بهترین روش‌های کسب درآمد از بازار رمزارز بدون ریسک

فهرست مطالب

این یک امر طبیعی است که همه‌ی مردم برای کسب درآمد وارد حوزه ارزهای دیجیتال ­می‌شوند. اما نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که بسیاری از مردم به سادگی در این راه تسلیم می‌شوند و پول خود را از دست می‌دهند. زیرا به درستی نمی‌دانند چگونه با ارز دیجیتال کسب درآمد کنند.

صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. با افزایش قیمت دارایی‌های رمزنگاری شده، افراد بیشتری وارد این صنعت می‌شوند. این تازه واردها همیشه در تلاشند تا دریابند چگونه از ارزهای دیجیتال پول بدست بیاورند. خبر خوب این است که راه‌های زیادی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد که ریسک کم و یا ریسکی ندارند. در این مقاله با نگاهی دقیق‌تر به نحوه کسب درآمد از طریق رمز ارزها خواهیم پرداخت و به شما کمک خواهیم کرد که دارایی خود را افزایش دهید. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

استراتژی برای کسب درآمد از بازار رمزارز

سرمایه‌گذاری:

استراتژی بلندمدت خرید و نگهداری دارایی‌های کریپتو برای مدت زمان خاص است. دارایی‌های کریپتو معمولاً برای استراتژی خرید و نگهداری مناسب هستند. زیرا آن‌ها در کوتاه‌مدت بی‌ثبات اند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند. استراتژی سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهد که دارایی‌های باثبات‌تری را که در بلندمدت وجود خواهند داشت را شناسایی کنید. دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم افزایش قیمت بلندمدت را نشان می‌دهند و می‌توان آن را سرمایه‌گذاری مطمئنی در این زمینه دانست.

 

معامله:

درحالیکه سرمایه‌گذاری یک تلاش بلندمدت مبتنی بر استراتژی خرید و نگه داشتن است. اما معامله برای بهره‌برداری از فرصت‌های کوتاه مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات است. این بدان معناست که قیمت دارایی‌ها می‌تواند در کوتاه‌مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش قیمت داشته باشد. برای اینکه یک معامله‌گر موفق باشید، باید مهارت‌های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. شما باید نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی‌های فهرست شده تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش‌بینی‌های دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید. هنگام معامله، بسته به اینکه انتظار دارید قیمت یک دارایی افزایش یا کاهش یابد، می‌توانید یک موقعیت خرید یا فروش داشته باشید. این بدان معنی است که شما می‌توانید بدون توجه به اینکه آیا بازار کریپتو صعودی یا نزولی است، سود کسب کنید.

 

سهامداری:

سهامداری روشی برای تایید تراکنش‌های رمزنگاری است. اگر سهامداری می‌کنید، صاحب سکه هستید اما آنها را خرج نمی‌کنید. در عوض، سکه‌ها را در یک کیف پول رمزنگاری قفل و نگهداری می‌کنید. سپس یک شبکه Proof of Stake از سکه‌های شما برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده می‌کند و برای انجام این کار پاداش دریافت می­کنید. در اصل، شما سکه‌هایی را به شبکه قرض می‌دهید و اینکار به شبکه اجازه می‌دهد تا امنیت خود را حفظ کرده و تراکنش‌ها را تأیید کند و پاداشی که دریافت می‌کنید مشابه سودی که بانک برای مانده اعتباری به شما می‌پردازد است.

الگوریتم Proof of Stake اعتبار سنجی تراکنش‌ها را بر اساس تعداد سکه‌هایی که به شرکت سهامدار متعهد شده‌اید انتخاب می‌کند. همچنین می‌توانید سکه‌ها را به سرمایه‌گذاران دیگر قرض دهید و برای آن وام سود ایجاد کنید. بسیاری از پلتفرم‌ها وام‌دهی کریپتو را تسهیل می‌کنند و این گام بزرگی در عرصه‌ی دنیای رمزارزها است.

 

رسانه‌های اجتماعی کریپتو:

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متعدد مبتنی بر بلاک‌چین به شما برای ایجاد و مدیریت محتوا پاداش می‌دهند. شما اغلب با سکه بومی پلتفرم پاداش می­گیرید.

 

استخر:

ماینینگ رمزارز و نحوه کسب درآمد ارز دیجیتال از طریق استخر پیشتاز اصلی است. استخراج هنوز یک جزء حیاتی از مکانیسم اثبات کار است. استخر استخراج جایی است که ارزش یک ارز دیجیتال تولید می‌شود. اگر یک ارز رمزنگاری شده استخراج کنید، سکه‌های جدید به شما پاداش داده می‌شود. برای استخراج، به تخصص فنی و سرمایه‌گذاری اولیه در سخت‌افزار تخصصی نیاز دارید. ناگفته نماند که استفاده از این روش کمترین ریسک را برای شما دارد.

 

Airdrops و Forks:

اِیردراپس و توکن‌های رایگان برای ایجاد آگاهی توزیع می‌شوند. یک صرافی ممکن است یک airdrop برای ایجاد یک پایگاه کاربری بزرگ برای یک پروژه انجام دهد. عضویت در ایردراپ می‌تواند یک سکه رایگان برای شما به ارمغان بیاورد که می‌توانید از آن برای خرید چیزها یا سرمایه‌گذاری یا تجارت استفاده کنید.

یک بلاک‌چین به دلیل تغییرات یا ارتقاء در یک پروتکل که سکه‌های جدید ایجاد می‌کند، فورک می‌کند. اگر سکه‌ها را روی زنجیره اصلی نگه دارید، معمولاً توکن‌های رایگان در شبکه جدید دریافت خواهید کرد. این بدان معنی است که شما یک سکه رایگان دریافت می‌کنید.

 

بازی برای کسب درآمد:

با انجام بازی‌های NFT، ارز دیجیتال رایگان بدست بیاورید. هنگام ارزیابی نحوه کسب درآمد در ارز دیجیتال، یک گزینه محبوب برای افرادی که بودجه کمی دارند در نظر گرفتن یک بازی برای کسب درآمد است. این مفهوم با سرعتی سریع در عرصه ارزهای دیجیتال در حال رشد است. زیرا مزایای زیادی را ارائه می‌دهد که توسعه دهندگان بازی‌های سنتی نمی‌توانند با آنها رقابت کنند. به عنوان مثال، بازی‌‌ها برای کسب درآمد معمولاً بر روی شبکه بلاک‌چین ساخته می‌شوند. این بدان معناست که نتایج بازی‌ها توسط قراردادهای هوشمند با هدف عدالت و شفافیت پشتیبانی می‌شوند. علاوه بر این، زمانی که بازیکنان دارایی‌های درون بازی را به دست می‌آورند، مانند اسلحه یا زره با یک NFT منحصربه‌فرد نشان داده می‌شود که در بلاک‌چین ذخیره می‌شود. به نوبه خود، بازیکن در واقع مالک دارایی درون بازی است. به این معنی که می‌توان آن را در بازار آزاد معامله کرد.

علاوه بر این و شاید مهم‌تر از همه در بازی برای کسب درآمد، بستری فراهم است که بازیکنان را قادر می‌سازد تا جوایزی را ببرند. این معمولاً در توکن بومی پرداخت می‌شود که به بازی برای کسب درآمد کمک می‌کند. به عنوان مثال، Tamadog در حال ساخت یک بازی برای کسب درآمد است که به بازیکنان امکان می‌دهد یک NFT حیوان خانگی مجازی را ایجاد کنند. هر حیوان خانگی دیگری منحصر به فرد است و ویژگی‌های خاص خود را خواهد داشت.

بازیکنان می‌توانند متعاقباً حیوانات خانگی مجازی خود را وارد نبردها کنند و توکن های TAMA به برندگان تعلق می­گیرد. همچنین ایجاد یک حیوان خانگی کاملاً جدید با پرورش دو NFT امکان‌پذیر خواهد بود. در ادامه نقشه راه، Tamadoge به دنبال ترکیب تجربیات واقعیت افزوده از طریق یک برنامه تلفن همراه برای کاربران گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید خواهد بود.

 

نتیجه گیری

به طور خلاصه، راه‌های زیادی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد که بدون ریسک هستند. برخی از روش­ها برای کوتاه مدرت مناسب هستند و برخی دیگر بر زمان طولانی مدت تمرکز دارند. یکی از بهترین مکانیزم‌ها برای سرمایه‌گذاران، خرید پروژه‌های رمزنگاری با کیفیت بالا است که هنوز در مراحل ابتدایی یا پیش‌فروش خود هستند. امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. موفق باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button