نحوه‌ی اتصال به استخر ViaBTC (بخش دوم)

فهرست مطالب

ViaBTC از محبوب‌ترین استخرهای چند سکه‌ای است که یکی از بزرگترین استخرهای بیت‌کوین­‌کش (BCH) را در خود جای داده است و یا یکی از بزرگترین استخرهای بیت‌کوین (BTC) را دارد که قابلیت‌های چند حساب فرعی، برداشت خودکار و دستی، تعویض پرداخت را در آن ارائه می‌دهد. روش‌ها و تبدیل خودکار به BTC یا USDT علاوه بر سکه‌هایی که قبلا ذکر شد، همچنین از استخراج بیت‌کوین Satoshi Vision (BSV)، بیت‌کوین ABC (BHA)، Litecoin (LTC)، Zcash (ZEC)، Monero (XMR)، Raven (RVN)، Ethereum Classic (ETC) و سکه‌های دیگر را دارد.

ViaBTC به شما امکان می‌دهد روش پرداخت خود را هر 24 ساعت یکبار تغییر دهید، کارمزد استخر برای PPS+ که به عنوان پیش فرض انتخاب شده است، 4 درصد است، برای PPLNS، دو درصد و برای حالت SOLO یک درصد است. در این مقاله، ما برای مثال به شما نشان خواهیم داد که نحوه‌ی اتصال ماینینگ GPU خود را برای استخراج ETH در استخر ViaBTC چطور پیکربندی کنید. با ما همراه باشید.

استخرها، ابتدا ویرایشگر آدرس را باز کرده و یک تگ جدید اضافه کنید (POOL:ETC-VIABTC) که آدرس لایه Binance Pool را نگه می‌دارد. چندین پورت در دسترس است، بنابراین یکی از آدرس‌های لایه زیر را انتخاب کنید:

etc.viabtc.com:3010

etc.viabtc.com:25

etc.viabtc.com:443

 

وب سایت ViaBTC

در مرحله بعد، باید وب سایت ViaBTC را باز کرده و ثبت نام کنید. به طور پیش فرض، یک حساب ماینینگ با نامی که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اید برای شما ایجاد می‌کند. بعداً می‌توانید از صفحه مدیریت حساب در تنظیمات برای ایجاد حساب‌های فرعی بیشتر مانند F2Pool یا Binance، راه‌اندازی تماشاگران با دسترسی مشاهده و همچنین حساب‌های تماشا شده دلخواه استفاده کنید. شما می‌توانید هر نام اکانت ماینینگ را که دوست دارید ایجاد کنید و از آن برای شناسایی ماینرهای خود استفاده کنید.

 

کیف پول

در مرحله بعدی باید حساب استخراج ViaBTC خود را در ویرایشگر آدرس خود ذخیره کنید. تگ جدید ایجاد کنید (کیف پول:VIABTC) زیر کیف پول‌هایی با نام حساب استخراج ViaBTC Pool شما.

 

 

پیکربندی کارگر

در مرحله بعد به پیکربندی کارگر خود بروید. یک مشتری استخراج پیش‌فرض را که می‌خواهید برای استخراج ETC استفاده کنید، انتخاب کنید و سپس از پیکربندی ساده یا پیشرفته استفاده کنید.

مشتری استخراج را انتخاب کنید

روی نام مشتری استخراج پیش‌فرض کلیک کنید، ETC را جستجو کنید و مشتری استخراج ترجیحی را انتخاب کنید. مشتریان ماینینگ که خاکستری هستند برای سیستم و نوع کارگر شما در دسترس نیستند.

 

مثال پیکربندی ساده

سکه:  و غیره

استخر: (POOL:ETC-VIABTC)

کیف پول: (کیف پول:VIABTC)

رمز عبور: x

 

ویژگی‌های اضافی ViaBTC

همانطور که گفته شد، این استخر ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی‌های حساب، از شما خواسته می‌شود Google Authenticator یا شماره موبایل را برای امنیت اضافه کنید.

 

راه‌اندازی برداشت خودکار

به بخش دارایی‌های ViaBTC بروید. به سمت دارایی مورد نظر برای برداشت خودکار به پایین بروید و روی نماد یادداشت و مداد در کنار «آدرس برداشت خودکار» کلیک کنید. اگر به تازگی تنظیمات امنیتی را تغییر داده‌اید، ممکن است لازم باشد مدتی (یک ساعت) برای تنظیم آدرس صبر کنید.

باید کد احراز هویت ایمیل و کد روش احراز هویت جدید اضافه شده را ارائه دهید، سپس آدرس برداشت خود را پر کنید.

 

تبدیل خودکار ساعتی

در بخش Assets ViaBTC، Auto Conversion را باز کنید و روی تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید.

تبدیل خودکار را به حالت “روشن” تغییر دهید و انتخاب کنید که آیا می‌خواهید به طور خودکار به USDT یا BTC تبدیل شود، سپس روی “Setup Completed” در بالا کلیک کنید و کد را از روش احراز هویت خود وارد کنید.

توجه داشته باشید

توجه داشته باشید که تبدیل خودکار دارای حداقل و حداکثر مقدار ممکن برای تبدیل در هر زمان است که چه بخواهید به USDT یا BTC تبدیل کنید متفاوت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button