کوپن های ViaBTC، ابزاری قدرتمند برای صرفه جویی در هزینه های استخراج

فهرست مطالب

در هفته‌‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت رمزارزها بوده‌‌ایم، به طوری که ارزش کل بازار از 1.05 تریلیون دلار به 1.43 تریلیون دلار در عرض یک ماه افزایش یافته است که رشد چشمگیر 36.2 درصدی را نشان می‌‌دهد. در همان زمان، بیت کوین نیز به روند رو به رشد خود ادامه داده و به آستانه قیمت بحرانی 38000 دلار نزدیک شده است. رویدادهای مثبتی مانند هاوینگ بیت کوین و پذیرش ETF های لحظه ای به شروع بازار صعودی اشاره دارد.

به عنوان تولیدکنندگان بالادستی در فضای کریپتو، اکثر ماینرها در حال استقرار تجهیزات ماینینگ و سرمایه گذاری هایی برای افزایش هشریت برای استخراج و تولید هرچه بیشتر رمزارزها و سرمایه گذاری بر اساس احساسات فعلی بازار صعودی هستند. در سال آینده، کوین‌‌های PoW مانند BTC و BCH رویدادهای هاوینگ را پشت سر می‌گذارند که پاداش‌‌های بلوک را به همراه درآمد استخراج کاهش می‌‌دهد. با این وجود، هشریت شبکه در بالاترین حد تاریخی باقی می‌‌ماند و رقابت بین ماینرها در سرتاسر جهان تشدید شده است. در این زمینه، تنها ماینرهایی با عملیات و کارکرد کارآمد و کم هزینه می توانند زنده بمانند.

روند هشریت شبکه BTC (2022-2023)

 

هزینه های برق و هزینه های تجهیزات به عنوان عوامل اصلی موثر بر هزینه های ماینینگ محسوب می‌شوند. هنگامی که این دو خرج حیاتی ثابت شدند، استخراج‌کنندگان باید منابع درآمد بیشتری را کشف کنند و هزینه‌‌های O&M را کاهش دهند تا بتوانند بیشتر رقابت کنند. در این بین و رشد تصاعدی هشریت، استخراج‌کنندگان برای تولید بلاک‌ها مشکل پیدا می‌کنند، زیرا هشریت محدود آنها مانع از حل سریع مسائل پیچیده ریاضی می‌‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از آنها استخرهای ماینینگ را انتخاب کرده‌‌اند، جایی که می‌‌توانند دست به دست سایر ماینرها دهند و هر روز هزینه ناچیزی را برای تضمین کسب بازده پایدار بپردازند.

هزینه های استخراج منبع اصلی درآمد برای استخرهای ماینینگ هستند. اگرچه این هزینه از نظر مقداری کمیاست، اما پس از سالها انباشت همچنان می تواند هزینه قابل توجهی برای ماینرها باشد. اگر بتوان این هزینه را کاهش داد یا حتی حذف کرد، ماینرها می توانند پس انداز زیادی داشته باشند.

ViaBTC به عنوان یک استخر ماینینگ قدیمی با هفت سال تجربه، همواره منافع ماینرها را در اولویت قرار داده است. به عنوان مثال، استخر برنامه های متعددی از جمله برنامه کمیسیون ارجاع، رویدادهای استخراج با کارمزد صفر و یارانه های ماینینگ را معرفی کرده است. جدای از آن، ViaBTC به ماینرها مزایای کوپن های استخراج را با سطح مشخصی از تخفیف های کارمزد ارائه می دهد.

 

چگونه از کوپن های ماینینگ استفاده کنیم؟

ViaBTC کوپن های تخفیف کارمزد را از طریق رویدادهای رسمی توزیع می کند. کاربرانی که این کوپن‌‌ها را دریافت کرده‌‌اند می‌توانند به حساب‌‌های ViaBTC خود در وبسایت یا برنامه تلفن همراه وارد شوند، به بخش [من] بروید و روی [کوپن هزینه‌ها] (در برنامه) یا [کوپن‌‌ها] (در وبسایت) کلیک کنند تا کوپن‌‌های موجود خود را مشاهده کنند.

 

وبسایت

 

برنامه (اپلیکیشن)

 

یک کوپن [Unused] یا استفاده نشده را انتخاب کنید و برای استفاده از کوپن روی [Use Now] کلیک کنید. برای کوپن هایی که فعال شده اند، روی [استفاده شده] کلیک کنید تا جزئیات و هزینه های کاهش یافته را از طریق [انتظار می رود کسر شود] مشاهده کنید.

توجه داشته باشید:

  1. ViaBTC دو نوع کوپن توزیع می‌کند، کوپن‌‌های چند ارزی و کوپن‌‌های تک ارزی، و کاربران می‌‌توانند استخر قابل اجرا و سایر الزامات را در ستون [شرایط استفاده] بررسی کنند.
  2. یک کوپن فقط زمانی می تواند فعال شود که شرایط لازم آن برآورده شود. در غیر این صورت، فعالسازی کوپن با شکست مواجه می‌‌شود و کاربران هنگام تلاش برای فعالسازی کوپن، عبارت “Unqualified” را مشاهده خواهند کرد.
  3. دوره موثر کوپن از تاریخ لازم الاجرا شدن شروع می شود. کوپن در این مدت معتبر است و پس از انقضا به طور خودکار از دسترس خارج می شود.
  4. کوپن کارمزد هم برای حساب های اصلی و هم برای حساب های فرعی به روش PPS قابل اعمال است.
  5. فقط یک کوپن را می توان در یک زمان فعال کرد.

 

برای جزئیات بیشتر، لطفاً به: مرکز راهنمایی ViaBTC – سوالات متداول کوپن هزینه ها مراجعه کنید : ViaBTC Help Center – Fees Coupons FAQ

 

کوپن ها چقدر می توانند پس انداز کنند؟

 

بیایید مورد زیر را در نظر بگیریم. ماینر A یک کوپن هزینه 50% استخراج بیتکوین از ViaBTC دریافت کرد که 30 روز اعتبار دارد. در این مرحله، ماینر A دارای هش ریت 10 PH/s است، بیت کوین 37406.38 دلار است و هشریت شبکه در حدود 64.68 T با نرخ PPS 4 درصد است. طبق محاسبه‌گر سود، ماینر A هر روز 804.24 دلار (بدون استفاده از کوپن) به دست می‌آورد و درآمد نظری 30 روزه او 24127.2 دلار است.

 

بازده روزانه ماینر A قبل از استفاده از کوپن

اگر ماینر A هشریت خود را به ViaBTC متصل کند و کوپن را فعال کند، بازده روزانه او 819.2 دلار خواهد بود. در مدت اعتبار 30 روزه کوپن، درآمد ماهانه ماینر A به 24576 دلار می رسد.

بازده روزانه ماینر A پس از استفاده از کوپن 50٪

 

 

این بدان معنی است که کوپن به ماینر A کمک کرد تا 448.8 دلار (24،576-24،127.2) پس انداز کند و هزینه های پس انداز شده را می توان یک درآمد اضافی در نظر گرفت.

قبل از رسیدن رویدادهای هاوینگ در سال آینده، ماینرها می توانند از رویدادهای که توسط استخرهای ماینینگ میزبانی می‌شوند استفاده کامل کنند تا هزینه ها را به حداقل برسانند و رمزارز بیشتری را ذخیره کنند. این امر به آن‌‌ها اجازه می‌‌دهد در حالی که خود را برای چالش هاوینگ در سال 2024 آماده می‌کنند فرصت‌‌ها و سود بیشتری را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button