فارم‌های استخراج بیت‌کوین

فهرست مطالب

همراهان عزیز تا حالا فکر کردید که منظور از فارم در دنیای ارزهای دیجیتال چیست. اگر فارم اجاره کنیم کار کردن گروهی ماینر­ها با یکدیگر چه مزیتی می­تواند برای ما داشته باشد؟ برای اینکه ذهنتان برای خواندن این مقاله بیشتر آماده شود می­خواهیم این سوال را از شما بپرسیم: منظور از فارم­‌های استخراج بیت‌­کوین چیست و مزیت استخراج بیت‌­کوین در فارم‌­های قانونی چه می­تواند باشد؟ ظرفیت فارم­‌های قانونی در ایران برای اجاره دادن فارم به مشتری چه شرایطی دارد. اگر قصد استخراج بیت‌­کوین از طریق فارم را داشته باشیم باید عجله کنیم و یا جای هیچ نگرانی از لحاظ پر شدن ظرفیت اجاره دهنده­‌های فارم نیست؟

آخرین سوال مهم که باید قبل شروع به استخراج کردن بیت­‌کوین از خود بپرسیم اینست که، مزیت استخراج بیت­‌کوین در فارم‌­های قانونی نسبت به استخراج بیت‌­کوین در خانه چه چیزی می­تواند باشد؟ در این مقاله به سوال­‌های بالا پاسخ می‌­دهیم. بهترین راه را برای شما نشان خواهیم داد تا به راحتی بیت­‌کوین استخراج کنید و دارایی خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید.

 

مفاهیم کلی درباره فارم

یکی از بهترین و مجاز­ترین راه‌­های کسب درآمد با بیت‌­کوین، استخراج آن است. فارم ماینینگ، مکانیست که به استخراج ارزهای دیجیتال اختصاص داشته باشد. فارم می­تواند یک زیرزمین در خانه شما با 2 دستگاه ماینر ASIC) ASIC مخفف Application Specific Integrated Circuits است به معنی ” مدارهای مجتمع با کاربری خاص”)  یا یک انبار بزرگ با ده‌­ها GPU و ASIC باشد. یک فارم شامل منبع تغذیه قوی و فن‌­های بزرگ برای خنک کردن تجهیزات هستند.

 

مزیت گروهی کار کردن ماینر­ها با یکدیگر

از بسیاری جهات، استخراج بیت­‌کوین با استخراج طلا قابل مقایسه است. استخراج بیت­‌کوین یک عملیات کامپیوتری است که در اثر آن بیت‌­کوین جدید ایجاد می‌­شود. استخراج بیت­‌کوین و طلا هر دو انرژی‌بر هستند و به همین دلیل می‌­توانند پاداش‌های مالی قابل توجهی ایجاد کنند. بنابراین، می‌توانید بیت‌کوین را استخراج کنید تا سود و پاداش کسب کنید و در نظر داشته باشید گروه‌هایی از ماینرهایی که با هم کار می‌کنند شانس بیشتری برای کسب پاداش و تقسیم سود دارند، پس اجاره کردن فارم قانونی برای استخراج بیت‌­کوین می‌تواند اهمیت بیشتری داشته باشد.

 

فارم‌­های استخراج بیت‌­کوین

فارم­‌های استخراج بیت‌­کوین معمولا از مجموعه­‌های بزرگی از ماینرها تشکیل شده است. راه اندازی یک فارم ماینینگ اغلب به سرمایه گذاری بزرگ و همچنین توانایی تامین برق ارزان نیاز دارد. به جای ساختن یک مکان برای فارم‌­ها، بهترین گزینه اینست که به شرکت­‌هایی که فارم اجاره می­دهند بپیوندید و بدون هیچ دغدغه­‌ای بیت‌­کوین استخراج کنید. داراماینر اولین پلتفرم اجاره فارم با مجوز رسمی است. خدماتی چون فارم­‌های استاندارد قانونی ارائه می‌­دهد و این فارم‌­ها به هیچ وجه خاموشی ندارند و برای مشتری­‌های خود 24 ساعته بیت­‌کوین استخراج می‌­کند. از همه مهم‌تر در کنار اجاره فارم قانونی، شما میتوانید با خرید ماینر s19 بصورت کاملا قانونی که بهترین ماینر در سال 2022 از نظر بازدهی انرژی هست سرمایه گذاری خود را با کمترین ریسک ممکن انجام دهید.

[advicebutton]

مزیت استخراج بیت­‌کوین در فارم‌­های قانونی

فارم زمانی می­­‌تواند قانونی باشد که استانداردهای کشور و استاندارد­های جهانی را داشته باشد. دولت‌­ها زمانی برگه استاندارد بودن خدماتی را مُهر می­زنند که هیچ نقص و یا ضرری برای کشور از سوی آن نبیند. مصرف انرژی زیاد برق یک از نگرانی‌­های مهم افرادی است که می­‌خواهند از طریق دستگاه ماینر بیت‌­کوین استخراج کنند. چون فارم‌­های قانونی محلی مناسب برای نگهداری و بازدهی بهتر ماینرها است، این مشکل را می­‌توان برطرف شده در نظر گرفت. این ویژگی تنها یکی از مزیت­‌های استخراج بیت‌­کوین در فارم­‌های قانونی است.

 

ظرفیت فارم­‌های قانونی در ایران

در کشور ایران به تعداد انگشت ­شماری از شرکت­‌ها مجوز قانونی برای اجاره دادن فارم به افراد را دارند. این باعث شده است که میزان ظرفیت این فارم‌­ها برای اجاره دادن فارم بسیار پایین باشد. بنابراین اگر تصمیم به استخراج بیت‌­کوین از طریق اجاره‌ی فارم داریم نباید زمان را از دست بدهیم. باید این­ را هم در نظربگیریم که  در اکثر کشورها بیت­‌کوین به رسمیت شناخته می‌شود. حدودا تا 13 سال دیگر 99 درصد بیت‌­کوین استخراج خواهد شد.

طبق نظر کارشناسان سال 2022 بهترین زمان برای استخراج بیت‌­کوین از طریق دستگاه­‌ ماینر و یا اجاره فارم است. دلیل این موضوع قیمت ماینر s19 pro می‌باشد که در ماه‌های گذشته با افت شدید قیمت بیت‌کوین کاهش زیادی داشته است. در نتیجه الان بهترین زمان برای خرید دستگاه ماینر است.

 

مزیت استخراج بیت­‌کوین در فارم‌های قانونی نسبت به خانه

امروزه اگر یک فرد به تنهایی استخراج بیت­‌کوین در خانه انجام دهد به سختی می­‌تواند سودآوری داشته باشد. مگر اینکه به برق اضافی و ارزان قیمت دسترسی داشته باشد. اما استخراج بیت­‌کوین در فارم‌­های قانونی متفاوت است. به این دلیل که امروزه شرکت­‌هایی که در ایران فارم قانونی اجاره می‌­دهند مزایای بهتری برای مشتری می‌دهند تا هیچ استرس و دغدغه‌­ای نداشته باشند. ما در ادامه به خدماتی که داراماینر برای اجاره فارم می‌­دهد خواهیم پرداخت، تا برای شما برتری استخراج بیت­‌کوین در فارم­‌های قانونی نسبت به استخراج بیت‌­کوین در خانه آشکار شود.

  • بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه روی زیرساخت از سمت شما
  • بدون پرداخت مبلغ اولیه جهت اسکان در فارم
  • دریافت هزینه فارم از درآمد ماینینگ
  • کاملا قانونی و شرعی
  • شامل خدمات سرویس و نگهداری

به غیر از پنج موارد بالایی یکی از ویژگی‌­های منحصر بفرد فارم‌­های داراماینر این هست که برای روشن ماندن فارم‌­ها از منابع تجدید پذیر استفاده می‌­شود و این نشان می‌دهد که اگر زمانی فرا برسد که با کمبود برق در کشور مواجه شویم این فارم­‌ها به هیچ وجه خاموش نخواهند شد و با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

 

کلام آخر

ما در این مقاله، فارم‌­های استخراج بیت­‌کوین و مزیت استخراج در فارم‌های قانونی و یا مزیت استخراج بیت‌کوین از طریق اجاره فارم‌­ها نسبت به استخراج در خانه که کدام یک بهتر هست و یا خیلی از سوال­‌هایی که در اول این مقاله فکر می­‌کردیم برای شما نیاز و ضروری باشد را پاسخ دادیم. انتظار می­رود که با خواندن این مقاله، مهم بودن استخراج در فارم‌­های قانونی را به طور کامل درک کرده باشید. بدانید که یکی از راه­‌های تضمین شده برای بدست آوردن بیت‌­کوین، همین استخراج از طریق فارم­‌های قانونی است، که مزیت خیلی بیشتری نسبت به خرید بیت‌­کوین از صرافی‌­ها دارد.

مخاطبان داراماینر در نظر داشته باشید که زمان به سرعت در حال سپری شدن است. تنها یک تصمیم درست می­‌تواند آینده‌­ی یک فرد را به طور کامل تضمین کند و یک تصمیم اشتباه به خصوص در دنیای ارز دیجیتال­ تاوان سختی خواهد داشت. برای مشاوره بیشتر درباره‌­ی فارم­‌های قانونی می‌توانید وارد سایت داراماینر شوید. بطور رایگان و 24 ساعته از مشاوران ما راهنمایی بگیرید. از حضور سبزتان تا مطالعه آخر این مقاله از شما تشکر می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button