بخش دوم : بهترین روش برای انتقال پول برون مرزی با استفاده از کریپتو

برون مرزی2
فهرست مطالب

در بخش قبلی مقاله : به بهترین روش برای انتقال پول برون مرزی با استفاده از کریپتو پرداختیم. برای مطالعه قسمت قبل کلیک کنید. در ادامه مقاله لازم می دانیم به مزیت های انتقال پول بروزن مرزی با استفاده از کریپتو بپردازیم. با ما همراه باشید.

1. بدون واسطه

یکی از بزرگترین چالش‌های روش پرداخت متعارف این است که بسیاری از واسطه‌های تراکنش را درگیر می‌کند. شبکه های بانکی جهانی مانند سوئیفت برای پردازش پرداخت ها و حواله های بین المللی استفاده می شود. این بدان معنی است که شما نمی توانید مستقیماً پرداخت ها را ارسال کنید یا فرآیند تراکنش را خودکار کنید.

کریپتو با ارائه یک سیستم چابک تر، راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد. این امکان انتقال مستقیم همتا به همتا (P2P) از یک کیف پول به کیف دیگر را فراهم می کند. هیچ واسطه ای در پرداخت های کریپتو برون مرزی وجود ندارد که تاخیر در تراکنش را به حداقل می رساند و روند را سرعت می بخشد. این امر آن را به گزینه ای راحت تر برای نقل و انتقالات B2B برای شرکت های چند ملیتی تبدیل می کند.

دانستنی : آیا می دانستید بدون ضامن می توانید وام خرید ماینر دریافت کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

2. حداقل کارمزد تراکنش

دارایی‌های دیجیتال نیز یک وسیله پرداخت بین‌مرزی ارزان هستند. واسطه های درگیر در پرداخت های بین المللی از طریق سیستم های سنتی هزینه انتقال را افزایش می دهند. طبق گزارش 2021 Remittance Prices Worldwide ، میانگین جهانی انتقال 200 دلار حدود 6.30 درصد است. برخی از روش ها ممکن است حتی تا 10 درصد هزینه داشته باشند. بنابراین، حتی اگر مبلغ کمی را انتقال دهید، معمولاً هزینه بیشتری دریافت می شود.

ارسال کریپتو بدون واسطه می تواند هزینه کلی انتقال پول را کاهش دهد. بر اساس برآورد Deloitte ، کریپتو می تواند قیمت های پرداخت برون مرزی را از 40٪ به 80٪ کاهش دهد. بیشتر پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو کارمزدهای بسیار کمتری ارائه می‌کنند . این صرافی ها کمتر از 1% تراکنش ها را شارژ می کنند و گزینه ای مقرون به صرفه برای نیازهای روزانه شما ارائه می دهند.

3. بهبود شفافیت

نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است و یک محیط غیرمتمرکز برای تراکنش ها ارائه می دهد. فناوری دفتر کل توزیع شده رکوردی از هر تراکنش نگه می دارد که باعث شفافیت بیشتر آن می شود. همچنین تضمین می کند که هر دو طرف وجوه آنها به طور ایمن ارسال یا دریافت می شوند.

در کنار تضمین امنیت کاربر، از شفافیت بلاک چین می توان برای انطباق با مقررات استفاده کرد. مقامات نظارتی می توانند به راحتی بر نقل و انتقال پول نظارت کنند تا فعالیت های غیرقانونی را حذف کنند. با استفاده از KYC، رگولاتورها ممکن است قوانین ضد پولشویی را برای اطمینان از عدم استفاده از ارزهای دیجیتال برای جرم و جنایت اجرا کنند. علاوه بر این، می تواند یک سیستم مالی کارآمد را ارائه دهد که از طریق آن مقامات می توانند مالیات را نیز مدیریت کنند.

با این حال، استفاده از بلاک چین برای حفظ انطباق با رمزنگاری هنوز رایج نشده است. مقامات مالی جهانی هنوز در برابر استفاده از بلاک چین برای اطمینان از انطباق مقاومت نشان می دهند. این یکی از دلایلی است که گاهی اوقات از کریپتو برای فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود.

پیشنهاد : پیشنهاد ما برای شما خرید ماینر قانونی می باشد. ثبت سفارش انجام دهید.

4. انتقال فوری

وقتی پول را از طریق بانک های سنتی انتقال می دهید، ممکن است پنج یا حتی ده روز کاری طول بکشد (بسته به محل زندگی شما؛ اتحادیه اروپا بسیار سریعتر از ایالات متحده است). از آنجایی که واسطه های متعددی بین فرستنده و گیرنده وجود دارد، دامنه تراکنش را افزایش می دهد. این می تواند برای شرکت هایی که به جریان نقدی روان نیاز دارند ناامید کننده باشد.

خبر خوب این است که رمزارز می تواند این مشکل را با پردازش پرداخت ها در موارد نزدیک حل کند. این یک مسیر واحد را برای انتقال پول بین فرستنده و گیرنده با حذف واسطه ها ارائه می دهد. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید منتظر ساعات کاری بانک یا تاخیرهای غیرضروری از طرف اشخاص ثالث باشید.

 5. تبدیل ارز را حذف می کند

دلیل دیگری برای انتخاب ارزهای دیجیتال هنگام انجام تراکنش‌های بین‌المللی این است که نیاز به پیمایش در تبدیل ارز را از بین می‌برد. هنگام انتقال ارز فیات بین کشورها، توجه به نوسان نرخ ارز کانال های پرداخت مختلف ضروری است.

از طرف دیگر، وقتی با ارزهای رمزنگاری شده سروکار دارید، لازم نیست نگران تبدیل باشید. همچنین شما را از هزینه های اضافی تبدیل ارز که اکثر بانک ها دریافت می کنند، نجات می دهد.

پرداخت های فرامرزی رمزنگاری در حال تغییر اقتصاد جهانی هستند

ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه کارآمد و مقرون به صرفه برای مشاغل در زمینه پرداخت های فرامرزی ظاهر شده است. با مزایایی مانند انتقال مستقیم همتا به همتا، حداقل کارمزد تراکنش، بهبود شفافیت، انتقال فوری و انعطاف‌پذیری، شرکت‌های بیشتری از فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌ها و تسویه‌های بین‌المللی ادغام می‌کنند.

آینده برای این رویکرد نوآورانه روشن به نظر می رسد. پتانسیل رشد و پذیرش ارزهای دیجیتال قابل توجه است و انتظار می‌رود که نقش مهمی در چشم‌انداز مالی آینده داشته باشد. همانطور که به جلو می رویم، واضح است که ارزهای رمزپایه به ایجاد اختلال در صنعت مالی سنتی ادامه می دهند و به کسب و کارها انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بیشتری را در معاملات برون مرزی خود ارائه می دهند.

کلیک : همراهان عزیز داراماینر اگر به هر دلیلی ماینر شما کار نمی کند و نیاز به تعمیر دارد نگران نباشید. تیم متخصص ما کنار شما است که به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

سوالات متداول

 انتقال پول برون مرزی چیست؟

انتقال پول برون مرزی به فرآیند ارسال پول از یک کشور به کشور دیگر اشاره دارد. این نوع انتقال شامل جابجایی وجوه از طریق ارزها و سیستم های مالی مختلف است. انتقال پول برون مرزی می تواند به دلایل مختلفی انجام شود، از جمله حواله های شخصی، معاملات تجاری و تجارت بین المللی.

مشکل پرداخت پولی برون مرزی چیست؟

پرداخت های پولی فرامرزی از زمان، هزینه، امنیت، نقدینگی و شفافیت رنج می برند. تسویه یک معامله بین المللی ممکن است چند روز طول بکشد. همچنین موانعی برای نقدینگی و خطوط سوآپ ارز وجود دارد.

چگونه می توانم از طریق ارز دیجیتال پول را به صورت بین المللی منتقل کنم؟

تا زمانی که یک کیف پول بلاک چین و آدرس کیف پول گیرنده دارید، می توانید ارزهای دیجیتال را به صورت بین المللی ارسال کنید. به سادگی آدرس گیرنده را کپی کنید، یک سکه یا نشانه انتخاب کنید و ارسال کنید. معامله در مقایسه با تراکنش های سنتی تقریباً فوری است.

پرداخت های مرزی رمزنگاری چگونه کار می کند؟

هنگامی که پرداخت های رمزنگاری را ارسال می کنید، تراکنش در یک دفتر کل عمومی جهانی ثبت می شود. دفتر کل توسط گره ها به روز می شود که نقل و انتقالات را تسهیل می کند. تمام گره های شبکه جهانی تراکنش را ثبت می کنند.

بهترین رمزارز برای انتقال بین المللی چیست؟

اکثر ارزهای دیجیتال بهتر از استفاده از خدمات سنتی هستند. با این حال، در صورت نیاز به مقدار دقیق، استیبل کوین ها برای ارسال تراکنش ها خوب هستند. برای مثال استفاده از rollup به شما این امکان را می دهد که تراکنش ها را با هزینه کمتری ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button