کارت های ارز دیجیتال چیست

کارت های ارز دیجیتال
فهرست مطالب

تعداد کاربران کریپتو به طور پیوسته در حال افزایش است. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها ابزارهایی را ارائه می کنند که استفاده از ارزهای دیجیتال را برای کاربران آسان تر می کند. یکی از این ابزارها، کارت ارز دیجیتال است که در این مقاله به شما خواهیم گفت که آنها چه هستند و چگونه کار می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، بسیاری از کاربران از ارزهای دیجیتال برای چند برابر کردن سرمایه خود استفاده می کنند . با این حال، بخش دیگری از کاربران از ارزهای رمزپایه برای انجام پول و انتقال ارزش استفاده می‌کنند. زمانی که اولین ارز دیجیتال در تاریخ (بیت کوین) ایجاد شد، هدف توسعه یک سیستم پرداخت جهانی بود.کارت های رمزنگاری مسیری سریع برای دستیابی به این هدف هستند.

دانستنی : آیا می دانستید هر سوالی که ذهن شما را درمورد استخراج بیت کوین مشغول کرده است را می توانید با مشاوران ما در میان بگزارید!

چرا از کارت رمزنگاری استفاده کنیم

چند سال پیش استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های روزمره واقعاً دشوار بود مگر اینکه فروشنده پرداخت با ارزهای دیجیتال را قبول کند. حتی اگر بخواهیم فروشنده‌ای را پیدا کنیم که پرداخت با ارزهای دیجیتال را بپذیرد، تأیید برخی تراکنش‌ها تا 30 دقیقه طول می‌کشد، بنابراین روش چندان کاربردی نبود. همچنین در نظر داشته باشید که ممکن است تا زمان پرداخت، قیمت به دلیل نوسانات تغییر کرده باشد.

کارت رمزنگاری این مشکل را حل می‌کند، زیرا ارزهای رمزنگاری شده ارسالی شما را به یورو تبدیل می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به پذیرش ارزهای دیجیتال، از هزاران فروشگاه در سراسر جهان خرید کنید. حتی در برخی موارد، شرکت‌هایی که خدمات کارت‌های رمزنگاری را ارائه می‌کنند، برای اشتراک‌های خاص یا کارت‌های هدیه نیز پیشنهاداتی دارند. Spotify Premium به عنوان مثال، کارت Bitsa، تخفیف هایی را در ، Sony، Twitch و Nintendo ارائه می دهد.این تخفیف ها باعث می شود که ما به عنوان کاربر به جای کارت های اعتباری معمولی، این نوع کارت ها را انتخاب کنیم.

کارت بیتسا چیست

Bitsa نهادی است که چندین محصول مالی را در منطقه یورو یا منطقه SEPA ارائه می دهد.Bitsa  برای استفاده و مدیریت پول الکترونیکی متمایز است و به هیچ بانکی مرتبط نیست . خدمات این نهاد از طریق ویزا کارت ارائه می شود. از جمله مزایای اصلی این کارت، امکان شارژ مجدد آن، چه از طریق حواله بانکی، نقدی (از طریق کوپن) و یا با ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر است. علاوه بر این، از اپلیکیشن Bitsa، می‌توانیم تمام دارایی‌های خود را به راحتی و ایمن مدیریت کنید .

فرآیند دریافت این کارت بسیار ساده است، زیرا فقط باید در برنامه ثبت نام کرده و آن را درخواست کنید. Bitsa دو نوع کارت ارائه می دهد. فیزیکی و مجازی (کاملا رایگان) . کارت فیزیکی برای خریدهای روزانه ایده آل است، اگرچه می توان از آن برای خرید آنلاین نیز استفاده کرد. پس از درخواست کارت، به آدرس منزل  ویا هر ادرسی که نوشته اید ارسال می شود. زمان تحویل به گزینه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. از سوی دیگر، کارت مجازی فقط به شما امکان خرید و فعالیت در اینترنت را می دهد، مگر اینکه آن را با گوشی هوشمند خود مرتبط کنید که به شما امکان می دهد در فروشگاه های فیزیکی پرداخت کنید. شما می توانید این کارت را به راحتی و کاملا رایگان از اپلیکیشن درخواست کنید. تمام عملیاتی که با کارت ها انجام می دهید را می توان از برنامه Bitsa در دستگاه تلفن همراه مدیریت کرد.

همچنین نسخه ای برای نوجوانان (بین 16 تا 17 سال) به نام Bitsa Young وجود دارد تا آنها نیز بدون نیاز به افتتاح حساب بانکی از آزادی مالی و استقلال برخوردار شوند.

جمع بندی:

 :Bitsaمجازی برای پرداخت از طریق تلفن همراه یا ساعت هوشمند (کاملا رایگان(

 : Bitsa فیزیکی

:Bitsa Young (برای افراد زیر سن 16 تا 17 سال)

با Bitsa Card چه کاری می توانم انجام دهم

خدمات ارائه شده توسط این کارت کم نیست. با آن می‌توانیم خریدهای امنی را در اینترنت انجام دهید، می‌توانید با کارت فیزیکی در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر موسسات پرداخت کنید، همچنین می‌توانید نقل و انتقالات رایگان در منطقه یورو یا SEPA انجام دهید . همچنین می‌توانید از هر دستگاه خودپردازی که کارت ویزا را می‌پذیرد، برداشت نقدی انجام دهید. می توانید بین کارت ها و بین کاربران فوراً نقل و انتقالات انجام دهید. اما مهمترین چیز این است که این یک کارت قابل شارژ مجدد با ارزهای دیجیتال است. قادر خواهید بود از هر کیف پولی با ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ، بت ، دش ، اتریوم ، لایت کوین ، مونرو ، تتر و بسیاری دیگر ، یک شارژ بسیار ساده انجام دهید و به طور خودکار، یورو برای خرج کردن در هزاران فروشگاه در سراسر جهان خواهیم داشت.

چگونه برای کارت بیتسا اقدام کنیم

دریافت کارت Bitsa بسیار ساده است زیرا فقط باید ثبت نام کنید (داشتن آدرس در منطقه یورو الزامی است). این مرحله را می توان از اپلیکیشن Bitsa انجام داد . برای ثبت نام فقط به نام، ایمیل و شماره تلفن نیاز دارید. پس از ثبت نام، فقط باید کارت خود را درخواست کنید. برای این کار باید نوع کارت انتخاب کنید: کارت physical، کارت مجازی یا Bitsa Young  

در نهایت، باید یک فرآیند KYC را طی کنید و هویت خود را تأیید کنید. این کار از طریق یک ایمیل با کد تأییدی که دریافت خواهید کرد انجام می شود. با برنامه های  خاصی که هستند می توانید یک تأیید عکاسی انجام دهید. برای انجام این کار باید از دو طرف کارت شناسایی خود و یک عکس بگیرید. پس از تکمیل این مراحل، می‌توانید از کارت فعال‌شده خود استفاده کنید. اگر کارت فیزیکی درخواست کرده باشید، چند روز دیگر آن را از طریق پست در منزل دریافت خواهید کرد.

با کریپتو شارژ کنید

شارژ مجدد با کریپتو یکی از ساده ترین مراحل است. فقط باید کارتی را که می‌خواهید شارژ کنید را از برنامه انتخاب کرده و گزینه «شارژ مجدد با ارزهای دیجیتال » را انتخاب کنید. سپس، ارز دیجیتالی را که می‌خواهید برای شارژ استفاده کنید و مقدار مورد نیاز برای شارژ را انتخاب کنید. این برنامه آدرسی را در اختیار ارائه دهنده خدمات قرار می دهد که ارزهای دیجیتال و مقدار دقیق آن را ارسال کند.

این فرآیند بسیار ساده است و برای کسانی که نیاز به استفاده از یورو و ارزهای دیجیتال دارند و نمی خواهند مجبور به افتتاح حساب بانکی برای این کار باشند، ایده آل است. Bitsa یکی از کارت های رمزنگاری مورد علاقه  در سراسر جهان است زیرا  در ارائه آزادی و استقلال مالی هرچه بیشتر کاربران همسو است.

سخن آخر

همراهان عزیز دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز در حال شگرف سازی است و سال 2023 بهترین زمان برای سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال به خصوص ارز محبوب بیت کوین است. برای اینکه بیت کوین داشته باشید بهترین راه داشتن ماینر بیت کوین است، آیا می دانید با ماینینگ کردن بیت کوین شما هم می توانید در فاصله نه چندان دور یک میلیونر خود ساخته شوید! کارشناسان ما در دارا ماینر 24 ساعت حضور دارند تا بهترین راهنمایی را برای خرید ماینر برای شما عزیزان انجام دهند و شما کافی است وارد سایت دارا ماینر شوید و رایگان مشاره بگیرید. پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button