خرید ماینر قانونی با وام

فهرست مطالب

رمزارزها به‌ویژه بیت‌کوین، ثابت کرده‌ که یک ارز تجاری محبوب در کشور ما ایران و جهان است. بیشتر از یک دهه هست که از پیدایش رمزارزها و ماینینگ با استفاده از ماینر های قانونی میگذرد. روز به روز به محبوبیت بیت­‌کوین افزوده می­‌شود. کارشناسان حوزه‌­ی ارز دیجیتال و اقتصاددان‌­های بزرگ جهان، آینده‌­ی خوب و درخشانی برای رمزارزها می‌­بینند. حتی برخی از نظریه پردازان ادعا دارند که پول آینده بدون هیچ شک و شبهه‌ای از آن ارزهای دیجیتال خواهد بود.

به نظر شما با این چشم­‌انداز مثبت در مورد بیت‌­کوین که هر روز در حال شگفتی‌­سازی است باید چه کرد. آیا در زندگی شما سرمایه‌­گذاری برای داشتن بیت­کوین چقدر اهمیت دارد؟ می­دانید می­توانید با هوشمندانه سرمایه‌گذاری کردن اشتباه لازلو هانیک (لازلو هانیک، کسی بود که بخاطر دو عدد پیتزا 10.000 واحد بیت­‌کوین از دست داد) را انجام ندهید و در آینده حسرت نخورید؟ ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با خرید ماینر قانونی بیت‌­کوین استخراج کنید. حتی اگر پس‌­اندازی برای خرید دستگاه ماینر نداشته باشید ما به شما کمک می­کنیم تا با وام این راه را برای خود آسان کنید. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

فرایند استخراج رمزارز در ماینرها

ماینینگ فرآیندی است که توسط آن توکن‌ها یا سکه‌های ارزهای دیجیتال جدید، مانند بیت‌­کوین تولید می‌شوند. ماینینگ شباهت چندانی با کارهایی که توسط کسانی که به طور فیزیکی فلزات گرانبها مانند طلا استخراج می­کنند ندارد. اما با این حال با یکدیگر مقایسه می‌­شوند. استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال از رایانه‌ها برای حل مشکلات رمزنگاری و دریافت پاداش در قالب ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، اما در طلا استخراج به صورت دیگری اتفاق میفتد و بحث درباره­‌ی آن در این مقاله نمی‌­گنجد.

[advicebutton]

ماینر در ایران قانونی است

همراهان عزیز قبل از اینکه قانونی بودن ماینر در ایران را مورد بحث قرار دهیم، لازم می‌دانیم بررسی کنیم که استخراج بیت‌­کوین در ایران قانونی هست یا نه. پاسخ این سوال مثبت است. شما برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتر هست که مقاله‌­ی “تنها راه قانونی فعالیت در صنعت رمزارز” را مورد مطالعه قرار دهید.

حالا به سوال اصلی که ماینر در ایران قانونی هست یا نه برمی­گردیم. خرید و فروش دستگاه ماینر در برخی کشورها مثل السالوادور کاملا قانونی است. اما در برخی از کشورهای دیگر مانند کشور خود ما ایران برای خرید و فروش ماینر باید مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که اگر مجوز دریافت نکنید خرید و فروش ماینر برای شما غیر قانونی خواهد بود و پیگرد قانونی خواهد داشت و به احتمال زیاد دستگاه ماینری که دارید توقیف و ظبط شود. ناگفته نماند داراماینر ماینرهایی مانند ماینر s19  به فروش می­رساند که هم قدرت فوق­‌العاده‌­ای دارد و هم برای استفاده از آن نیاز به کسب مجوز ندارید. زیرا داراماینر تمام این مراحل را برای شما انجام می­‌دهد و این ارائه خدمات بهتر، دلیی است بر متفاوت بودن داراماینر با بقیه‌­ی شرکت­‌های خرید و فروش ماینر در ایران.

بهترین فرصت برای خرید ماینر قانونی

تامین هزینه‌­ی خرید ماینر یکی از دغدغه‌­هایی هست که افراد علاقه­‌مند به این حوزه را در سختی و تنگنا قرار داده است تا  کمی دلسرد شوند. و از خرید ماینر فاصله بگیرند. اما باید در نظر داشته باشید که این روزها قیمت ارز بیت­‌کوین کمی پایین­‌تر آمده و اُفت کرده است. چون با پایین آمدن قیمت ارز دیجیتال بیت­‌کوین، قیمت ماینر هم کاهش پیدا می­‌کند پس بهترین فرصت برای افرادی که می­‌خواهند خرید ماینر قانونی انجام دهند است. اگر همچنان از فرصت پیش آمده نتوانیم استفاده کنیم چه باید کرد؟ در ادامه مقاله شرایط وام برای خرید دستگاه ماینر را برای شما عزیزان تشریح خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

داراماینر : وام برای خرید ماینر قانونی

داراماینر مفتخر هست که با ارائه­‌ی وام به افراد علاقه­مند در حوزه­‌ی ارز دیجیتال به آن­ها کمک کند که با داشتن کمترین سرمایه بتوانند کاملا قانونی سود کسب کنند. در این مسیر ما شما را یاری خواهیم کرد تا آگاهی یابید که اگر وام را دریافت کردید می­توانید به راحتی ماینر بخرید یا نه! با وام داراماینر کدام ماینرها را می­توانید بخرید!­ به فرض اگر ماینر با وام خریداری کردید برای شما به صرفه خواهد بود و برای شما سوددهی خواهد داشت یا خیر! آیا شما با خرید دستگاه ماینر خواهید توانست اقساط وام را پرداخت کنید! و سوال­های دیگری که احتمال دارد ذهن شما را دچار اغتشاش کرده باشد را در ادامه این مقاله پاسخ خواهیم داد.

شرایط وام برای خرید ماینر در داراماینر

  • تسهیلات خرید ماینر در داراماینر فقط جهت خرید ماینر S19 ارائه می‌شود.
  • مبلغ تسهیلات 50 میلیون تومان است. مابقی مبلغ جهت خرید ماینر را باید به صورت نقدا پرداخت ­نمایید.
  • قیمت ماینر s19 pro به عوامل متفاوتی بستگی دارد ولی در حال حاضر حدودا 175 میلیون تومان است.
  • ماینرهای ارائه شده کاملا قانونی با برگه سبز گمرکی و فاکتور رسمی به نام خریدار و درج مشخصات ماینر ارائه می‌شود.
  • ماینرها در دو وضعیت نو و کارکرده موجود می‌باشند. ناگفته نماند که ماینرهای کارکرده کاملا سالم، تست شده و کلا 8 ماه در فارم داراماینر در بهترین شرایط ممکن و بازدید های دوره‌ای منظم فعال بوده‌اند.
  • دوره بازپرداخت تسهیلات 12 ، 18 و 24 ماه می‌باشد. که به انتخاب خریدار می‌تواند تغییر نماید.
  • میزان بازپرداخت تسهیلات ماهیانه به ترتیب مبلغ 4.727.000 تومان، 3.310.000 تومان و 2.605.000 تومان به ازای انتخاب بازپرداخت 12، 18 و 24 ماهه است.
  • چک های بازپرداخت به صورت هر 3 ماه است.
  • ضمانت تسهیلات فقط یک چک صیادی با مبلغ مشخص است.
  • میزان سود دهی ماینر S19 Pro 110TH بستگی به قیمت بیت‌کوین دارد ولی به عنوان مثال با بیت کوین 22 هزار دلاری، سود ماهیانه تقریبا 322 دلار محاسبه شده است.
  • مصرف برق ماینر S19Pro110TH بصورت ماهیانه 2340 کیلو وات می‌باشد.
  • سود ماهیانه با تغییر قیمت بیت‌کوین میتواند متغیر باشد اما با درآمد ماینر بصورت ماهیانه 320 دلار، علاوه بر بازپرداخت وام توسط درآمد ماینر، سودی نیز بسته به میزان اقساط ماهیانه از همان ماه اول، کسب خواهد شد.

 

مدارک لازم برای اخذ وام

  • کپی کارت ملی.
  • کپی شناسنامه از اولین برگه.
  • یک چک به میزان وام دریافتی.

اگر همچنان درباره­‌ی گرفتن وام سوالی دارید با مشاوران ما در سایت داراماینر در میان بگذارید. تیم ما 24 ساعته با کمال میل پاسخگوی شما خواهد بود.

 

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی بهترین فرصت برای خرید ماینر قانونی که چه زمانی هست پرداختیم. سوال‌­هایی را که شاید شما برای گرفتن وام در ذهن دارید مطرح کردیم.

خبر خوبی که می­توانیم به شما بدهیم اینست که در آمد خالص یک ماینر به تنهایی می­‌تواند در کنار پرداخت اقساط وام، برای شما سود دهی هم داشته باشد. البته سود دهی منطقی نه بیشتر. نباید انتظار داشت که شما را یک شبه میلیونر کند. اما با گذشت زمان که پرداخت اقساط وام تمام شد، ما به شما اطمینان می­‌دهیم که سرمایه­‌ی کلانی­ هم از طریق استخراج بیت‌­کوین داشته باشید و یک میلیونر یا میلیاردر شدن شما در آینده‌­ی نه چندان دور اصلا خارج از ذهن نیست. از صمیم قلب از شما ممنون هستیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید، تیم ما در داراماینر بهترین‌­ها را برای شما آرزو دارد، موفق و سربلند باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button