خرید NFT در تراست ولت (Trust Wallet)

فهرست مطالب

بازار NFT با فروش برخی از هنرهای رمزنگاری و کلکسیون‌ها به قیمت میلیون‌ها دلار روز به روز در حال رونق است. در این مقاله برای شما شرح خواهیم داد که چگونه می‌توانید NFT های زنجیره هوشمند (Binance smart chain) را مستقیماً در مرورگر Trust Wallet DApp بدست آورید و یا یاد خواهید گرفت که چگونه برخی از اولین NFT های صادر شده در زنجیره هوشمند Binance را به دست آورید. دقت داشته باشید که قبل از ورود به آموزش خرید NFT در تراست ولت، لازم می‌دانیم توضیح مختصری درباره‌ی کیف‌پول تراست ولت و NFT  را که چه چیزی است و یا چطور می­‌توان آن را ذخیره کرد را برای شما تشریح کنیم، با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

 

Trust Wallet کیف پول

تراست ولت کیف پول رمزنگاری است که به کاربران امکان کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال خود، از ارزهای دیجیتال گرفته تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را می‌دهد. این کیف پول رمزنگاری رسمی بایننس است و در حال حاضر از 65 بلاک چین مانند بیت‌کوین، اتریوم، ترون و ریپل به همراه بیش از 4.5 میلیون دارایی رمزنگاری از جمله NFT پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حتی شامل دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) نیز می‌شود.

برنامه Trust Wallet برای دانلود در اندروید و IOS رایگان و به ترتیب از طریق PlayStore یا AppStore قابل دانلود است. یک رابط کاربری ساده و تعاملی دارد. ناگفته نماند که این کیف پول با ارائه خدمات عالی و بدون نقص، بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد که نشان‌دهنده‌ی راضی بودن مشتریان از خدمات این کیف پول می‌باشد.

 

NFT چیست

NFTها دارایی‌های دیجیتال غیرقابل تعویض هستند که عمدتاً با نام‌های ERC721، ERC1155 شناخته شده‌اند. در Ethereum، BEP721 و BEP1155 به‌عنوان NFT در BSC شناخته می‌شوند و منحصر به فرد هستند. مانند نقاشی معروف پیکاسو یا بازی ویدیویی Gamma Attack برای  Atari 2600 که به احتمال زیاد همه‌ی شما با آن آشنا هستید. به عبارت دیگر NFT ها مانند کارت‌های قدیمی بیسبال هستند. فقط به شکل دیجیتالی منحصر به فرد و غیر قابل تعویض و با استفاده از رمزنگاری ایمن شده‌اند. معمولاً کلکسیون‌های کریپتو به ‌عنوان اشیاء واقعی مانند حیوانات خانگی یا آواتار نشان داده می‌شوند. برخی از مجموعه‌های رمزنگاری آثار هنری کامپیوتری هستند. هر توکن دارای تغییراتی در ویژگی‌های خاص است. توجه داشته باشید که محدودیت‌هایی برای تعداد توکن‌هایی که می‌توان تولید کرد وجود دارد.

 

تراست ولت و پشتیبانی از NFT

Trust Wallet مدیریت NFT های رمزنگاری و دارایی‌های بازی را برای شما آسان می‌کند. در حال حاضر، اپلیکیشن Trust Wallet به طور کامل از NFT های زنجیره هوشمند Ethereum و Binance پشتیبانی می‌کند. می‌توانید NFT‌های فعلی خود را برای ذخیره در Trust Wallet منتقل کنید، یا حتی یک NFT را از یک DApp بازار NFT پشتیبانی شده مانند OpenSea مبادله کنید.

 

مرورگر داخلی DApp

Trust Wallet دسترسی یکپارچه به DApp های مختلف ساخته شده بر اتریوم و زنجیره هوشمند Binance را فراهم می‌کند. این بدان معنی است که می‌توانید مستقیماً از DApps در برنامه تلفن همراه Trust Wallet بدون نیاز به ورود به آنها استفاده کنید. همه DApp ها توسط تیم Trust Wallet بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که فقط از قابل اعتمادترین DApp ها استفاده می‌شود، DAppهایی که توسط Trust Wallet پشتیبانی می‌شوند عبارتند از:

  • PancakeSwap
  • OpenSea
  • DApp
  • Uniswap

DAPP ها همچنین برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی در هر زمان و هر مکان به آنها دسترسی داشته باشند.

 

NFT ها را کجا ذخیره کنم

Trust Wallet راه آسانی را برای ذخیره و دسترسی به کلکسیون‌های رمزنگاری خود در اتریوم و BSC است و به آسودگی خاطر امنیت فراهم می‌کند. کلکسیونی‌های رمزنگاری بر روی بلاک‌چین ایمن شده و با یک آدرس عمومی مرتبط هستند. در چند سال گذشته، نسخه‌های مختلفی از مجموعه‌های رمزنگاری مانند CryptoPunks، CryptoKitties، Decentraland، Axies و موارد دیگر را دیده‌ایم که بسیار محبوب شده‌اند.

 

توکن های غیر قابل تعویض

امروزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) موضوع داغی در میان افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند است. شما به سختی می‌توانید در فیدهای توییتر یا فیس بوک خود پیمایش کنید بدون اینکه موضوعاتی در مورد میزان پتانسیل NFT مشاهده نکنید.

در ماه‌های گذشته شاهد برخی از بزرگترین فروش NFT بودیم. گریمز با فروش 6 میلیون دلار آثار هنری دیجیتال به عنوان NFT و بیپل NFT یک کلیپ 10 ثانیه‌ای به قیمت 6.6 میلیون دلار فروخته شد. در اوایل ماه مارس، مدیر عامل توییتر، جک دورسی، یک NFT برای اولین توییت خود ایجاد کرد.

  • NFT ها توکن‌های رمزنگاری منحصر به فردی هستند که یک دارایی فیزیکی یا دیجیتالی را نشان می‌دهند.
  • NFT ها می‌توانند هر چیزی را نشان دهند، مثل آثار هنری، ویژگی‌ها، دستاوردها، غنائم، آیتم‌های منحصر به فرد بازی‌های ویدئویی، شناسه‌های دیجیتال یا حتی نام‌های دامنه

 

نحوه خرید NFT با استفاده از Trust Wallet

عکس بالایی Binance Winter است. یک NFT که ما به تازگی با استفاده از برنامه Trust Wallet از یک هنرمند در Bakeryswap خریداری شده است. در ادامه مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه می‌توانید شما هم خرید انجام دهید.

 

BakerySwap چیست

BakerySwap یک بازارساز خودکار و پلتفرم مبادله غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بایننس و همچنین یک بازار پیشگام برای NFTها در زنجیره هوشمند Binance است.

 

 NFT هایی که می‌توان در BakerySwap خرید

در BakerySwap طیف مختلفی از NFT ها را می‌توان دید، از جمله هنر دیجیتال، GIF، اسلحه، بچه گربه مجازی و توله سگ.

بخش‌های موجود عبارتند از:

  • Musk & Doge
  • NFT های بایننس
  • آثار هنری BTC
  • حیوانات خانگی نبرد
  • تخم‌های حیوان خانگی
  • Bakery Combos

“BSC Artists” یک بخش ویژه برای آثار هنری هنرمندان سراسر جهان است. هرکسی می‌تواند یک NFT را در زنجیره هوشمند بایننس ایجاد کند و آن را برای فروش بگذارد. این همان قسمتی که ما آثار هنری Binance Winter خود را دریافت کردیم است.

 

راهنمای گام به گام خرید NFT

کیف پول تراست ولت خود را با BNB شارژ کنید. در مرورگر Trust Wallet DApp، Bakeryswap.org را باز کنید. به Exchange بروید و BNB را با BAKE تعویض کنید. تمام خریدهای NFT با BAKE انجام می‌شود. به یاد داشته باشید برای هزینه‌های گَس مقداری BNB داشته باشید.

اکنون که BAKE دارید به مارکت NFT بروید. NFT های موجود را در هر بخش خواهید دید.

یکی از موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و روی تایید مارکت NFT کلیک کنید.

پس از تکمیل تراکنش، به داشبورد Trust Wallet خود بروید و روی Collectibles کلیک کنید NFT شما در آنجا فهرست می‌شود.

جمع بندی

ما در این مقاله NFT را که چه چیزی است و چطور می‌شود یک NFT را خرید را برای شما شرح دادیم. برای اینکه به خوبی متوجه این موضوع شوید در مثال بالا ما یک اثر هنری از Rumelgraphy، هنرمند فعال BSC خریداری کردیم. بعد از خرید شما می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید NFT خریداری شده را نگه دارید یا در تلاش برای فروش آن به قیمت بالاتر، آن را دوباره در بازار قرار دهید و بفروشید. همراهان عزیز نکته‌ی آخر اینکه باید در مورد NFT ها در نظر داشته باشید این است که، در حالیکه NFT ها یک طبقه دارایی بسیار سوداگرانه و پرخطر هستند اما می‌توانند به طور بالقوه سودآور باشند. از اینکه تا آخر مقاله همراه ما بودید نهایت سپاس­گذاری را از شما داریم. پیروز باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button