نحوه واریز و برداشت در استخر ViaBTC(بخش اول)

فهرست مطالب

همراهان عزیز ما در این مقاله قصد داریم در دو بخش واریز و برداشت استخر ViaBTC و نحوه­‌ی اتصال به استخر ViaBTC را برای شما تشریح کنیم. اما قبل از اینکه وارد بحث شویم لازم می­دانیم که مختصری درباره‌ی شرکت ViaBTC توضیح دهیم. در بخش اول مقاله که همین مقاله می‌شود، واریز و برداشت استخر ViaBTC را بررسی خواهیم کرد. نشان خواهیم داد که چطور می‌توانید به طور خودکار به راحتی برداشت و یا واریز انجام دهید. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

درباره‌ی شرکت ViaBTC

ViaBTC در می 2016 تأسیس شده است و یک ارائه دهنده خدمات بلاک‌چین مبتنی بر نوآوری است که دارای تجربه فراوان، سرمایه گذاری گسترده، محصولات ایمن و قابل اعتماد و پایگاه کاربر جهانی است. با تکیه بر فین‌تک پیشرفته و هدفش تسریع پیشرفت در صنعت بلاک‌چین، ساختن آینده‌ای بهتر برای بلاک‌چین، و انجام ماموریت خود «از طریق بلاک‌چین، ساختن جهان به مکان بهتر» است.

ViaBTC دارای یک تیم چند ملیتی درجه یک با اعضایی در سراسر جهان است. اعضای تیم ViaBTC قبلاً برای شرکت‌های مالی و اینترنتی پیشرو در جهان کار می‌کردند و بسیاری از آنها در همان روزهای اولیه به عنوان متخصص، پیشگام و سرمایه‌گذار وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. در حال حاضر، تیم محصول و تیم تحقیق و توسعه بیش از 60 درصد از نیروی کار ViaBTC را تشکیل می‌دهند و از این شرکت با تجربه توسعه غنی و ظرفیت فنی قوی پشتیبانی می‌کنند. ViaBTC می‌خواهد استعدادهای با تحصیلات عالی و با کیفیت بالا را به عنوان نیروی مغزی خود جمع‌آوری کند تا خدمات ماینینگ یک مرحله‌ای ایمن و پایدار برای بیش از 1 میلیون کاربر در بیش از 130 کشور و منطقه ارائه دهد و نوآوری و توسعه فناوری در صنعت بلاک‌چین را هدایت کند.

 

برداشت خودکار در ViaBTC

پس از فعال کردن برداشت خودکار، اگر بازده استخراج شما بیش از حداقل پرداخت باشد سیستم به طور خودکار به آدرسی که از پیش تعیین کرده‌اید برداشت را خارج خواهد داد. اگر بازده ماینینگ کمتر از حداقل نیاز باشد، موجودی حساب شما باقی خواهد ‌ماند و برداشت خودکار اتفاق نخواهد افتاد. حالا به نظر شما چگونه می‌توانیم برداشت خودکار را تنظیم کنیم؟

دو راه برای برداشت خودکار وجود دارد: برداشت خودکار به آدرس یا برداشت خودکار به CoinEx

  1. وارد حساب ViaBTC خود شوید، روی [Assets]-[My Assets] در نوار پیمایش کلیک کنید. سپس روی [Auto-withdrawal Setting] کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

  1. آدرس برداشت خودکار را تنظیم کنید، در صورت نیاز [برداشت به آدرس] یا [برداشت به CoinEx] را انتخاب کنید، آدرس برداشت صحیح یا حساب CoinEx را پر کنید، احراز هویت امنیتی را تکمیل کنید، و راه‌اندازی با موفقیت انجام می‌شود.

چگونه آدرس برداشت خودکار را تغییر دهیم

  1. روی دکمه [ویرایش] کلیک کنید، نوع برداشت را در صورت نیاز انتخاب کنید. آدرس برداشت صحیح یا حساب CoinEx را وارد کنید. سپس پس از تکمیل احراز هویت امنیتی، آن را با موفقیت تغییر دهید.

زمان پرداخت برداشت خودکار

با تغییر زمان توزیع درآمد، ViaBTC به طور خودکار یک بار در روز بین ساعت 10:00 تا 18:00 (GMT+8) برداشت خواهد شد. علاوه بر این، اگر کمتر از حد حداقل برداشت باشد، درآمد به طور خودکار برداشت نمی‌شود.

 

تغییر پرداخت برداشت خودکار

هنگامی که برداشت خودکار را فعال کردید و موجودی کیف پول شما در استخر استخراج بالاتر از حداقل پرداخت تعیین شده باشد، موجودی روزانه به آدرس برداشت خودکار شما واریز می‌شود. در صورت عدم دسترسی به پرداخت، بازگشت شما به طور موقت در استخر استخراج ذخیره می‌شود و به عنوان موجودی دارایی نمایش داده می‌شود. برای تغییر پرداخت برداشت خودکار مراحل زیر را انجام دهید.

  1. به آدرس زیر وارد شوید https://www.viabtc.com و داخل حساب خود شوید. روی [دارایی‌ها] در صفحه [دارایی‌های من] کلیک کنید.

          2. روی [پرداخت] کلیک کنید، مقدار مناسب را انتخاب کنید و تغییر را تایید کنید.

 

نکته‌ی مهم

با توجه به حداقل مبلغ واریز مورد نیاز برخی کیف پول‌ها و صرافی‌ها، ممکن است این شرایط رخ دهد که برداشت خودکار موفقیت‌آمیز باشد اما به حساب شما واریز نشود. برای امنیت دارایی‌های خود، وقتی پرداخت برداشت خودکار خود را تغییر می‌دهید، لطفاً مطمئن شوید که آیا کیف پول ­صرافی به حداقل مبلغ سپرده نیاز دارد تا بتواند به درستی اعتبار داشته باشد.

 

برداشت خودکار را دریافت نکردم

اگر بعد از ساعت 18:00 (GMT+8) نتوانستید درآمد ماینینگ دیروز خود را دریافت کنید، ممکن است دلایل زیر ایجاد شود:

  1. شبکه رمزارز شلوغ است: لطفا صبور باشید و منتظر تایید شبکه باشید.
  2. هیچ بلاک جدیدی به دلیل بدشانسی استخراج نشد: لطفاً صبور باشید به محض اینکه ViaBTC یک بلوک جدید استخراج کرد، تمام تراکنش‌های شما پخش و پرداخت می‌شود.
  3. همگام‌سازی داده‌های استخر به تأخیر افتاده است: تیم تحقیق و توسعه ViaBTC به محض وقوع به آن رسیدگی خواهد کرد.
  4. کمتر از حداقل سقف برداشت: برداشت‌های خودکار زمانی از سر گرفته می‌شوند که موجودی شما به حداقل نیاز برسد.
  5. برداشت بزرگ: برداشت‌های بزرگ پس از تایید ظرف 24 ساعت ارسال می‌شود.
  6. خطای سیستم پرداخت: می‌توانید یک تیکت به این آدرس (https://support.viabtc.com/hc/en-us/requests/new) ارسال کنید تا در اسرع وقت مشکلتان برطرف شود.

 

واریز پول به ViaBTC

  1. به این آدرس http://www.viabtc.com بروید، پس از ورود با موفقیت روی [Assets] کلیک کنید.

2. یک ارز در صفحه [دارایی‌های من] انتخاب کنید، برای ورود به صفحه واریز روی [واریز] کلیک کنید.

        3. BTC را به عنوان مثال در نظر بگیرید.

استفاده از آدرس برای واریز: آدرس سپرده بیت‌کوین خود را در ViaBTC کپی کنید تا آدرس برداشت خود را در پلتفرم برداشت پر کنید. سپس اطلاعات صفحه برداشت خود را با دقت تایید کنید تا ادامه دهید.

استفاده از کد QR برای واریز: برنامه پلتفرم برداشت را باز کنید، از عملکرد [اسکن QR Code] برای اسکن کد QR آدرس سپرده در ViaBTC استفاده کنید، سپس اطلاعات صفحه برداشت خود را با دقت تأیید کنید تا ادامه دهید.

آیا می‌شود واریز یا برداشت را لغو کرد

بستگی به پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید دارد. اگر TXID آن از قبل در اکسپلورر بلاک‌چین موجود باشد، نمی‌توانید این سپرده را لغو کنید.

نحوه­‌ی اتصال به استخر ViaBTC را به زودی در بخش دوم برای شما شرح خواهیم داد. پیروزی باشید.

 

3 Comments

  1. محمد گفت:

    سلام
    به نفری نیاز دارم که سیستم منو راه اندازی کنه
    یه برداشت انجام دادم ولی چند روزی شده نه به جساب صرافی اومده و نه به برنامه برگشته از کجا میتونم فیش برداشت رو ببینم تا از صرافی پیگیری کنم

    • علی عمادی زاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیزشما هر مسئله ای دارید باید از طریق تیکت آن را به اطلاع پشتیبانی فنی سایت ViaBTC برسانید. برای این کار وارد سایت ViaBTC می شوید و در انتهای صفحه اول سایت، زیر قسمت support گزینه ticket را کلیک می کنید.
      ای میل را وارد می کنید، موضوع تان را می نویسید و مشکلتان را شرح می دهید.

  2. ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button