بخش دوم (پایانی) : بهترین جایگزین برای بایننس در سال 2023

بهترین جایگزین برای بایننس 2
فهرست مطالب

5. کوین بیس : بهترین برای مبتدیان

اگر در فضای رمزنگاری مبتدی هستید، کوین بیس بهترین جایگزین بایننس است. این به دلیل رابط کاربر پسند، منابع آموزشی جامع و اقدامات امنیتی قوی است.

کوین بیس به عنوان یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین صرافی های رمزنگاری در ایالات متحده، در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده است. این پلتفرم با یک رابط کاربری آسان، فرآیند ورود ساده و روان برای سرمایه گذاران جدید که می خواهند در ارزهای دیجیتال فعالیت کنند را فراهم می کند.

 کوین بیس همچنین از طریق برنامه coinbase Earn آموزش فراوانی ارائه می دهد که به کاربران می آموزد چگونه ارزهای رمزنگاری شده خاص را مبادله کنند و به آنها کریپتو رایگان پاداش می دهد.

در مورد امنیت، کوین بیس در تمامی پلتفرم های خود از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کند. این پلتفرم 98 درصد از رمزنگاری مشتریان را به صورت آفلاین ذخیره می کند. همچنین، کوین بیس  دارای یک بیمه نامه است که حساب های نگهبانی تا سقف 250000 دلار را پوشش می دهد. در نظر داشته باشید که کوین بیس علیرغم هزینه های بالای خود، با رابط کاربر پسند، منابع آموزشی جامع و اقدامات امنیتی قوی، ارزش پولی را ارائه می دهد.

امکانات:

  1. پرداخت چندگانه (انتقال سیمی، ACH، کارت نقدی، پی پال)
  2. سهولت استفاده با رابط کاربری بصری و کاربر پسند
  3. بسیاری از منابع آموزشی
  4. طیف متنوعی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده

هزینه ها:

  1. 1.49 % کارمزد تراکنش
  2. 3.99 % برای خریدهای اعتباری
  3. 1 % کارمزد برای تبدیل و برداشت رمزنگاری خود به پول نقد

وب سایت www.coinbase.com :

دانستنی : آیا می دانستید که دارا ماینر اولین ارائه دهنده خدمات اجاره فارم در ایران است!

6. StormGain : بهترین کارمزد معاملاتی

StormGain یک پلت فرم کاربر پسند برای تجارت ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال ارائه می­دهد. از بسیاری از ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و ریپل پشتیبانی می­کند وهمچنین گزینه ای برای کسب سود در دارایی های کریپتو از طریق کیف پول کریپتو فراهم می­کند.

این پلتفرم اهرم بالایی تا 200 برابر ارائه می­دهد. این به طور قابل توجهی بیشتر از سایر صرافی های رمزنگاری است و Stormgain   را به یک جایگزین عالی بایننس تبدیل می­کند.

StormGain یک حساب آزمایشی برای کمک به کاربران جدید برای آشنایی با این پلتفرم و تمرین تجارت قبل از سرمایه گذاری در وجوه واقعی ارائه می دهد. همچنین اقدامات امنیتی پیشرفته ای مانند رمزگذاری SSL و احراز هویت دو مرحله ای را برای محافظت از سرمایه و اطلاعات شخصی کاربران پیاده سازی می کند.

این پلتفرم همچنین یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS ارائه می دهد که تجارت آن را آسان می کند.

علاوه بر این، StormGain یک ویژگی تجارت کپی را ارائه می دهد، که در آن مشتریان می توانند معاملات معامله گران با عملکرد برتر را کپی کنند. این پلتفرم همچنین توسط اداره رفتار مالی (FCA) در بریتانیا تنظیم می شود.

امکانات:

  1. نمودارهای معاملاتی را می توان با استفاده از 9 تایم فریم مختلف سفارشی کرد.
  2. توصیه های داخلی خرید/فروش با سیگنال های تجاری یکپارچه.
  3. دسترسی به بیش از 40 شاخص فنی را ارائه می دهد.
  4. شرایط معاملاتی بهبود یافته را بر اساس حجم معاملات هر معامله گر منفرد فراهم می کند.
  5. کمیسیون و پاداش کمتر برای معامله گران با حجم بالا.
  6. یک کیف پول چند ارزی رایگان و یکپارچه برای خرید و ذخیره سکه های کریپتو فراهم می­کند.

هزینه ها:

  1. بدون کمیسیون معاملاتی، اما این پلتفرم برای معاملات سودآور 10 درصد کارمزد دریافت می ­کند.
  2. کمیسیون خدمات از 0.095٪ تا 0.25٪ متغیر است.

وب سایت : www.stormgain.com

فروشگاه : دارا ماینر مفتخر است که بزرگترین فروشگاه دستگاه خرید ماینر را در ایران دارد.

7. MEXC : بهترین برای تجارت آلتکوین

MEXC لیست جایگزین های Binance را دنبال می کند که طیف گسترده ای از آلتکوین ها را ارائه می دهد. بیش از 1480 ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی می­کند که می­توانند در بازارهای نقدی و مشتقات آن معامله شوند.

MEXC بازارهای بیشتری نسبت به Binance در معاملات دارد. شما می توانید تجارت را با قیمت واقعی مشاهده کنید یا وجوه قرض بگیرید تا معامله کنید. این پلتفرم در نظر دارد که در آینده قراردادهای دائمی را در USDT و EFTهای کریپتو اهرمی ارائه کند.

برنامه Copy Trading MEXC یک ویژگی اضافی است که در حال حاضر در بایننس در دسترس نیست. همچنین بازارهای نقدی معاملاتی بدون کارمزد هستند. معاملات آتی MEXC از ساختار قیمت گذاری مشابه بایننس استفاده می کند که مبتنی بر مدل ساخت و ساز است. MEXC جایگزین مناسبی برای پلتفرم های معاملاتی سنتی ارائه می دهد و دارای ویژگی های متمایز است که ممکن است برای معامله گران جذاب باشد.

امکانات:

  1. بیش از 1400 ارز دیجیتال موجود است.
  2. برنامه های موجود برای کاربران اندروید، iOS  و ویندوز.
  3. تجارت کپی را ارائه می دهد.
  4. با اهرم تا 125 برابر معامله کنید.
  5. خدمات مشتری ممتاز از طریق مرکز راهنمایی با پشتیبانی چند زبانه
  6. استیکینگ برای چندین ارز دیجیتال و چندین برنامه کسب درآمد در دسترس است (برای درآمد اضافی)

هزینه ها:

  1. 0.10٪ در بازارهای نقدی

وب سایت : www.mex.com  

بهترین جایگزین برای بایننس

هنگام انتخاب یک جایگزین برای بایننس، همه چیز به نیازهای خاص شما به عنوان یک سرمایه گذار یا معامله گر ارزهای دیجیتال بستگی دارد. برخی از پلتفرم‌ها ویژگی‌های بسیار خوبی را برای معاملات مشتقات ارائه می‌دهند، مانند Bybit، MEXC یا StormGain، در حالی که برخی دیگر خدمات بیشتر مانند ابزارهای مالی اضافه می کنند مانند eToro. برای یافتن بهترین جایگزین بایننس، باید همه گزینه ها را بر اساس نیاز خود فیلتر کنید.

آیا کوین بیس بهتر از بایننس است

کوین بیس در سرتاسر جهان به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای مبتدیان شناخته شده است. این رابط کاربری بصری دارد، اما بسیاری از ویژگی های ارائه شده توسط Binance را ندارد، که به منحنی یادگیری بسیار تندتری برای مبتدیان رمزارز نیاز دارد.

آیا کراکن بهتر از بایننس است

به طور کلی، کراکن چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این پلتفرم متحول و شفاف است و مشابه بورس اوراق بهادار عمل می‌کند و به شرکت‌کنندگان در بازار اجازه می‌دهد تا چندین رمزارز را معامله کنند. با این حال، تعیین اینکه کدام پلتفرم بهترین است به ترجیحات فردی بستگی دارد. بایننس کارمزدهای کمی کمتر نسبت به Kraken دارد که برای برخی از معامله گران می تواند مهم باشد.

کدام صرافی ارزانتر از بایننس است

صرافی های مختلف بسته به یک سرویس خاص، ساختارهای کارمزد متفاوتی خواهند داشت. با این حال، بسیاری از گزینه های جانشین برای بایننس وجود دارند که کارمزد معاملاتی مشابه یا کمتر از بایننس دارند. برخی از بهترین نمونه ها: OKX، Bybit و Etoro هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button