جشنواره‌ی 7777 دلاری ViaBTC همین الان شرکت کنید! – دارا ماینر

جشنواره‌ی 7777 دلاری ViaBTC
فهرست مطالب

جشنواره‌ی 7777 دلاری ViaBTC همین الان شرکت کنید!

هفتمین سالگرد تاسیس استخر ویابیتیسی فرا رسیده و به همین مناسبت ViaBTC قصد دارد به پاس قدردانی از همراهی کاربران خود، چندین هزار دلار جایزه‌ به آنان خود اهدا کند، برای اطلاع از نحوه‌ی شرکت در این رویداد این مقاله را تا آخر بخوانید.

ViaBTC، شما را به جشنواره‌ای فوق‌العاده‌ی خود دعوت می‌کند تا از هدایای شگفت‌انگیزی تا سقف 7777 دلار بهره‌مند شوید!

در ماه ژوئن ۲۰۲۳، ویابی‌تی‌سی هفت سال فعالیت خود را جشن خواهد گرفت. در طول این هفت سال، این استخر بزرگ ماینینگ همواره تمرکز خود را بر روی کاربران قرار داده است و با استفاده از فناوری‌ها و محصولات نوآورانه، درآمد حاصل از استخراج را برای کاربران خود به حداکثر رسانده است. همچنین، با بیش از ۱.۳ میلیون کاربر در بیش از ۱۳۰ کشور و منطقه در سراسر جهان، ویابی‌تی‌سی در طی ۷ سال حضور خود در این صنعت پر فراز و نشیب از بازار‌های صعودی و نزولی مختلفی عبور کرده است.

هدف اصلی ویابی‌تی‌سی همواره ارائه تجربه‌ی کاربری بهتر بوده است. در طول این هفت سال، ویابی‌تی‌سی به طور مداوم خدمات استخراج و ماینینگ سریعتر، پایدارتر و سودآورتری را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین، انتخاب‌های چندجانبه‌ای از عملکردها و ابزارها ارائه شده است که شامل شتاب‌دهنده‌ی تراکنش، تبدیل خودکار، استخراج هوشمند، خدمات هجینگ، وام‌های کریپتویی، نوتیفیکیشن نوسان هشریت، تقسیم سود و پاداش ریفرال می‌شود. ویابی‌تی‌سی همچنین به منظور کسب اعتماد و حمایت بیشتر از کاربران، جوایز و پاداش‌های قابل توجهی را به جامعه کاربری خود ارائه داده و کمپین‌های مختلفی برگزار کرده است تا به استخراج کنندگان خود جوایز قابل توجهی اهدا کند.

برای بهره‌مندی از این جوایز ارزنده و شرکت در قرعه‌کشی و امتحان کردن شانس خود برای برنده شدن تا سقف 7777 دلار تنها کافیست همین الان اولین قدم را بردارید و با استفاده از لینک زیر ثبت نام کنید:

https://www.viabtc.com/signup?refer=1382575

به 20 نفر اولی که بتوانند از طریق این لینک در رویداد ثبت نام کنند، نفری 5 دلار جایزه اهدا خواهد شد.

اولین قدم برای سهیم شدن در این جشن بزرگ ثبت نام در سایت ViaBTC است و شما میتوانید با استفاده از لینک بالا و یا کد ریفرال 1382575 ثبت نام خود را انجام دهید و پس از دریافت جایزه‌ی خود، شانس خود را برای شرکت در سایر مسابقات و رویدادهای بزرگ استخر جهانی ViaBTC امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button