راهنمای گام به گام نحوه خرید کریپتو با کارت اعتباری

نحوه خرید کریپتو با کارت اعتباری راهنمای گام به گام
فهرست مطالب

با توجه به اخبار فراوان در مورد کلاهبرداری و هک کریپتو، قابل درک است که در خرید آنلاین بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری تردید داشته باشید. اما توجه داشته باشید که خرید آنلاین بیت کوین در واقع بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در این مقاله، نحوه خرید کریپتو با کارت اعتباری را در چند دقیقه به شما آموزش می دهیم . به علاوه، ما دستورالعمل‌های گام به گام  را با استفاده از یک صرافی قابل اعتماد را نیز ارائه می‌کنیم که در آن می‌توانید خرید خود را با خیال راحت و ایمن انجام دهید. با ما همراه باشید.

کریپتو را با کارت اعتباری در OKX بخرید

این راهنما شما را با نحوه خرید رمزارز (فرض کنید پول شما در داخل کارت اعتباری است.) با استفاده از OKX آشنا می کند. صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال (CEX) مستقر در سیشل به خوبی شناخته شده است و به میلیون ها کاربر امکان معامله ارزهای دیجیتال شامل: معاملات اولیه نقطه ای (spot)و همچنین معاملات آتی(future contract) و مارجین را ارائه می دهد.

 OKX همچنین به دلیل ارائه یک پورتال به فضای وب 3 با ارائه ویژگی‌های اضافی، از جمله یک صرافی غیرمتمرکز ( DEX )، یک بازار NFT ، یک کیف پول داغ و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) مشهور است.

پروژه OKX همچنین دارای بلاک چین بومی خود – OKX Chain – و توکن بومی OKB است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به طور موثر DApp های خود را مستقر کرده و از مزایای OKX Oracle استفاده کنند.

در نهایت،  OKX انواع سکه ها را برای خرید در اختیار کاربران قرار می دهد. و کاربرانی که حسابی ایجاد می‌کنند و سپرده‌گذاری می‌کنند یا با استفاده از پلتفرم آن، ارز دیجیتال را با کارت اعتباری خریداری می‌کنند، خدمات خوبی ارائه می دهد.

دانستنی : آیا می دانستید داراماینر خدماتی چون تعمیر و فروش ماینر ارائه می دهد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نحوه خرید کریپتو با کارت اعتباری

در زیر مراحل خرید بیت کوین با کارت اعتباری آورده شده است. این فرآیند برای هر ارز دیجیتال کار می کند. فقط انتخاب کنید که چه مقدار فیات را می خواهید خرج کنید، و معادل آن را در کریپتو انتخاب شده دریافت خواهید کرد. پس از ثبت حساب شما، خرید چند دقیقه طول می کشد. بیایید با اولین قدم شروع کنیم.

مرحله 1: یک حساب OKX ثبت کنید

اگر در حال حاضر حساب کاربری در OKX ندارید، باید قبل از خرید و معامله در پلتفرم ثبت نام کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری باید هویت خود را برای اهداف امنیتی تأیید کنید. کاربران باید شناسه یا گواهینامه رانندگی ارائه دهند. پس از گذرندان این مراحل، اکنون می‌توانید کریپتو بخرید.

مرحله 2: کارت اعتباری خود را اضافه کنید

برای خرید کریپتو، به برگه «خرید کریپتو» در منوی بالا بروید و «خرید با کارت» را انتخاب کنید. از اینجا به بعد فرآیند ساده است. گزینه دیگر برای تجارت P2P زمانی استفاده می شود که شما آماده نقدینگی درآمد خود باشید.

کلیک: برای کسب اطلاعات در مورد هاستینگ برای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

مرحله 3: رمزارز بخرید

در بخش زیر، از شما خواسته می‌شود رمز ارزی را که می‌خواهید با فیات خریداری کنید، انتخاب کنید. در این مثال، ما بیت کوین را با 1000 دلار می خریم. مبدل به طور خودکار به شما می گوید که برای این مقدار چقدر بیت کوین دریافت خواهید کرد که در این حالت 0.035507 بیت کوین است. وقتی آماده شدید، روی «خرید بیت کوین» کلیک کنید. مقدار ارز دیجیتال خریداری شده در حساب شما در قسمت «دارایی‌های من» نشان داده می‌شود.

مرحله 4: ارز دیجیتال را با فیات مبادله کنید

این مرحله اختیاری است. با این حال، اکثر مردم می خواهند پس از کسب سود، درآمدهای ارزهای دیجیتال خود را نقد کنند. و برای انجام این کار، باید ارز رمزنگاری شده را با ارز فیات که می‌خواهید پول نقد کنید، معامله کنید. بنابراین در بخش معاملات P2P، جفت معاملاتی (کریپتو/فیات) را که می‌خواهید معامله کنید، انتخاب کنید و کریپتو را بفروشید. حساب بانکی خود را متصل کنید یا روش پرداختی را برای استفاده در بازار P2P اضافه کنید.

مزایا و معایب خرید کریپتو با کارت اعتباری

خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی مطمئناً دارای مزایایی از جمله سرعت و راحتی است. با این حال، درست مانند هر سرمایه گذاری یا خرید آنلاین دیگری، همیشه خطراتی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

قبل از ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود بر روی هر پلتفرمی، مهم است که از مشکلاتی که ممکن است رخ دهد آگاه باشید. بیایید در مورد خرید رمزنگاری با کارت اعتباری به طور خاص به جوانب مثبت و منفی بپردازیم.

جوانب مثبت

سرعت: ارسال پول به صرافی از یک حساب بانکی برای برخی ممکن است ساعت ها یا حتی روزها طول بکشد. با این حال، خرید با کارت اعتباری سریع و در محل انجام می شود. این مزیت کارت اعتباری را به گزینه ای بسیار جذاب برای افرادی تبدیل می کند که قصد خرید فوری دارند.

ورود به موقع : برای استفاده از تغییرات قیمت در بازارهای پرنوسان مانند کریپتو، باید ورود به موقع داشته باشید. خرید در زمان مناسب تنها با خرید سریع امکان پذیر است.

جوانب منفی

کارمزدهای بالا: برخی از شرکت های کارت اعتباری، خریدهای رمزنگاری شده را به عنوان پیش پرداخت نقدی تلقی می کنند، بنابراین این تراکنش ها مشمول کارمزد پیش پرداخت نقدی هستند. علاوه بر این، ممکن است نرخ های سود پیش پرداخت نقدی اعمال شود. سایر کارمزدهای بالقوه شامل کارمزد معاملات خارجی یا کارمزدهای کسر شده توسط خود صرافی است.

تقلب: فروشندگان ارزهای دیجیتال می توانند کلاهبردار شوند و دارندگان کارت در معرض خطر دادن اطلاعات ارزشمند کارت اعتباری در معامله هستند.

امتیاز اعتباری: اگر قصد خرید بزرگ دارید و مقدار زیادی ارز دیجیتال می‌خرید، می‌توانید تمام اعتبار موجود در کارتتان را مصرف کنید. در واقع، این می تواند در دراز مدت بر امتیاز اعتباری شما تأثیر منفی بگذارد.

مشاهده : برای مشاهده ی قیمت دستگاه ماینرهای داراماینر کلیک کنید.

نحوه کسب درآمد با کارت های اعتباری پاداش کریپتو

کاربران اکنون می توانند با کارت های اعتباری خود به عنوان یک برنامه تشویقی پاداش، ارز دیجیتال کسب کنند. کارت‌های اعتباری پاداش کریپتو هیچ تفاوتی با کارت‌های پاداش سنتی ندارند. تراکنش ها از طریق شبکه های پردازش پرداخت بزرگ مانند ویزا و مسترکارت پردازش می شوند.

اگر ویزا، کارت پاداش کریپتو شما را صادر کرد، می‌توانید از آن در هر جایی که آن را می‌پذیرند استفاده کنید. برخی از کارت‌های پاداش برای مزایا و محافظت از کارت توسط شرکت واجد شرایط هستند. اساساً می توانید به سادگی با استفاده از کارت برای خرید و دریافت وجه نقد، جوایزی کسب کنید. با این حال، در این مورد، پاداش ها به صورت بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال است.

پس از خرید کریپتو با کارت اعتباری چه باید کرد

یادگیری نحوه خرید کریپتو با کارت اعتباری آسان است. دقت داشته باشید بعد از خرید رمزارز مورد نظر باید بیشتر حواستان جم باشد. به عبارتی، ضرب المثل رمزنگاری “نه کلیدها برای شما است، نه رمزارز ها” را آویزه ی ذهنتان کنید. این یعنی کریپتویی که در صرافی ها می گذارید مال شما نیست! پس هرگز و هرگز رمزارزهای خود را در صرافی رها نکنید. هنگامی که مبلغ مورد نظر خود را خریداری کردید، باید وجوه خود را به یک کیف پول رمزنگاری ارسال کنید. شما می توانید از کیف پول داغ آنلاین یا کیف پول سرد آفلاین انتخاب کنید. کیف پول های سرد ایمن تر هستند. زیرا خطر هک کمتری آن ها را تهدید می کند. کیف پول های سرد می توانند در اشکال فیزیکی مانند کیف پول سخت افزاری Ledger یا Trezor نیز عرضه شوند.

به یاد داشته باشید که هنگام تعامل با اکوسیستم های بلاک چین، امنیت را در تمام مراحل در نظر بگیرید.

سوالات متداول

 آیا خرید کریپتو با کارت اعتباری امن است

اگر قصد خرید کریپتو با کارت اعتباری دارید، توصیه می‌شود ابتدا با صادرکننده کارت اعتباری خود تماس بگیرید تا از هزینه‌های اعمال شده مطلع شوید. اطمینان حاصل کنید که هرگز بیشتر از آنچه که در کارت اعتباری خود دارید خرج نمی کنید و صرافی را با بهترین نرخ های کارت اعتباری انتخاب کنید. صرافی هایی که انتخاب می کنید نیز باید معتبر و قابل اعتماد باشند.

 آیا می توانید با استفاده از پاداش کارت اعتباری کریپتو بخرید

برخی از شرکت‌های کارت اعتباری در حال حاضر برای کاربران خود جوایزی ارائه می‌کنند که به آنها کارت‌های پاداش رمزنگاری می‌گویند. برخی از برنامه ها برای استفاده ساده از کارت جوایزی را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر به شما امکان می دهند امتیازهای پاداش را با ارز دیجیتال مبادله کنید. این گزینه‌های پرداخت انگیزشی به کاربران به عنوان جایگزینی برای بازگشت نقدی پاداش می‌دهند.

 آیا می توانید از کارت اعتباری برای خرید رمزارز استفاده کنید

بله، خرید کریپتو با کارت اعتباری یا نقدی یک راه جایگزین برای خرید سکه های مورد علاقه شما در صرافی ها است. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که صادرکننده کارت اعتباری شما از تراکنش های رمزنگاری پشتیبانی می کند. علاوه بر این، مطمئن شوید صرافی ای که استفاده می کنید خرید با کارت اعتباری را نیز فعال می کند. هنگام خرید رمزارز با کارت اعتباری، همیشه از خطرات احتمالی – مانند کارمزدهای بالا – آگاه باشید.

 کدام کارت های اعتباری از خرید کریپتو پشتیبانی می کنند

همه کارت های اعتباری به کاربران خود اجازه خرید ارز دیجیتال را نمی دهند. برخی از صادرکنندگانی که این اجازه را می دهند عبارتند از American Express (اگرچه صرافی های مستقر در ایالات متحده این اجازه را نمی دهند)، Chase، Capital One و Citi.

 آیا می توانم با کارت اعتباری در کوین بیس خرید کنم

بله. از هر دو کارت نقدی ویزا و مسترکارت می توان برای خرید ارزهای دیجیتال در کوین بیس استفاده کرد. با این حال، صرافی نمی‌تواند از کارت‌های پیش‌پرداخت یا کارت‌های دیگر بدون آدرس صورت‌حساب مرتبط پشتیبانی کند.

همراهان عزیز داراماینر امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. پیروز و ثروتمند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button