مروری بر برنامه های کمیسیون: کدام استخر استخراج بازده بالایی را ارائه می دهد و قابل اطمینان است؟

فهرست مطالب

در فضای رمزارزها، جدای از استخراج، کمیسیون های ارجاع به عنوان منبع درآمد پایدار دیگری تلقی می‌شوند. این کمیسیون ها از طریق کمک به استخرهای استخراج در جذب کاربران جدید به دست می آیند، و بسیاری از  KOL(اینفلوئنسر) ها نیز کمیسیون های ارجاع را به عنوان یک منبع درآمد قابل توجه در نظر می گیرند. با این حال، انتخاب یک استخر با یک برنامه کمیسیون قابل اعتماد و پرسود از بین گزینه های متعدد موجود، کار آسانی نیست. برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه، ما استخرهای استخراج مختلف و برنامه های کمیسیون آنها را با تمرکز ویژه بر ثبات درآمدی و ضرایب کمیسیون ارزیابی کرده‌ایم.

1. ثبات

روی این موضوع که ثبات برای ماینرها بسیار مهم است اتفاق نظر وجود دارد، چرا که ثبات درآمدی را تضمین می کند. از آنجایی که اکثر استخرها کمیسیون را بر اساس درصدی از کارمزد تراکنش ها ارائه می کنند، هرگونه مشکل فنی که بر درآمد استخراج اثر بگذارد، کمیسیون ارجاع را نیز کاهش می دهد.

بنابراین، هنگامی که ماینرها یک استخر ماینینگ را انتخاب می کنند، ثبات آن در طولانی مدت بسیار ارزشمند است. از تاریخ 7 نوامبر، 10 استخر برتر BTC (از نظر هشریت) شامل Foundry USA، AntPool، F2Pool، ViaBTC Pool، Binance Pool، Luxor، MARA Pool، SBI Crypto و BTC.com  است. از میان آنها،ViaBTC Pool، Binance Pool، SBI Crypto و BTC.com خدمات کمیسیون ارجاع را ارائه می دهند، و ما برای مقایسه‌ی قوانین کمیسیون، روی این چهار استخر تمرکز خواهیم کرد.

 

2. قوانین کمیسیون استخراج

  1. ViaBTC

ViaBTC  دو نوع پاداش ارجاع ارائه می دهد. در این استخر، کاربران می‌توانند ریفرال عمومی را انتخاب کنند که شامل 10 درصد از کارمزد تراکنش‌هاست و به مدت 12 ماه اعتبار دارد. آنها همچنین گزینه ای برای تبدیل شدن به سفیران ViaBTC دارند که 20٪ از کارمزد تراکنش‌ها و آن هم به صورت دائمی را به عنوان پاداش ریفرال اعطا می کند. در ViaBTC، جوایز ناشی از ارجاع، روزانه در ساعت 0:30 صبح (UTC) توزیع می شود. علاوه بر این، کاربران معرفی شده کوپن 30 روزه با 50 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

  1. Binance Pool

Binance Pool  نرخ کمیسیون ثابت پیش فرض 5% را ارائه می دهد که قابل تغییر نیست. این استخر هر روز از ساعت 2:00 تا 10:00 صبح (UTC) جوایز ریفرال را به کیف پول ارجاع دهندگان منتقل می کند.

 

  1. SBI Crypto

SBI Crypto  این هفته از نظر هشریت بیت کوین در رتبه هشتم قرار داشت. در برنامه کمیسیون SBI Crypto، ریفرال دهندگان 20٪ از هزینه خدمات پرداخت شده توسط کاربران ارجاع شده را دریافت می کنند و پاداش ها پس از یک ماه به آدرسی که ارائه کرده اند واریز می شود.

 

  1. BTC.com

BTC.com  در حال حاضر از نظر نرخ میزان هشریت بیت کوین در رتبه دهم قرار دارد. در این استخر، ارجاع دهندگان می‌توانند بخشی از درآمد کارمزد تراکنش استخر را به عنوان پاداش خود کسب کنند. با این حال، BTC.com  از الگوریتم کمیسیون متفاوتی در مقایسه با سایر سیستم عامل ها استفاده می کند. آنها به جای درصد کارمزد، بازدهی 0.2 درصدی را بر اساس درآمد PPS ماینرهای معرفی شده ارائه می کنند. در عین حال، ماینرهای معرفی شده نیز از تخفیف 5 درصدی در هزینه‌ی خدمات استخر استخراج برخوردار می شوند. در حال حاضر، برنامه ارجاع BTC.com فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند.

 

از جدول بالا، واضح است که استخر استخراج ViaBTC از همه جنبه ها برتری دارد. همچنین از بین این چهار موسسه، طولانی‌ترین سابقه را دارد و همواره به عنوان یکی از پنج استخر برتر در رتبه‌بندی هشریت بیت‌کوین قرار می‌گیرد. علاوه بر این، استخر ماینینگ ViaBTC همچنان از نظر هشریت  LTC، در قله‌ی صنعت استخراج ارزهای دیجیتال ایستاده و سایر رقبا را شکست داده است. هنگامی که نوبت به تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش می‌رسد، این استخر همچنین انتخاب‌های بسیار بیشتری را به ارجاع‌دهنده‌ها و استخراج‌کنندگان ارائه می‌دهد، بسیار جلوتر از سه رقیب دیگر خود قرار داشته و گوی رقابت را از آنها ربوده است. مهمتر از همه، برنامه سفیر ViaBTC دارای بالاترین میزان کمیسیون و همچنین تسویه‌ی روزانه است، که آن را به یک انتخاب عالی برای KOL (اینفلوئنسر) هایی تبدیل می کند که به دنبال جذب کاربران جدید برای این پلتفرم هستند.

به صورت خلاصه، استخر ViaBTC از نظر ثبات هشریت، پوشش ارزهای مختلف، درصد کمیسیون و دوره های تسویه، در میان رقبا پیشتازی می‌کند. به طور خاص، برنامه ViaBTC Ambassador (سفیر ویابیتیسی) نرخ کمیسیون جذابی را ارائه می دهد، که آن را به یک انتخاب عالی برای کاربرانی تبدیل می کند که به دنبال کمیسیون های ارجاع و پاداش‌های ریفرال پایدار هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button