ثروتمندترین معامله گران ارزهای دیجیتال در جهان

ثروتمندترین معامله گران ارزهای دیجیتال در جهان
فهرست مطالب

رمزارز از سال 2009 وجود داشته است، اما در سال های اخیر به چیزی بیش از یک کلمه رایج در دنیای تجارت و فناوری تبدیل شده است. از زمان راه اندازی بیت کوین، که به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده در نظر گرفته می شود، اکنون هر ماه شاهد انتشار بسیاری از سکه ها و توکن های دیگر در بازار هستیم. امروزه بیش از 10000 ارز دیجیتال مختلف با ارزش کل تخمینی 1.7 تریلیون دلار وجود دارد. برخی از ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین میلیاردها دلار سرمایه دارند. همانطور که بازار کریپتو رشد می کند، فهرست معامله گران ارزهای دیجیتال نیز افزایش می یابد. در این مقاله فهرستی از ثروتمندترین تاجرهای ارزهای دیجیتال در اکوسیستم ارزهای دیجیتال ارائه شده است.

این رتبه بندی شامل افرادی می شود که بر اساس ارزش گذاری بازار ارزهای دیجیتال، حجم معاملات و دارایی ها، میلیاردر و چند میلیاردر در نظر گرفته می شوند. بیایید ببینیم چه کسانی در لیست هستند.

چگونه به یک معامله گر موفق ارز دیجیتال تبدیل شویم

زمانی که گروه کوچکی از مردم متوجه شدند که می‌توانند بدون هیچ مقرراتی به صورت آنلاین خرید و فروش کنند، «دوران» ارزهای دیجیتال با بیت کوین شروع شد. در مراحل اولیه، معاملات پر از ریسک و بدون نظارت بود. بسیاری از چیزها از سال 2009 تغییر کرده است، از جمله قوانین بازی.

یک طرح معاملاتی ایجاد کنید

شما باید مطمئن شوید که همه چیز برای افزایش فرصت های پول سازی و به حداقل رساندن خطرات دارید. با ایجاد یک برنامه معاملاتی مناسب، دید روشنی از نوع تجارتی که می‌خواهید در آن شرکت کنید خواهید داشت. تصمیم بگیرید که آیا تجارت روزانه ، سرمایه‌گذاری بلندمدت، تجارت با فرکانس بالا یا هر استراتژی دیگری است که بیشتر برای شما جذاب است. پس از انتخاب، صرافی ارز دیجیتال و سایر ابزارهای معاملاتی را انتخاب کنید که متناسب با برنامه معاملاتی شما هستند.

دانستنی : آیا می دانستید داراماینر برای خرید دستگاه ماینر وام می دهد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بودجه خود را بدانید

شما باید تصمیم بگیرید که چقدر پول می توانید برای خرید ارزهای دیجیتال خرج کنید. باید مقداری باشد که بتوانید از دست بدهید، مخصوصاً اگر تازه وارد تجارت هستید. شما همچنین باید تصمیم بگیرید که اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نرود، چه کاری انجام خواهید داد. وقتی صحبت از مسائل پولی به میان می آید، همیشه باید بدانید که چقدر پول دارید، کجاست و در طول زمان چقدر سود خواهید داشت.

بر روان خود مسلط باشید

تاجران خوب حریص نیستند. طمع دلیل اصلی از دست دادن پول مردم و مجبور به توقف تجارت است. گاهی اوقات ممکن است فرصتی را پیدا کنید که فکر می کنید چیز مطمئنی است، و ممکن است بخواهید هر چیزی را که دارید شرط بندی کنید تا سود خود را به حداکثر برسانید، اما مراقب باشید و با احتیاط عمل کنید.

از ابزارهای معاملاتی مناسب استفاده کنید

امروزه ابزارهای معاملاتی زیادی در بازار موجود است. برخی از مفیدترین ابزارهای مورد استفاده توسط معامله گران برتر ارزهای دیجیتال عبارتند از:

  • الگوریتم های معاملاتی
  • جمع آوری کننده های اخبار رمزنگاری
  • تجزیه و تحلیل داده های معاملاتی
  • نمودارهای بازار
  • تعادل مجدد پرتفولیو
  • برنامه های موبایل برای تجارت
  • داده ها و هشدارهای بازار در زمان واقعی
  • امن نگه داشتن پول شما

نگه داشتن تمام پول خود در یک مکان چیزی نیست که معامله گران برتر ارزهای دیجیتال توصیه می کنند. ممکن است کلیدهای خصوصی خود را گم کنید، صرافی با شکست مواجه شود یا کیف پول شما هک شود. بهترین راه برای محافظت از سرمایه تجاری خود استفاده از روش های مختلف ذخیره سازی است. اطمینان حاصل کنید که صرافی انتخاب شده از شهرت خوبی برخوردار است و از روش های امنیتی قابل اعتماد استفاده می کند. نگهداری وجوه خود در فضای ذخیره سازی آنلاین و آفلاین یکی از بهترین روش ها برای ایمن نگه داشتن وجوه شما است.

کلیک : اگر دستگاه ماینر شما به هر نحوی مشگل پیدا کرده است و نیاز به تعمیر دارد کلیک کنید.

روند را دنبال کنید

بازار ارزهای دیجیتال یک صنعت جدید و به سرعت در حال گسترش است. بسیاری از معامله‌گران برتر ارزهای دیجیتال وجود دارند، زیرا کسانی که فرصت‌های پول‌سازی بزرگی را دیدند، توانستند روی آن بپرند و ثروتی به دست آورند. برای تجارت ارز دیجیتال و افزایش درآمد در سال 2023، باید یاد بگیرید که دائماً روندها را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید.

10 معامله گر برتر ارزهای دیجیتال که باید دنبال شوند

با وجود بسیاری از رهبران متفکر ارزهای دیجیتال که در صنعت ثروت اندوزی کرده اند و از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف برای به اشتراک گذاشتن بینش خود استفاده می کنند، محدود کردن لیست به 10 تاجر برتر ارزهای دیجیتال برای دنبال کردن سخت بود. ما بهترین معامله‌گران ارزهای دیجیتال را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید آنها را در پلتفرم‌هایی مانند توییتر و یوتیوب دنبال کنید.

Changpeng Zhao – @cz_binance (دارایی خالص 96.5 میلیارد دلار)

مدیر عامل بایننس یکی از ثروتمندترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال است. ژائو از دوران کودکی به فناوری و علوم کامپیوتر علاقه مند بوده است. پس از فروش آپارتمان خود در سال 2014، او مبلغ زیادی را به خطر انداخت و در تجارت خود سرمایه گذاری کرد زیرا به سودآوری پروژه اعتقاد داشت.

امروزه بایننس بیش از 90 میلیون کاربر و بیش از 600 ارز دیجیتال دارد. این پروژه درآمد قابل توجهی را برای مدیرعامل، که حدود 30 درصد از شرکت را در اختیار دارد، ایجاد می کند.

ساتوشی (دارایی خالص 45.8 میلیارد دلار)

متأسفانه یکی از مرموزترین چهره های دنیای ارزهای دیجیتال به طور رسمی در توییتر در دسترس نیست. با این حال، ما نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم تا مغز توسعه بیت کوین را در فهرست 10 تاجر برتر ارزهای دیجیتال در جهان قرار دهیم. توسعه بیت کوین در سال 2009 آغاز شد، اگرچه توسعه دهندگان خاص این ارز دیجیتال هنوز نامشخص هستند. ساتوشی پایگاه داده بلاک چین را ایجاد کرد و در اجرای اصلی آن مشارکت داشت. اعتقاد بر این است که ساتوشی وایت پیپر بیت کوین را طراحی کرده است که از محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران برخوردار است.

برایان آرمسترانگ  – brian_armstrong@ (دارایی خالص 10.4 میلیارد دلار)

برایان آرمسترانگ یکی از بنیانگذاران Coinbase و مدیر عامل آن است. این شرکت دارای بازار گسترده ای در ایالات متحده است که درآمد سالانه 1 میلیارد دلاری را در اقتصاد ایالات متحده ایجاد می کند. آرمسترانگ حدود 20 درصد از ارز دیجیتال کوین بیس را در اختیار دارد. در مصاحبه اخیر با فوربس، این تاجر برتر ارزهای دیجیتال بر اهمیت مشارکت فعال کاربران در ارزهای دیجیتال به عنوان معیاری برای بهبود اقتصاد تاکید کرد.

کریس لارسن – @chrislarsensf (دارایی خالص 6 میلیارد دلار)

کریس لارسن یکی از بنیانگذاران ریپل و رئیس اجرایی آن است. او یک بازیکن فعال در دنیای تجارت بوده است و در فهرست 10 ثروتمندترین معامله گران ارزهای دیجیتال در جهان قرار گرفته است. کریس لارسن 17 درصد از سهام ریپل را در اختیار دارد که تأثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال دارد.

پیشنهاد : پیشنهاد ما برای شما دستگاه ماینر BITMAIN ANTMINER S19 PRO می باشد.

Tyler Winklevoss – @tyler (دارایی خالص 5.3 میلیارد دلار)

تایلر وینکلووس در لیست 10 تاجر برتر ارزهای دیجیتال در رتبه بعدی قرار دارد. او یک بازیگر اصلی در دنیای ارزهای دیجیتال و مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال Gemini است. دانشجوی مدرسه هاروارد در رشته اقتصاد تحصیل کرده و نقش بزرگی در مدیریت سرمایه در پروژه‌های ارز دیجیتال خود داشته است.

Cameron Winklevoss – @cameron  (دارایی خالص 5.3 میلیارد دلار)

کامرون وینکلووس و برادر دوقلویش تایلر وینکلووس هاروارد کانکشن را تاسیس کردند. این برادران تحصیلات خود را در رشته اقتصاد دنبال کردند و به دلیل شکایت با مدیرعامل فیس بوک، مارک زاکربرگ، که او را به سرقت ایده پشت فیس بوک متهم کردند، شناخته شده اند. آنها برنده این پرونده شدند و مبلغی را که از آن دریافت کردند در بیت کوین سرمایه گذاری کردند.

Mike Novogratz – @novogratz (دارایی خالص 5 میلیارد دلار)

مایک نووگراتز مدیر عامل Galaxy Investment Partners است. حدود 85 درصد از درآمد او از صنعت ارزهای دیجیتال است. نووگراتز به سیاست آمریکا علاقه مند است و به شدت از اهداف دموکرات حمایت می کند.

جوزف لوبین – ethereumJoseph@ (دارایی خالص 5 میلیارد دلار)

جوزف لوبین یکی از بنیانگذاران اتریوم و یکی از همکاران پروژه Consensys است. او کارآفرینی است که EthSuisse را راه‌اندازی کرد، یک مشارکت‌کننده ارز دیجیتال مستقر در سوئیس. لوبین به لطف دانش گسترده خود در زمینه فناوری، در تأیید نرم افزار در سازمان تخصص دارد. او همچنین راه حل های صنعت بلاک چین را بررسی می کند.

Micree Zhan – @MicreeZ (دارایی خالص 3.2 میلیارد دلار)

Micree Zhan  مدیر عامل Bitmain Technologies است. او یک مهندس الکترونیک معروف است که یک تراشه کامپیوتری را اختراع کرده است که اپراتورهای بیت کوین از آن استفاده می کنند. Bitmain Technologies یک شرکت چینی است که بزرگترین شرکت تجاری استخراج ارز دیجیتال به حساب می آید. این شرکت ماینرهای تراشه‌های ASIC را که عمدتاً در بازار چین استفاده می‌شوند، می‌فروشد.

Vitalik Buterin – @VitalikButerin (دارایی خالص بیش از 1 میلیارد دلار)

بنیانگذار اتریوم یکی از جوانترین میلیاردرهای ارزهای دیجیتال در جهان است. ویتالیک بوترین همچنین به عنوان نویسنده و توسعه دهنده در جامعه بیت کوین مشارکت داشته و یکی از بنیانگذاران مجله بیت کوین است.

او نظرات روشنگرانه ای را در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین با جامعه خود با بیش از 3.9 میلیون دنبال کننده توییتر به اشتراک می گذارد. اگر از حساب کاربری وی در این پلتفرم بازدید کنید، با چندین بررسی، مقاله و سایر نوشته‌های ارزشمند در مورد ارز دیجیتال مواجه می‌شوید، که به ویژه برای هر کسی که می‌خواهد ارز دیجیتال و بلاک چین را بهتر درک کند، مفید است.

اینها 10 تاجر برتر ارزهای دیجیتال در جهان بودند که توصیه می کنیم آنها را در توییتر دنبال کنید. به روز رسانی های آنها را بررسی کنید و از نمونه آنها یاد بگیرید تا شانس خود را برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق رمزنگاری افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button