شش تا از بهترین کیف پول های وب 3

کیف پول وب سه 11
فهرست مطالب

وب 3 این موج جدید فناوری ریشه محکمی در برنامه های غیرمتمرکز دارد و از فناوری بلاک چین و همچنین یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی (AI) برای کمک به بهبود برنامه های هوشمند و سازگار استفاده می­کند. از این رو، بسیاری از DApps، DeFi ، کیف پول‌ها و سایر نوآوری‌ها توسعه می‌یابند. در این مقاله 6 کیف پول برتر بررسی شده که می توانید برای مدیریت دارایی های خود در فضای وب 3 از آنها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

مشاوره : چرا حالا بهترین زمان برای ماین کردن بیت کوین است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کیف پول وب 3 چیست

به عبارت ساده، کیف پول های وب 3 پلتفرم های دیجیتالی هستند که امکان دسترسی به فضای وب 3 را فراهم می کنند. آنها شبیه به کیف پول های رمزنگاری معمولی هستند و به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می دهند. علاوه بر این، از طریق این کیف پول‌ها، کاربران می‌توانند با قراردادهای هوشمند تعامل کنند ، NFT‌ها را معامله کنند، پلتفرم‌های بلاک چین را توسعه دهند و با جوامع ارتباط برقرار کنند. کیف پول های Web3 طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی ارزشمند را فراتر از کیف پول های دیجیتال معمولی موجود در آنجا ایجاد می کنند. معمولاً این کیف پول ها دارای مرورگرهای داخلی هستند.

با این کیف پول ها می‌توانید بدون نگرانی در مورد واسطه‌هایی مانند بانک‌ها، به روشی امن تر معامله کنید. همچنین، شما کنترل کامل بر وجوه خود دارید و نیازی نیست در حین ایجاد یک سری مراحل KYC/AML را طی کنید.

برخی از اصطلاحات اصلی مرتبط با کیف پول های وب 3

  • کلید عمومی : کلید عمومی یک رشته الفبایی است که به شما امکان می دهد تراکنش های رمزنگاری را ارسال و دریافت کنید.
  • کلید خصوصی : مشابه رمزهای عبور برای تأیید تراکنش ها استفاده می شود. همه به کلیدهای عمومی کیف پول  web3 دسترسی دارند ، اما کلید خصوصی به شما امکان می دهد برای دسترسی به وجوه خود ادعای مالکیت کنید.
  • عبارت : Seed فهرستی از 12 تا 24 کلمه تصادفی است که برای بازیابی کیف پول رمزنگاری استفاده می شود. شما می توانید از کیف پول web3 خود در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

 بیایید مزایای اصلی  کیف پول وب 3 را بررسی کنیم:

مزایای استفاده از کیف پول وب 3

کیف پول های Web3 دامنه های مختلف کنترل و انعطاف پذیری بیشتری را در مدیریت تراکنش ها ارائه می دهند. مزیت ها:

  1. کاربر پسند: از آنجایی که شما کنترل کامل بر دارایی خود دارید، استفاده از کیف پول های web3 معمولاً آسان است . شما به راحتی می توانید دارایی های مختلف را مدیریت کنید زیرا به جزئیات زیادی در مورد هر یک از آنها دسترسی مستقیم دارید. علاوه بر این، راه اندازی اکثر کیف پول های web3 ساده است، که یک مزیت بزرگ برای کاربرانی است که تازه وارد فضای کریپتو شده اند.
  2. فرآیند تنظیم فقط چند دقیقه طول می کشد: هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می توانید تراکنش را شروع کنید و همچنین دسترسی آسانی به چندین محصول web3 داشته باشید. استفاده از این در مقایسه با سایر کیف پول های دیجیتال سنتی بسیار آسان است.
  3. حریم خصوصی و ناشناس بودن: حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی از بهترین ویژگی هایی است که کیف پول های وب 3 به ارمغان آورده اند. با استفاده از این کیف پول ها، اطلاعات شخصی شما ایمن و محافظت می شود. این بدان معنی است که در حالی که شما با آدرس دیگری معامله می کنید، شناخت دریافت کننده تقریبا غیرممکن است.
  4. امنیت تقویت شده: امنیت وجوه شما یکی دیگر از مزایای مهمی است که از استفاده از کیف پول های web3 دریافت می کنید. آنها تضمین می کنند که سرمایه گذاری شما در حین انجام معامله ایمن و مطمئن است. علاوه بر این، اطلاعات، هویت و دسترسی به وجوه شما امن است. اکثر کیف‌پول‌ها از یک روش ثبت‌نام/ورود رمزگذاری شده استفاده می‌کنند، که از شما می‌خواهد جزئیات خود را وارد کنید. این تضمین می کند که هیچ تخلفی وجود ندارد و دیگران نمی توانند به کیف پول شما دسترسی داشته باشند.

دانستنی ها : آیا می دانستید که دارا ماینر بهترین دستگاهای ماینر برای استخراج بیت کوین دارد!

بیایید 6 کیف پول web3 برتر را که در فضای کریپتو هستند را بررسی کنیم:

6 کیف پول برتر وب 3

در اینجا محبوب ترین و قابل اعتمادترین کیف پول های web3 برای انتخاب وجود دارد.

1کیف پول کوین بیس (CoinbaseWallet)

کیف پول کوین بیسیکی از کیف پول‌هایی است که دسترسی به هزاران توکن و DApp را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد همه NFT‌ های خود (توکن‌های ERC-721) را در یک مکان ذخیره کنید.

این کیف پول دسترسی یکپارچه به امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi ) ارائه می دهد و می توانید توکن های اتریوم خود را به بسیاری از پروژه های DeFi پیوند دهید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در ایردراپ‌های آنلاین قانونی شرکت کنند که شانس آنها را برای دریافت سکه‌های کریپتو رایگان را افزایش می‌دهد.

قابل ذکر است که این کیف پول از ICO ها پشتیبانی می کند که به کاربران کمک می کند تا سکه های جدید را با بهترین قیمت ممکن کشف کنند. علاوه بر این، می‌توانید از وب غیرمتمرکز در تلفن یا مرورگر خود استفاده کنید و فروشگاه‌های موجود برای رمزنگاری را بررسی کنید.

با کیف پول Coinbase ، می‌توانید عضو DAO شوید و در پروژه‌های بزرگ web3 شرکت کنید. این کیف پول مشتاق به حفظ اطلاعات کاربران است زیرا کلیدهای خصوصی را به صورت محلی ذخیره می کند و از 2FA  برای حفظ دسترسی استفاده می کند. علاوه بر این، کیف پول کوین بیس از یک پین امنیتی چهار رقمی استفاده می­کند که می تواند قفل کیف پول را باز کند و به تایید تراکنش ها کمک کند.

2) کیف پول Guarda

کیف پول Guarda یک کیف پول رمزنگاری چند پلتفرمی عالی است . این کیف پول به شما امکان می دهد بیش از 400 توکن بخرید و بیش از 50 بلاک چین را پشتیبانی می کند. این کیف پول در وب، دسکتاپ لینوکس، ویندوز و macOS، تلفن همراه iOS، Android  و به عنوان افزونه Google Chrome در دسترس است.

توکن ها را می توان با استفاده از کارت بانکی و همچنین انتقال SEPA خریداری کرد. همچنین یک کارت ویزا پیش پرداخت وجود دارد که به شما امکان می دهد با رمزنگاری پرداخت کنید، اما این کارت فقط در اتحادیه اروپا در دسترس است. همچنین یک بخش آموزشی به نام آکادمی Guarda وجود دارد که در آن کاربران می توانند در مورد کریپتو، بلاک چین و دیفای بیاموزند.

این کیف پول نیازی به KYC ندارد و کاربران همچنین می‌توانند بدون ارائه اطلاعات شخصی، ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. همچنین دارای یک توکن بومی به نام GRD است که امتیازات منحصر به فردی را برای کاربران کیف پول Guarda ارائه می دهد.

بخش دوم(پایانی) این مقالع به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button