بخش چهارم : 7 راه برای کسب درآمد غیرفعال یا (passive) با کریپتو

در امد با کریپتو4
فهرست مطالب

7. توکن های سود سهام

سود سهام بخشی از سودی است که به سهامداران یک تجارت پرداخت می شود. این پاداشی است که آنها برای حمایت از توسعه کسب و کار دریافت می کنند. خود سود سهام یا به صورت نقدی یا سهام در شرکت پرداخت می شود.

شرکت های رمزنگاری می توانند به طور مشابه عمل کنند. برخی از اینها یک سیستم تجاری را پیشنهاد می کنند که به موجب آن کاربران با به دست آوردن توکن های رمزنگاری حمایت خود را نشان می دهند. این توکن ها می توانند عملکردهای مختلفی داشته باشند. یکی از آنها ارائه پاداش بر اساس سود شرکت است. این استراتژی را نباید با استیکینگ اشتباه گرفت. در استیکینگ، کاربر صرفاً روی یک توکن سرمایه گذاری می کند به این امید که قیمت آن افزایش یابد. شرکت هایی مانند Decred یا Ontology سود سهام ارزهای دیجیتال را پرداخت می کنند.

دانستنی:    آیا می دانستید که شرکت دارا ماینر برای خرید دستگاه ماینر وام می دهد!

چگونه این توکن ها درآمد غیرفعالی را فراهم می کنند

مانند سایر استراتژی‌ها، برخی از شرکت‌های درگیر پرداخت خوبی دارند. به همین دلیل است که انتخاب عاقلانه بر اساس تحقیقات مهم است. برخی از حامیان این پروژه ها می توانند بر اساس میزان سرمایه گذاری سالانه  تا 30 درصد سود سهام دریافت کنند .

دقت داشته باشید که بیشتر ارزهای دیجیتال چیزی شبیه به درآمد غیرفعال را وعده می دهند. در عوض، کاربران حمایت مالی خود را ارائه می دهند. درآمد می تواند به صورت افزایش قیمت نشانه یا فرصت های سرمایه گذاری باشد.

با این حال، توکن‌های سود سهام شبیه به سیستم مالکیت سهام در یک شرکت هستند. این سیستم به دنبال آن است که بر اساس سود شرکت، به حامیان پروژه پاداش دهد. این پاداش ها به طور طبیعی به سهمی که کاربران در شرکت داشته اند نیز بستگی دارد.

آیا می توانید با ارز دیجیتال درآمد غیرفعال داشته باشید

علاقه مندان به رمزارزها می توانند به راحتی از دارایی های دیجیتالی که دارند درآمد غیرفعالی کسب کنند. استراتژی‌هایی مانند سهام‌داری، کشت سود، استخراج ابری یا وام‌دهی کریپتو می‌توانند بسیار سودآور باشند. بهتر از همه، آنها برای ایجاد سود نیازی به مدیریت فعال دارایی های خود ندارند.

 آیا می توانید با ارزهای دیجیتال امرار معاش کنید؟

شدنی است اما باز بستگی دارد، برای مثال با  استخراج بیت کوین به احتمال زیاد بشود امرار معاش و حتی می توان به میلیونر خود ساحته تبدیل شد. اما در کل هیچ تصمیم مخاطره آمیزی نگیرید یا از منابع درآمدی دیگر دست نکشید تا به امید زندگی با ارزهای رمزنگاری شده حرکت کنید. کسب درآمد معقول از کریپتو به سرمایه، تجربه و زمان زیادی نیاز دارد.

 چگونه می توانم 100 دلار در روز درآمد غیرفعال داشته باشم؟

استراتژی‌هایی مانند استیکینگ یا کشت سود می‌تواند برای کاربران DeFi بسیار سودآور باشد. پاداش آنها به برنامه و دارایی های رمزنگاری که با آن درگیر هستند بستگی دارد. با بررسی بازار می توانید روزانه 100 دلار از دارایی های رمزنگاری موجود خود  سودکسب کنید.

 کدام کریپتو درآمد غیرفعال می دهد

چندین پروژه به کاربران رمزارز امکان کسب درآمد غیرفعال را ارائه می دهند. کاربران کریپتو در هنگام سرمایه گذاری، کشت سود یا وام دادن، جوایزی را در قالب آلت کوین به دست خواهند آورد. ارزش پاداش آنها به برنامه و خود سکه بستگی دارد.

 بیشترین درآمد غیرفعال پرداختی چیست

استراتژی های متعدد می تواند نرخ بالایی از درآمد غیرفعال را فراهم کند. در حال حاضر سرمایه گذاری رمزنگاری، وام دهی و کشت سود محبوب ترین هستند. این به دلیل پتانسیل بالای درآمد آن ها است.

 سودآورترین درآمد غیرفعال چیست؟

سرمایه گذاری رمزنگاری، وام دهی و کشت سود معمولاً مقدار قابل توجهی از درآمد غیرفعال را برای کاربران کریپتو فراهم می کند. سطح جوایز به عوامل متعددی مربوط به پروژه ای که پاداش ها را ارائه می دهد و سکه ای که ارائه می شود بستگی دارد.

سخن آخر

آیا دارایی های کریپتو شما درآمد غیرفعالی برای شما به ارمغان می آورد؟ دارایی های دیجیتال شما فرصت های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. طبیعتاً بدیهی ترین مورد مربوط به ارزش گذاری قیمت این افزایش ها است. با این حال، انتظار برای این اتفاق ممکن است بهترین استفاده از منابع مالی ارز دیجیتال نباشد.

در این مقاله، ما به هفت استراتژی برای کسب درآمد غیرفعال کریپتو نگاه کرده‌ایم . همه آنها می توانند برای کاربران مبتدی و با تجربه ارزشمند باشند. این مشتاقان رمزنگاری به خوبی می‌دانند که هزینه فرصت مربوط به کریپتو آنها را نباید نادیده گرفت. دارایی های شما باید در جهت ثروتمندتر کردن شما کار کند. با اتخاذ تصمیمات عاقلانه و ادامه تحقیق در مورد بازار، در مسیر دستیابی به این هدف قرار دارید.

همراهان عزیز دارا ماینر امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. قبل از اینکه این پست را به پایان برسانیم لازم می دانیم به شما بگوییم که سال 2023 بهترین فرصت برای خرید ماینر است. برای اینکه در آینده­ی نه چندان دور حسرت امروز را نخورید که چرا در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکردید با مشاوران ما در ارتباط باشید، تیم ما در دارا ماینر 24 ساعته خدمت شما است تا بتواند شما را به بهترین روش راهنمایی کند. ثروتمند بودن شما آرزوی قلبی ما است. پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button