راهنمای گام به گام خرید بیت کوین با پی پال

راهنمای گام به گام خرید بیت کوین با پی پال
فهرست مطالب

این راهنمای جامع، دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه خرید بیت کوین با پی پال را ارائه می دهد. ما همچنین به جنبه های اساسی PayPal می پردازیم و نقاط ضعف بالقوه آن را مورد بحث قرار می دهیم. علاوه بر این، ما مناسب‌ترین پلتفرم‌هایی را که مکمل نقاط قوت PayPal هستند و محدودیت‌های آن را برطرف می‌کنند را نیز در این مقاله بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آنچه باید قبل از خرید بیت کوین با پی پال بدانید

پی پال یک غول مالی معتبر است که میلیون ها کاربر فعال دارد. جای تعجب نیست که معامله گران کریپتو زمانی که این غول ارائه دهنده خدمات پرداخت، از تراکنش های رمزنگاری برای حساب های مستقر در ایالات متحده در آگوست 2021 پشتیبانی کرد هیجان زده شدند.

توجه داشته باشید که پی پال از مجموعه محدودی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش . اگر می‌خواهید با ارزهای دیگری معامله کنید، باید از روش پرداخت دیگری استفاده کنید.

سرویس ارز دیجیتال پی پال به عنوان یک کیف پول نگهبانی عمل می کند، به این معنی که شخص ثالث کلید خصوصی شما را نگه می دارد و از وجوه شما محافظت می کند. این ممکن است برای معامله‌گرانی که از PayPal استفاده می‌کنند، احساس امنیت را فراهم کند . با این حال، در صورتی که کیف پول در معرض خطر قرار گیرد، بازیابی وجوه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا کلید خصوصی در اختیار کاربر نیست.

علیرغم شهرت PayPal به این که از اکثر کیف پول‌های الکترونیکی امن‌تر است، درک نحوه عملکرد روش‌های نگهداری ضروری است. برخی از جامعه کریپتو نگرانی خود را در مورد متمرکز بودن و انعطاف ناپذیر بودن ویژگی مراقبتی PayPal ابراز کرده اند. با این حال، تعداد زیادی از افراد به امنیت PayPal اعتماد دارند و ترجیح می دهند کلیدهای آنها توسط شرکت محافظت شود.

گزینه های معاملات ارز دیجیتال پی پال نسبتا محدود است. این سرویس برای کسانی که به دنبال خرید، ذخیره و فروش کریپتو در هنگام افزایش قیمت هستند ایده آل است.

دانستنی : آیا می دانستید بدون دغدغه هزینه ی برق می توانید استخراج بیت کوین انجام دهید! برای کسب اطلاغات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نحوه خرید مستقیم بیت کوین با پی پال

وارد حساب پی پال خود شوید. مطمئن شوید که بودجه کافی در دسترس دارید. همچنین ممکن است لازم باشد کارت های اعتباری یا نقدی یا حساب بانکی خود را پیوند دهید.

فرآیند KYC را انجام دهید. PayPal مطابق با مقررات سختگیرانه در مورد رمزارزها، نیاز می بیند که کاربران مورد تایید خود را بشناسد (KYC). این فرآیند شامل ارائه مدارک شناسایی مانند گواهینامه رانندگی، اثبات آدرس و فرم مالیاتی است.

الزامات خرید ارز دیجیتال از طریق پی پال ساده است. با این حال، توجه داشته باشید که صرافی‌ها همچنین از کاربران می‌خواهند که رویه‌های مشابهی مانند ارائه گواهینامه رانندگی برای تأیید هویت، برای رعایت اقدامات KYC و مبارزه با پول‌شویی (AML) را تکمیل کنند. رعایت این الزامات ممکن است مزایای بیشتری مانند افزایش حداکثر سقف برداشت روزانه را به همراه داشته باشد.

رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و تراکنش را تکمیل کنید.

کاربران PayPal باید قبل از سرمایه گذاری در مورد نیازهای مبادله با PayPal تحقیق و مقایسه کنند. و مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم در نظر بگیرید.

در حالی که این فرآیند نسبتاً ساده است و تنها چند مرحله طول می‌کشد، هزینه‌های رمزنگاری، ناتوانی در انتقال دارایی‌ها، و انتخاب محدود کریپتو معایب بزرگی برای خرید مستقیم با پی پال هستند.

پلتفرم رمزنگاری برتر برای خرید بیت کوین با پی پال

تعداد صرافی‌های رمزنگاری و پلتفرم‌هایی که گزینه پرداخت با پی پال را ارائه می‌دهند در طول سال‌ها افزایش یافته است. خرید ارز دیجیتال در یک پلت فرم معاملاتی اختصاصی در مقایسه با خرید مستقیم از پی پال، گزینه های بسیار بهتری را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد. بنابراین در اینجا ما یکی از پلتفرم‌های برتر که به کاربران امکان می‌دهد رمزارز را با PayPal خریداری کنند را بررسی می کنیم:

eToro یک پلت فرم سرمایه گذاری چند دارایی است.

نحوه خرید بیت کوین با پی پال در eToro

بسته به موقعیت مکانی شما ممکن است پلتفرم های رمزنگاری مختلفی داشته باشید که سپرده های PayPal را ارائه می دهند. در این مثال، ما از پلتفرم eToro برای خرید بیت کوین با پی پال استفاده خواهیم کرد. 

مرحله 1: یک حساب eToro ایجاد کنید

یک حساب ETORO ایجاد کنید.

فقط در چند دقیقه می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. قبل از ادامه کار با حساب، ابتدا باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

مرحله 2: هویت خود را تأیید کنید

مانند تمام پلتفرم های معاملاتی، شما باید هویت خود را قبل از اولین سپرده خود تأیید کنید.

در مورد eToro ، بسته به ملیت شما، ممکن است به شما امکان واریز وجوه بدهد. با این حال، اگر نتوانید هویت خود را در یک بازه زمانی مشخص تأیید کنید، پلتفرم به طور خودکار تمام موقعیت های باز شما را می بندد و وجوه را به حساب بانکی شما که برای واریز استفاده شده است، باز می گرداند.

تایید هویت یک فرآیند ساده است. شما فقط به موارد زیر نیاز دارید:

عکس کارت ملی یا پاسپورت شما

اثبات آدرس منزل این می تواند صورتحساب بانکی، قبض آب و برق یا هر سند رسمی باشد که نام و آدرس شما روی آن باشد.

تأیید ممکن است تا چند روز طول بکشد، اما معمولاً سریع‌تر اتفاق میفتد. پس از تکمیل فرآیند تأیید، یک ایمیل دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد : پیشنهاد ما برای خرید ماینر Bitmain Antminer S19 Pro می باشد.

مرحله 3: با استفاده از PayPal به عنوان روش پرداخت، واریز کنید

روی دکمه واریز کلیک کنید و پنجره جدیدی باز می شود. در اینجا می توانید مبلغ مورد نظر را برای واریز (EUR، USD، GBP یا AUD) تنظیم کنید. توجه داشته باشید که برای باز کردن معامله در eToro به حداقل 10 دلار نیاز دارید . این مقدار ممکن است در پلتفرم های مختلف متفاوت باشد.

سپس می توانید روش پرداخت را انتخاب کنید. به طور پیش فرض، پلتفرم جزئیات کارت بانکی شما را می خواهد. با این حال، زمانی که PayPal را از منوی کشویی انتخاب می‌کنید، می‌توانید با PayPal در eToro رمزنگاری بخرید.

سپس ایمیل پی پال شما را می خواهد. روی «ادامه» کلیک کنید، سپس وارد حساب PayPal خود شوید و تراکنش را تکمیل کنید.

پس از ورود به حساب پی پال خود، منبع را تأیید کرده و روی دکمه «موافق و پرداخت کن» کلیک کنید.

در هنگام پرداخت با PayPal، تکمیل سپرده فقط چند لحظه طول می کشد.

مرحله 4: رمزارز را بخرید

پس از اینکه وجوهی را از حساب PayPal خود در پلتفرم واریز کردید، اکنون می توانید از آن برای خرید هر دارایی رمزنگاری موجود در پلتفرم استفاده کنید. البته، شما می توانید بیت کوین را با سرمایه پی پال خود خریداری کنید.

برای خرید بیت کوین یا هر دارایی دیگری، نام دارایی را در نوار جستجوی بالایی تایپ کنید.

اگر می‌خواهید در eToro در مورد ارزی اطلاعات کسب کنید می‌توانید روی نامش کلیک کنید. 

در پنجره معاملاتی، می‌توانید بین «ترید» و «سفارش» یکی را انتخاب کنید. گزینه “ترید” به این معنی است که می خواهید دارایی را با قیمت فعلی خریداری کنید، در حالی که “سفارش” به این معنی است که می خواهید یک سفارش خرید را با قیمت انتخابی خود انجام دهید.

همچنین می توانید مقدار مشخصی را انتخاب کنید. این کسری از دارایی است که معادل وجوه شما به دلار است. یا می توانید تعداد واحدهایی را که می خواهید بخرید مشخص کنید.

پس از تنظیم تمام جزئیات معاملات خود، روی “Open Trade” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که eToro یک پلت فرم معاملاتی چند دارایی است، نه یک صرافی رمزنگاری . در حالی که eToro به شما امکان می دهد بیت کوین را با پی پال بخرید، به شما اجازه نمی دهد رمزارز خود را به کیف پول های دیگر منتقل کنید. این بدان معنی است که شما فقط می توانید آن را در پلتفرم معامله کنید، اما اگر می خواهید وجوه خود را از eToro منتقل کنید، باید معاملات خود را ببندید.

پس از باز کردن ترید خود، پلتفرم به شما اعلان می دهد.

شما می توانید تمام معاملات باز خود را در سبد خود مشاهده کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که معامله خود را در هر زمانی ببندید. به عنوان مثال، حتی می‌توانید یک ارزش « Stop Loss » یا «Take Profit» را برای تجارت خود در نظر بگیرید، که در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال توصیه می‌شود.

کلیک : برای مشاهده ی دستگاه ماینرهای موجود در فروشگاه داراماینر کلیک کنید.

آماده خرید بیت کوین با پی پال هستید

در این راهنما، نحوه خرید بیت کوین با پی پال را به شما نشان داده ایم که تمام اطلاعات ضروری و مراحلی که باید انجام دهید را پوشش می دهد. همانطور که می دانید، پلتفرم های متعدد سپرده های پی پال را تسهیل می کنند، اما این گزینه ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

اگر مشتاق خرید بیت کوین با استفاده از پی پال هستید، پیشنهاد می کنیم یک حساب کاربری در eToro باز کنید. کارگزار می تواند مستقیماً به حساب PayPal شما متصل شود و به سپرده گذاری رایگان با حداقل تنها 10 دلار اجازه دهد.  علاوه بر این، eToro کارمزد معاملاتی قابل توجهی را تحمیل نمی کند و یک برنامه کیف پول رمزنگاری رایگان برای ذخیره سازی امن پس از خرید شما ارائه می دهد.

از کجا می توانم رمزارز را با پی پال بخرم

پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با PayPal کریپتو بخرید. برخی از محبوب ترین گزینه ها عبارتند از eToro، Coinbase US و AvaTrade . همچنین می‌توانید مستقیماً با استفاده از حساب PayPal خود رمزنگاری بخرید، اگرچه هزینه‌ها بالاست.

چگونه ارز دیجیتال را با پی پال بخرم و انتقال دهم

شما باید یک حساب کاربری در یک پلتفرم رمزنگاری ایجاد کنید که امکان سپرده گذاری از طریق PayPal را فراهم کند. پس از ایجاد حساب کاربری، باید هویت خود را تأیید کنید. سپس می توانید وجوه را واریز کنید. هنگام انتخاب روش پرداخت، PayPal را انتخاب کنید و ایمیل استفاده شده برای حساب PayPal خود را تایپ کرده و  واریز را از حساب پی پال خود تأیید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button