ده تا از بهترین نرم‌افزار‌ استخراج بیت‌کوین در سال 2022 (بخش سوم)

فهرست مطالب

شماره 10) نرم‌افزار استخراج CGMiner

بهترین برای ماینرهایی که می خواهند یک نرم‌افزار استخراج منبع باز داشته باشند که بتواند روی هر دستگاهی اجرا شود و با انواع تجهیزات ماینینگ سازگار باشد. CGminer برای مدت طولانی در دسترس بوده است و امروزه یکی از رایج‌ترین برنامه‌های استخراج ASIC/FPGA/GPU است. یک برنامه خط فرمان مبتنی بر C است و کراس پلتفرم است، یعنی روی Mac OS، Linux و Windows کار می‌کند.

CGminer یک برنامه استخراج خط فرمان است که با انواع مختلفی از استخرها و کامپیوترهای استخراج کار می‌کند. با این حال، این یک رابط کاربری گرافیکی خط فرمان بسیار کاربرپسند است. از دستورات صفحه کلید آسان برای تنظیم تنظیمات از جمله سرعت فن و موارد دیگر استفاده می‌کند. CGminer شامل یک زمانبندی مقیاس‌پذیر برای شبکه است که می‌تواند هر نرخ هش را بدون ایجاد تاخیر در شبکه کنترل کند. از ارسال کارهای قدیمی بر روی بلوک‌های جدید جلوگیری می‌کند و چندین استخر را با فرآیندهای هوشمند failover تسهیل می‌کند.

امکانات

  • رابط از راه دور، کنترل سرعت فن، و عملکرد اورکلاک
  • استخراج ASIC/FPGA/GPU را تسهیل می‌کند.
  • با انواع استخرهای ماینینگ و کامپیوتر کار می‌کند.

نکته مهم: CGminer برای کسانی که خواهان انعطاف‌پذیری در ماینینگ بر روی دستگاه های مختلف و با انواع تجهیزات ماینینگ هستند ایده آل است. با این حال، از آنجایی که فاقد رابط کاربری گرافیکی است، برای کاربران باتجربه‌ای که به دنبال نرم‌افزار استخراج ارزهای دیجیتال پیشرفته هستند، مناسب است.

نکته: رایگان است.

 

شماره 11) نرم‌افزار استخراج DiabloMiner

بهترین برای ماینرهایی که می‌خواهند هش سریع با چارچوب OpenCL انجام دهند. DiabloMiner از پلتفرم OpenCL برای انجام سریع محاسبات هش استفاده می‌کند و تعداد بی‌نهایت استخر استخراج را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه ماینینگ با سخت‌افزار استخراج GPU سازگار است و بر روی مک کار می‌کند. با این حال، اگر ATI Stream SDK 2.1 یا آخرین نرم افزار Nvidia دارید، می‌توانید آن را روی هر سیستم عاملی اجرا کنید. با DiabloMiner، می‌توانید انتخاب کنید که به تنهایی یا به صورت گروهی استخراج کنید.

امکانات

  • امکان انتخاب بین ماینینگ انفرادی و گروهی.
  • استخرهای استخراج نامحدود
  • GPU سخت‌افزار استخراج بیت‌کوین سازگار است.

نکته مهم:: Diablominer برای کسانی که می‌خواهند با استفاده از چارچوب OpenCL سرعت محاسبات هش خود را افزایش دهند، انتخاب خوبی است. همچنین برای ماینرهایی که می‌خواهند به تعداد بی‌نهایت استخر برای ماینینگ دسترسی داشته باشند و کسانی که خواهان انعطاف‌پذیری انتخاب بین استخراج انفرادی و گروهی هستند، گزینه خوبی است.

نکته: رایگان است.

 

شماره 12) نرم‌افزار استخراج GMINERS

بهترین برای سرمایه‌گذاران میان مدت مبتدی و ماهر. GMINERS یک سرویس ابری است که برای شروع آسان سرمایه‌گذاری در استخراج بیت‌کوین از راه دور از طریق پلتفرم‌های دسکتاپ/موبایل طراحی شده است. یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند، دسترسی سریع به همه ویژگی‌ها و ابزارها، از جمله انواع مختلف ماینرها، بخش‌های پرداخت، آمار، ماشین حساب‌های درآمد و بسیاری موارد دیگر را فراهم می‌کند.  همراهان عزیز دقت داشه باشید که ویژگی محاسبه‌گر درآمد شما را قادر می‌سازد تا درآمد هر مقدار سرمایه‌گذاری را با توجه به ارزش فعلی بیت‌کوین پیش‌بینی کنید.

امکانات:

  • قابل استفاده با هر وسیله‌ای
  • روش‌های مختلف پرداخت موجود است
  • تراکنش‌های بسیار امن
  • آمار درآمد، سودآوری و عملکرد
  • مدیر شخصی برای هر مشتری
  • پشتیبانی 24 ساعته چند زبانه

نکته مهم: برای کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند و همچنین سرمایه‌گذاران موفق ارزهای دیجیتال GMINERS یک پلتفرم استخراج قابل اعتماد و نسبتا ساده است که با همه دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها سازگار است. ارائه‌دهنده قیمت مناسبی را برای تمام قراردادهای استخراج ابری با استفاده از زمان بالا و نرم‌افزار استخراج پیشرفته تعیین می‌کند.

نکته: قیمت قراردادهای استخراج ابری از 250 دلار شروع می‌شود. +30٪ از پاداش قدرت برای مشتریان جدید گنجانده شده است.

 

شماره 13) نرم‌افزار استخراج NiceHash Miner

بهترین برای ماینرهایی که می‌خواهند یک نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین با استفاده آسان با یک رابط نسبتاً واضح داشته باشند. NiceHash برنامه‌ای است که استخراج و تجارت ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا تمام وظایف خود را از راه دور نظارت کنید. علاوه بر این، این نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین بررسی وضعیت عملیات استخراج خود را ساده می‌کند.

با یک کلیک می‌توانید استخراج را شروع کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید تمام دستگاه‌های موجود در شبکه خود را کنترل کنید. NiceHash همچنین به شما امکان می‌دهد سود، دور در دقیقه فن، بار و دما را بررسی کنید. سودآورترین الگوریتم‌ها برای تجهیزات شما توسط یک روش معیار مشخص تعیین می‌شوند، اما همچنان می‌توانید به صورت دستی الگوریتم‌هایی را که می‌خواهید تسهیل کرده و انتخاب کنید.

امکانات

  • ماشین حساب سودآوری
  • گزینه‌هایی برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال.
  • رابط کاربری آسان و بصری.
  • اطلاع‌رسانی فوری

نکته مهم: نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین NiceHash گزینه خوبی برای شماست اگر به دنبال یک نرم‌افزار استخراج رمزنگاری هستید که حتی برای مبتدیان هم استفاده از آن آسان باشد و یک رابط نسبتاً ساده‌ای داشته باشد.

نکته: رایگان است.

 

نتیجه‌گیری

تمامی نرم‌افزارهای استخراج بیت‌کوین که در بالا ذکر شد، دارای مزایا و معایب هستند. بنابراین، بهترین نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین به نیازهای خاص شما بستگی دارد. به عنوان مثال، BFGminer یک نرم‌افزار استخراج عالی برای شما است، اگر کاربر پیشرفته‌ای هستید که به دنبال ویژگی‌هایی هستید که به شما امکان می‌دهد فرآیند استخراج را مطابق میل خود تنظیم کنید.

از سوی دیگر، MultiMiner بدون شک بهترین نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین برای مبتدیان است که امروزه در دسترس است. EasyMiner برای کاربرانی که می‌خواهند ارزهای دیجیتال مختلف را از یک مکان مدیریت کنند ایده‌آل است.

CGminer ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند یک نرم‌افزار استخراج منبع باز داشته باشند که بتواند روی هر دستگاهی اجرا شود و با انواع تجهیزات ماینینگ سازگار باشد.

Awesome Miner یک نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال عالی برای مدیریت متمرکز فعالیت‌های استخراج شما است، در حالی که BTCMiner یک گزینه عالی برای شماست اگر به دنبال نرم‌افزار استخراج رمزنگاری هستید که به‌طور خودکار فرکانس را با بیشترین نرخ هش انتخاب می‌کند.

DiabloMiner برای ماینرهایی که می‌خواهند هش سریع را با چارچوب OpenCL انجام دهند عالی است. Nicehash Miner یک انتخاب خوب برای کسانی است که می‌خواهند نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین با استفاده آسان و رابط نسبتاً ساده داشته باشند. در نهایت، Cudo Miner برای ماینرهایی که برای اولین بار می‌خواهند بیت‌کوین از دسکتاپ یا لپ تاپ خود کسب کنند، عالی است.

هر نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین که در بالا ذکر شده است مزایایی را ارائه می‌دهد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام یک از آنها عملکرد مورد نظر شما را ارائه می‌دهد. پس از تعیین این موضوع، می‌توانید بهترین نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین را برای خود انتخاب کنید.

همراهان عزیز، کارشناسان با تجربه‌ی ما 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند و شما با وارد شدن به سایت دارا ماینر به راحتی می‌توانید بطور رایگان درباره‌ی خرید ماینر و اجاره فارم قانونی مشاوره بگیرید، آرزوی قلبی ماست که برای خود و فرزندان خود آینده‌ی بهتری داشته باشید، پیروز باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button