بخش دوم (پایانی) : شش تا از بهترین کیف پول های وب 3

کیف پول وب سه 2
فهرست مطالب

3. کیف پول MetaMask

MetaMask یکی از کیف پول های مشهور در دنیای ارزهای دیجیتال است، که به شما امکان خرید، ذخیره، ارسال و تعویض توکن را می­دهد. MetaMask را  به عنوان یک افزونه مرورگر در کروم و سایر مرورگرهای وب موجود است. همچنین برای هر دو اندروید و iOS در دسترس است.

MetaMask اساساً برای بلاک چین اتریوم ساخته شده است. در متامسک کاربران می توانند اتریوم و سایر توکن های ERC-20 را ذخیره کنند. از طریق MetaMask، کاربران همچنین می‌توانند بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز را با ارائه راهی امن برای یکپارچه‌سازی پروژه‌ها و تعامل با برنامه‌های زنجیره‌ای بررسی کنند.

برای کاربران پیشرفته تر، MetaMask اجازه می دهد تا با DApp در یک رویکرد بدون مجوز تعامل داشته باشید. این بدان معنی است که نیازی به پیوند دادن کلیدهای خصوصی خود به DApps نیست و کل فرآیند را بسیار ایمن تر می کند.

در حالیکه این کیف پول عمدتاً برای بلاک چین اتریوم است، دسترسی یکپارچه به سایر شبکه‌های سازگار با EVM از جمله زنجیره هوشمند Binance ، Polygon، HECO و غیره را ارائه می‌دهد. شما همچنین می توانید  با یک برنامه کیف پول های زیادی ایجاد کنید.

MetaMask  به شما کنترل مطلق هنگام تراکنش می دهد. شما باید انتخاب کنید چه چیزی را منتشر کنید و چه چیزی را خصوصی نگه دارید. جزئیات ورود شما را ایمن می کند و کلیدهای خصوصی رمزگذاری می شوند. شما فقط باید عبارت seed  خود را ایمن نگه دارید تا دسترسی به حساب خود را از دست ندهید.

دانستنی : آیا می دانستید دارا ماینر خدمات هاستینگ برای استخراج بیت کوین ارائه می دهد!

4. کیف پول Rainbow

Rainbow  یک کیف پول آسان برای استفاده و ایمن است که به کاربران اجازه می دهد یک کیف پول اتریوم ایجاد کنند، NFT ها را جمع آوری کنند و دنیای جدید وب 3 را کشف کنند. Rainbow در حال حاضر روی دستگاه های موبایل  iOS و Android به خوبی کار می کند.

این کیف دارای یک سری ویژگی های نوآورانه است، مانند پشتیبانی از NFT، ادغام WalletConnect و موارد دیگر.

کیف پول Rainbow یک پلتفرم با کاربری آسان ارائه می دهد که قابلیت تعویض داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این به شما امکان می دهد بین چندین توکن ERC-20 بدون تبادل خارجی تراکنش کنید. این کیف پول همچنین تضمین می‌کند که قربانی پروژه‌های کلاهبرداری نمی‌شوید، بنابراین فهرست تایید شده‌ای از توکن‌های تایید شده ایمن برای مبادله دارد.

کیف پول Rainbow امنیت را در اولویت قرار می دهد، زیرا به کاربران این امکان را می دهد تا کلید خصوصی رمزگذاری شده خود را برای بازیابی یکپارچه حساب در iCloud ذخیره کنند. اگر در ایمن نگه داشتن عبارت seed خود با مشکل مواجه هستید، کیف پول Rainbow به شما امکان می دهد از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید تا دسترسی به آن را از دست ندهید.

5. کیف پول Trust Wallet

Trust Wallet یک کیف پول وب 3 است که دسترسی متنوعی به میلیون‌ها ارز دیجیتال و NFT میزبانی شده در بلاک چین‌های مختلف از جمله اتریوم و بایننس چین فراهم می‌کند. می توانید مستقیماً از طریق ارائه دهندگان شخص ثالث، از جمله Mercuryo، MoonPay، Ramp Network، Simplex، Transak و Wyre، کیف پول خود را تأمین مالی کنید.

این کیف پول به خوبی در دستگاه های تلفن همراه کار می­کند و پیدا کردن مسیر خود در برنامه کار آسانی است. تنظیم آن فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارد. Trust Wallet همچنین به کاربران دارای کیف پول های دیگر مانند MetaMask یا  MyEtherWallet  اجازه می دهد تا اطلاعات خود را با استفاده از عبارت مخفی یا کلید خصوصی خود وارد کنند.

کاربران می توانند با قفل کردن وجوه خود به طور مستقیم از کیف پول خود، جوایزی در دارایی های خود کسب کنند. برخی از معدود توکن های موجود برای استیکینگ عبارتند از BNB، Cosmos و Tezos .

Trust Wallet  همچنین یک مرورگر داخلی برای DApps فراهم می‌کند ، بنابراین می‌توانید مستقیماً به محصولات DeFi مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و محصولات جدید را در یک یا دو داشبورد کشف کنید.

از نظر امنیت، کیف پول با یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای ایمن شده و در اندروید و iOS با استفاده از پین یا بیومتریک قابل دسترسی است. شاید یکی از اشکالات این کیف پول این باشد که از FA 2 پشتیبانی نمی کند، به این معنی که اگر شخصی به حساب شما نفوذ کند، نمی توانید دسترسی او را به طور کامل متوقف کنید زیرا نمی توانید یک کد تأیید برای ایمیل یا پیام متنی تنظیم کنید.

مشاوره : آیا تا به حال فکر کردید که کدام دستگاه ماینر برای شما مناسب است! برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

6. کیف پول Argent

این کیف پول به شما این امکان را می‌دهد تا با کارمزد کم در لایه 2 اتریوم خرید، کسب درآمد، سهام و معامله کنید. در نهایت، کیف پول Argent برای ادغام Ethereum DApps در یک برنامه واحد با یک رابط جامع توسعه یافته است. برای اتریوم همه کاره می شود و فقط از تمام توکن ها و NFT های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند.11

کاربران فقط به شماره تلفن خود نیاز دارند و سپس یک نام کاربری ایجاد می کنند. از این نام کاربری می توان برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مشابه پلتفرم های پرداخت سنتی مانند Cashapp استفاده کرد.

این کیف پول بسیاری از پلتفرم‌های اتریوم مانند Compound و Kyber را ادغام می‌کند و به شما امکان می‌دهد از طریق قرار دادن توکن‌ها در برنامه، بدون مرورگر درون‌برنامه، درآمد کسب کنید. Argent آنها را در برنامه تلفن همراه خود ترکیب می کند و کل فرآیند سرمایه گذاری را آسان می کند. همچنین از WalletConnect برای توکن هایی که مستقیماً در کیف پول Argent ادغام نشده اند، پشتیبانی می کند.

چرا به کیف پول وب 3 نیاز دارم

یکی از ضروری ترین عواملی که قبل از درگیر شدن در فضای وب 3 باید در نظر بگیرید این است که باید یک کیف پول وب 3 مناسب در محل خود داشته باشید. آنها کلیدهای خصوصی شما را ایمن ذخیره می کنند و به شما امکان می دهند دارایی های رمزنگاری مانند اتریوم، بیت کوین، سولانا و موارد دیگر را ارسال و دریافت کنید .

در نظر داشته باشید که صدها مورد از کیف پول های وب 3 وجود دارد، اما پلتفرم های فوق محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم ها برای شروع هستند. آنها ابزارهای مختلفی را برای کمک به مدیریت و ذخیره دارایی های خود به صورت ایمن ارائه می دهند.

کیف پول وب 3 چیست

کیف پول وب 3 یک پلتفرم دیجیتالی است که دسترسی به فضای وب 3 را ارائه می دهد. اساساً این کیف پول ها شبیه کیف پول های معمولی رمزنگاری هستند که به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می دهند.

بهترین کیف پول وب 3 چیست

تعدادی از کیف پول های محبوب و پرکاربرد وب 3 عبارتند از MetaMask با تقریباً 21 میلیون کاربر فعال ماهانه و Trustwallet که به دلیل تطبیق پذیری و پشتیبانی از میلیون ها ارز دیجیتال معروف است. یکی دیگر Coinbase است که دسترسی آسان به فروشگاه های رمزنگاری را ارائه می دهد.

آیا کوین بیس یک کیف پول وب 3 است

بله. کیف پول کوین بیس یک کیف پول غیرقانونی است که به چندین ویژگی وب 3 دسترسی می دهد و به کاربران امکان می دهد DApp های مبتنی بر اتریوم را مستقیماً از طریق مرورگر درون برنامه ای خود کشف و استفاده کنند.

آیا MetaMask یک کیف پول وب 3 است

کاملا بله. MetaMask یک کیف پول وب 3 شناخته شده است که برای کار با تمام بلاک چین های سازگار با اتریوم ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button