پرداخت بیت‌کوین برای استخراج آلت‌کوین

فهرست مطالب

بیت‌کوین اولین ارز رمزنگاری شده در جهان است. این اولین سکه رمزنگاری بود که وجود داشت، هنوز هم پرآوازه است و در کریپتوها شماره یک را با خود یدک می­کشد. هر سرمایه‌گذاری به احتمال خیلی زیاد در سبد ارزهایش بخشی از ثروت خود را به بیت‌کوین اختصاص می‌دهد. توجه داشته باشید که بیت‌کوین همیشه یکی از بهترین راه‌ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال متعلق به ماینرها محسوب می‌شود. جدیدا پرداخت بیت‌کوین برای گرفتن خدمات بسیار مرسوم است.

برخی از مردم پول نقد یا استیبل کوین مانند USDT را ترجیح می‌دهند، اما استیبل‌کوین‌ها در دراز مدت می‌تواند بسیار کمتر قابل اعتماد باشند. همه‌ی ما سقوط اخیر UST را به یاد داریم. به فرض مثال اگر بخواهید ERGO را ماین و ذخیره و نگهداری کنید، دلیلی ندارد که از مکانیسم پرداخت بیت‌کوین استفاده کنید با این حال، در اکثر موارد، پرداخت‌های BTC کاملا راحت و مقرون به صرفه است. به همین دلیل استفاده از این مکانیسم می­تواند جذاب باشد. در این مقاله توضیح می‌دهیم که پرداخت‌های بیت‌کوین چگونه کار می‌کند و استخراج‌کنندگان چگونه می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

 

مکانیسم پرداخت بیت‌کوین

در این مکانیسم الگوریتم سیستم بسیار ساده است. پرداخت‌های بیت‌کوین یک بار در روز تقریباً ساعت 12:00 UTC پردازش می‌شود. همه اینها در برگه Payouts سکه‌ای که شما استخراج می‌کنید نوشته شده است.

برای درک بیشتر این موضوع با یک مثال ارز ETC را بررسی و بحث را ادامه می‌دهیم، فرض کنید شما ETC را با دستگاه ماینر استخراج کرده‌اید و پرداخت‌های BTC را انتخاب می‌کنید. در این شرایط هر روز ساعت 12:00 UTC استخر بررسی می‌کند که آیا به آستانه پرداختی که تعیین کرده‌اید رسیده‌اید یا خیر. اگر پاسخ مثبت باشد و موجودی پرداخت نشده شما از آستانه پرداخت فراتر رود، سکه‌های شما همراه با سکه‌های سایر ماینر‌ها به یک صرافی ارز دیجیتال ارسال می‌شوند. سکه‌ها در صرافی ارز دیجیتال به BTC مبادله می‌شوند و سپس به دروازه بیت‌کوین به استخر میزبان ارسال می‌شوند و سپس BTC برای هر ماینر ارسال می‌شود.

کارمزد پرداخت بیت‌کوین

هر پرداخت بیت‌کوین معمولاً مقداری بیت‌کوین برای شما هزینه دارد. معمولا در استخرها بیان می‌کنند که کمتر از 0.2 دلار است، یا معمولاً کمتر از 0.1 دلار است، حتی گاهی اوقات حدود چند سنت. این کارمزدی نیست که استخر میزبان دریافت می‌کند، بلکه هزینه‌ای که شبکه بیت‌کوین دریافت می‌کند است. اما چرا اینقدر پایین است؟ به این دلیل که استخر میزبان تمام پرداخت‌های بیت‌کوین را در یک تراکنش با هم متحد می‌کند. این به طور قابل توجهی هزینه‌های تراکنش را برای یک ماینر کاهش می‌دهد.

بسیاری از ماینرها می‌خواهند بیت‌کوین انباشته کنند. اگر از استخر خوب و شناخته شده استفاده کنید، هزینه‌های زیادی را برای سپرده‌گذاری و برداشت از صرافی رمزنگاری صرفه‌جویی خواهد شد و شما در زمان مبادله مداوم سکه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کنید. در پایان، بیت‌کوین را در کیف پولی که دوست دارید دریافت می‌کنید. این می‌تواند یک کیف پول سرد/گرم/سخت‌افزاری باشد. اگر می‌گویید که به BTC نیاز ندارید و می‌خواهید ETC/ERG/RVN را نگه دارید، بدیهی است که پرداخت‌های BTC برای شما مناسب نیست. می‌توانید بدون هیچ کارمزدی پرداخت‌های استاندارد را در سکه‌ای که استخراج می‌کنید دریافت کنید. این پرداخت‌ها معمولا در هر استخر متفاوت است، اما میانیگن هر دو ساعت پردازش می‌شود.

 

استخراج اتریوم کلاسیک (ETC) و پرداخت به بیت‌کوین

همراهان عزیز به احتمال خیلی قوی می‌دانید که اتریوم کلاسیک دومین کوین محبوب استخراج شده توسط GPU بود. برای شروع دریافت پرداخت‌ها در BTC، نیازی به اعمال تنظیمات پیچیده ندارید. اساسا، تنها چیزی که نیاز دارید یک آدرس کیف پول بیت‌کوین است. برای شروع استخراج ETC و دریافت پول در بیت‌کوین، کافی است آدرس کیف پول ETC را با یک بیت‌کوین جایگزین کنید، بیشتر استخرها به طور خودکار آدرس کیف پول مورد استفاده شما را شناسایی می‌کند و سپس پرداخت‌ها را در بلاک‌چین مربوطه پردازش می‌کند. نکته‌ی مهم که باید در نظر داشته باشید این است که جزئیات استخر ETC همیشه در صفحه راهنما یافت می‌شود.

نهایت سپاس‌گذاری را داریم که تا آخر مقاله با ما همراه بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ماینر، فروش ماینر، تعمیرات تخصصی ماینر و اجاره قانونی فارم ماینینگ می‌توانید با مشاوران ما در سایت داراماینر در ارتباط باشید، پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button