واتس ماینر m30s++،m30s+، m30s

Whatsminer
فهرست مطالب

واتس ماینر M30S+ ،M30S و ++M30S به دلیل ظرفیت هش بالا و مصرف انرژی کم مدل‌های محبوب ASIC هستند. ASIC های واتس ماینر توسط MicroBT تولید می شوند. MicroBT یک سازنده ASIC است که در سال 2016 توسط یک طراح سابق تراشه Bitmain، Yang Zuoxing تاسیس شد و بعد از جدایی  از Bitmainَ، واتس ماینر به عنوان برترین رقیب در تجارت تولید ماینر ظاهر شده است. در این مقاله ما پتانسیل هرسه  را دقیق بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

بررسی واتس ماینر M30s

در آوریل 2020، MicroBT، یکی از پیشروترین شرکت‌های سخت‌افزار ماینینگ، واتس ماینر M30s را رونمایی کرد که اولین مورد از سری M30 بود. MicroBT با تعهد به شفافیت و قابلیت اطمینان، به سرعت به یکی از ارائه دهندگان پیشرو تجهیزات در این فضا شهرت پیدا کرد. MicroBT M30s یک ماشین سخت افزاری استخراج ASIC است که با الگوریتم SHA-256 کار می کند. این ماینر می‌تواند سکه‌های برتر مانند بیت‌کوین (BTC)، بیت‌کوین کش (BCH) را استخراج کند و همچنین می‌تواند سکه‌هایی مانند TerraCoin (TRC) و Unbreakable (UNB) استخراج کند. M30S یکی از اولین ماینرهایی بود که شروع به 3 برابر ژول در هر نسل Terahash کرد.

ظاهر واتس ماینر  M30s

از نظر ظاهری، اندازه آن 150 در 255 در 390 میلی متر و وزن آن 10.5 کیلوگرم است. تفاوت بین M30S و M20S این است که منبع تغذیه با سبک تخت جایگزین شده است که ارتفاع دستگاه را 15 میلی متر کاهش می دهد و در 0.9 کیلوگرم وزن کل دستگاه نسبت به M20S-68T سبک تر است. این دستگاه از یک سیستم ورودی، یک خروجی با دو فن اختصاصی برای خنک سازی استفاده می کند. فن ورودی هوا دارای یک پوشش فلزی محافظ است.

مشخصات فنی واتس ماینر  M30s

واتس ماینر M30S از یک مدل منبع تغذیه استاندارد استفاده می کند: P21-GB-12-3300 و از یک سیم برق 16 آمپر برای منبع تغذیه استفاده می کند. از دو فن 12 ولت 7.2 آمپری 14038 استفاده می کند که مصرف برق و سطح نویز را کاهش می دهد. همچنین، این یک پیشرفت از مدل M20S است که از فن های 9A استفاده می کند. فن پشتی از رابط 4 هسته ای 4P و فن جلویی از رابط تخت 6 هسته ای استفاده می کند. در داخل، این دستگاه دارای سه هش برد داخلی است و هر کدام دارای 148 تراشه ASIC 8 نانومتری سامسونگ، در مجموع 444 می باشد.

نسبت قدرت در حدود 37.53W/T است. داده های بالا نشان می دهد که MicroBT واتس ماینر M30S برای قابلیت اطمینان و سودآوری ساخته شده است. شرکت MicroBT به‌خاطر طراحی‌های «Plug and Play» معروف است.

دما و سطح نویز واتس ماینر  M30s

در شرایط بهینه ماینینگ، دمای این ماینر در حدود 5- تا 35 درجه سانتیگراد است. همچنین به دلیل وجود فن ها میزان نویز کاهش می یابد. متوسط ​​سطح نویز ماینرها در حدود 75 دسی بل و بالاتر است، اما سطح نویز این دستگاه فقط 72 دسی بل است.

سودآوری واتس ماینر M30s

دارای نسبت سود 112 درصد و درصد بازده سالانه 188 درصد است. ماینرها انتظار دارند روزانه 10 دلار و ماهیانه 328 دلار بازده داشته باشند. سازنده به تجهیزات اطمینان دارد و دوره بازپرداخت 193 روزه را ارائه می دهد. نگاهی دقیق تر به بازار امروز نشان می دهد که این ماینر هنوز هم یک تجهیزات استخراج بیت کوین سودآور است.

هدف اصلی بدست آوردن هر ماینر کسب سود یا بازگشت سرمایه (ROI) است. واتس ماینر M30s به دلیل نرخ هش بالای 86 Th/s که یکی از بالاترین ها در بازار است، یک ماینر بسیار سودآور است. همتای آن، واتس ماینر ++M30S دارای نرخ هش بالاتر 112 Th/s است.

بررسی واتس ماینر +M30S

نسل چهارم MicroBT واتس ماینر +M30S با حداکثر نرخ هش 112 TH/s و حداکثر مصرف برق 3400 وات است و به همین دلیل این نوید را می دهد که یک ماینر سودآور باشد. برخی از سکه های قابل استخراج در این ماینر عبارتند از بیت کوین و بیت کوین کش.

سطوح صدا واتس ماینر +M30S

پس از قرار دادن صدا سنج در فاصله 15 سانتی متری، این دستگاه استخراج 82.0db صدا تولید می کند. این یعنی+M30S رتبه یک  در مقایسه با سایر ماینرهای این دسته دارد.

درجه حرارت واتس ماینر +M30S

با اندازه گیری دما در هر ساعت، متوجه شدیم که دمای تولید شده از ماینر 35.9 درجه سانتیگراد است. به دلیل مصرف برق بالا، ما انتظار داریم که دمای این ماینر بالاتر از سایر ماینرها باشد.

بررسی واتس ماینر++M30S

این آخرین ماینری است که توسط شرکت واتس ماینر راه اندازی و فروخته شده است. این یکی از سریع ترین ماینرها با نرخ هش 112TH/S و مصرف انرژی در این ماینر 3472W است. می تواند بر روی الگوریتم SHA-256 استخراج کند. سکه های برتر استخراج کننده بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) هستند.

مشخصات واتس ماینر++M30S

این ماینر انرژی زیادی مصرف می کند و به نرخ هش بالایی نیاز دارد اما اگر بتوانید تامین برق را بپردازید، در مسیر سودآوری خواهید بود. این اخیراً در اکتبر 2020 توسط شرکت MicroBt واتس ماینر رونماییی شد و سریع ترین استخراج کننده بیت کوین ASIC جهان است.

سطح نویز واتس ماینر++M30S

سطح نویز  75 دسی بل را دارد و این سطح نویز متوسط ​​است زیرا اکثر ماینرها سطح نویز 60 تا 80 دسی بل دارند. برای استخراج داخلی ایده آل نیست. آلودگی صوتی به دلیل مصرف برق زیاد و نرخ هش آن است. اگر می‌خواهید آن را بخرید، باید سطح نویز را در نظر بگیرید. ماینر با پیشرفته ترین فناوری 2 فن ارائه می شود که به اتلاف گرمای اضافی و طول عمر کمک می کند. این دستگاه سخت افزار استخراج به یک اتصال شبکه اترنت و یک PSU خودکار 12 ولتی با توان ورودی خود نیاز دارد. این دستگاه جمع و جور است و وزنی دارد که به راحتی قابل حمل، استفاده و حمل است. دمای کارکرد این محصول بین 5 تا 40 درجه سانتیگراد است. با این دمای محیط، دستگاه می تواند در سطح کارآمدی کار کند.

سودآوری واتس ماینر ++M30S

این سخت افزار ماینینگ سودآورترین ماینر بیت کوین است. به دلیل نرخ هش بالای 112 بر ثانیه و همچنین مصرف انرژی بالای 3472 وات. با این نرخ هش، ماینر موفق می شود میانگین سودآوری را 12.31 دلار افزایش دهد. قیمت بیت کوین اغلب بر سود استخراج‌کنندگان تأثیر می‌گذارد و بیشتر به مکان آن بستگی دارد. قیمت برق از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است و در استخری که چنین میزان مصرف برق بالایی دارد، در نظر گرفتن قبوض برق بر سودآوری تأثیر می گذارد.

Bitmain Antminer S19 pro دومین سخت افزار استخراج سودآور است زیرا نرخ هش 110Th/s را تولید می کند و رقیب سرسختی برای واتس ماینر++M30S است. پس از کسر هزینه برق، میانگین سود روزانه بین 7 تا 12 دلار ایجاد می کند.

مصرف برق واتس ماینر ++M30S

این ماینر میانگین 3472W برق مصرف می کند. این مصرف انرژی در مقایسه با سایر ماینرها بالاست و این دلیلی است که این ماینر سریع ترین استخراج کننده بیت کوین ASIC است. در نظر داشته باشید که هزینه منبع تغذیه الکتریکی بسیار بالا است و این عامل یک عامل دلسرد کننده برای بسیاری از افراد جدید است که می خواهند استخراج را با این دستگاه شروع کنند. برق در مکان های مختلف متفاوت است و باید قبل از دریافت دستگاه به عنوان ماینر در نظر گرفته شود و این را هم در نظر داشته باشید که این ماینر یکی از سریع ترین و سودآورترین ماینرهای جهان است پس می تواند تمام هزینه ها را پوشش دهد، در نتیجه می توان افزایش هزینه مصرف برق را نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button