بهترین نرم افزار استخراج اتریوم

فهرست مطالب

قبل از اینکه  مقاله را شروع کنیم باید توجه داشته باشید که “بدون نرم افزار استخراج اتریوم نمی توانید اتریوم استخراج کنید”.

استخراج ارزهای دیجیتال، به ویژه اتریوم، اخیراً به دلیل افزایش ناگهانی ارزش بیت کوین، بسیار محبوب شده است. اغلب اوقات، زمانی که بیت کوین خوب عمل می کند، بقیه بازار ارزهای دیجیتال نیز واقعاً خوب عمل می کند.

اکثر مردم از این موقعیت سوء استفاده می کنند و سعی می کنند با استخراج اتریوم مقداری پول نقد سریع به دست آورند. استفاده از کارت گرافیک کامپیوتر شما یکی از ساده ترین راه ها برای استخراج این ارز دیجیتال است. با این حال، برای شروع به نرم افزار ماینینگ نیاز دارید، حتی اگر تمام سخت افزار لازم را داشته باشید.

در اینجا، بهترین نرم افزار استخراج اتریوم برای پردازنده های گرافیکی NVIDIA و AMD را بررسی خواهیم کرد.

اولین نرم افزار استخراج اتریوم : NBMiner

NBMiner  مشهورترین استخراج کننده اتریوم در حال حاضر است و اگر کارت گرافیک NVIDIA LHR دارید، بهترین انتخاب است. در نظر داشته باشید که این کارت‌های گرافیکی نرخ هش را به نصف کاهش داده‌اند.

با این حال، NBMiner اخیراً یک به‌روزرسانی (v41.0) ارائه کرده است که 100% عملکرد استخراج را در GPUهای LHR  به جز RTX 3080 12GB و RTX 3050 باز می‌کند. خوشبختانه، توسعه‌دهندگان این ورژن(v41.5)  را مدت کوتاهی پس از باز شدن قفل آن منتشر کردند.

شما باید NBMiner را به عنوان مدیر اجرا کنید تا این نرخ های هش بهبود یافته را دریافت کنید. برای مثال، یک GPU 3060 Ti LHR تقریباً در NBMiner سرعت 30MH/s را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما با حالت جدید LHR، بسته به تنظیمات اورکلاک می‌توانید نرخ هش بیش از 60MH/s را دریافت کنید. اکنون، این یک افزایش 100 درصدی نسبت به ارزش سهام است و با عملکرد کارت گرافیک 3060 Ti غیر LHR مطابقت دارد.

شما می توانید NBMiner را در هر دو سیستم ویندوز و لینوکس نصب کنید، بنابراین سازگاری واقعاً مشکلی نیست. با هر دو کارت گرافیک NVIDIA و AMD  کار می کند. علاوه بر اتریوم، می‌توانید از NBMiner برای استخراج ارزهای دیجیتال دیگر مانند RVN، GRIN، BEAM، CFX، ZIL، ERGO، AE و SERO استفاده کنید. بنابراین، حتی زمانی که اتریوم به Proof-of-stake تغییر مکان می دهد ، شما همچنان ارزهای دیجیتال دیگری برای استخراج و کسب درآمد دارید.

دانلود NBMiner برای ویندوز و لینوکس رایگان است.

دومین نرم افزار استخراج اتریوم : T-Rex Miner

در مرحله بعدی لیست، یکی از بهترین استخراج کننده های اتریوم برای پردازنده های گرافیکی NVIDIA را داریم. اگر تعدادی از بهترین کارت‌های گرافیک را دارید و برای تک تک بیت‌های هش ریت ارزش قائل هستید، T-Rex Miner به شما این امکان را می‌دهد تا آخرین قطره قدرت استخراج را از GPU خود دریافت کنید. همچنین نرخ رد بسیار پایینی دارد که در بیشتر موارد کمتر از 1٪ است.پ

برای استفاده از T-Rex Miner و استخراج اتریوم از رایانه خود به GPU NVIDIA Maxwell یا جدیدتر نیاز دارید. T-Rex همچنین از الگوریتم‌های مختلفی مانند Octopus، Kawpow، MTP، Autolykos 2 و غیره پشتیبانی می‌کند، که به شما امکان می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده بیشتری را نسبت به اتریوم استخراج کنید. فراموش نکنید که نرخ هش دریافتی شما نیز تا حد زیادی به استخر استخراجی که استفاده می کنید بستگی دارد.

توسعه‌دهندگان اغلب به‌روزرسانی‌های این نرم‌افزار استخراج را ارائه می‌کنند، بنابراین نیازی نیست که نگران امنیت آن باشید. به‌روزرسانی اخیر T-Rex Miner، دمای اتصال حافظه را به کنسول اضافه کرد و به کاربران این امکان را داد که نمایش دقیقی از داغ بودن پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 با حافظه GDDR6X داشته باشند.

در نهایت، درست مانند NBMiner، می‌توانید 100 درصد از نرخ هش را با پردازنده‌های گرافیکی LHR v2 و 90 درصد را با پردازنده‌های گرافیکی LHR v3 مانند RTX 3080 12 گیگابایتی و RTX 3050 باز کنید. بنابراین، اگر یکی از آنها را انتخاب کنید، عملکرد ماینینگ دیگری را قربانی نمی‌کنید.

دانلود T-Rex برای ویندوز و لینوکس رایگان است.

سومین نرم افزار استخراج اتریوم : PhoenixMiner

PhoenixMiner  همچنین یکی از سریع‌ترین گزینه‌های نرم‌افزار استخراج اتریوم است، اما ما مجبور شدیم آن را پایین‌تر از T-Rex قرار دهیم زیرا نرخ رد کمی بالاتری دارد. در برخی موارد، بسته به کارت، می‌توانید در مقایسه با T-Rex حدود 1-2 MH/s نرخ هش بالاتری دریافت کنید، اما نرخ رد تقریباً 2٪ یا بیشتر ممکن است برای بسیاری از کاربران ناامیدکننده باشد.

خبر خوب این است که از هر دو پردازنده گرافیکی AMD و NVIDIA پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر به دنبال سریع‌ترین نرم‌افزار استخراج اتریوم برای کارت گرافیک AMD خود هستید، PhoenixMiner بهترین گزینه است. همچنین در ریگ های استخراج مخلوط با کارت های AMD و NVIDIA به خوبی کار می کند.

بهترین بخش در مورد PhoenixMiner هزینه توسعه 0.65٪ آن است که کمترین میزان در بین سایر نرم افزارهای ماینینگ است و NiceHash QuickMiner تنها استثنا است. در مقایسه، هم NBMiner و هم T-Rex Miner برای الگوریتم Ethash که برای استخراج اتریوم استفاده می‌شود، کارمزد توسعه‌دهندگان 1% تعیین شده است.

چهارمین نرم افزار استخراج اتریوم : TeamRedMiner

این نرم افزار استخراج ETH منحصرا با کارت های گرافیک AMD کار می کند. در واقع، این بهترین استخراج کننده اتریوم برای کاربران AMD است و مدت زیادی است که به این شهرت ادامه داده است. هزینه توسعه دهنده برای الگوریتم Ethash بستگی به GPU شما دارد. این مقدار برای GPUهای Polaris روی 0.75٪ تنظیم شده است، در حالی که این مقدار برای بقیه کارت ها 1٪ است.

TeamRedMiner ممکن است به سرعت PhoenixMiner نباشد، اما دقت داشته باشید که تقریباً به اندازه سهام رد نمی‌شوید. شما می توانید بدون مشکل TeamRedMiner را روی دستگاه های ویندوز و لینوکس نصب کنید. البته، می‌توانید کارت‌های گرافیک AMD از نسل‌های مختلف را در ریگ ماینینگ خود با هم ترکیب کنید.

 TeamRedMiner از الگوریتم های دیگر از جمله KawPow، Verthash، Autolykos2،  Nimiq و غیره پشتیبانی می کند. برای مثال، می‌توانید از الگوریتم KawPow برای استخراج ارز دیجیتال به نام Ravencoin استفاده کنید. از این رو، زمانی که اتریوم به اثبات سهام برسد، این ماینر همچنان کارایی خود را خواهد داشت.

دانلود TeamRedMiner برای ویندوز و لینوکس رایگان است.

پنجمین نرم افزار استخراج اتریوم : GMiner

اگر یکی از ماینرهای اتریوم در این لیست وجود داشته باشد که بتواند با PhoenixMiner در مورد هزینه ها مطابقت داشته باشد، آن GMiner است. شما می توانید اتریوم را تنها با 0.65٪ کارمزد توسعه دهنده استخراج کنید، که در حال حاضر یکی از کمترین هزینه ها برای نرم افزارهای استخراج محبوبی است که کارمزد دریافت می کنند. این کارت گرافیک با هر دو پردازنده گرافیکی NVIDIA و AMD کار می کند ، که برای ماینینگ ریگ با کارت های گرافیک ترکیبی مناسب است.

در حالی که T-Rex و PhoenixMiner از نظر سرعت برتر هستند، GMiner در مورد پایداری برتر است. علاوه بر الگوریتم محبوب Ethash که برای استخراج اتریوم نیاز داریم، GMiner از ProgPoW، KawPow، Equihash، CuckooCycle و ZHash نیز پشتیبانی می‌کند. از این رو، وقتی اتریوم اثبات سهام شد و استخراج را از بین برد، لازم نیست دوباره به دنبال یک ماینر جدید بگردید.

دانلود GMiner برای ویندوز و لینوکس رایگان است.

ششمین نرم افزار استخراج اتریوم : NiceHash QuickMiner

 NiceHash QuickMiner شروع به استخراج کریپتو را برای هر کسی که دانش فنی ندارد آسان می کند. این طراحی شده است که کار با آن آسان باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت NiceHash بروید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا استخراج کننده داخلی Excavator این شرکت را در رایانه خود دانلود کنید.

بهترین بخش در مورد QuickMiner NiceHash این است که برخلاف سایر استخراج‌کنندگان اتریوم در این لیست، نیازی به پرداخت هزینه‌های توسعه‌دهنده ندارید. به علاوه، لازم نیست به یک استخر استخراج متفاوت مانند Ethermine یا 2Miners تکیه کنید، زیرا NiceHash استخر مخصوص به خود را دارد.

و در نهایت، شما با فایل های پیکربندی ماینر یا تنظیمات اورکلاک GPU خود سر و کار ندارید زیرا NiceHash QuickMiner همه کارها را برای شما انجام می دهد. اما متأسفانه، فقط با رایانه های شخصی ویندوز کار می کند، بنابراین کاربران لینوکس باید به یکی از نرم افزارهای استخراج ETH دیگر بسنده کنند.

دانلود: NiceHash QuickMiner برای ویندوز رایگان است.

هفتمین نرم افزار استخراج اتریوم : LolMiner

آخرین لیست، LolMiner است، برنامه ای که با پردازنده های گرافیکی AMD  کار می کند. با این حال، خبر خوب این است که با اکثر کارت های گرافیک NVIDIA نیز سازگار هستند، اما سرعت استخراج و پایداری بسته به مدل دقیق GPU شما متفاوت است. همچنین،  LolMiner 0.7٪ هزینه توسعه دهنده را دریافت می کند که دقیقاً بین PhoenixMiner و TeamRedMiner قرار دارد.

توسعه دهندگان  LolMiner کار خوبی در به روز رسانی نرم افزار انجام می دهند. اخیرا، آن‌ها یک بازکننده نرخ هش 100% برای NVIDIA RTX 3060 اضافه کرده‌اند که به آن امکان می‌دهد مانند نوع غیر LHR آن، با پتانسیل کامل استخراج کند. اگر سرعت همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید، مطمئناً بهترین نیست، اما همچنان برای افرادی که از هر دو پردازنده گرافیکی NVIDIA و AMD در ریگ های ماینینگ خود استفاده می کنند، گزینه بسیار خوبی است.

دانلود LolMiner برای ویندوز و لینوکس رایگان است.

نتیجه گیری

نرم افزار استخراج ETH به طور مداوم در حال تغییر است . توسعه دهندگان برنامه های استخراج خود را به طور منظم به روز می کنند و از این رو، بهترین ماینرها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. مطمئناً، T-Rex و PhoenixMiner ممکن است سریع‌ترین گزینه‌ها در حال حاضر باشند، اما یک برنامه جدید می‌تواند در عرض چند هفته تاج را از آن خود کند. صرف نظر از این، همه ماینرهای اتریوم که در اینجا لیست شده اند، در یکی دو سال گذشته به دلیل عملکرد و ثبات خود شهرت زیادی کسب کرده اند. امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button