بخش یک : بهترین جایگزین برای بایننس در سال 2023

بهترین جایگزین برای بایننس 1
فهرست مطالب

بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در حجم معاملات، یک انتخاب محبوب برای سرمایه گذارانی است که به دنبال پلتفرمی برای تجارت چند ارز دیجیتال هستند. با این حال، بایننس تنها صرافی در دنیا نیست! این مقاله تجزیه و تحلیل جامعی از بهترین گزینه‌ها برای جانشینی بایننس برای سال 2023 ارائه می‌کند. در این مقاله ویژگی‌های کلیدی هر صرافی برتر ارز دیجیتال وجود دارد تا به شما کمک کند قبل از انتخاب یک صرافی، تصمیمی آگاهانه بگیرید. با ما همراه باشید.

دانستنی: آیا می دانستید که داراماینر بهترین کارشناسان را در حوزه ی تعمیر ماینر بیت کوین دارد!

چرا به دنبال جایگزین های بایننس باشیم

بایننس محبوب ترین صرافی متمرکز ارز دیجیتال است. اما دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است کسی به دنبال جایگزینی برای بایننس باشد. برای مثال:

  • نگرانی های امنیتی : برخی از کاربران ممکن است نگران ایمنی و امنیت وجوه خود در صرافی های متمرکز باشند.
  • محدودیت های جغرافیایی: بایننس ممکن است در برخی کشورها به دلیل مقررات یا محدودیت های قانونی در دسترس نباشد. به عنوان مثال، نسخه جداگانه ای برای ایالات متحده به نام Binance US وجود دارد که دارای جفت های معاملاتی بسیار کمتری نسبت به پلت فرم اصلی است.
  • کارمزد : بایننس برای تجارت و سایر فعالیت‌های روی پلتفرم کارمزد دریافت می‌کند و برخی از کاربران ممکن است به دنبال جایگزین‌هایی با کارمزد کمتر باشند.
  • امکانات : بایننس ممکن است ویژگی‌ها یا خدمات خاصی را که برخی از کاربران می‌خواهند ارائه ندهد، بنابراین ممکن است مشتاق باشند صرافی‌های جایگزینی را که این موارد را ارائه می‌دهند، بررسی کنند.
  • تنوع بخشی : برخی از کاربران ممکن است بخواهند دارایی های خود را متنوع کنند و همه دارایی های خود را در یک صرافی نداشته باشند. به قول معروف “همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید”.

بهترین گزینه ها برای جانشینی بایننس

1. Kraken : بهترین برای امنیت

Kraken، یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، با تمام قوانین و مقررات ایالات متحده مطابقت دارد و امنیت و شفافیت را تضمین می کند. مانند بورس اوراق بهادار عمل می کند و به شرکت کنندگان در بازار اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال مختلف را معامله کنند .

خریداران و فروشندگان می­توانند از چندین ارز فیات برای معامله ارزهای دیجیتال مورد نظر خود استفاده کنند، از جمله ارزهای محبوب مانند اتریوم (ETH) و بیت کوین (XBT) و همچنین گزینه های کمتر شناخته شده مانند EOS (EOS) و Monero (XMR).

با فرآیند تأیید سریع و کارمزدهای کم ، Kraken از حدود 221 سکه و دارایی ، از جمله چندین ارز فیات  پشتیبانی می­کند. با این حال، پلتفرم پیچیده آن به این معنی است که این پلتفرم ممکن است به جای افراد مبتدی، برای کاربران با تجربه مناسب تر باشد.

امکانات:

  1. معاملات حاشیه اهرمی 5 برابری در دسترس است، تا 50 برابر در معاملات آتی.
  2. کاملاً مطابق با قوانین و مقررات ایالات متحده و اروپا است.
  3.  221 ارز دیجیتال و دارایی پشتیبانی می­کند.
  4. خدمات سهامداری برای درآمد غیرفعال در دسترس است.
  5. بسیاری از جفت های معاملاتی فیات به کریپتو موجود است.

هزینه ها:

  1. 5 دلار کارمزد تراکنش برای حواله های سیمی، رایگان برای سپرده های سوئیفت
  2.  0.16% کارمزد فرستنده و 0.28% کارمزد گیرنده (برای معاملات زیر 50000 دلار)

وب سایت : www.kraken.com

مشاوره: برای خدمات هاستینگ و یا اجاره فارم می توانید با مشاوران ما در ارنباط باشید.

2. eToro : بهترین برای تجارت کپی

 eToro در سال 2007 در اسرائیل تاسیس شد و به عنوان یک پلت فرم معاملات فارکس شروع به کار کرد اما به سرعت محصولات خود را گسترش داد. در طول سال‌ها،  eTorگسترش یافت و شامل معاملات سهام، ETF، سبدهای خودکار، ارزهای دیجیتال و ویژگی‌های مدیریت پول نقد شد.

eToro با 20 میلیون کاربر در سراسر جهان، به عنوان یک پلت فرم معاملاتی نوآورانه نامی برای خود دست و پا کرده است. علاوه بر این، eToro یکی از بهترین جایگزین‌های بایننس در صورت معامله ابزارهای سنتی است.

یکی از پیشنهادات برجسته این پلتفرم ، ابزار سرمایه گذاری اجتماعی آن، CopyTrader است که به کاربران اجازه می دهد معاملات سرمایه گذاران موفق را کپی کنند.

در ژانویه 2022، eToro  خدمات خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد، اما برخی از ایالت ها هنوز پشتیبانی نمی شوند.

کاربران جدید eToro می توانند یک حساب آزمایشی باز کنند تا با ویژگی های این پلتفرم آشنا شوند. EToro در ارزهای دیجیتال محدود است و تنها 76 ارز دیجیتال و دارایی دیجیتال را ارائه می دهد، اما لیست به طور فعال در حال گسترش است.

امکانات:

  1. تجارت کپی اجتماعی و قابلیت های تجارت کریپتو
  2. پلتفرم وب کاربر پسند و اپلیکیشن موبایل
  3. 76 ارز دیجیتال و دارایی پشتیبانی شده
  4. هم ارزهای دیجیتال و هم ابزارهای مالی سنتی را ارائه می دهد
  5. بیمه غرامت تا سقف 1 میلیون یورو برای هر مشتری در اتحادیه اروپا، انگلستان و استرالیا ارائه می دهد.
  6. توسط CySEC، FCA، و ASIC با چندین روش پرداخت تنظیم می شود.

هزینه ها:

  1. یک درصد کارمزد برای تجارت کریپتو
  2. بدون هزینه برداشت، اما حداقل برداشت 30 دلار است
  3. کارمزد انتقال هنگام انتقال رمزارز به خارج از پلتفرم (از جمله کیف پول رمزنگاری eToro Money)
  4. 10 دلار هزینه عدم فعالیت ماهانه پس از بیش از یک سال

وب سایت  www.etoro.com

3. Bybit : بهترین برای معاملات آتی

 Bybitیک صرافی مشتقات پیشرو است که در سال 2018 تأسیس شد و به بیش از 2 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهد.این صرافی قراردادهای دائمی و آتی را با مارجین تا 100 برابر در مقایسه با حداکثر اهرم 50 برابری بایننس ارائه می دهد.دارای گزینه های سهام، بازار NFT ، وام های رمزنگاری، تجارت کپی است . این پلتفرم دارای یک برنامه VIP و یک برنامه تشویقی BitDAO است و اخیراً کارمزد 0% را برای معاملات لحظه ای معرفی کرده است.

معامله گران مبتدی می توانند با یک حساب آزمایشی شروع کنند تا در تجارت تجربه کسب کنند. پلتفرم Bybit همچنین دارای یک برنامه موبایل تعاملی برای دستگاه های اندروید و iOS است. Bybit امنیت را با ویژگی هایی مانند احراز هویت دو مرحله ای، ارتباط SSL و مکانیسم های قیمت گذاری شاخص پیشرفته در اولویت قرار می دهد.

با این حال، تبادل در چندین مکان در دسترس نیست. این کشورها شامل ایالات متحده، کانادا، سنگاپور، کوبا، کریمه، سواستوپل، ایران، سوریه، کره شمالی، سودان و سرزمین اصلی چین هستند.

امکانات:

  1. طیف گسترده ای از گزینه های معاملاتی، از جمله مشتقات و معاملات نقطه ای  را ارائه می دهد.
  2. اقدامات با امنیت بالا شامل رمزگذاری SSL، احراز هویت دو عاملی و مکانیزم قیمت گذاری شاخص پیشرفته است.
  3. 344 ارز دیجیتال و دارایی پشتیبانی شده دارد.
  4. خدمات مشتری به صورت 24 ساعته به 11 زبان مختلف از جمله انگلیسی، ماندارین، ژاپنی، اسپانیایی، ترکی و ویتنامی در دسترس است.
  5. یک بازار NFT دارد که در آن کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه گس ، NFT  را خریداری و بفروشند . علاوه بر این، Bybit یک بازار P2P برای تجارت USDT، USDC، ETH و BTC با قیمت های از پیش مذاکره شده ارائه می دهد.
  6. منابع آموزشی گسترده ای که موضوعات مختلف مربوط به DeFi ، رمزنگاری، بلاک چین، توکن های خاص و NFT ها را پوشش می دهد.

هزینه ها:

  1. %0.025 کارمزد فرستنده و 0.075%کارمزد گیرنده برای معاملات آتی
  2.  0.10 % برای معاملات نقطه ای
  3. هزینه های برداشت بسته به ارزی که برداشت می کنید

وب سایت: www.bybit.com

4. OKX – بهترین برای استیکینگ

 OKX یکی از صرافی های بین المللی رمزنگاری محبوب است که برای کاربران خارج از ایالات متحده قابل دسترسی است. این پلتفرم طیف گسترده ای از گزینه ها را برای خرید، استیکینگ و تجارت ارز ارائه می دهد و در بین 20 صرافی برتر در سطح جهانی رتبه بندی می شود.

OKX خدمات DeFi را ارائه می دهد که به کاربران امکان می­دهد ارزهای دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند و با استفاده از رمزارز به عنوان وثیقه وام بگیرند و فرصت های بازدهی بالا و پتانسیل کسب حداقل 1% با سکه های مختلف را ارائه می دهد. علاوه بر این، سرمایه گذاران رمزارز که دارای توکن OKB هستند از کمیسیون تجارت کمتری بهره مند می شوند.

امکانات:

  1. APY های با ریسک بالا، قرار دادن برخی ارزهای دیجیتال در OKX می تواند نرخ بهره سالانه بالاتر از 100٪ ارائه دهد.
  2. خرید سریع و بدون دردسر ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت‌های اعتباری، حواله‌های بانکی، Apple Pay،   Google Pay  و سایر روش‌های پشتیبانی شده.
  3. به مجموعه گسترده ای از ارزهای فیات برای سپرده گذاری اجازه می دهد.
  4. 356  ارز دیجیتال و دارایی پشتیبانی شده است.
  5. منابع آموزشی
  6. صدها جفت معامله
  7. پشتیبانی سریع فنی از طریق چت آنلاین
  8. داشبورد بصری و کاربر پسند

هزینه ها:

  1. با افزایش حجم معاملات یا با داشتن سهم بیشتر در توکن OKX (OKB) می توان از  کارمزدهای معاملاتی کمتر از 0.10٪ استفاده کرد.

وب سایت: www.okx.com

بخش دوم (پایانی) این مقاله به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button