بسیاری از بلاک چین های دیگر استفاده می کند.

زمانی که تولید بلوک‌های روی بیت‌کوین با CPU و GPU غیرممکن یا سخت شد، از بیت‌کوین جدا شد. با این حال، لایت کوین اکنون تنها با ASIC ها می تواند سودآور استخراج شود. اکنون ASIC ها برای پروتکل اصلی توسعه یافته اند.

امکانات:

  • یک بلوک در 2.5 دقیقه استخراج می شود و پاداش فعلی هر بلوک 12.5 LTC است. این در چهار سال به نصف خواهد رسید.
  • می توان با  Easy Miner، MultiMiner، GUIMiner Scrypt، CPUminer، CGminer Litecoin و Awesome Miner استخراج کرد. این ها به شما امکان می دهند از استخراج CPU به استخراج GPU تغییر دهید.
  • برای ماینرهای ASIC ، نرم افزار به احتمال زیاد در سخت افزار از قبل نصب شده است. در غیر این صورت، می توانید از ماینر رایگان ASIC/FPGA یا نرم افزارهای دیگر استفاده کنید.
  • استخرهای استخراج لایت کوین عبارتند از Litecoinpool، MinerGate، LTC.top، Antpool. F2pool و ViaBTC.

شماره نُهُم) اتریوم

بهترین برای  قراردادهای هوشمند و ماینرهای شرکتی.

استخراج اتریوم به طور سودآور به یک GPU نیاز دارد و یک استخراج کننده سریع GPU 63.7 روز طول می کشد تا یک اتریوم استخراج کند. با این حال، مانند سایر ارزهای دیجیتال، شانس استخراج استخر بیشتر است.

به زودی اتریوم بر اساس زنجیره Beacon، یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) است که استخراج در بلاک چین را تغییر خواهد داد. در حال حاضر، بر اساس الگوریتم استخراج اثبات کار است.

امکانات:

  • اتریوم در عرض چند ثانیه یک بلوک ایجاد می کند و پاداش بلاک 2 Eth به اضافه کارمزد تراکنش است.
  • می توان با ETHminer، CGMiner، WinEth، BFGMiner، Geth، EasyMiner، T-Rex و Lolminer استخراج کرد. استخراج با سی پی یو به صرفه نیست.
  • استخرهای استخراج اتریوم شامل Ethpool، NiceHash، Nanopool و Dwarfpool هستند.

شماره دهم ) Monacoin (MONA)

مونیکوین یکی از گزینه های مهم این مقاله می باشد که دز این مقاله “دوازده ارز دیجیتال برای استخراج” بررسی شده است. میونیکوین بهترین برای  ماینرهای شخصی می باشد.

Monacoin  در دسامبر 2013 ایجاد شد و انجمن بسیار فعالی در ژاپن دارد. این یک نوع سکه میم مانند دوج کوین است.

امکانات:

  • زمان بلوک یا مدت زمانی که برای استخراج یک بلوک و واجد شرایط بودن برای پاداش لازم است 1.5 دقیقه است. شما می توانید با هزینه های بسیار کمی استخراج کنید.
  • پاداش هر بلوک 12.5 MONA است و هر سه سال یکبار نصف می شود.
  • امکان استخراج با ASIC وجود ندارد.
  • استخرهای استخراج این سکه عبارتند از f2pool، vippool.net، mona.suprnova.cc، la.pool.me، و coinfoundry.org و bitpoolmining.com.
  • نرم افزارهای مورد استفاده برای استخراج این ارز دیجیتال شامل Lyra2REv2 miner، XMR Stak، CGminer، CCMiner و Suprnova است.

بخش سوم (پایانی) این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button