یازده جوامع کریپتو برتر برای پیوستن در سال 2023

یازده انجمن کریپتو
فهرست مطالب

کریپتوکارنسی دنیای مالی را تحت تاثیر خود قرار داده است و همچنان محبوبیت و ارزش خود را افزایش می دهد. در نتیجه، جوامع کریپتو به‌طور تصاعدی رشد کرده‌اند و فضاهای خصوصی برای افراد فراهم می‌کنند تا گرد هم آیند و در مورد علاقه‌شان به ارزهای دیجیتال بحث کنند.

با وجود بسیاری از جوامع کریپتو، تعیین اینکه کدام یک ارزش وقت شما را دارند می تواند چالش برانگیز باشد. برای کمک، ما فهرستی از 11 انجمن رمزنگاری برتر برای پیوستن در سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم. این جوامع اطلاعات، منابع و فرصت های زیادی را برای افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال هستند، ارائه می دهند. همراهان عزیز دارا ماینر با ما همراه باشید.

جامعه کریپتو چیست

جامعه کریپتو گروهی از افراد است که در بحث‌ها، اشتراک‌گذاری اطلاعات و همکاری پیرامون ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین شرکت می‌کنند.

این جوامع رمزنگاری می توانند به صورت آنلاین در انجمن ها یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود داشته باشند. برخی از آنها حتی جلسات و رویدادهای حضوری را ارائه می دهند. و حتی جوامع رمزنگاری بزرگ‌تری پیرامون کنفرانس‌های خاص صنعت شکل گرفته‌اند که افراد را در سراسر جهان متحد می‌کند. موضوعات رایج عبارتند از: تجارت، توسعه صنعت، مقررات ارزهای دیجیتال، پذیرش، استخراج ارز دیجیتال و غیره.

انجمن های رمزنگاری تلگرام

تلگرام یک برنامه پیام رسانی رایگان است که در بین جامعه ارزهای دیجیتال محبوب است. این پلتفرم دارای یک رابط کاربر پسند است و رمزگذاری انتها به انتها (End to End) را ارائه می دهد.

تلگرام خانه بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های متمرکز بر کریپتو است که اطلاعات، بحث‌ها و منابع زیادی را در اختیار علاقه‌مندان به کریپتو قرار می‌دهند. این گروه‌ها و کانال‌ها به ‌عنوان مرکزی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کریپتو برای اتصال و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود عمل می‌کنند. تلگرام همچنین گروه‌های کوچک را تسهیل می‌کند، که برای تیم‌های کوچک یا دوستان مناسب است تا درباره ارزهای دیجیتال بحث و تبادل نظر کنند.

جوامع کریپتو : سرور   Discord

سرور Discord یک مکان گردهمایی مجازی است که افراد می توانند در مورد موضوعات مربوط به رمزنگاری بحث کنند. می توانید این سرورهای Discord را به عنوان یک برنامه پیام رسانی فوری مشاهده کنید. با این حال، هر سرور مجموعه قوانین منحصر به فرد خود را دارد . مدیران می توانند هر عضوی را که این قوانین را نقض کند حذف کنند.

در حالی که برخی از سرورهای Discord عمومی و برای همه باز هستند، اکثر سرورهای کریپتو خصوصی هستند و اطلاعات را منحصر به جامعه آنلاین خود نگه می دارند . برای جلوگیری از هرزنامه، سرورهای خصوصی اغلب فرآیندهای تأیید را در محل دارند. به عنوان مثال، بسیاری از سرورهای رمزنگاری دارای کانال‌هایی هستند که به موضوعاتی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi )، تحلیل فنی و سیگنال‌های تجاری اختصاص داده شده‌اند.

سرورهای Crypto Discord دارای برخی از اختصاصی ترین جوامع ارزهای دیجیتال هستند. آن‌ها حتی بر استراتژی‌های معاملاتی اعضای جامعه تأثیر گذاشته‌اند که منجر به سود برای برخی از کاربران شده است. بسیاری از شرکت های بلاک چین برای تبلیغ محصول یا خدمات خود به سرورهای Discord پیوسته و یا ایجاد کرده اند.

مزایای پیوستن به یک انجمن کریپتو

  1. مطلع بمانید : اعضای انجمن اغلب آخرین اخبار، بینش ها و پیشرفت های مربوط به رمزارز و بلاک چین را به اشتراک می گذارند. این یک راه در دسترس برای به روز ماندن در صنعت است.
  2. فرصت های شبکه : یک جامعه رمزنگاری می تواند یک پلت فرم ارزشمند برای افراد برای ارتباط با افراد همفکر باشد. این حتی ممکن است منجر به مشارکت یا همکاری جدید شود.
  3. به اشتراک گذاری دانش: اعضا می توانند تجربیات، بینش و دانش فنی خود را در مورد ارزهای دیجیتال و موضوعات مرتبط با بلاک چین به اشتراک بگذارند.
  4. پشتیبانی معاملاتی: بسیاری از جوامع کریپتو پشتیبانی و مشاوره در مورد استراتژی های معاملاتی، تجزیه و تحلیل بازار و مدیریت پورتفولیو ارائه می دهند. با این حال، قرار نیست از این به عنوان حمایت مالی استفاده شود و شما نباید با توصیه های یک گروه اینترنتی سرمایه گذاری کنید.
  5. دسترسی به منابع : برخی از جوامع به منابع آموزشی، ابزارها و خدماتی دسترسی دارند که می‌تواند به افراد کمک کند تا درک خود را از دنیای کریپتو بهبود بخشند.
  6. صدای جمعی: جوامع کریپتو همچنین می‌توانند به عنوان صدای جمعی برای صنعت عمل کنند و دیدگاه‌ها و نگرانی‌های اعضای آن را برای تنظیم‌کننده‌ها و سایر سهامداران کلیدی نشان دهند.

مشاوره : برای کسب اطلاعات در مورد خرید دستگاه ماینر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

یازده جوامع کریپتو برتر برای ملحق شدن در سال 2023

1. BIC تلگرام (BIC Telegram)

 BeInCrypto به عنوان یک رسانه خبری و رسانه پیشرو در فضای رمزنگاری و بلاک چین، بیش از 10 میلیون معامله‌گر و علاقه‌مند به کریپتو ماهانه مخاطب دارد.

بنابراین، برای تسهیل بحث‌ها و ارائه مشاوره حرفه‌ای، یک گروه باز تلگرام (انجمن تجاری BeInCrypto) ایجاد شده است. این یک گروه فراگیر برای همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در همه سطوح، از مبتدی تا معامله گران با تجربه است. هر کسی می تواند از این گروه برای پرسیدن سوال و دریافت پاسخ های تخصصی از تیم BeInCrypto استفاده کند.

همچنین یک کانال پرمیوم رایگان در تلگرام برای کسانی که به دنبال بینش عمیق تر، محتوای آموزشی و سیگنال هستند (نه مشاوره مالی) ارائه می دهند.

انجمن تجارت BIC در حال حاضر بیش از 250000 عضو دارد و مزایای متعددی را ارائه می دهد.

در اینجا برخی از مزایا را برای شما ارائه می کنیم:

  • تحلیل تکنیکال جامع حرکات و پیش بینی های قیمت سکه. با آنالیز روزانه و ویدیوهای تحلیل تکنیکال هفتگی به روز باشید. به عنوان یک عضو، می توانید سوالات خود را در چت بپرسید و از معامله گران متخصص پاسخ سریع دریافت کنید.
  • بخش BonusHunter# بهترین فرصت‌ها را در صنعت کریپتو نشان می‌دهد، از جمله airdrops ، نکاتی برای برنده شدن در تورنمنت‌های تجاری.
  • با گذراندن دوره رایگان مبانی تجارت که شامل مجموعه ای از ویدیوهای پنج دقیقه ای با قابلیت دنبال کردن آسان است، تجارت را شروع کنید .
  • با اخبار جدید دنیای کریپتو ، از جمله بررسی های عمیق بهترین کارت های رمزنگاری، صرافی ها، کیف پول ها و لیست های جدید سکه، از همتایان خود جلوتر باشید .
  • به جریان‌های تحلیل فنی زنده بپیوندید ، جایی که معامله‌گر جهانی و تحلیلگر ارشد هر دوشنبه (معمولاً در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت CET) به صورت زنده پخش می‌شوند تا یک مرور کلی از بازار و پیش‌بینی قیمت‌ها را به اشتراک بگذارند. با پرسیدن سوالات در طول جریان، با کارشناسان تعامل داشته باشید.

کانال پریمیوم BIC رایگان

اما این همه ماجرا نیست. همانطور که در بالا ذکر شد، تیم BeInCrypto از یک کانال Premium رایگان نیز پشتیبانی می کند. در اینجا، یک تجربه منحصر به فرد و شخصی را در مقایسه با سایر کانال های برتر خواهید دید. از محتوای آموزشی منحصر به فرد ارائه شده توسط معامله گران و تحلیلگران BeInCrypto لذت ببرید ، مانند:

  • سیگنال های روزانه معاملات ارزهای دیجیتال توسط تیم معامله گران با تجربه ارائه می شود.
  • تجزیه و تحلیل فنی روزانه انحصاری و یک دوره جامع، “مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل فنی”، که توسط تحلیلگر ارشد تدریس می شود.
  • می توانید مهارت های معاملاتی خود را با نمایش های منظم، با نظرات تحلیلگر و معامله گر فنی تکمیل کنید.

2. r/Wallstreetbets

این کانال Discord جامعه رمزنگاری معروف r/wallstreetbets subreddit است . اغلب به عنوان WallStreetBets یا WSB شناخته می شود، جامعه بر بحث های معاملات سهام و اختیارات متمرکز است. زبان متمایز، پر جنب و جوش و رویکردهای تجاری جسورانه آن ، این کانال را به رسمیت شناخته است . اما WSB به دلیل نقش کلیدی در GameStop مشهور شد. این رویداد مالی منجر به زیان برای برخی از شرکت‌های آمریکایی و فروشندگان کوتاه‌مدت در اوایل سال 2021 شد.

بخش دوم مقاله به زودی در این سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button