کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال

فهرست مطالب

در دنیای رمزارزها مهم‌ترین مسئله‌ای­ که باید به آن توجه بیشتری داشت اینست که بعد از بدست آوردن ارز دیجیتال مورد نظر چه از طریق ماینینگ و یا چه از طریق اجاره فارم، چطور محافظت کردن از آن است. حالا به نظر شما بهترین راه برای اینکه دارایی ما در امنیت کاملی باشد چه راهی است؟ آیا استفاده از کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال برای محافظت از ارزهای دیجیتالی که داریم می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد یا نه؟ آیا هر کیف پول سخت‌ افزاری همه‌ی رمزارزها را پشتیبانی می‌کند؟ و یا بهترین کیف پول سخت‌ افزاری کدام­ است؟

ما در این مقاله به سوال‌هایی که احتمال دارد در مورد کیف­ پول‌های­ سخت‌افزاری ارز دیجیتال داشته باشید را پاسخ داده، دغدغه و نگرانی شما را برای همیشه برطرف خواهیم کرد. تا با خیال راحت خرید ماینر برای استخراج بیت‌کوین انجام داده و دارایی خود را افزایش دهید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال

کیف پول سخت‌افزاری یک کیف پول رمزنگاری است که کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت‌افزاری امن ذخیره می‌کند. اگر بخواهیم کمی به زبان ساده به تعریف کیف پول سخت‌افزار ارز دیجیتال بپردازیم باید بگوییم که، کیف پول­‌های سخت‌افزاری بصورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت، کلیدهای خصوصی بیت‌کوین (هر ارز دیجیتال یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی دارد، کلید خصوصی یک رشته متن محرمانه از اعداد و رشته‌ها است.) را در خود ذخیره می‌کنند. با اینکار کاربری که از کیف پول سخت‌افزاری استفاده می‌کند ارزهایش امنیت بیشتری دارد و به راحتی می‌تواند آن­ها مدیریت کند. ناگفته نماند هیچ برنامه مخربی مثل ویروس و… نمی‌تواند خللی برای کیف پول سخت‌افزار وارد کند.

 

انواع کیف­ پول‌­های ارز دیجیتال

کیف پول‌های ارز دیجیتال سه نوع هستند. کیف پول سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و کیف پول‌های مبتنی بر کاغذ. این کیف پول‌ها را بر اساس کارایی می‌توان به عنوان کیف پول سرد و گرم طبقه‌بندی کرد. ویژگی بارز کیف پول‌های مبتنی بر نرم‌افزار (کیف پول گرم) اینست که در دسترس‌تر و استفاده از آن راحت‌تر است. در حالی که کیف پول‌های سخت‌افزاری (کیف پول سرد) از لحاظ امنیت حرف اول را می­زنند. اگر بخواهیم بیت‌کوین را برای بلند مدت نگهداری کنیم بهترین گزینه می‌باشد. در کیف پول‌های مبتنی بر کاغذ کلید عمومی و کلید خصوصی خود را می‌توانیم بر روی یک تکه کاغذ چاپ کنیم و آن را در مکانی امن نگه داریم. این نوع کیف پول نیمه امن می‌باشد زیرا احتمال اینکه کاغذ از بین برود و یا گم شود زیاد است.

 

پشتیبانی کیف پول سخت‌افزار از همه‌ی رمز ارزها

اکثر کیف ­پول‌های سخت‌افزاری پشتیبانی از ذخیره بیت‌کوین و همچنین محبوب‌ترین آلت‌کوین‌ها از جمله اتریوم، کاردانو، پولیگون، بایننس و غیره را به کاربر می‌دهند. بسیاری همچنین اجازه می‌دهند توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT را در داخلش ذخیره کنید. اما باید بدانید که ارزهای رمزنگاری هرگز در خود کیف پول سخت‌ افزاری ذخیره نمی‌شوند. بلکه بر روی بلاک‌چین بارگزاری و ذخیره می‌شوند. کیف پول سخت افزاری تنها کلید خصوصی را در خود ذخیره می‌کند و آن کلید خصوصی قفل آدرس در زنجیره بلوکی بلاک‌چین که ارزهای شما در آن ذخیره شده را باز می‌کند. برای انجام تراکنش تنها کافیست که کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال را از طریق یو‌اس‌بی به کامپیوتر وصل کنید.

 

بهترین­ کیف پول­ سخت‌افزاری ارز دیجیتال

ما در ادامه مقاله سه کیف پول سخت‌­افزاری مشهور ارزهای دیجیتال در جهان را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

لجر نانو ایکس

  • Ledger Nano X کیف پول سخت‌افزاری است که در سال 2019 به عنوان Ledge Nano S بروزرسانی و معرفی شد.
  • هدف اصلی این دستگاه اینست که امنیت بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را تا حد امکان به صورت آفلاین انجام دهد. دستگاه‌های لجر از «سیستم پیشرفته امنیتی» استفاده می‌کنند.
  • این سیستم پیشرفته‌ی امنیتی باعث می‌شود که کیف پول در برابر حملات فیزیکی انعطاف‌پذیرتر باشند.
  • این کیف پول می‌تواند 100 ارز کریپتو را به طور همزمان مدیریت کند که بسیار شگفت‌انگیز است.
  • معایبی که این کیف پول بنظر می‌رسد داشته باشد بلوتوث آن است. ممکن است این مشکل در آینده توسط لجر از طریق بروزرسانی‌ها برطرف شود.
  • Ledger Nano S از نظر پولی با قیمتی در حدود 59 دلار ارزان‌تر از رقبای خود است. هم از نظر مقدار ارزها و توکن‌هایی که پشتیبانی می‌کند، بسیار برتر است.
  • معماری لجر نانو اس از آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است. صفحه نمایش LED با طراحی خوب و پوسته فلزی مقاوم دو ویژگی دیگر از طراحی Nano S هستند، این کیف پول برای افراد مبتدی بهتر است زیرا رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد.

KeepKey

  • KeepKey یک کیف پول سخت‌افزاری برای ارزهای دیجیتال است که از بیش از 40 دارایی مختلف رمزنگاری پشتیبانی می‌کند و طراحی جذاب، کارکرد ساده و قیمت مناسب دارد.
  • کیف پول KeepKey که برای اولین بار در سال 2015 منتشر شد و متعاقباً توسط ShapeShift خریداری شد، به یک دستگاه درخواستی برای مصرف کنندگانی تبدیل شده است که به دنبال ترکیبی از طراحی و امنیت هستند. اکثر کاربران می‌توانند این کیف پول را با قیمت 103 دلار خریداری کنند.
  •  یکی از معایبی که این کیف پول سخت افزاری دارد این است که از رمزارزهای کافی پشتیبانی نمی‌کند.

CoolWallet Pro

  • اگر به دنبال چیز تازه‌ای در لیست بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری هستید، CoolWallet Pro ممکن است یک گزینه وسوسه انگیز باشد.
  • به دنبال موفقیت عظیم CoolWallet S، تیم CoolBitX کیف پول سخت‌افزاری CoolWallet Pro را در می 2021 منتشر کرد.
  • کیف پول سخت‌افزاری CoolWallet Pro مزایای انعطاف‌پذیری، سادگی استفاده و دوام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

نتیجه‌گیری

بیت‌کوین و همچنین تقاضا برای سایر ارزهای دیجیتال به مرور زمان در حال افزایش است. با افزایش تقاضا برای سرمایه‌گذاری و تجارت در ارزهای دیجیتال، مردم به دنبال ابزارهای کارآمد برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری مهم­ترین و در دسترس‌ترین ابزار برای ذخیره و مدیریت ایمن بیت‌کوین و سایر رمزارزهای دیگر هستند. از طرفی دیگر ما در مقاله بررسی کردیم افرادی که می‌خواهند بیت‌کوین استخراج شده از دستگاه ماینر را مدت طولانی نگه دارند، بهترین گزینه استفاده از کیف پول سخت‌افزار ارز دیجیتال است، زیرا امنیت بیشتری دارد.

شما میتوانید برای خرید دستگاه ماینر قانونی و دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت قرارداد فارم استخراج بیت‌کوین کاملا قانونی با ما تماس بگیرید. دارا ماینر با مهیا کردن ماینرهای با بهره‌وری انرژی بالا، ماینر s19 pro ریسک فعالیت در صنعت ماینینگ را به حداقل رسانده است. سپاس که تا آخر مقاله همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button