چگونه با ارز دیجیتال در سال 2023 درآمد کسب کنیم

کسب درآمد با کریپتو
فهرست مطالب

کریپتوکارنسی بیش از یک دهه است که وجود داشته است و در جهان به سرعت به یک روش محبوب برای کسب درآمد آنلاین تبدیل شده است. با افزایش اخیر ارزش بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری بر روی این دارایی دیجیتال جدید هستند. این مقاله به یازده روش کاربردی برای کسب درآمد با ارز دیجیتال در سال 2023 و بعد از آن می پردازد.

 همراهان عزیز چه یک سرمایه گذار مبتدی یا یک سرمایه گذار باتجربه باشید، اطلاعاتی را در این مقاله پیدا خواهید کرد که با آن می توانید برای کسب درآمد با سرمایه گذاری های ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

چگونه با کریپتو شروع به کسب درآمد کنیم

 اگر علاقه مند به کسب درآمد با ارز دیجیتال هستید، اولین قدم این است که تحقیقات خود را انجام دهید. بهترین کار این است که انواع مختلف ارزهای رمزنگاری و روش‌های مختلف کسب درآمد با رمزنگاری و مزایا و معایب هر کدام را بدانید. هنگامی که درک خوبی به دست آوردید، می توانید شروع به سرمایه گذاری کنید.

در نظر داشته باشید که یافتن یک راه مطمئن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خیلی مهم است. می توانید از کیف پول سخت افزاری، کیف پول نرم افزاری یا صرافی آنلاین استفاده کنید. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که ایمن است.

یازده روش برای کسب درآمد با کریپتو

در زیر راه هایی برای کسب درآمد با کریپتو در سال 2023 برای شما بررسی کردیم، با ما همراه باشید.

روش اول درآمد : ماینینگ

رایج ترین راه برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال از طریق استخراج است. ماینینگ تراکنش های روی بلاک چین را تأیید می کند و بلوک های جدیدی از داده ها را به زنجیره اضافه می کند. با انجام این کار، ماینرها برای تلاش خود با ارز دیجیتال پاداش دریافت می کنند. ماینینگ را می توان با سخت افزار تخصصی یا با خدمات ماینینگ ابری انجام داد.

شما نیازی به خرید یا نگهداری سخت افزار با استخراج ابری ندارید، اما معمولاً پاداش ها نسبت به استخراج سخت افزار کمتر است. مهم است که توجه داشته باشید که استخراج ارز دیجیتال آسان نیست و نیاز به برق زیادی دارد، بنابراین لازم است قبل از شروع تحقیقات خود را انجام دهید.

دانستنی : آیا می دانستید بدون داشتن دغدغه ی هزینه ی برق می توانید ماینینگ انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

روش دوم درآمد : استیکینگ

استیکینگ کریپتو روشی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است که شامل نگهداری مقدار مشخصی سکه در کیف پول شما برای مدت معینی است. با انجام این کار، می توانید پاداش دریافت کنید. به عبارتی، می­توانید از سرمایه گذاری های رمزنگاری خود درآمد غیرفعالی کسب کنید.

سودی که می توانید به دست آورید بستگی به ارز دیجیتال و تعداد سکه هایی دارد که قرار می دهید. برخی از ارزهای دیجیتال پاداش بالاتری نسبت به سایرین ارائه می دهند، بنابراین بسیار مهم است که ابتدا تحقیق خود را انجام دهید.

روش سوم درآمد : ترید کردن

ترید ارز دیجیتال یکی دیگر از راه های محبوب برای کسب درآمد با ارز دیجیتال است. این روش شامل خرید و فروش ارز دیجیتال در یک صرافی رمزنگاری است. با این کار می توانید از نوسانات قیمت بهره ببرید و سود ببرید.

توجه داشته باشید که ترید ارز دیجیتال ریسکی است و می تواند منجر به ضرر شود. بنابراین، قبل از شروع ترید، بهتر است اصول ترید کردن را بیاموزید.

روش چهارم درآمد : سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک راه عالی برای کسب درآمد با ارز دیجیتال است. شما می توانید روی سکه هایی مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنید یا می توانید در صندوق شاخص ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. این یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به سبد سهام  است.

هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیق و درک خطراتی که متحمل خواهید شد را مورد توجه قرار دهید.

روش پنجم درآمد : وام دادن

وام دادن ارزهای دیجیتال راه دیگری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. این شامل قرض دادن ارز دیجیتال شما به شخص دیگری در ازای بهره است. نرخ بهره ای که دریافت می کنید به نوع ارز دیجیتالی که وام می دهید و مبلغی که وام می دهید بستگی دارد.

روش ششم درآمد : کسب بهره

ارزهای دیجیتال می توانند به شما کمک کنند سود سرمایه گذاری خود را به دست آورید. این کار از طریق یک “فرایند کشت سود ده” انجام می شود، جایی که شما ارز دیجیتال خود را در ازای بهره به یک پلتفرم قرض می دهید. میزان بهره ای که به دست می آورید تنها به پلتفرم و نوع ارز دیجیتالی که وام می دهید بستگی دارد.

پلتفرم های زیادی وجود دارد که فرصت های کشت سود محصول را ارائه می دهند، اما همه آنها ایمن یا قابل اعتماد نیستند. بنابراین، هیچ عجله ای نکنید و با تحقیق افراد قابل اعتماد را انتخاب کنید.

روش هفتم درآمد : برنامه های غیر مستقل

بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال برنامه‌های غیر مستقل را ارائه می‌کنند. این به شما امکان می‌دهد در ازای معرفی مشتریان کمیسیون دریافت کنید. با ارجاع مشتریان به صرافی، می‌توانید درصدی از کارمزد تراکنش‌هایی را که پرداخت می‌کنند، دریافت کنید. این یک راه عالی برای کسب درآمد با کریپتو بدون نیاز به انجام معامله یا سرمایه گذاری است.

برنامه های وابسته یا غیر مستقل می توانند بسیار رقابتی باشند، بنابراین بهترین یافته های خود را فهرست کنید. بسیاری از برنامه های وابسته عالی در بازار موجود هستند، بنابراین تحقیق کنید و سودآورترین آنها را بیابید.

روش هشتم درآمد :  ICOها

پیشنهادات اولیه سکه (ICO) نوعی سرمایه گذاری است که شامل خرید توکن یک شرکت است که در ازای ارز دیجیتال صادر می شود. ICO ها راه بسیار خوبی برای کسب درآمد با رمزنگاری هستند، زیرا می توانند بازدهی بالایی را برای سرمایه گذاری شما ارائه دهند.

با این حال، آگاهی از خطرات موجود ضروری است. بسیاری از ICO ها کلاهبرداری هستند و می توانند منجر به ضرر شوند، بنابراین قبل از سرمایه گذاری مطمئن شوید که ICO قانونی باشد.

روش نُهُم درآمدAirdrops

Airdrops یک راه عالی برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است تا بدون سرمایه گذاری پول، توکن های رایگان به دست آورند. Airdrops، برخلاف فروش سنتی و راه اندازی توکن، کاربران را ملزم به واریز وجه یا خرج کردن پولی از قبل ندارد. به اشتراک گذاری اطلاعات پروژه در رسانه های اجتماعی، پیوستن به یک جامعه آنلاین، نمونه هایی از این مراحل هستند.

روش دهم درآمد : سنتی خرید و نگه دارید

به دست آوردن دارایی های کریپتو از یک صرافی رمزنگاری و خرید بیشتر در هنگام کاهش قیمت ها به طور سنتی «خرید افت» نامیده می شود. دارایی ممکن است ماه ها یا سالها بعد با سود کلی قابل توجهی در مقایسه با قیمت خرید فروخته شود. سکه هایی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین به صورت روزانه افزایش و کاهش می یابند. به دلیل تبلیغات زیاد، سکه‌های جدیدی مانند Chia احتمالاً با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند. بعداً ارزش خود را از دست می دهد و مدت زیادی طول می کشد تا بهبود یابد.

روش یازدهم درآمد : سود سهام

سود سهام راه دیگری برای کسب درآمد با دارایی های رمزنگاری شماست. اگر با سرمایه گذاری در سهام یا اوراق قرضه آشنا هستید، احتمالاً از مفهوم سود سهام آگاه هستید. به بیان ساده، سود سهام پرداخت های نقدی کوچکی است که به سهامداران انجام می شود. اگر شرکتی برای یک چهارم سود کسب کند، این سود تقسیم می شود و به مالکیت شرکت (سهامداران) باز می گردد.

جمع بندی

کسب درآمد با کریپتو راهی عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال و رشد ثروت شماست. هر روشی باشد، قبل از شروع. انجام تحقیقات کامل و درک خطر و همچنین پتانسیل ضروری است. شما می توانید با سرمایه گذاری های رمزنگاری خود در سال 2023 و پس از آن با رویکرد تحلیلی درست درآمد کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button