بخش دوم : یازده روش اثبات شده برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان

11 روش اثبات شده برای به دست آوردن رمز ارز رایگان 25
فهرست مطالب

برای خواندن قسمت قبل مقاله ی : “یازده روش اثبات شده برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان” کلیک کنید.

هفتم ) جوایز و تبلیغات

بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری، کاربران جدید را تشویق می‌کنند تا در پلتفرم‌های خود ثبت‌نام کنند. هر کسی که در پلتفرم ثبت نام کند و مراحل تأیید را انجام دهد، می‌تواند رمز ارز رایگان را به عنوان پاداش خوش آمد دریافت کند. راه دیگر ثبت نام با استفاده از پیوند ارجاع است. در این حالت، هم عضو جدید و هم کاربری که پیوند ارجاع داده است، برای این تبلیغات رمزنگاری می‌کنند. Bybit حتی برخی از Mystery Boxes را پس از انجام وظیفه پاداش ثبت نام به کاربران خود ارائه می دهد.

هشتم ) رقابت های تجاری

برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال به معامله‌گران خود اجازه می‌دهند تا در رقابت‌های تجاری برای کسب جوایز با یکدیگر رقابت کنند. و برخی نیز به کاربران خود با بیت‌کوین به ارزش هزاران پاداش می‌دهند.

مسابقات تا حد زیادی به حجم معاملات و عملکرد کاربر بستگی دارد. در فوریه 2023، Bybit یک رقابت تجاری با یک استخر جوایز 43 هزار USDT انجام داد که در آن 3382 کاربر شرکت کردند.

دانستنی : آیا می دانستید داراماینر خدماتی چون تعمیر و فروش ماینر ارائه می دهد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نهم ) بازی های DeFi

بازی برای کسب درآمد انقلابی را در بازی ها متحول کرده است. علاقه مندان به بازی اکنون تشویق شده اند تا کاری را که دوست دارند انجام دهند و دارایی های بازی خود را به NFT تبدیل کنند. اینها در بازار قابل معامله هستند. و بسیاری از بازی های DeFi نیازی به سرمایه گذاری از سوی کاربر ندارند.

هر چیزی که در بازی برنده می‌شوید متعلق به شماست و می‌توانید آن را در هر زمان معامله کنید. برخی از بازی‌های محبوبی که ممکن است قبلاً با آن‌ها آشنایی داشته باشید که در آن‌ها می‌توانید کریپتو رایگان کسب کنید عبارتند از DeFi Kingdoms ، Axie Infinity و Gods Unchained .

دهم ) برای کسب درآمد رای دهید

مکانیسم کسب رای را می توانید در اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختلف بیابید. چیزی که در مورد این مدل تشویقی عالی است این است که شما برای مشارکت در هدفی که صدای شما اهمیت دارد و تفاوت ایجاد می کند، پول دریافت می کنید.

هنگامی که برای یک پلتفرم کسب رای ثبت نام می کنید، می توانید به نشانگر رای گیری اجتماعی (SVI) دسترسی انحصاری داشته باشید، که جزئیات زنده همه رای ها را ارائه می دهد. رای‌ها باعث فرآیند استخراج می‌شوند، و هرچه بیشتر رای دهید، سرعت پیشرفت ماینینگ شما بیشتر می‌شود. یکی از پلتفرم‌های محبوب Coin Parlament به شما این امکان را می دهد.

یازدهم) یاد بگیرید و کسب درآمد کنید

این یکی از کاربردی ترین و با ارزش ترین راه ها برای به دست آوردن رمز ارز رایگان است. با گسترش بازار کریپتو، افراد بیشتری به یادگیری نحوه کارکرد آن علاقه نشان می دهند. بسیاری از پلتفرم‌ها برنامه‌های یادگیری را برای کمک به مبتدیان برای درک بازار، زبان و نحوه سرمایه‌گذاری ایمن معرفی می‌کنند.

برخی از این برنامه‌ها با تشویق کاربران و پاداش دادن رایگان رمزنگاری برای هر قطعه‌ای که می‌خوانند و در آن شرکت می‌کنند، یک قدم فراتر می‌روند. برای مثال، CoinMarketCap برنامه یادگیری و کسب درآمد خود را دارد که در آن کاربران در درس‌های رمزنگاری شرکت می‌کنند و دانش خود را آزمایش می‌کنند. . علاوه بر این، برنامه های بانکی مانند Revolut نیز کاربران خود را تشویق به یادگیری می کنند.

مشاهده : برای مشاهده ی قیمت دستگاه ماینرهای داراماینر کلیک کنید.

فرصت های کسب ارز دیجیتال رایگان در همه جا وجود دارد

فرصت های کسب کریپتو رایگان فراوان است. امروزه راهی برای کسب ارز دیجیتال برای تقریباً هر کاربری وجود دارد، حتی با انجام بازی، نظرسنجی یا تماشای ویدیو. همچنین می‌توانید با شرط‌بندی یا شرکت در ایردراپ‌ها، ارزهای دیجیتال را به‌طور غیرفعال به دست آورید. به همان اندازه که این فرصت ها عالی هستند، همیشه از خطرات آن آگاه باشید و نسبت به کلاهبرداری ها هوشیار باشید .

سوالات متداول

 چگونه می توانم ارز دیجیتال را به صورت رایگان کسب کنم

راه های زیادی برای کسب رایگان ارز دیجیتال وجود دارد. برخی از محبوب‌ترین راه‌ها عبارتند از: قرار دادن رمز ارز خود برای کسب علاقه، شرکت در نظرسنجی‌ها و ایردراپ‌ها، بازی‌های DeFi و ثبت نام یا ثبت نام در پلتفرم‌ها. انتخاب روش مناسب برای شما بستگی به این دارد که شخصاً از انجام چه کاری لذت می‌برید و اینکه آیا می‌خواهید به صورت غیرفعال یا فعال ارز دیجیتال رایگان کسب کنید.

 چگونه 5 دلار رایگان در رمزارز دریافت کنیم

یکی از راه‌هایی که می‌توانید 5 دلار در ارزهای دیجیتال به دست آورید، استفاده از مشوق کاربر جدید Coinbase است که در آن باید ثبت‌نام کنید و اولین خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید در تبلیغات کلیکی شرکت کنید، نظرسنجی‌ها را پر کنید، در پلتفرم‌های مربوطه ثبت ‌نام کنید، یا به برنامه‌های برگشت نقدی مانند Rakuten بپیوندید. با گسترش بازار، کسب کریپتو رایگان برای کارهای کوچک رایج تر می شود.

کلیک: برای کسب اطلاعات در مورد هاستینگ برای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

 کدام پلتفرم ارز دیجیتال رایگان می دهد

امروزه، بسیاری از پلتفرم‌ها به مشتریان خود ارز دیجیتال رایگان پاداش می‌دهند تا کاربران بیشتری را جذب کنند. به عنوان مثال، صرافی های متمرکز OKX و Bybit هنگام ثبت نام و اولین واریز خود، ایردراپ هایی تا سقف 10 هزار دلار و 30 هزار دلار USDT را به عنوان پاداش ثبت نام ارائه می دهند. پلتفرم‌های دیگری که همین کار را انجام می‌دهند عبارتند از eToro که به ازای 100 دلار سپرده، 10 دلار پاداش می‌دهد و Stormgain ، 25 USDT برای یک سپرده 100 دلاری پاداش می‌دهد.

 آیا می توانید با انجام بازی های رایگان ارز دیجیتال کسب کنید

بله، بازی‌های بازی برای کسب درآمد به دلیل سهولتی که کاربران می‌توانند رمز ارز رایگان کسب کنند، به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. برخی از برترین بازی های رمزنگاری شامل League of Kingdoms و Axie Infinity هستند. علاوه بر کسب درامد کریپتو برای بازی، مواردی که در بازی ها به دست می آیند تبدیل به NFT می شوند و به بازیکن تعلق می گیرند. سپس آنها واجد شرایط معامله در بازار NFT هستند.

همراهان عزیز داراماینر امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. پیروز و ثروتمند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button