خرید ماینر بیت‌کوین و جلوگیری از ضرر در دوران رکود صنایع و تولیدی‌ها

فهرست مطالب

در طول تاریخ بشریت در برهه‌هایی از زمان رکود اتفاق افتاده است و در آینده هم چنین اتفاقی خواهد افتاد. در قرن حاضر با اطمینان می‌شود گفت که رکود در همه‌ی صنایع وجود دارد. می­دانیم که بیشترین ضرر از رکود اقتصادی را صنایعی کوچک و یا متوسط متحمل می‌شوند. زمانی که رکود اتفاق می‌افتد کاهش تولیدات صنعتی و افزایش نرخ بیکاری بالا می‌رود. گاهی اوقات درست شدن شرایط غیرقابل جبران می‌شود.

یکی از راهکارهای خروج از بحران رکود ایجاد در آمدهای مستمر است. اما نکته‌ی مهم در این شرایط که باید آن را درنظر داشت اینست که چطور در بحران رکود می‌توان کسب‌کاری را راه‌اندازی کرد که درآمد مستمری داشته باشد؟ یا کدام کسب و کار چنین قدرتی دارد که بر رکود اقتصادی غلبه کند و صنایع­ی رو به ورشکسته شدن را نجات دهد؟ ما در این مقاله ماینینگ بیت‌کوین را بررسی خواهیم کرد. به شما نشان خواهیم داد فعالیت در استخراج بیت‌کوین چقدر می‌تواند به صنایع کمک کند که از رکود اقتصادی خارج شوند. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

ماینر بیت‌کوین ناجی رکود اقتصادی در صنایع

زمانی که رکود اقتصادی اتفاق می‌افتد افراد جامعه و شرکت‌های مصرف کننده‌ی صنایع قطعا از افت قدرت خرید خود آگاه می‌شوند. صنایع سعی می‌کنند خرج‌های خود را بر اساس درآمد خود تنظیم کنند. از اینرو درکنار کاهش بازار فروش، کارمندان خود صنعت نیز انتظار افزایش دستمز را دارند. همین مسایل باعث افت حجم تولید صنایع و بعضا اخراج کارکنان می‌شود. این عوامل باعث زیان­ده بودن صنایع در دوران رکود می‌شود. حال سوالی که ایجاد می‌شود این است که آیا می‌توان با شرایط روز جامعه صنایع را از این دوران رکود به سلامت عبور داد؟ برای پاسخ به این سوال نظر اقتصاددانان و کارشناسان ارز دیجیتال بر این هست که، کارخانه‌ها و صنایع فعال در شرایط بحران رکود می‌توانند برای خروج از وضعیت فعلی با ورود به صنعت ماینینگ در کنار فعالیت خود، سود دلاری زیادی را کسب نمایند و به امید روزهای بهتر اقتصادی وضعیت کارخانه را زنده نگه دارند.

 

استخراج بیت‌کوین

یکی از دغدغه‌ها برای ورود به صنعت ماینینگ تامین برق زیاد و ارزان قیمت است که در شرایط کنونی کشور دسترسی به آن به آسانی  نیست. طبق قانون صنایع غیر فعال و حتی صنایع فعال، می‌توانند در کنار فعالیت اصلی خود به ماینینگ هم بپردازند. ولی حتما باید مکان ماینینگ و انشعاب برق مورد نیاز را از فعالیت خود جدا کنند.

اگر جدا کردن مکان ماینینگ و انشعاب برق مورد نیاز از فعالیت خود، تامین برق زیاد و ارزان برای یک واحد صنعتی میسر نباشد، بهترین اقدام برای استخراج بیت‌کوین بدون اینکه نیاز به برق داشته باشیم این هست که از شرکت‌هایی مثل داراماینر که مجوز رسمی دارند اجاره فارم انجام دهیم. با اینکار دیگر دغدغه‌ی هزینه‌ی برق را نخواهیم داشت.

البته صنایع تولید برق مثل نیروگاه‌ها که دغدغه‌ی برق ندارند با ورود به صنعت ماینینگ نه تنها درآمد زایی مناسبی می‌توانند از رمزارزها داشته باشند، بلکه با هوشمندانه قذم برداشتن می‌توانند از هدر رفتن برق مازاد خود جلوگیری ­کنند.

 

استخراج بیت‌کوین به طور فزاینده‌ای پایدار است

استخراج بیت‌کوین امروزه نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان تبدیل به یک صنعت پرسود با درآمد دلاری شده است. حتی با کاهش ارزش بیت‌کوین همچنان سختی شبکه جهانی افت محسوسی نکرده است. این موضوع برخلاف روال گذشته از نوسانات بیت‌کوین بوده است. یکی از سیگنال‌های مثبت برای رشد بیت‌­کوین هم می‌توان همین نکته را ذکر کرد که با وجود افت شدید ارزش بیت‌کوین اقبال جهانی برای خاموش کردن دستگاه‌های ماینر کم نشده است و ماینرها همچنان فعال هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله‌ی «استخراج بیت‌کوین به طور فزاینده‌ای پایدار است» را مطالعه بفرمایید. همانطور که در بالا گفتیم که ماینرها همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. پس نتیجه می‌گیریم که ورود صنایع به عرصه‌ی دنیای رمزارها برای جلوگیری از ضرر در دوران رکود چقدر می‌تواند مفید باشد. در ادامه مقاله ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که برای شروع ماینینگ در ایران باید به چه نکاتی توجه کنید، با ما همراه باشید.

 

ماینر قانونی در ایران

نکته بسیار مهمی که قبل از شروع فعالیت در زمینه‌ی استخراج بیت‌کوین باید به آن توجه داشت خرید ماینریست که به صرفه و  البته قانونی باشد. نکته‌ی دوم که باید به آن توجه داشت این هست که حتما ماینر خود را باید از مراکز معتبر تهیه نمایید و برگه‌ی سبر گمرکی و فاکتور رسمی دریافت نمایید. با کاهش ارزش بیت‌کوین در حال حاضر قیمت ماینرهای بیت‌کوین هم کاهش زیادی داشته اند. در حال حاضر موقعیت بسیار مناسبی برای خرید ماینر و ورود به این صنعت می‌باشد. ماینری که کارشناسان ما برای خرید پیشنهاد می‌دهند، ماینر S19 می‌باشد، قیمت ماینر S19 pro که قدرت پردازش 110 تراهش دارد و پربازده­‌ترین ماینر حال حاضر بازار ایران است طی دو ماه گذشته حدودا 120 میلیون تومان ارزان شده است، شما با سرمایه‌ی حدود 200 میلیون تومانی می‌توانید یک ماینر S19 pro 110 TH  قانونی و نو را تهیه نمایید.

 

سخن آخر

ما در این مقاله بررسی کردیم که صنعت ماینینگ چقدر می‌تواند برای رکود اقتصادی در صنایع مفید واقع شود. ماینر S19 pro 110 TH را پیشنهاد دادیم که برای صنایع کوچک و متوسط چقدر می‌تواند کمک کند تا از ورشکسته شدن در زمان رکود جلوگیری کند. اجاره فارم را توضیح دادیم که اگر قصد استفاده از دستگاه ماینر را بصورت شخصی ندارید از اجاره‌ی فارم استفاده کنید و دیگر دغدغه‌ی صدای زیاد، گرمای تولید شده، هزینه‌ی برق و گرفتن مجوز برای ماینر نداشته باشید. این را هم در نظر داشته باشید که صنعت ماینینگ در کنار مهار رکود اقصادی، می‌تواند تورم را هم کنترل کند. این دو ویژگی مهم رمزارزها نشان دهنده‌ی اینست که چقدر صنعت ماینینگ در زندگی ما اهمیت دارد. با اطمینان می‌شود گفت که رمزارزها در آینده‌ی نه چندان دور حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت.

متخصصان و مشاوران ما در داراماینر 24 ساعته حاضر هستند تا به سوال‌های شما درباره‌ی خرید ماینر و یا اجاره‌ی فارم مشاوره دهند. از صمیم قلب از شما سپاس­گذار هستیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید، پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصد دارید بیت‌کوین استخراج کنید؟

در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم

dara-logo-pop
قصد دارید بیتکوین استخراج کنید؟
در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیریم.
Call Now Button