ده تا از بهترین نرم‌افزار‌ استخراج بیت‌کوین در سال 2022 (بخش دوم)

فهرست مطالب

در بخش اول مقاله به سوالات زیر پاسخ دادیم که آیا می‌شود با استفاده از نرم‌افزار بیت‌کوین استخراج کرد؟ نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین چیست و بهترین آن کدام است؟ چقدر طول می‌کشد تا 1 بیت‌کوین استخراج شود؟

شماره 4) Miracle Miner

Miracle Miner برای ماینرهایی است که برای اولین بار می‌خواهند بیت‌کوین از دسکتاپ یا لپ تاپ خود کسب کنند. Miracle Miner یک پردازشگر گرافیکی و پردازنده مرکزی با ویژگی‌های کامل است که از چندین الگوریتم پشتیبانی می‌کند. این یک پلتفرم استخراج ارز دیجیتال است که راه‌اندازی آن آسان و بسیار سودآور است و ویژگی‌هایی دارد که در سایر نرم‌افزارهای استخراج برجسته دیده نمی‌شود.

همچنین کنترل از راه دور و قابلیت‌های ردیابی پیشرفته را ارائه می‌کند که به دارنده حساب اجازه می‌دهد/ غیرفعال کردن ماینرها، نمایش نرخ‌هش، درآمدها، آمار سلامت سخت‌افزار مانند وات و دما، توصیه‌ها و تراکنش‌ها را از دور فراهم می‌کند. این نرم‌افزار همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با ارزهای مختلف درآمد کسب و دریافت کنید.

امکانات

  • رابط کاربر پسند
  • کنسول وب قدرتمند
  • امکان سفارشی‌سازی الگوریتم‌ها برای بهبود عملکرد یا سودآوری
  • انتخاب روش پرداخت
  • مدیریت از راه دور
  • قابلیت ردیابی پیشرفته

نکته مهم: این نرم‌افزار از نظر عملکرد و کارایی پیشرفته است و بدون محدودیت در تعداد دستگاه‌ها در هر حساب، تیم نرم‌افزار را ساده کرده است. این برای ماینرهایی که برای اولین بار می‌خواهند بیت‌کوین از دسکتاپ یا لپ تاپ خود کسب کنند عالی است و این یک نرم‌افزار رایگان استخراج بیت‌کوین است.

نکته: رایگان است

 

شماره 5) BeMine

بهترین برای استخراج ابری، BeMine ارائه‌دهنده خدمات اشتراک‌گذاری ابری ماینرهای ASIC است. ماینر ASIC یک دستگاه خاص ساخته شده برای انجام محاسبات موثر مانند تایید تراکنش‌ها است. ASIC Miner به طور مداوم با قدرت کامل کار می‌کند و برای کار به شرایط خاصی نیاز دارد. BeMine خدمات بسیاری از ماینرها را انجام می‌دهد.

امکانات:

  • فقط ماشین‌های مربوطه توسط BeMine ارائه می‌شود.
  • برای کسب سود می‌توانید 100/1 ASIC یا کل آن را بخرید.
  • این برنامه از پر کردن موجودی حساب شخصی شما به روش‌های مختلف مانند ویزا، مسترکارت، بیت‌کوین، Exmo، بیت‌کوین‌کش و غیره پشتیبانی می‌کند.

نکته مهم: مراکز داده روسیه، ماینرها و افرادی که می‌خواستند در ارزهای دیجیتال در سراسر جهان شرکت کنند توسط BeMine متحد شده‌اند. این ماینرها را برای ذخیره تجهیزات خود در مراکز داده مشترک تسهیل می‌کند. این به شما امکان می‌دهد کل ماینر ASIC یا سهام آن را بخرید.

نکته: BeMine استخراج ابری رایگان را در Antminer S19 به مدت 3 روز ارائه می‌دهد.

 

شماره 6) Awesome Miner

بهترین برای کاربرانی که به دنبال مدیریت متمرکز فعالیت استخراج خود هستن،Awesome Miner یک برنامه استخراج قدرتمند است که می‌تواند چندین نوع سخت‌افزار ماینینگ را به طور همزمان در خود جای دهد. بیش از بیست و پنج موتور ماینینگ را تسهیل می‌کند، با هر الگوریتم استخراج برجسته ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد چندین استخر ماینر را همزمان کنترل کنید.

Awesome Miner مدیریت فعالیت استخراج کریپتو را برای شما آسان می‌کند. این به شما امکان می‌دهد بیت‌کوین و انواع ارزهای دیجیتال دیگر را در زمان واقعی پیگیری کنید. برنامه ماینینگ همچنین دارای داشبوردی است که دما و وضعیت سخت‌افزار شما را نشان می‌دهد و از این طریق به شما امکان می‌دهد عملکرد و سلامت آن را پیگیری کنید.

امکانات

  • با تمام دستگاه‌های ASIC کار می‌کند
  • عملکرد GPU مانند دما، سرعت فن، سرعت ساعت و غیره را نمایش می‌دهد
  • استخراج با یک کلیک
  • پشتیبانی از بیش از پنجاه نرم‌افزار ماینینگ

نکته مهم: Awesome Miner یک نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال عالی برای کسانی است که می‌خواهند تمام فعالیت‌های استخراج خود را از یک مکان مدیریت کنند. برای استخراج‌کنندگانی که به دنبال نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین با فرانتند وب هستند که بتوان از طریق پلتفرم‌های مختلف یا با استفاده از هر دستگاهی به آن دسترسی داشت، ایده‌آل است.

نکته: رایگان است.

 

شماره 7) BFGMiner

برای کاربران پیشرفته‌ای که می‌خواهند فرآیند استخراج را سفارشی کنند بهترین است. BFGminer یک برنامه استخراج ASIC و FPGA است که امکان استخراج GPU را نمی‌دهد. دارای رابط از راه دور پیشرفته و قابلیت ردیابی است که برای استخراج‌کنندگانی که به دنبال توانایی سفارشی‌سازی هستند، طراحی شده است.

BFGMiner دارای یک سرور پروکسی شبکه و لایه داخلی است و کد بسیار ساختار یافته آن، اکتساب و ارسال کار را به دو رشته تقسیم می‌کند و در نتیجه تضمین می‌کند که منابع کاری با مشکل مواجه نمی‌شوند. BFGminer نه تنها یک برنامه بسیار منعطف است، بلکه دارای پلتفرم‌های مختلف نیز می‌باشد و قابلیت اجرای آن بر روی Raspberry Pi را نیز دارد. علیرغم اینکه رابط کاربری متنی است، رابط کاربری گرافیکی بسیار کاربرپسند است و می‌توانید با استفاده از کلیدهای میانبر در میان گزینه‌های مختلف پیمایش کنید.

امکانات

  • امکان هش روی چندین الگوریتم استخراج محبوب به طور همزمان
  • امکان استخراج همزمان ارزهای دیجیتال مختلف
  • ویژگی‌های استخراج قدرتمند

نکته مهم: اگر به دنبال نرم‌افزاری با ویژگی‌هایی هستید که به شما امکان می‌دهد فرآیند استخراج را به دلخواه خود تنظیم کنید، BFGminer یک نرم‌افزار استخراج عالی برای شماست.

نکته: رایگان است.

 

شماره 8) MultiMiner

بهترین برای مبتدیانی که به دنبال نرم‌افزار استخراج با کاربری آسان هستند. MultiMiner یک برنامه نرم‌افزاری مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی است که به عنوان بخشی از پلتفرم استخراج بیت‌کوین ویندوز 10 ایجاد شده است. می‌توان از آن با macOS یا Linux نیز استفاده کرد، اگرچه این امر مستلزم نصب برنامه‌های اضافی است.

MultiMiner به دلیل داشتن رابط گرافیکی، فناوری مورد علاقه بسیاری از ماینرهای مبتدی است. پس از اتمام نصب، این نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین سخت‌افزار استخراج را شناسایی کرده و لیستی با تمام اطلاعات لازم ایجاد می‌کند.

می‌توانید بر اساس سیستم استخراج مرتبط با استفاده از برنامه (FGPA)، ASIC، GPU انتخاب کنید که کدام سکه‌ها را ماین کنید. MultiMiner همچنین دارای ویژگی‌های اضافی مانند توانایی انتخاب تکنیک ماینینگ، نگه‌دارنده‌های مکان برای کمک به درک اصطلاحات و دسترسی ریگ از راه دور است.

امکانات

  • امکان انتخاب ارز برای استخراج با توجه به سخت‌افزار استخراج متصل شده
  • دسترسی به دکل از راه دور
  • دسترسی مستقیم به آرگومان‌های موتور و تنظیمات API.

نکته مهم: MultiMiner بدون شک بهترین نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین برای مبتدیان امروزی است. علاوه بر این، دارای برخی ویژگی‌های پیشرفته است که می‌تواند آن را برای استخراج‌کنندگان با تجربه‌تر نیز انتخاب خوبی کند. با این حال، بهترین گزینه برای کسانی است که تازه استخراج ارز دیجیتال یا بیت‌کوین را شروع کرده‌اند.

نکته: رایگان است.

 

شماره 9) EasyMiner   

بهترین برای کاربرانی که می‌خواهند ارزهای دیجیتال مختلف را از یک مکان مدیریت کنند. EasyMiner یک جایگزین کاربرپسند برای استخراج‌کنندگانی است که ترجیح می‌دهند از تجهیزات ماینینگ مبتنی بر رابط خط فرمان معمول استفاده نکنند. همچنین با این برنامه نمایش گرافیکی اعداد و نتایج خود را دریافت خواهید کرد که در واقع می‌تواند بسیار مفید باشد.

این نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین برای ماینرهایی که می‌خواهند همزمان لایت‌کوین و بیت‌کوین را استخراج کنند ایده‌آل است. هنگامی که برای اولین بار فعال می‌شود، EasyMiner بلافاصله به حالت “MoneyMaker” تغییر می‌کند. این به طور خودکار یک کیف‌پول Litecoin تولید می‌کند و با استفاده از CPU دستگاه شما استخراج را در یک استخر خصوصی شروع می‌کند.

داشبورد EasyMiner به گونه‌ای تنظیم شده است که استفاده از آن را آسان می‌کند، چیزی که از برنامه استخراج بیت‌کوین با رابط کاربری گرافیکی انتظار دارید. تنها با یک کلیک ماوس، می‌توانید استخرهای استخراج را تغییر دهید ، تنظیمات شبکه را به روز کنید و به کیف پول‌های رمزنگاری خود دسترسی داشته باشید.

امکانات

  • امکان استخراج لایت‌کوین و بیت‌کوین به صورت همزمان
  • امکان انتخاب استخر خود با استفاده از یک الگوریتم هش سفارشی
  • استخراج ASIC
  • یک سیستم چت که به مبتدیان کمک می‌کند با ماینرهای پیشرفته ارتباط برقرار کنند
  • حالت Moneymaker به شما امکان می‌دهد فورا استخراج را شروع کنید

نکته مهم: EasyMiner طراحی شده است تا فرآیند استخراج رمزارز را آسان‌تر کند تا مردم بتوانند نحوه استخراج بیت‌کوین را در رایانه شخصی و سایر ارزهای دیجیتال به سرعت یاد بگیرند. به این ترتیب، این نرم‌افزار ماینینگ رمزنگاری برای کسانی که با استخراج کریپتو شروع می کنند و می‌خواهند ارزهای دیجیتال مختلف را به طور همزمان استخراج و مدیریت کنند، ایده‌آل است.

نکته: رایگان است.

بخش پایانی این مقاله به زودی در این سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button